bojler Vloženo 25. Únor 2020 Sdílet Vloženo 25. Únor 2020 Částečně pozitivní informace - TURNING ASSIST Tento systém monitoruje premávku vɕprotismere pri odbočovaní vľavo pri nízkych rýchlostiach 2 – 15ɕkm/h. Vɕkritických situáciách môže zastaviť vozidlo aɕzapnúťvýstražné svetlá. (Dostupné od novembera 2020) Takže to zadupne jen u stojícího nebo pomalu jedoucího auta. Po startstopu první věc, která půjde ven. Tohle je taky chuťovka COLLISION AVOIDANCE ASSISTTento nový asistenčný systém predchádza kolíziám pomocou riadeného uhýbaciehomanévru. Poskytuje vodičovi podporu aktívnym zvyšovaním momentu riadeniavɕprípade hroziacej kolízie sɕchodcom, cyklistom alebo s iným vozidlom Netuší, prosím, někdo, jestli to budou standardní (tzn. vnucené) funkce a nebo příplatkové položky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetriCZECH Vloženo 25. Únor 2020 Sdílet Vloženo 25. Únor 2020 (editace) Bojím se, že to tam bude napevno, s možnosti to vypnout - jak je tomu již v jiné podobě teď, akorát se to jmenuje jinak (Front Assist). Souhlasím, že se mi tyhle chuťovky vůbec nelíbí a docela mě to od koupi čím dál více odrazuje (spolu s malou nádrží atd.)... Bohužel, je to jen další krok k autonomii, který v aktuální podobně řidiče často jen omezuje (fakt mi vadí, když mi nesmyslně začne auto pípat a sahat do řízení + brzdit jen proto, že míjím cyklisty) :-( Editováno: 25. Únor 2020, autor: PetriCZECH Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 25. Únor 2020 Sdílet Vloženo 25. Únor 2020 To je asi na samostatnou debatu. Mně FA "blbě" reagoval doteď jenom na svodidla v serpentinách při časném varování. A jednou zabrzdil v momentu, kdy nemohl vědět, že o překážce vím, čekám na průjezd auta a pak to fiknu vedle cyklisty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stafa Vloženo 25. Únor 2020 Sdílet Vloženo 25. Únor 2020 před 1 hodinou, bojler napsal: Tohle je taky chuťovka COLLISION AVOIDANCE ASSISTTento nový asistenčný systém predchádza kolíziám pomocou riadeného uhýbaciehomanévru. Poskytuje vodičovi podporu aktívnym zvyšovaním momentu riadeniavɕprípade hroziacej kolízie sɕchodcom, cyklistom alebo s iným vozidlom To ako že auto samo urobí myšičku? To by som v tej chvíli asi pustil rovno do gatí... Alebo len zvýši citlivosť posilňovača riadenia? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martyvob Vloženo 25. Únor 2020 Sdílet Vloženo 25. Únor 2020 S FA mám také zajímavé zkušenosti, jednou mi to např. bezdůvodně zadupl v děšti, podruhé na okresce, protijedoucí auto jelo blíže k prostředku, ale ke kolizi by rozhodně nedošlo, nicméně když vám auto z ničeho nic zadupne brzdu v 100 km/h, není to nic moc. Co se týče nádrže, při nájezdu cca 600-700 km týdně to bude znamenat tankování 2x do týdne. Už takhle jsem u OIII poněkud trpěl při zmenšení nádrže o 5l oproti OII. Zajímalo by mě opodstatnění tohoto kroku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 25. Únor 2020 Sdílet Vloženo 25. Únor 2020 před 8 minutami, martyvob napsal: S FA mám také zajímavé zkušenosti, jednou mi to např. bezdůvodně zadupl v děšti, podruhé na okresce, protijedoucí auto jelo blíže k prostředku, ale ke kolizi by rozhodně nedošlo, nicméně když vám auto z ničeho nic zadupne brzdu v 100 km/h, není to nic moc. FA nereaguje na vozidla v protisměru (aspoň ne ta verze v OIII), takže FA ti to určitě nezadupl kvůli autu v protisměru. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eDidier Vloženo 25. Únor 2020 Sdílet Vloženo 25. Únor 2020 ahoj. nemůžu na SK konfigurátoru nikde najít adaptivní tempomat- ať už jako volitelnou položku, nebo v seznamu výbavy (STYLE). Nezná někdo důvod? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter77 Vloženo 25. Únor 2020 Sdílet Vloženo 25. Únor 2020 v SK cenníku pre výbavu ambition a style - bez príplatku len klasický tempomat s obmedzovačom, za príplatok (405 Eur) - adaptívny tempomat do rýchlosti 210 km/ h /sekcia komfort/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 25. Únor 2020 Sdílet Vloženo 25. Únor 2020 před 2 hodinami, martyvob napsal: S FA mám také zajímavé zkušenosti, jednou mi to např. bezdůvodně zadupl v děšti, podruhé na okresce, protijedoucí auto jelo blíže k prostředku, ale ke kolizi by rozhodně nedošlo, nicméně když vám auto z ničeho nic zadupne brzdu v 100 km/h, není to nic moc. Co se týče nádrže, při nájezdu cca 600-700 km týdně to bude znamenat tankování 2x do týdne. Už takhle jsem u OIII poněkud trpěl při zmenšení nádrže o 5l oproti OII. Zajímalo by mě opodstatnění tohoto kroku. FA mě taky 3x potrápil, 2x jenom zvukovou výstrahou (to mi udělalo 2x na stejném místě, kde je silnice jakoby v esíčku a proti jedoucí auta jedou chvíli v určitém okamžiku proti autu) a jednou to zašláplo natvrdo a to nevím proč, naštěstí to bylo při jízdě z kopce v malé rychlosti a nikdo nejel za mnou. Zmenšení nádrže je jasné - snížení hmotnosti a tudíž i spotřeby a emisí, průkopník v tomhle je MB, kde v základu je nádrž s nižším objemem a zdarma si můžete dát větší :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eDidier Vloženo 25. Únor 2020 Sdílet Vloženo 25. Únor 2020 před 29 minutami, peter77 napsal: v SK cenníku pre výbavu ambition a style - bez príplatku len klasický tempomat s obmedzovačom, za príplatok (405 Eur) - adaptívny tempomat do rýchlosti 210 km/ h /sekcia komfort/ díky. v ceníku .pdf jsem ho našel už předtím, nicméně mi chybí v samotném konfigurátoru- tam ho nemohu dohledat.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 25. Únor 2020 Sdílet Vloženo 25. Únor 2020 mě to udělalo několikrát když jsem na dálnici předjížděl kamión.Stačilo dát tempomat na druhou vzdálenost a byl klid.Vždy to bylo v rychlosti okolo 130. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. Únor 2020 Sdílet Vloženo 25. Únor 2020 Netahejte sem asistenty z jiných aut, nebo snad někdo jel v OIV a už v ní vyzkoušel FA? 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 25. Únor 2020 Sdílet Vloženo 25. Únor 2020 (editace) Tak já jel v ní dvakrát a nic mě nepípalo. Praha: Prostějov: Editováno: 25. Únor 2020, autor: Dixik2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 25. Únor 2020 Sdílet Vloženo 25. Únor 2020 @Dixik2 Ta černá na fotce je černá magic nebo crystal? Zajímal by mě rozdíl u těchto barev. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 25. Únor 2020 Sdílet Vloženo 25. Únor 2020 Lukáš CBR: Černá krystal https://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-CZ/?vin=TMBJJ9NX2LY006447 Tak já černou moc nemusím,tak jsem ji musel přetrpět.Mám raději světlejší barvy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 25. Únor 2020 Sdílet Vloženo 25. Únor 2020 (editace) V sobotu https://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-cz/260-27189/?vin=TMBJJ9NX8LY006470 jen ta cena už se mi zdá na takové auto dost Editováno: 25. Únor 2020, autor: l79 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza-marek Vloženo 25. Únor 2020 Sdílet Vloženo 25. Únor 2020 V 24. 2. 2020 na 18:51, Jan R. napsal: Interiér Active - loketka, multi volant ... ? Ty budíky budou fakt analog? Někde psali že se to nevyplatí vyvíjet kvůli nejlevnější výbavě. A tady to jako analog vypadá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 26. Únor 2020 Sdílet Vloženo 26. Únor 2020 (editace) Co chceš na analogových budících vyvíjet ? Maximálně dají nový číslicový rastr. Akorát z té fotky se ještě více vyloupl ten dvouramenný volant, který je tedy u mne naprostý hnus, ale ostatním se asi líbí, soudě podle ostatních komentářů na fóru i v odborném tisku. Editováno: 26. Únor 2020, autor: DušanV 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 26. Únor 2020 Sdílet Vloženo 26. Únor 2020 Už i v manuálu jsou analogové budíky (dával jsem někde screen), takže ano, bude analog minimálně na některých trzích. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 26. Únor 2020 Sdílet Vloženo 26. Únor 2020 Co chceš na analogových budících vyvíjet ? Maximálně dají nový číslicový rastr. Akorát z té fotky se ještě více vyloupl ten dvouramenný volant, který je tedy u mne naprostý hnus, ale ostatním se asi líbí, soudě podle ostatních komentářů na fóru i v odborném tisku. By ses divil, jak funguje vyvíjení nového auta.Určitě nejdou vzít budíky z O3 FL a napíchat je na konektory.To je jiný tvar kapličky, jiné úchyty, jiné kontrolky, úplně nový díl, který vyvíjejí třeba rok, stojí to desítky tisíc .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 26. Únor 2020 Sdílet Vloženo 26. Únor 2020 Proto se divím že vyvýjeli ten virtuál, když mají pěkný budíčky již vyvinutý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
superb10 Vloženo 26. Únor 2020 Sdílet Vloženo 26. Únor 2020 a sranda je ze analog je asi 4x drahsi na vyrobu ako digital 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 26. Únor 2020 Sdílet Vloženo 26. Únor 2020 před 13 hodinami, l79 napsal: V sobotu https://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-cz/260-27189/?vin=TMBJJ9NX8LY006470 jen ta cena už se mi zdá na takové auto dost To víš, emisní náboženství něco stojí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 26. Únor 2020 Sdílet Vloženo 26. Únor 2020 (editace) Před hodinou, Jan R. napsal: By ses divil, jak funguje vyvíjení nového auta. Určitě nejdou vzít budíky z O3 FL a napíchat je na konektory. To je jiný tvar kapličky, jiné úchyty, jiné kontrolky, úplně nový díl, který vyvíjejí třeba rok, stojí to desítky tisíc .... Co to je pro podnik velikosti Škoda a.s. nějaké desítky tisíc, i kdyby to stálo stovky tisíc ty nové věci obestavěné kolem původních budíků, tak je to plivanec v miliardovém moři financí na vývoj nového vozu. Za to u toho dvouramenného (pro mne opravdu šeredného) volantu to s vývojem asi nepřehnali a ušetřili, uřezali oproti některým koncernovým vozům tu třetí příčku a nechali tam ten spodní zbylý výstupek, který tam zůstal údajně jako moderní designový prvek, no ale když se to někomu líbí ? Editováno: 26. Únor 2020, autor: DušanV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stafa Vloženo 26. Únor 2020 Sdílet Vloženo 26. Únor 2020 Len aby nebolo ešte horšie... Stačí pozrieť do histórie... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.