Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Částečně pozitivní informace - TURNING ASSIST Tento systém monitoruje premávku vɕprotismere pri odbočovaní vľavo pri nízkych rýchlostiach 2 – 15ɕkm/h. Vɕkritických situáciách môže zastaviť vozidlo aɕzapnúťvýstražné svetlá. (Dostupné od novembera 2020)

 

Takže to zadupne jen u stojícího nebo pomalu jedoucího auta. Po startstopu první věc, která půjde ven.

 

Tohle je taky chuťovka

 

COLLISION AVOIDANCE ASSISTTento nový asistenčný systém predchádza kolíziám pomocou riadeného uhýbaciehomanévru. Poskytuje vodičovi podporu aktívnym zvyšovaním momentu riadeniavɕprípade hroziacej kolízie sɕchodcom, cyklistom alebo s iným vozidlom

 

Netuší, prosím, někdo, jestli to budou standardní (tzn. vnucené) funkce a nebo příplatkové položky?

Vloženo (editace)

Bojím se, že to tam bude napevno, s možnosti to vypnout - jak je tomu již v jiné podobě teď, akorát se to jmenuje jinak (Front Assist). Souhlasím, že se mi tyhle chuťovky vůbec nelíbí a docela mě to od koupi čím dál více odrazuje (spolu s malou nádrží atd.)... Bohužel, je to jen další krok k autonomii, který v aktuální podobně řidiče často jen omezuje (fakt mi vadí, když mi nesmyslně začne auto pípat a sahat do řízení + brzdit jen proto, že míjím cyklisty) :-( 

Editováno: , autor: PetriCZECH
Vloženo

To je asi na samostatnou debatu. Mně FA "blbě" reagoval doteď jenom na svodidla v serpentinách při časném varování. A jednou zabrzdil v momentu, kdy nemohl vědět, že o překážce vím, čekám na průjezd auta a pak to fiknu vedle cyklisty.

Vloženo
před 1 hodinou, bojler napsal:

Tohle je taky chuťovka

 

COLLISION AVOIDANCE ASSISTTento nový asistenčný systém predchádza kolíziám pomocou riadeného uhýbaciehomanévru. Poskytuje vodičovi podporu aktívnym zvyšovaním momentu riadeniavɕprípade hroziacej kolízie sɕchodcom, cyklistom alebo s iným vozidlom

 

To ako že auto samo urobí myšičku? To by som v tej chvíli asi pustil rovno do gatí...

Alebo len zvýši citlivosť posilňovača riadenia?

Vloženo

S FA mám také zajímavé zkušenosti, jednou mi to např. bezdůvodně zadupl v děšti, podruhé na okresce, protijedoucí auto jelo blíže k prostředku, ale ke kolizi by rozhodně nedošlo, nicméně když vám auto z ničeho nic zadupne brzdu v 100 km/h, není to nic moc.

 

Co se týče nádrže, při nájezdu cca 600-700 km týdně to bude znamenat tankování 2x do týdne. Už takhle jsem u OIII poněkud trpěl při zmenšení nádrže o 5l oproti OII. Zajímalo by mě opodstatnění tohoto kroku.

Vloženo
před 8 minutami, martyvob napsal:

S FA mám také zajímavé zkušenosti, jednou mi to např. bezdůvodně zadupl v děšti, podruhé na okresce, protijedoucí auto jelo blíže k prostředku, ale ke kolizi by rozhodně nedošlo, nicméně když vám auto z ničeho nic zadupne brzdu v 100 km/h, není to nic moc.

 FA nereaguje na vozidla v protisměru (aspoň ne ta verze v OIII), takže FA ti to určitě nezadupl kvůli autu v protisměru.

Vloženo

v SK cenníku pre výbavu ambition a style - bez príplatku len klasický tempomat s obmedzovačom, za príplatok (405 Eur) - adaptívny tempomat do rýchlosti 210 km/ h /sekcia komfort/

Vloženo
před 2 hodinami, martyvob napsal:

S FA mám také zajímavé zkušenosti, jednou mi to např. bezdůvodně zadupl v děšti, podruhé na okresce, protijedoucí auto jelo blíže k prostředku, ale ke kolizi by rozhodně nedošlo, nicméně když vám auto z ničeho nic zadupne brzdu v 100 km/h, není to nic moc.

 

Co se týče nádrže, při nájezdu cca 600-700 km týdně to bude znamenat tankování 2x do týdne. Už takhle jsem u OIII poněkud trpěl při zmenšení nádrže o 5l oproti OII. Zajímalo by mě opodstatnění tohoto kroku.

FA mě taky 3x potrápil, 2x jenom zvukovou výstrahou (to mi udělalo 2x na stejném místě, kde je silnice jakoby v esíčku a proti jedoucí auta jedou chvíli v určitém okamžiku proti autu) a jednou to zašláplo natvrdo a to nevím proč, naštěstí to bylo při jízdě z kopce v malé rychlosti a nikdo nejel za mnou.

 

Zmenšení nádrže je jasné - snížení hmotnosti a tudíž i spotřeby a emisí, průkopník v tomhle je MB, kde v základu je nádrž s nižším objemem a zdarma si můžete dát větší :-D

Vloženo
před 29 minutami, peter77 napsal:

v SK cenníku pre výbavu ambition a style - bez príplatku len klasický tempomat s obmedzovačom, za príplatok (405 Eur) - adaptívny tempomat do rýchlosti 210 km/ h /sekcia komfort/

díky. v ceníku .pdf jsem ho našel už předtím, nicméně mi chybí v samotném konfigurátoru- tam ho nemohu dohledat..

Vloženo

mě to udělalo několikrát když jsem na dálnici předjížděl kamión.Stačilo dát tempomat na druhou vzdálenost a byl klid.Vždy to bylo v rychlosti okolo 130.

Vloženo

Lukáš CBR: Černá krystal

 

https://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-CZ/?vin=TMBJJ9NX2LY006447

 

Tak já černou moc nemusím,tak jsem ji musel přetrpět.Mám raději světlejší barvy.

 

 

Vloženo
V 24. 2. 2020 na 18:51, Jan R. napsal:

Interiér Active - loketka, multi volant ... ?

B4726681-DC0E-48C2-9614-144CFE781BD9.jpeg

Ty budíky budou fakt analog?  Někde psali že se to nevyplatí vyvíjet kvůli nejlevnější výbavě.  A tady to jako analog vypadá...

Vloženo (editace)

Co chceš na analogových budících  vyvíjet ? Maximálně dají nový číslicový rastr. Akorát z té fotky se ještě více vyloupl ten dvouramenný volant, který je tedy u mne naprostý hnus, ale ostatním se asi líbí, soudě podle ostatních komentářů na fóru i v odborném tisku.

Editováno: , autor: DušanV
Vloženo
Co chceš na analogových budících  vyvíjet ? Maximálně dají nový číslicový rastr. Akorát z té fotky se ještě více vyloupl ten dvouramenný volant, který je tedy u mne naprostý hnus, ale ostatním se asi líbí, soudě podle ostatních komentářů na fóru i v odborném tisku.

By ses divil, jak funguje vyvíjení nového auta.
Určitě nejdou vzít budíky z O3 FL a napíchat je na konektory.
To je jiný tvar kapličky, jiné úchyty, jiné kontrolky, úplně nový díl, který vyvíjejí třeba rok, stojí to desítky tisíc ....
Vloženo (editace)
Před hodinou, Jan R. napsal:


By ses divil, jak funguje vyvíjení nového auta.
Určitě nejdou vzít budíky z O3 FL a napíchat je na konektory.
To je jiný tvar kapličky, jiné úchyty, jiné kontrolky, úplně nový díl, který vyvíjejí třeba rok, stojí to desítky tisíc ....

Co to je pro podnik velikosti Škoda a.s. nějaké desítky tisíc, i kdyby to stálo stovky tisíc ty nové věci obestavěné kolem původních budíků, tak je to plivanec v miliardovém moři financí na vývoj nového vozu.

Za to u toho dvouramenného (pro mne opravdu šeredného) volantu to s vývojem asi nepřehnali a ušetřili, uřezali oproti některým koncernovým vozům tu třetí příčku a nechali tam ten spodní zbylý výstupek, který tam zůstal údajně jako moderní designový prvek, no ale když se to někomu líbí ?

Editováno: , autor: DušanV

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...