Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
Aha, tak už to vidím, nová Octavia combi ambition od 636.900,- Kč, oproti stávající cca o 100.000,- více, hmm..... tak ty poplatky za ekologii si tedy zaplatíme.....

Stará byla 578900,- +58tis, nějaký server dnes určitě porovná výbavu a spočítá navýšení u Scaly to bylo 67tis.dc334893ca766a175446ed73818c453b.jpg0db9c5a23cc030587d72e31f12554131.jpg
Vloženo

Teď jsou lidi natěšení a Škoda toho hodlá využít. Nenandala tam na první dobrou tu nejlevnější variantu, no. :)

Uvidíme, jaké packety a ceny budou např. za rok nebo dva. 

Vloženo

Před 17 lety jsem kupoval Fabií classic HTP 40kW za stejnou cenu jako jsem koupil FIII Style 81kW a o čem to vypovídá? Ano, o ničem...

Chce to porovnat pořádně ty výbavy, někdo na webu si s tím tu práci dá. A ještě drobná poznámka, on opravdu od ŠA kupuje někdo auta za ceníkovou čemu? (když už srovnávat s tím co bylo, tak srovnatelné, ne ceník vs nabídka prodejce).

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Vloženo (editace)

V tom článku bohužel není nic pořádného. Už je venku ceník. Večer nebo zítra bude srovnání. Zatím plačky můžou vzpomínat, co bylo v době recese levné a jak koupily verzi Elegance s dýchavičnou 1.6 za 479 900Kč. Jo a metalíza byla taky levnější!

Editováno: , autor: bojler
Vloženo

Ta cena se dala čekat, ikdyž zněly z fabriky hlasy, že ji chcou zachovat na podobné výši.

 

Co je ale mazec jsou ergo sedadla se všemi těmi funkcemi a to za 68tis.Kč, wow to je slušná nálož :-)).

 

Vloženo (editace)

2.0 TDI s 85kW a jen s manuálem? Benzín bez DSG? Zatím opravdu chudá nabídka. A je smutné, že není vůbec venku liftback.

Edit: Koukám, že ergonomické sedadla stojí 70 tisíc. Solidní. Na to, že se tady objevovaly příspěvky o tom, jak to bude základní výbava... :D 

Editováno: , autor: Sabiza
Vloženo
před 3 minutami, Sabiza napsal:

2.0 TDI s 85kW a jen s manuálem? Benzín bez DSG? Zatím opravdu chudá nabídka. A je smutné, že není vůbec venku liftback.

 

Tohle je startovací série. Liftback bude v dubnu 2020 cca. Motory budou naskakovat, stejně jako další extra výbavy, kola....

Teď tam ještě nejsou třeba servisní služby, prodloužené záruky, příslušenství atp.

Vloženo (editace)
před 3 minutami, Clerfayt napsal:

To víš.... homologace...... co by jsme unii neobětovali. 

 

Až na to, že VW dodává do Golfa těch 85kW v 1.6 TDI a v 2.0 TDI má klasicky 110kW. Stejně tak dodává benzín s manuálem i automatem.

Editováno: , autor: Sabiza
Vloženo

@Clerfayt:

OT: tak to bys mel videt proces homologace v USA. default_smile.png porad s Unii tady... nekdy mi v tomhle vlakne pripadne, ze jsme spis na foru Trikolory. Ony totiz vsechny ty asistenty a emise jsou jen zalezistosti Unie.

 

Zpet k tematu. Co se tyce ergo sedacek, skoda ze pro me jedina zajimava verze, RS, je asi nedostane. default_sad.png

Byla by zajimava kombinace sportovnich a ergo sedacek.

Vloženo

Mimochodem, ty sedadla jsou klasický přestřel ŠA. Opel nabízí v Astře Ergonomická přední sedadla AGR, což jsou snad jedny z nejlepších sedadel na trhu a tipněte si cenu. Kdo si tipl 15 000,-, má pravdu. V Insignii jsou za 30 tisíc... Tady jde vidět, že ŠA těží z toho, že má drtivou většinu prodejů firemním zákazníkům a staví Octavii na mnohem vyšší úroveň (hlavně cenově) než je.  

  • Líbí se mi 1
  • Díky 1
  • Pozitivní 2
Vloženo
před 1 hodinou, Sabiza napsal:

 

Až na to, že VW dodává do Golfa těch 85kW v 1.6 TDI a v 2.0 TDI má klasicky 110kW. Stejně tak dodává benzín s manuálem i automatem.

To nepopírám. Asi si moc nerozumíme. 

Dřív byla homologace jednoduchá a rychlá. Dnes se homologují, výbavy vzlášť, do toho kombinace motorů a převodovek.... Je to mraky homologací, které jsou dnes nesmírně časově náročné. Holt nemůžou homologovat vše najednou, nejsou kapacity. Takže ze začátku výrobci nabídnou jen nejprodávanější specifikace. A nikdo jiný než EU tuto emisně homologační buzeraci nevymyslel. 

Vloženo (editace)

Dnes se homologuje motor jako takový, nikoli auto. A jelikož jsou to naprosto totožné motory s tím, co má VW, tak je to spíše jen z důvodu urychlení počáteční výroby a co nejmenší možnosti k rozdílnostem. 

Editováno: , autor: Sabiza
Vloženo

Kdo si v létě objednal Trumf asi to vyhrál, za 480 bylo vybavené auto, náprava stejná, hlavně bez tabletu. Pro CZ rodiny to fakt není u Hyundai si teď mnou ruce.
To i operák škoda bez starostí bude pěkně mastný, cena, pojistka ....

Vloženo
[mention=105157]Clerfayt[/mention]:
OT: tak to bys mel videt proces homologace v USA. default_smile.png porad s Unii tady... nekdy mi v tomhle vlakne pripadne, ze jsme spis na foru Trikolory. Ony totiz vsechny ty asistenty a emise jsou jen zalezistosti Unie.
 
Zpet k tematu. Co se tyce ergo sedacek, skoda ze pro me jedina zajimava verze, RS, je asi nedostane. default_sad.png
Byla by zajimava kombinace sportovnich a ergo sedacek.

Já někde nedávno četl, že koncern ten filtr dává preventivně kvůli kauze, kdyby někdy zase náhodou ... Mazda nic takového neřešila a proto si dovolí 2.0 bez filtru.
Nějaké systémy unie ano, ale zbytek jen aby nahnali body v NCAP.
Vloženo (editace)

Honzo, zcela upřímně... z 72 tisíc registrovaných aut v ČR u ŠA, bylo registrováno pouze 11 tisíc pro fyzické osoby. Bohužel SDA nenabízí filtrování dle provozovatele a zároveň typu (modelu), ale dá se očekávat, že většina z toho byla u Fabie, Scaly, atd. Těch nových O3 FL registrovaných do klasických českých rodin nebylo... většina lidí si koupí roční vůz, předváděčku nebo třeba auto z OL. 

Editováno: , autor: Sabiza
Vloženo
Před hodinou, Sabiza napsal:

Mimochodem, ty sedadla jsou klasický přestřel ŠA. Opel nabízí v Astře Ergonomická přední sedadla AGR, což jsou snad jedny z nejlepších sedadel na trhu a tipněte si cenu. Kdo si tipl 15 000,-, má pravdu.

 

Tak ses hezky vypovídal a teď k realitě. Cena 15 000Kč je za paket, který obsahuje úplně něco jiného.

 

Obdobný paket stojí u Astry 41 000Kč. Jenže jaksi nejen, že nemá odvětrávání, ale elektricky ovládané sedadlo s masážní funkcí je jenom pro řidiče. Astra má sice v paketu navíc vyhřívání zadních sedadel, volantu. Zároveň Astra má v základu čalounění v kombinaci látka/kůže, takže jde o "doplatek" za celokožené provedení. Ale tak hlavně že neporovnáváme jablíčka a hruštičky.

 

Copak, že stojí nezávislé topení u Octavie 25 900Kč a u Astry 46 500Kč?

Vloženo

Tak si ten ceník otevři ještě jednou a podívej se znovu, ju? Mimochodem, když se podíváš opravdu znovu, tak zjistíš, že výbava Elegance obsahuje ergonomické sedadlo řidiče již v základu. Ale já chápu, že ŠA má poprvé v životě solidní sedačku, která není jako židle v socialistické škole a že si u toho potřebujete pořádně osahat genitálie (sorry, moderátoři). Ono stačí vytáhnout hlavu z..., otevřít oči a přijdeš na to, že ergonomická sedadla jsou realitou posledních několik let. 

 

Citovat

Ergonomická přední sedadla AGR - sedadla řidiče a spolujezdce nastavitelná v 8 směrech s možností manuálního prodloužení sedáků a elektricky nastavitelnými bederními opěrkami, dělená zadní sedadla 40/20/40, sklápění zadních sedadel jedním dotykem (pouze pro ST), zadní loketní opěrka. 

Cena: 15 000,- 

Citovat

Kožené čalounění Siena II, černé Jet Black, ergonomická přední sedadla AGR, elektricky nastavitelné sedadlo řidiče s masážní funkcí, elektricky nastavitelné bederní opěrky a manuální prodloužení sedáků na předních sedadlech, vyhřívaná přední a zadní sedadla, vyhřívaný volant, zadní sedadla dělená 40/20/40, zadní loketní opěrka, 2 USB v zadní konzoli

Cena: 41 000,- 

 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...