Losky83 Vloženo 28. leden 2017 Sdílet Vloženo 28. leden 2017 Je to úplně jedno, jestli tam bude 1.2 nebo 1.0. Hlavní je, aby to tak nějak slušně jelo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 29. leden 2017 Sdílet Vloženo 29. leden 2017 Jasne, 1.0 bude dynamicky asi lepsi nez 1.2 (porovnatelne vykonove verze) a mozna i uspornejsi (aspon na papire), presto bych uprednostnil ctyrvalec (kultura behu, zvuk). 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 29. leden 2017 Sdílet Vloženo 29. leden 2017 1.0 bude mit o dost levnejsi povinne ruceni nez 1.2. [emoji6] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 29. leden 2017 Sdílet Vloženo 29. leden 2017 Jen do te doby nez nekoho napadne to predelat podle vykonu namisto objemu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RDMBR Vloženo 30. leden 2017 Sdílet Vloženo 30. leden 2017 takže myslíte že oboje verze TSI uz budou 1.0? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 30. leden 2017 Sdílet Vloženo 30. leden 2017 Jestli už u Octavie nenabízí 1.2 tak si dovolím spekulovat že nebudou i ve Fabii. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RDMBR Vloženo 30. leden 2017 Sdílet Vloženo 30. leden 2017 1.2 nechali ne? u 63kW. Jinak Rapid asi tak samo předpokládám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 30. leden 2017 Sdílet Vloženo 30. leden 2017 Od faceliftu nenabízí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 14. Březen 2017 Sdílet Vloženo 14. Březen 2017 (editace) . Editováno: 30. Květen 2018, autor: Habi001 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brrrrm Vloženo 14. Březen 2017 Sdílet Vloženo 14. Březen 2017 (editace) Ešte dobre, že som neotáľal s kúpou auta a zaobstaral som si ho ešte minulý rok.. aj keď s nefunkčným surroundom.. zrušení tlumící podložky na středové konzoli - to je tá gumová podložka pod ručnou brzdou? A pekný nárast ceny pre monte, nestíhajú ho vyrábať? Či mu chcú dať väčšiu exkluzivitu? Editováno: 14. Březen 2017, autor: brrrrm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 14. Březen 2017 Sdílet Vloženo 14. Březen 2017 brrrrm: ............ proc by nestihali vyrabet ? je to v podstate furt jedno a to stejny auto, ale cena muze byt navysena tim, ze bude lepsi vybava, ale taky samozrejme nemusi Jeste se zdrazily barvy: Uni barvy - Candy bílá a Červena Corrida / +700,- Metalické barvy / + 600,- 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jayhawk Vloženo 14. Březen 2017 Sdílet Vloženo 14. Březen 2017 k příspěvku od Habi001: výbava STYLE přidává: zadní kotoučové brzdy, Bluetooth, Škoda Surround se 6 reproduktory výbava MONTE CARLO přidává: Climatronic, MaxiDot, vyhřívání předních sedadel s oddělenou regulací, elektrické ovládání oken vpředu i vzadu s pojistkou, Bluetooth, Škoda Surround se 6 reproduktory ambition 1.0 tsi 70kW 5MP: 307 900,- ambition 1.0 tsi 81kW 6MP: 317 900.- ambition 1.0 tsi 81kW 7DSG: 353 900,- style 1.0 tsi 70kW 5MP: 335 900,- style 1.0 tsi 81kW 6MP: 345 900,- style 1.0 tsi 81kW 7DSG: 381 900,- monte carlo 1.0 tsi 70kW 5MP: 383 900,- monte carlo 1.0 tsi 81kW 6MP: 393 900,- monte carlo 1.0 tsi 81kW 7DSG: 429 900,- 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brrrrm Vloženo 14. Březen 2017 Sdílet Vloženo 14. Březen 2017 (editace) Aha po habiho príspevku tú lepšiu výbavu nebolo vidno, ale jayhawk to ujasnil a už sa ničomu nečudujem.. každopádne aj tam u Vás konečne dostali rozum a pochopili, že do Style výbavy niečo ako zadné kotúče, Bluetooth alebo 6 reproduktorov jednoducho patrí. Bolero si asi ešte nechávajú pre MR2019.. Do slovenskej výbavy snáď zase možno konečne doplnia Climatronic.... Editováno: 14. Březen 2017, autor: brrrrm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ronall Vloženo 14. Březen 2017 Sdílet Vloženo 14. Březen 2017 Ten Climatronic se mě zdá daleko větší faux pas u SLK Style, jak ty kotouče nebo 6 reproduktorů. Bluettooth by se patřil dát v dnešní době už i do Ambiente, natož do Style. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brrrrm Vloženo 14. Březen 2017 Sdílet Vloženo 14. Březen 2017 (editace) Áno, súhlasím, tiež som krútil hlavou nad chýbajúcim Climatronicom..... ale našťastie ho dali do Plus paketu za 199€ spolu so zadnými parkovačkami, tempomatom a 16" rockmi. Som zvedavý na slovenské ceny a zmeny vo výbavách. Editováno: 14. Březen 2017, autor: brrrrm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 14. Březen 2017 Sdílet Vloženo 14. Březen 2017 Tak to ma Los Pakos uz cast MR2018 s 3 letym predsthem Kdyby radsi misto BT a Surround pridali sklopna zrcatka. Mestske auto... co je na te ficure premioveho proboha? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 14. Březen 2017 Sdílet Vloženo 14. Březen 2017 No asi proto tam neni že mame uzka auta. A cenově dražší zrcátko s motorem. A co ta komfortní okna? A podle toho jak moc jdou sklopit tak je tato funkce zbytečná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 14. Březen 2017 Sdílet Vloženo 14. Březen 2017 Ze by Giulietta, Fiat500 nebo Mini Cooper byli o tolik sirsi? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 14. Březen 2017 Sdílet Vloženo 14. Březen 2017 No asi o moc ne. Ale za mě zase radši to BT, je dneska ostuda za to připlácet když to umí skoro každé autoradio za 1/5 ceny. No aspoň už dnes se připojí každej mobil, ne jak dříve drahý a ještě velmi náladový kus elektroniky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 14. Březen 2017 Sdílet Vloženo 14. Březen 2017 Já bych se z vysoka vy**** na nějaké ptákoviny typu Bolero, Bluetooth, Monte Carlo hrající si na něco, co není a začal tam dávat aspoň 1.5 TSI, udělal něco s podvozkem atd. Je už holt jasné, že mé další auto už Fabie rozhodně nebude. A dost možná ani Škoda. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 15. Březen 2017 Sdílet Vloženo 15. Březen 2017 To ale asi neni chyba auta ale uživatelská chyba výběru. Howg 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eric_ Vloženo 15. Březen 2017 Sdílet Vloženo 15. Březen 2017 před 12 hodinami, mp390 napsal: Já bych se z vysoka vy**** na nějaké ptákoviny typu Bolero, Bluetooth, Monte Carlo hrající si na něco, co není a začal tam dávat aspoň 1.5 TSI, udělal něco s podvozkem atd. Je už holt jasné, že mé další auto už Fabie rozhodně nebude. A dost možná ani Škoda. Tak načo to riešiš, keď z vysoka na to se**** ? Si kúp Ferari a máš vystaráno, daš tomu co proto a jedeš..... Kto si kupuje Fabiu vie čo chce, a za čo chce utratiť prachy, ale plakanie to sa mi nepáči , tam či ono ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 15. Březen 2017 Sdílet Vloženo 15. Březen 2017 No první, co by se tady objevilo při náběhu 1.5TSI: za ty prachy už bych šel/šla do většího auta, kupovat za tuto cenu Fabiu je nesmysl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 15. Březen 2017 Sdílet Vloženo 15. Březen 2017 Taky by Style mohla mit MF volant a tempomat v zakladu. V dnesni dobe uz by to mel byt proste standard, nota bene v "top" vybavovem stupni modelu bych cekal duraz na ergonomii a pohodli. Kdo chce mit v aute koncertni sal, at si priplati za paket... nevim, asi mam u rizeni jine priority... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 15. Březen 2017 Sdílet Vloženo 15. Březen 2017 V zakladu bych cekal ledacos, ale tempomat ne. Ne nahodou ma cenovku u Fabie i Rapidu takovou, jakou ma => Octavia Ambition. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.