Hanysek Kocich Vloženo 14. Únor 2017 Sdílet Vloženo 14. Únor 2017 (editace) Ahoj, prave jsem absolvoval prvni Emise a STK. Emisema jsem prosel tak tak a to az napoctvrte mereni, dle technika je tohle znama vec u tohoto motoru, ze je to ciste SW vec a ze par aut uz takhle vratil zpet. Jedna se presne o obsah CO ve zvysenych otackach viz. priloha, ze pozde spina lamda sonda ci co, moc tomu nerozumim. Tak jsem hned zajel do Skodovky a v patek jdu na kontrolu aktualnosti SW motoru a pritom mi zjistili ze vysel no SW i na DSG takze hned dve mouchy jednou ranou... Editováno: 14. Únor 2017, autor: Hanysek Kocich Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 14. Únor 2017 Sdílet Vloženo 14. Únor 2017 Příloha není vidět. Já byl s 1.4 TSI na emisích už dvakrát a naprosto bez sebemenších problémů. Hodnoty CO u zvýšených otáček byly v obou případech 0,01. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanysek Kocich Vloženo 14. Únor 2017 Autor Sdílet Vloženo 14. Únor 2017 Jakto ze neni videt, ja ji vidim a i otevru. No u mne CO u zvysenych 0,29 a hranice je 0,3 tak to bude nekde problem. Zeby lambda v haji? Technik totiz rikal ze tam videl pri napojeni dva smazane zaznamy, ale nic mi pri garanckach nerikali ani nemam nic zapsane v papirech. Zeby tam byl nejaky problem a skodovka ho chce zamaskovat? Zaruku mam do nedele a v patek jdu na kontrolu SW motoru a prehrani SW DSG tak jim reknu at udelaji DGN motoru. V salonu kde jdu jsem jeste nebyl tak uvidme zda budou maskovat nejake predesle potize pokud vubec nejake byly, jinak nechapu jakto ze mam hodnotu CO tak vysokou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 14. Únor 2017 Sdílet Vloženo 14. Únor 2017 Pokud to sem dáváš z Tapatalku, tak ty tam sice fotku vidíš, ale na PC nic není. Teď už to je OK. Pokud jsou tam jen chyby (sporadické) a všechno jinak funguje, ty si na nic nestěžuješ, tak ti to ani neřeknou a chyby v servise smažou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanysek Kocich Vloženo 7. Únor 2019 Autor Sdílet Vloženo 7. Únor 2019 Tak včera jsem absolvoval STK, před prohlídkou jsem auto projel asi 40km ať se prohřeje motor a vyfukovy system. Jelikož jsem byl objednaný, na místě jsem čekal max 5 minut a výsledek? Prosel jsem emise bez problemu narozdíl od minulé prohlídky. Minule obsah CO 0,29% (hranice 0,3%) a nyní 0,021% navíc se nyní posunula horní hranice obsahu CO na 0,2% Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondra86cz Vloženo 14. Duben 2020 Sdílet Vloženo 14. Duben 2020 (editace) V 7. 2. 2019 na 19:25, Hanysek Kocich napsal: Tak včera jsem absolvoval STK, před prohlídkou jsem auto projel asi 40km ať se prohřeje motor a vyfukovy system. Jelikož jsem byl objednaný, na místě jsem čekal max 5 minut a výsledek? Prosel jsem emise bez problemu narozdíl od minulé prohlídky. Minule obsah CO 0,29% (hranice 0,3%) a nyní 0,021% navíc se nyní posunula horní hranice obsahu CO na 0,2% Vysoké CO při střední zátěži je problém se zapalováním/vstřikováním nebo karbon v sání... Určitě bych zkusil chvíli jezdit na kvalitnější benzin ideálně Verva 100 / OMW Maxmotion. Nebo přidat před načerpáním originální aditivum pro FSI/TSi motory. Dál bych vyměnil vzduchový filtr případně svíčky a auto pořádně projel ve vysokém zatížení aby se vypálili usady na lambda sondě Pri dlouhodobém užívání auta v setřivém režimu (nízké zařízení, krátké vzdálenosti a běžný benzín) se to stává osudným u motorů EA211/111 s přímými výstřiky. Dochází vlivem vnitřního EGR (překrytí ventilů) k nahromadění sází v sacích kanálech a následně vlivem přirozeného úniku oleje přes odvětrání a z turbodmychadla k usazení a zabetonování sání. Nedůslednost a spořivost může vést až k úplnému ucpání sání, v tomhle stadiu jsou dvě varianty opravy. A) demontáž hlavy a mechanické vyčištění odstranění nápeků z kanálů a sedel ventilů B) vyčištění v autorizovaném servisu za pomocí speciálního přípravku a skořápek z ořechů (no nesmějte se je to pravda) Rozhodně používání originální příměsí tuto situaci pomáhá řešit a dokáže tomuto problému předejít... Editováno: 14. Duben 2020, autor: ondra86cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1.4 tsi Vloženo 6. Květen 2020 Sdílet Vloženo 6. Květen 2020 ondra86cz,ja som od januára (ledna) prešiel na 100 oktanový benzín,nemám dôveru v 95 E10.Takto by sa mal motor trochu neskoršie zakarbónovať,ak som dobre informovaný,či nie? A emisie môžu byť od kvalitnejšieho benzínu o niečo čistejšie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rapid1.0 Vloženo 7. Květen 2020 Sdílet Vloženo 7. Květen 2020 @ondra86cz Nevíš, jaké je doporučení k aplikování té tebou zmíněné příměsi? Aplikovat spíše preventivně jednou za x nádrží, jednou za rok, nebo až když člověk pociťuje např. snížení výkonu, horší emise? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondra86cz Vloženo 10. Květen 2020 Sdílet Vloženo 10. Květen 2020 @1.4 tsi Ano je možné že emise budou nepatrně nižší, nicméně emise jsou přímo úměrné stylu jízdy. Pokud budeš jezdit pianko tak jsem viděl auto s TSI motorem a výfuk byl téměř bez sazí, upozorňuji je to 5let nazpět takže to byl stoprocentně motor bez OPF. Jakmile tomu začneš topit tak každé TSI kouří, je to dané technicky. Nalitím aditiv se akorát bude udržovat palivová soustava ve větší čistotě a předejde se tvorbě karbonu na sacích ventilech. @Rapid1.0 Dle dílenské příručky jsou dvě možnosti aplikace. 1) špatná kvalita paliva kde jde především o trhy na východě (Ukrajina, Rusko apod.) nebo trhy v Africe (Tunis, Egypt, Saudská Arabie) tak na nich doporučují aplikovat s každou nádrží. 2) jsou ostatní trhy což jsme my a vůbec celá EU kde se pouze jen doporučuje aplikovat při každé servisním zásahu. Já to třeba dělám tak že to dávám do nádrže každých 10000km, je to investice do toho aby životnost motoru byla co nejdelší. V současné době mám 40000km a jsem spokojený, motor přede jako kotě... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.