Únor 10, 20223 r @Romiiken a pasuje to na 340 kotuc? Idem ked umru prve brzdy do nejakeho upgradu, len som mal rozmysleny clubsport set, a teraz si mi dal chrobaka do hlavy.
Únor 11, 20223 r ja osobne si nemyslím že toto je nejakými kotúčmi alebo platničkami ... podľa mňa je to systémom strmeňa , presne ako mala OII , TRW či malé či stredné či veľké brzdili krásne dočista vždy , BOSCH brzdy hrdzavé po pár km a ryhy v kotúčoch ...
Únor 11, 20223 r před 15 hodinami, cayc napsal: Tak 1000km s novými doskami a kotúčmi s 10t. Nejde proste ta hrdza z kraja kotúča odbrzdiť. Shit proste, kým sadli dosky zacal hnit, neviem ci sa to zrovna. Jedine brzdenim z 200 na 0 aspoň 10x, ten zadok nič nebrzdi. Ľutujem, že som nevymenil kotúče aj vzadu, v autorizaku vraveli, že sú ako nové... Vyzeraju ako na O2 po 10 rokoch a 180 000km. Jestli je to vetsi rez nez po nocnim desti tak ti to desticka neobrzdi, spis se ta desticka v tom miste serve
Únor 12, 20223 r V 10. 2. 2022 na 20:04, Deliberator napsal: @Romiiken a pasuje to na 340 kotuc? Idem ked umru prve brzdy do nejakeho upgradu, len som mal rozmysleny clubsport set, a teraz si mi dal chrobaka do hlavy. @Deliberator Ahoj ten kit z mk8r, ktory som tu spominal vyzaduje 356mm kotuc. Minuly tyzden som sa prebehol trosku rychlejsim tempom po dialnici do Dubnice a veru zadnym kotucom sa to pacilo. Ocistili sa celkom pekne na pomery Supu3 :D. Inak dostal som radu, ze Zimmermann dosky su tvrdsie ako Textar. Ked budeme u kamarata menit brzdy dame teda Zimmermann aj dosky a budem vediet porovnat voci Textaru ako sa to sprava. Upraveno Únor 12, 20223 r od Romiiken Doplnenie o fotku kotuca
Únor 12, 20223 r @Romiiken mne skusenosti hovoria, ze chcem len nejake OEM riesenie, superb jedno z najmenej vykonnych aut co som mal, tak je mozne, ze neOEM staci. Nemam skusenost. Ale pokial existuje vacsie OEM riesenie, pojdem do neho radsej. teraz je len otazka ci clubsport, alebo tvoj rozmer. Ale mam cas to riesit..
Únor 12, 20223 r Podarilo sa aj mne zbrusit hrzdu zo zadných kotúčov, ale vyžaduje to veľmi agresívne brzdenie, na DSG takto jazdiť je umenie. Najbližšie pôjde zimmermann kotúč a dosky dám ate ceramic tie budú najtvrdšie. Upraveno Únor 12, 20223 r od cayc
Únor 13, 20223 r @DeliberatorAk si ok s tým, že to bude trošku drahšie tak jednoznačne by som neváhal a išiel do tých bŕzd z mk8r. Približne to vychádza takto: Cena OEM dielov je rovno z ETKY, Zimmermann autodoc, cena brake kitu je z killer brakes. Zadné kotúče v tabuľke som zvolil Zimmermann dierované nech to ladí s predkom. Upraveno Únor 13, 20223 r od Romiiken
Únor 13, 20223 r @caycTo je otázka na mňa ? @Deliberator Potom keď to zrealizuješ nezabudni na nás a postni sem nejaký review. :)
Únor 14, 20223 r Dával jsem cca v 1tis km jine brzdy. Predek 340mm s vlastni plaketkou, kotouce Brembo, desky original WV, zadek 310mm vnitrne chlazeny, kotouce Zimmermann, desky original Skoda od vyroby (3/21)- jsou stejne na nechlazenych i chlazenych brzdach, tak jsem je nemenil a nechal. Nyni najeto 12.000km a zadek v pohode, predek taky. Na zadku ty drazky jsou uz od cimra z tovarny mozna kvuli zvetseni stycne plochy? Jsou pravidelne a drzi se tam porad. Kazdopadne system brzdi dobre, nevadne, nepiska.
Únor 14, 20223 r Chlapi ako som pred par prispevkami pisal.Mam na supe 1.8tsi vzadu ATE kotuce a klasicke ATE platnicky a aj po dvoch tyzdnoch statia vonku teraz od konca januara (boli aj dni s mrazom,dazdom,snehom) su kotuce pekne neohrdzavene.Na supe 4*4 som mal vzadu seriu a to bol otras az kym som kotuce nezhodil dolu a nasilu obrusil drotenym kotucom.Odvtedy prestali hrdzaviet takym tempom a tiez tolko nehucali.Velmi by som teda nespekuloval. Na kodiaqu na ktorom teraz jazdim sa zdaju brzdy ostrejsie a pritom su to tie iste brzdy ako Superb,pravdepodobne ale je inak ladeny posilovac brzd.Kodiaq je tazsi a pritom je citit razantnejsie brzdenie voci superbom(a nezda sa ze by brzdy nejak zvadli) co som mal.Mozno na vsetky tieto "problemy" staci vymenit naozaj obycajne ATE disky a pohrat sa s nastavenim posilovaca tak,aby brzdny ucinok bol intenzivnejsi.
Únor 14, 20223 r waikiki Sorry...neviem,či foto až tak skresľuje, ale na kotučoch máš samé ryhy. Určite to nie je OK Upraveno Únor 14, 20223 r od titanius
Únor 15, 20223 r Takto to vecsinou vyzera, ked si nesadne tvrdost dosiek s kotucom. Tvrde dosky a mäkký kotuc. Btw mne uz dochadzaju nervy asi tam dam oem clubsport ako kolega z fora. Dnes som brzdil z 235 kmh na dialnici pricom som brzdil intenzivne odhadujem tak 70% vykonu brzd a hned hukot a jemne trasenie. Absolutne neprijatelne... neni mozne aby toto robili brzdy pri prvom brzdeni po 50 km jazdy po dialnici. Pri normalnom brzdeni (brzdny vykon tak do 45%) a jazdeni je vsetko ok... Upraveno Únor 15, 20223 r od Romiiken
Únor 15, 20223 r Jaj,tak potom sorry Ale aj tak... Ešte som nevidel/nepočul o vrtanych kotučoch čo by mali aj "drážky" Ako píše Romiiken... Tvrde dosky a mäkký kotuc
Únor 15, 20223 r Tvrde desky? To by spis dorovnaly kotouc pod sebou ne? Opravdu to na cimrech je od nova a nemeni se to. A prasi to podobne jak predek. Tim bych soudil presne opacne. Tvrdy kotouc a mekci deska. Kazdopadne to brzdi, nerezne, nehuci, nepiska. Dal neresim. :-)
Únor 15, 20223 r před 8 hodinami, Romiiken napsal: Takto to vecsinou vyzera, ked si nesadne tvrdost dosiek s kotucom. Tvrde dosky a mäkký kotuc. Btw mne uz dochadzaju nervy asi tam dam oem clubsport ako kolega z fora. Dnes som brzdil z 235 kmh na dialnici pricom som brzdil intenzivne odhadujem tak 70% vykonu brzd a hned hukot a jemne trasenie. Absolutne neprijatelne... neni mozne aby toto robili brzdy pri prvom brzdeni po 50 km jazdy po dialnici. Pri normalnom brzdeni (brzdny vykon tak do 45%) a jazdeni je vsetko ok... Do si dal novym brzdam hned takovejhle kour ? Kotouce i desky by se meli zajet ne
Únor 15, 20223 r Maju uz asi 5 tisic km. @stafaTen dierovany zimmermann ma mat normalny povrch. Neviem, zeby robili viac typov tych kotucov, takze to musi byt len 100.3309.52. Upraveno Únor 15, 20223 r od Romiiken doplnenie fotiek.
Únor 15, 20223 r Nič moc tie tvoje 310. Na parkovisku stojí bitdi passat s týmito brzdami predpokladám ze vw kotúč a dosky a krásne čisté. Tie 300 su shit, hniju pred očami.
Únor 15, 20223 r Ináč ma napadlo, ak by bol niekto ochotný prekodovat v ABS 300 na 310mm zadok, či to nepomôže a nebude viac brzdiť zadok. Kodovanie viem napísať.
Únor 16, 20223 r Pochybujem, ze to pomoze, ved to hnije aj na 206 kw. Moje zadne boli na odpis po 40 tisic km. 310x22mm
Únor 16, 20223 r A ktoré kotúče sú na tom najlepšie? Myslím vzadu. Predok je topka séria dosky kotúč. (312) ATE kotúč (300) ate obyčajné dosky? Ceramic dosky sú asi najtvrdšie na trhu, nepomôže to?
Únor 16, 20223 r Jen poznatek k Zimmermanům.Jednou jsme reklamovali prasklý kotouč,takže za mě už jej na auta dávat nebudeme.Patří mezi nejlevnější kotouče na trhu-takže z toho usuďte kvalitu sami.V příloze-asi bych neměl,ale vidíte nákup na Superba III
Únor 16, 20223 r Tak ona to není zase žádná tajná informace - je toho plno v eshopech a ještě určitě za lepší cenu (než odkazované stránky) 🙂 https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/5q0615301g-predni-brzdovy-kotouc-340x30mm-20693.html
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.