Přejít na obsah

Škoda Octavia IV


_Denis_

Doporučené příspěvky

Aha, tak už to vidím, nová Octavia combi ambition od 636.900,- Kč, oproti stávající cca o 100.000,- více, hmm..... tak ty poplatky za ekologii si tedy zaplatíme.....

Stará byla 578900,- +58tis, nějaký server dnes určitě porovná výbavu a spočítá navýšení u Scaly to bylo 67tis.dc334893ca766a175446ed73818c453b.jpg0db9c5a23cc030587d72e31f12554131.jpg
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před 17 lety jsem kupoval Fabií classic HTP 40kW za stejnou cenu jako jsem koupil FIII Style 81kW a o čem to vypovídá? Ano, o ničem...

Chce to porovnat pořádně ty výbavy, někdo na webu si s tím tu práci dá. A ještě drobná poznámka, on opravdu od ŠA kupuje někdo auta za ceníkovou čemu? (když už srovnávat s tím co bylo, tak srovnatelné, ne ceník vs nabídka prodejce).

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V tom článku bohužel není nic pořádného. Už je venku ceník. Večer nebo zítra bude srovnání. Zatím plačky můžou vzpomínat, co bylo v době recese levné a jak koupily verzi Elegance s dýchavičnou 1.6 za 479 900Kč. Jo a metalíza byla taky levnější!

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2.0 TDI s 85kW a jen s manuálem? Benzín bez DSG? Zatím opravdu chudá nabídka. A je smutné, že není vůbec venku liftback.

Edit: Koukám, že ergonomické sedadla stojí 70 tisíc. Solidní. Na to, že se tady objevovaly příspěvky o tom, jak to bude základní výbava... :D 

Editováno: , autor: Sabiza
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 minutami, Sabiza napsal:

2.0 TDI s 85kW a jen s manuálem? Benzín bez DSG? Zatím opravdu chudá nabídka. A je smutné, že není vůbec venku liftback.

 

Tohle je startovací série. Liftback bude v dubnu 2020 cca. Motory budou naskakovat, stejně jako další extra výbavy, kola....

Teď tam ještě nejsou třeba servisní služby, prodloužené záruky, příslušenství atp.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 minutami, Clerfayt napsal:

To víš.... homologace...... co by jsme unii neobětovali. 

 

Až na to, že VW dodává do Golfa těch 85kW v 1.6 TDI a v 2.0 TDI má klasicky 110kW. Stejně tak dodává benzín s manuálem i automatem.

Editováno: , autor: Sabiza
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Clerfayt:

OT: tak to bys mel videt proces homologace v USA. default_smile.png porad s Unii tady... nekdy mi v tomhle vlakne pripadne, ze jsme spis na foru Trikolory. Ony totiz vsechny ty asistenty a emise jsou jen zalezistosti Unie.

 

Zpet k tematu. Co se tyce ergo sedacek, skoda ze pro me jedina zajimava verze, RS, je asi nedostane. default_sad.png

Byla by zajimava kombinace sportovnich a ergo sedacek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mimochodem, ty sedadla jsou klasický přestřel ŠA. Opel nabízí v Astře Ergonomická přední sedadla AGR, což jsou snad jedny z nejlepších sedadel na trhu a tipněte si cenu. Kdo si tipl 15 000,-, má pravdu. V Insignii jsou za 30 tisíc... Tady jde vidět, že ŠA těží z toho, že má drtivou většinu prodejů firemním zákazníkům a staví Octavii na mnohem vyšší úroveň (hlavně cenově) než je.  

  • Líbí se mi 1
  • Díky 1
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Sabiza napsal:

 

Až na to, že VW dodává do Golfa těch 85kW v 1.6 TDI a v 2.0 TDI má klasicky 110kW. Stejně tak dodává benzín s manuálem i automatem.

To nepopírám. Asi si moc nerozumíme. 

Dřív byla homologace jednoduchá a rychlá. Dnes se homologují, výbavy vzlášť, do toho kombinace motorů a převodovek.... Je to mraky homologací, které jsou dnes nesmírně časově náročné. Holt nemůžou homologovat vše najednou, nejsou kapacity. Takže ze začátku výrobci nabídnou jen nejprodávanější specifikace. A nikdo jiný než EU tuto emisně homologační buzeraci nevymyslel. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes se homologuje motor jako takový, nikoli auto. A jelikož jsou to naprosto totožné motory s tím, co má VW, tak je to spíše jen z důvodu urychlení počáteční výroby a co nejmenší možnosti k rozdílnostem. 

Editováno: , autor: Sabiza
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

[mention=105157]Clerfayt[/mention]:
OT: tak to bys mel videt proces homologace v USA. default_smile.png porad s Unii tady... nekdy mi v tomhle vlakne pripadne, ze jsme spis na foru Trikolory. Ony totiz vsechny ty asistenty a emise jsou jen zalezistosti Unie.
 
Zpet k tematu. Co se tyce ergo sedacek, skoda ze pro me jedina zajimava verze, RS, je asi nedostane. default_sad.png
Byla by zajimava kombinace sportovnich a ergo sedacek.

Já někde nedávno četl, že koncern ten filtr dává preventivně kvůli kauze, kdyby někdy zase náhodou ... Mazda nic takového neřešila a proto si dovolí 2.0 bez filtru.
Nějaké systémy unie ano, ale zbytek jen aby nahnali body v NCAP.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Honzo, zcela upřímně... z 72 tisíc registrovaných aut v ČR u ŠA, bylo registrováno pouze 11 tisíc pro fyzické osoby. Bohužel SDA nenabízí filtrování dle provozovatele a zároveň typu (modelu), ale dá se očekávat, že většina z toho byla u Fabie, Scaly, atd. Těch nových O3 FL registrovaných do klasických českých rodin nebylo... většina lidí si koupí roční vůz, předváděčku nebo třeba auto z OL. 

Editováno: , autor: Sabiza
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Sabiza napsal:

Mimochodem, ty sedadla jsou klasický přestřel ŠA. Opel nabízí v Astře Ergonomická přední sedadla AGR, což jsou snad jedny z nejlepších sedadel na trhu a tipněte si cenu. Kdo si tipl 15 000,-, má pravdu.

 

Tak ses hezky vypovídal a teď k realitě. Cena 15 000Kč je za paket, který obsahuje úplně něco jiného.

 

Obdobný paket stojí u Astry 41 000Kč. Jenže jaksi nejen, že nemá odvětrávání, ale elektricky ovládané sedadlo s masážní funkcí je jenom pro řidiče. Astra má sice v paketu navíc vyhřívání zadních sedadel, volantu. Zároveň Astra má v základu čalounění v kombinaci látka/kůže, takže jde o "doplatek" za celokožené provedení. Ale tak hlavně že neporovnáváme jablíčka a hruštičky.

 

Copak, že stojí nezávislé topení u Octavie 25 900Kč a u Astry 46 500Kč?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak si ten ceník otevři ještě jednou a podívej se znovu, ju? Mimochodem, když se podíváš opravdu znovu, tak zjistíš, že výbava Elegance obsahuje ergonomické sedadlo řidiče již v základu. Ale já chápu, že ŠA má poprvé v životě solidní sedačku, která není jako židle v socialistické škole a že si u toho potřebujete pořádně osahat genitálie (sorry, moderátoři). Ono stačí vytáhnout hlavu z..., otevřít oči a přijdeš na to, že ergonomická sedadla jsou realitou posledních několik let. 

 

Citovat

Ergonomická přední sedadla AGR - sedadla řidiče a spolujezdce nastavitelná v 8 směrech s možností manuálního prodloužení sedáků a elektricky nastavitelnými bederními opěrkami, dělená zadní sedadla 40/20/40, sklápění zadních sedadel jedním dotykem (pouze pro ST), zadní loketní opěrka. 

Cena: 15 000,- 

Citovat

Kožené čalounění Siena II, černé Jet Black, ergonomická přední sedadla AGR, elektricky nastavitelné sedadlo řidiče s masážní funkcí, elektricky nastavitelné bederní opěrky a manuální prodloužení sedáků na předních sedadlech, vyhřívaná přední a zadní sedadla, vyhřívaný volant, zadní sedadla dělená 40/20/40, zadní loketní opěrka, 2 USB v zadní konzoli

Cena: 41 000,- 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...