Přejít na obsah

Nucené vypnutí ESP přes VAG


apendix2

Doporučené příspěvky

Setkal jsem se s potřebou vypnout ESP a veškeré stabilizační systému. Ne chvilkově pomocí tlačítka na středové konzoli, ale pomocí VAG. U starších ABS jednotek stačilo údajně změnit 2 bity a bylo hotovo. U jednotky ve voze rv 2014 s označením 1K0 907 379 BS to ovšem už takto nelze. Ví někdo postup? Resp. které bity jak nastavit? Potřeba vypnout je škola smyku a touha si ji pořádně užít, nejedná se o řízenou sebevraždu ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aj ked to nerab robim a som vyslovene alergicky na forumovych policajtov, neda mi to nespytat sa. Ale prosim neber to v zlom, len som zvedavy. Aky zmysel ma absolvovanie skoly smyku s takymautom, ktore potom v premavke pri opatovnom zapnuti systemov ma uplne ine spravanie? A vsetky naucene hranice tvojho auta su ti uz nanic? Ci tam chces ist zo srandy?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řekněme ze zvědavosti, jak se auto chová bez asistentů. A mimochodem, pokud si vše vypneš, tak je auto v nejhorším stavu. Cokoliv jiného a zapnutého už je pouze lepší. Tzn. že poznáš své hranice a při zapnutých systémech bude pomyslná hranice jinde, na lepší straně. Byl jsem tam a měl jsem vyplé pouze ESP přes tlačítko na středové konzoli. Rozdíl byl markantní. Se zapnutým ESP sup ustál mnoho, bez něj to bylo horší. Takže měl-li bych se adaptovat na hranici bez, tak se systémy mám "náskok" a vím, kdy se to urve od cesty... asi tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

VAG ani nepotřebuješ....

Stačí rozpojit čidlo ABS na jednom kole a rázem jezdíš bez veškerých asistentů (ESP, ASR, ABS). Auto to vyhodnotí jako chybu a všechny ty systémy jsou mimo provoz.

Člověk, ale musí jezdit ROZUMNĚ.

 

Momentálně mám totiž závadu na čidle jednoho kola a v servise na mě budou mít čas až příští týden - takže bez asistentů bohužel jezdím a rád za to nejsem.

Jezdím předvídavě a opatrně, takže zatím žádné velké drama na silnici mě nepotkalo. Na hraně adheze je auto samozřejmě více nedotáčivé.

 

I když jsem s auty bez ESP/ASR/ABS najezdil hodně kilometrů v minulosti, tak ty systémy tam určitě k něčemu jsou.

Pokud samozřejmě člověk jede za hranicí možnosti auta/povrchu, tak je elektronika na to stejně krátká.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tím rozpojováním bych byl hodně opatrný, je to hodně namáhané místo a pokud se do konektoru dostane voda se solí, můžeš rovnou objednávat nové čidlo. Pokud to chci není problém to nastavit tlačítkem a to je jediné rozumné řešení.

 

Nemluvě o faktu, že ESP může po delší době jízdy s odpojením čidlem(čidly), vyžadovat základní jízdní test...............

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...