Martab Vloženo 3. Březen 2020 Sdílet Vloženo 3. Březen 2020 Superb III 1.4 TSI měl 1395kg, 1.5 TSI má 1455kg a PHEV má 1730–1861kg. Takže bych se nebál říct, že ten rozdíl bude i k/přes 300kg... https://cdn.skoda-storyboard.com/2019/07/TD-SUPERB-cz.pdf https://www.cb-auto.cz/pdf/cbauto/57d6b64f53077_superb-katalog2.pdf 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 3. Březen 2020 Sdílet Vloženo 3. Březen 2020 před 47 minutami, Martin Bednář napsal: Trochu zvláštní spojení RS a elektrika, ale holt nová doba... Na 180kW zrychlení nic moc, ale za tím bude celková váha, díky baterkám. Já si právě myslím, že spojení hybridní technologie může přinést do automobilového průmyslu mnohem více, než si myslíme. Vždyť to jde krásně vidět u supersportů, že elektromotory u každého kola dělají z těch aut neuvěřitelné bestie. Chce to jen čas na to, aby se to rozšířilo a trochu zlevnilo. Já se spíše divím, že koncern do RSa nedovolil dát 2.0 TSI 221 kW, který se dává do Cupry nebo Golfu. Takhle to vypadá, že Octavia dostala zbytky z fabriky na motory. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Rušaj Vloženo 3. Březen 2020 Sdílet Vloženo 3. Březen 2020 Před hodinou, stanmar napsal: A jak to souvisí s O IV? Design jiných modelů tu snad řešit nebudeme. Na to je téma jinde. No jen jestli se ti nelibi ty světla na IV je divně, ze se ti líbi na 3. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 3. Březen 2020 Sdílet Vloženo 3. Březen 2020 (editace) Sabiza: ale jo, taky mi to dává svým způsobem smysl. Ale tady mi úplně nesedí to označení RS. Hloupý je, že jakmile se vybije baterie, tak se z Octavia RS stane klasická Oktávka s motorem 1.4, který ještě navíc musí táhnout veškerou váhu baterie, elektromotoru, atp... Takže ten symbol RS platí po dobu, co bude v bateriích šťáva. Zrychlení pak bude někde kolem 10 sekund, možná i víc. Abychom si rozuměli, tím nechci novou RS hanět, naopak se mi líbí a klidně bych o ní jako o novém autě uvažoval. Editováno: 3. Březen 2020, autor: Martin Bednář 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 3. Březen 2020 Sdílet Vloženo 3. Březen 2020 Tak on by se ten akumulátor vybít neměl, zajímavé bude sledovat, jak se to bude v reálu pod zátěží chovat. No při klasické jízdě si myslím že na situaci kdy by to táhla jen 1.4 TSI a nebyla už elektrika nedojde. Ale kdo ví... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ritch Vloženo 3. Březen 2020 Sdílet Vloženo 3. Březen 2020 (editace) Preco nie,az na par dost podstatnych vytiek...historicky prva od RS1 (liftback) bez kridla na zadnom veku kufra s nejakym nastavcom,ktory posobi na mna lacno,nevyrazne a uz teraz som presvedceny o tom ako novi majitelia,tuning majstri budu zasadne menit vzhlad k lepsiemu ? A opat to nestastne vysoke ET s utopenymi kolesami v style šalina.Ako celok fajn,kazdopadne si pockam na plnohodnotny agregat TSI.Mimochodom,coronagin dnes vypusteny ? Editováno: 3. Březen 2020, autor: ritch 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 3. Březen 2020 Sdílet Vloženo 3. Březen 2020 Z tohoto pohledu ta maska, červená barva a svíticí ,,řasy” vypadá pěkně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 3. Březen 2020 Sdílet Vloženo 3. Březen 2020 Jak jde krásně v segmentu C oproti Octavii 4 hezky zakomponovat ,,tablet” za mě ??. 1 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetriCZECH Vloženo 3. Březen 2020 Sdílet Vloženo 3. Březen 2020 Nj, ale to je Audi s úplně jinou cenovkou... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 3. Březen 2020 Sdílet Vloženo 3. Březen 2020 Srovnávat Audi A7 s Octavií? Zajímavá volba. Proč to nesrovat alespoň s něčím, co se cenově té Octavii alespoň trochu blíží? Tady je interiér Audi A4. Tablet tam stále je, podivné křivky taky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 3. Březen 2020 Sdílet Vloženo 3. Březen 2020 PetriCzech: Je to interiér nové A3 Sportback. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deto Vloženo 3. Březen 2020 Sdílet Vloženo 3. Březen 2020 Před hodinou, Jan R. napsal: Jak jde krásně v segmentu C oproti Octavii 4 hezky zakomponovat ,,tablet” za mě ??. Tablet sice zakomponovali, ale ofuk ostal ako prilepeny naviac ? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 3. Březen 2020 Sdílet Vloženo 3. Březen 2020 Srovnávat Audi A7 s Octavií? Zajímavá volba. Proč to nesrovat alespoň s něčím, co se cenově té Octavii alespoň trochu blíží? Tady je interiér Audi A4. Tablet tam stále je, podivné křivky taky... A3 čtvrté generace to je přeci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 3. Březen 2020 Sdílet Vloženo 3. Březen 2020 Nj, ale to je Audi s úplně jinou cenovkou... A3 je stejná třída a začíná na 715, to není moc vzdálené O4 LB Style [emoji3] 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 3. Březen 2020 Sdílet Vloženo 3. Březen 2020 A4 se stovnává se Superbem3, určitě ne s Octavií.Tak Mercedes už se vrací z tabletů do pěkných tvarů vic MB A, nový Golf také pěkně vyvedený a s tou trojkou se to povedlo. Možná pětková Octavie dostane opět koukatelnou palubku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 3. Březen 2020 Sdílet Vloženo 3. Březen 2020 před 9 minutami, Jan R. napsal: A3 čtvrté generace to je přeci Pravdu máš, omlouvám se. Co jsem ale koukal, tak se většina automobilek odvrací zpět od tabletů, což je dobře, protože vypadají hnusně. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 3. Březen 2020 Sdílet Vloženo 3. Březen 2020 Zato rencek s Cliem a Capturem ty tomu dali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ritch Vloženo 3. Březen 2020 Sdílet Vloženo 3. Březen 2020 (editace) @Sabiza naopak,ja sa k tabletu vraciam,ale mas pravdu,vypada to hnusne ? social verzia bez navi za 29tis € bez navi ? Editováno: 3. Březen 2020, autor: ritch 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Březen 2020 Sdílet Vloženo 3. Březen 2020 Pro RS vytvořeno samostatné téma zde: 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 5. Březen 2020 Sdílet Vloženo 5. Březen 2020 On 3/3/2020 at 10:25 AM, Sabiza said: Já se spíše divím, že koncern do RSa nedovolil dát 2.0 TSI 221 kW, který se dává do Cupry nebo Golfu. Taky to nechápu...když už teda škodovka musí být až druhá (teď dokonce třetí, po laxně vyráběném Seatu). Začne se někdy nějak řešit ten průser, že když u těchhle hybridů, iV atd. sešlápnu plyn, tak se k elektrice nastartuje spalovací motor, ovšem studený? Pěkná kokotina a někomu už správně došlo, že to bude zase jen další kurvítko. A dost pochybuju, že současná úroveň umožní, aby se motor např. předehříval (jakkoli, třeba PTC), nebo udržoval aspoň trochu teplý (min. 60°C na oleji)... zase prvních několik (set) tisíc zákazníků bude muset zaplatit vývoj pro odstranění tohoto kurvítka (hodí-li se vůbec taková zdrobnělina). 0W20, 0W16 a navíc ještě jízda pod zátěží na důkladně vychlazeném ("vyluftovaném") motoru. Škoda, že si pisálci na netu nevšimli, že bude i klasické 2,0TSI (škoda že bez 4x4, či kombinací s manuálem)... Tuhle 1,4 PHEV beru jen jako takové zpestření pro "geeky", co maj rádi elektriku a samozřejmě taky naplnění sumy idiotsky nastavených emisí. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 5. Březen 2020 Sdílet Vloženo 5. Březen 2020 Za elektrická verze s 1.4 TSI není nic nového, už roky funguje v GTE modelech. Toyoty v hybridu taky nemají předehřívání motoru a ono to funguje. V podstatě jediný problém je přechod z EV na Hybrid mód, to je ale stejné jako u běžného motoru, taky mu trvá než se ohřeje. Jen běžně je to několik km po startu, tady to bude posunuté o těch cca 50km dále. V hybridním režimu zas ten motor nevydrží vypnutý tak dlouho aby výrazně vychladnul.A přesně jak se píše, zatím je možnost volby EV+benzín, benzín nebo nafta. Takže bych to neviděl vůbec špatně, až bude jen ta první možnost, bude to horší... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 6. Březen 2020 Sdílet Vloženo 6. Březen 2020 Z instagramu Ta stříbrná tomu sedne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
senky Vloženo 7. Březen 2020 Sdílet Vloženo 7. Březen 2020 Pár rychlo fotek ze zdejšího salónu :) Některé zábery záměrně křivé aby tam nebyli cizí lidé. Za mě první živý pohled a líbí se mi víc jak na fotkách. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 7. Březen 2020 Sdílet Vloženo 7. Březen 2020 Já viděl dnes také tu kombinaci a ty kola jak desingem tak velikosti na proporcích auta naprosto př... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 7. Březen 2020 Sdílet Vloženo 7. Březen 2020 Je to neco jako patnactky na I30. Celkove ji asi nebude svedcit cerna nebo naopak bila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.