Červenec 1, 20205 r Ano tak tyc vs multilink jsem poznal na O3 naslepo a to velice rychle. Dokonce i tu o par prispevku nahoru nekdo zminoval, ze O4 bez multilinku byla znat. Pneu na slepo jsem nikdy nezkousel. To by byl trochu bizarni test. Nicmene prime porovnani jsem mel jeste na O2 FL RS, kde se diky mensim brzdam jeste daly dat i 16tky. Pravda neznam uz presne rozmery a ani presny typ pneu. Jen ze jsem zkousel kvuli komfortu 16” letni Continentaly oproti beznym letnim 18” Continentalum 225/40 a jizdne to bylo diky vysoke bocnici tak otresne, ze jsem se navzdory komfortu vratil na 18”. Promin jako beru, ze 16 a 17 poznat nejdou. Ale 16 vs 19? No ok... kazdopdne je to uz silne OT, takze koncim na toto tema a nebudu mit moderatorovi za zle, kdyz to promaze. Dusane, zadne geny nemam a profesional taky nejsem. Vsak si to nekdy zkus na okresce v zatacce a uvidis. Dokonce ani neni potreba prekracovat povolenou rychlost. V nekterych bohate staci 90.
Červenec 1, 20205 r Měl jsem teď na hodinu půjčený LB Ambition nafta manual, sepíši pak své dojmy do svého téma
Červenec 1, 20205 r před 4 hodinami, Dixik2 napsal: Tak změna.Budu jezdit touhle: https://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-CZ/?vin=TMBAJ7NX7LY025449 Hezká konfigurace, skoro jak L&Kčko :-) Jen by mě tam osobně ještě chybělo nezávislé topení, pokud jsem nepřehlédl... El. sedačky má ? Případně jaké, nevšiml jsem si.
Červenec 1, 20205 r před 19 minutami, DušanV napsal: Pokud Vás posadí do vozu, aniž víte jaké máte pneumatiky, tak kdo z nás dneska pozná (pokud není profesionální závodník), že sedí a jede ve voze s pneu třeba o průměru 16", 17" nebo 18" palců, samozřejmě při stejném vzorku, profilu a šíři pneu... @DušanV A o to jde, s velikostí disku se mění i další parametry pneu a to jde mnohdy dost poznat (a nemusí jít jen o zatáčky, už jen třeba stabilita v rychlostech kolem 120-130 na dálnici). Ale je to o preferencích, kdo chce a vyhovuje mu to, ať má R16, souhlasím, nemá cenu to rozvádět, každý má jiné preference (prostě od té doby co jsem na FI s 165/70 R14 při vyhýbání zající "shrnul" bočnici pod disk a auto přestalo zatáčet mám jiné priority na pneu a kola než je komfort).
Červenec 1, 20205 r Měla se mi tento týden vyrábět Octávka a z dnešní odpovědi prodejce sem trošku jelen ? Tak týden ještě nebo ještě tři i po 28 týdnu?!? Upraveno Červenec 1, 20205 r od RDMBR
Červenec 1, 20205 r Kdyby napsal že je zpozdeni treba dva tydny vuci tydnu co je, tak bych to chapal?
Červenec 1, 20205 r Cim vecsi disk, tym vecia sanca na pruser pri nehode. Pac ked to naberies nie na stred ale na stranu auta, koleso sa zacne posuvat a cim vecsi disk tym mensia medzera medzi diskom a podbehom res prahom (gumu neuvazujme ta sa stlaci presekne) akonahle zacne disk posobit naprah tak je to pruser, ano pocita sa stym pri testoch ale toto je proste fakt. A ak zacne praskat prah a nosniky tak uz ide o nohy a hrudnik. Tak ze tolko k velkym diskom Zase mozmeme pozerat na to tak ze aj hovienko na ceste bude mat vplyv pri nehode.
Červenec 1, 20205 r před 4 minutami, RDMBR napsal: Kdyby napsal že je zpozdeni treba dva tydny vuci tydnu co je, tak bych to chapal? ale vzdyt presne to ti napsal :D
Červenec 1, 20205 r Disk při nehodě praskne jak nic, stačí se podívat na small overlapy od IIHS. Ale ano, nějaký vliv to mít bude, no raději nabourat [emoji846] .
Červenec 1, 20205 r před 15 hodinami, Martin Rušaj napsal: Koukal jsem se na tu akci 125 a si dělají prdel? 16 kola? A co bys chtěl od modelu který je akční jen proto, aby Škoda dodržela slibovanou cenu "již od", když teď přišla s ceníkem kde je nejlevnější verze Active s 1,0 Tsi za 493 900,-Kč....
Červenec 1, 20205 r před 13 hodinami, DušanV napsal: On se někdo bude cítit nějak méněcenný, nebo sociálně vyčleněný na okraj společnosti, že má jen 16" kola? Hodnotový žebříček dnešní společnosti je opravdu hodně zvláštní..........., nebo je to jen, že to není zrovna IN, taková prdítka, raději kola ala F1? Víš co? Můj názor je, že kola dělají auto. Nemám na svém sice nějak echt, ale na takovým pěkným autě mít takové papuče! co už.
Červenec 1, 20205 r To máš v případě O IV asi bohužel pravdu, neboť vzhledově jsou i 17 " slabší než doposud byly třeba na O III. Ono je to tak nějak s každou další generací Octavie vzestupné.
Červenec 1, 20205 r před 13 hodinami, iphonik4 napsal: Tak tohle vypadá pánové opravdu hrozně. Hůř, než jsem si myslel. A jízdní vlastnosti budou opravdu také paráda. To už raději Fabku
Červenec 1, 20205 r Sepsal jsem nějaké poznatky k půjčenému LB TDi man. u mě v profilu. https://forum.skodahome.cz/topic/152271-limuzína-brilliant-125-let-tsi/?do=findComment&comment=2475334
Červenec 3, 20205 r https://www.auto.cz/nove-skody-octavia-scout-a-rs-poprve-nazivo-to-je-trefa-do-cerneho-135066
Červenec 3, 20205 r Se povedlo https://www.autorevue.cz/nova-skoda-octavia-scout-2020-poprve-nazivo-muze-jeste-necim-prekvapit
Červenec 3, 20205 r Autor Kdyby ten zadek Scoutu nebyl tak hnusný, tak by v té tmavé barvě zepředu tak špatný nebyl.Jinak až teď jsem si všiml detailu v podobě nášivky se symbolem telefonu (tabletu) u kapsy předních sedaček vzadu. Jako nápad hezký, no trošku by mě to asi štvalo. Když jsem na cestách a mám s sebou tablet, občas ho hodím do zadní kapsy, aby nebyl vidět. Takto to nenechavce bude možná trošku dráždit.
Červenec 3, 20205 r Tak 125 tis neberu, budu jen koukat [emoji3] https://www.autosalon.tv/novinky/nova-auta/skoda-zverejnila-platy-typickych-zakazniku-pro-novou-octavii-rs-a-scout-kdo-z-vas-na-to-ma Typickým zákazníkem pro novou Škodu Octavia RS je podle marketingového oddělení automobilky muž ve věku 42 let, který žije v trvalém vztahu s dětmi. Má univerzitní vzdělání, funkci "sales manager" a jeho čistý příjem dosahuje 4700 eur za měsíc, tedy v přepočtu přibližně 125 tisíc korun. Lava fajn, ten dekor mi připomíná nový Leon Xcellence Upraveno Červenec 3, 20205 r od Jan R.
Červenec 3, 20205 r Předek pěkný (možná míň jak na fotkách), ale zadek odrazuje. Přitom zadky škodovka uměla vždycky líp.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.