Březen 3, 20205 r Superb III 1.4 TSI měl 1395kg, 1.5 TSI má 1455kg a PHEV má 1730–1861kg. Takže bych se nebál říct, že ten rozdíl bude i k/přes 300kg... https://cdn.skoda-storyboard.com/2019/07/TD-SUPERB-cz.pdf https://www.cb-auto.cz/pdf/cbauto/57d6b64f53077_superb-katalog2.pdf
Březen 3, 20205 r před 47 minutami, Martin Bednář napsal: Trochu zvláštní spojení RS a elektrika, ale holt nová doba... Na 180kW zrychlení nic moc, ale za tím bude celková váha, díky baterkám. Já si právě myslím, že spojení hybridní technologie může přinést do automobilového průmyslu mnohem více, než si myslíme. Vždyť to jde krásně vidět u supersportů, že elektromotory u každého kola dělají z těch aut neuvěřitelné bestie. Chce to jen čas na to, aby se to rozšířilo a trochu zlevnilo. Já se spíše divím, že koncern do RSa nedovolil dát 2.0 TSI 221 kW, který se dává do Cupry nebo Golfu. Takhle to vypadá, že Octavia dostala zbytky z fabriky na motory.
Březen 3, 20205 r Před hodinou, stanmar napsal: A jak to souvisí s O IV? Design jiných modelů tu snad řešit nebudeme. Na to je téma jinde. No jen jestli se ti nelibi ty světla na IV je divně, ze se ti líbi na 3.
Březen 3, 20205 r Sabiza: ale jo, taky mi to dává svým způsobem smysl. Ale tady mi úplně nesedí to označení RS. Hloupý je, že jakmile se vybije baterie, tak se z Octavia RS stane klasická Oktávka s motorem 1.4, který ještě navíc musí táhnout veškerou váhu baterie, elektromotoru, atp... Takže ten symbol RS platí po dobu, co bude v bateriích šťáva. Zrychlení pak bude někde kolem 10 sekund, možná i víc. Abychom si rozuměli, tím nechci novou RS hanět, naopak se mi líbí a klidně bych o ní jako o novém autě uvažoval. Upraveno Březen 3, 20205 r od Martin Bednář
Březen 3, 20205 r Tak on by se ten akumulátor vybít neměl, zajímavé bude sledovat, jak se to bude v reálu pod zátěží chovat. No při klasické jízdě si myslím že na situaci kdy by to táhla jen 1.4 TSI a nebyla už elektrika nedojde. Ale kdo ví...
Březen 3, 20205 r Preco nie,az na par dost podstatnych vytiek...historicky prva od RS1 (liftback) bez kridla na zadnom veku kufra s nejakym nastavcom,ktory posobi na mna lacno,nevyrazne a uz teraz som presvedceny o tom ako novi majitelia,tuning majstri budu zasadne menit vzhlad k lepsiemu ? A opat to nestastne vysoke ET s utopenymi kolesami v style šalina.Ako celok fajn,kazdopadne si pockam na plnohodnotny agregat TSI.Mimochodom,coronagin dnes vypusteny ? Upraveno Březen 3, 20205 r od ritch
Březen 3, 20205 r Jak jde krásně v segmentu C oproti Octavii 4 hezky zakomponovat ,,tablet” za mě ??.
Březen 3, 20205 r Srovnávat Audi A7 s Octavií? Zajímavá volba. Proč to nesrovat alespoň s něčím, co se cenově té Octavii alespoň trochu blíží? Tady je interiér Audi A4. Tablet tam stále je, podivné křivky taky...
Březen 3, 20205 r Před hodinou, Jan R. napsal: Jak jde krásně v segmentu C oproti Octavii 4 hezky zakomponovat ,,tablet” za mě ??. Tablet sice zakomponovali, ale ofuk ostal ako prilepeny naviac ?
Březen 3, 20205 r Srovnávat Audi A7 s Octavií? Zajímavá volba. Proč to nesrovat alespoň s něčím, co se cenově té Octavii alespoň trochu blíží? Tady je interiér Audi A4. Tablet tam stále je, podivné křivky taky... A3 čtvrté generace to je přeci
Březen 3, 20205 r Nj, ale to je Audi s úplně jinou cenovkou... A3 je stejná třída a začíná na 715, to není moc vzdálené O4 LB Style [emoji3]
Březen 3, 20205 r A4 se stovnává se Superbem3, určitě ne s Octavií.Tak Mercedes už se vrací z tabletů do pěkných tvarů vic MB A, nový Golf také pěkně vyvedený a s tou trojkou se to povedlo. Možná pětková Octavie dostane opět koukatelnou palubku.
Březen 3, 20205 r před 9 minutami, Jan R. napsal: A3 čtvrté generace to je přeci Pravdu máš, omlouvám se. Co jsem ale koukal, tak se většina automobilek odvrací zpět od tabletů, což je dobře, protože vypadají hnusně.
Březen 3, 20205 r @Sabiza naopak,ja sa k tabletu vraciam,ale mas pravdu,vypada to hnusne ? social verzia bez navi za 29tis € bez navi ? Upraveno Březen 3, 20205 r od ritch
Březen 5, 20205 r On 3/3/2020 at 10:25 AM, Sabiza said: Já se spíše divím, že koncern do RSa nedovolil dát 2.0 TSI 221 kW, který se dává do Cupry nebo Golfu. Taky to nechápu...když už teda škodovka musí být až druhá (teď dokonce třetí, po laxně vyráběném Seatu). Začne se někdy nějak řešit ten průser, že když u těchhle hybridů, iV atd. sešlápnu plyn, tak se k elektrice nastartuje spalovací motor, ovšem studený? Pěkná kokotina a někomu už správně došlo, že to bude zase jen další kurvítko. A dost pochybuju, že současná úroveň umožní, aby se motor např. předehříval (jakkoli, třeba PTC), nebo udržoval aspoň trochu teplý (min. 60°C na oleji)... zase prvních několik (set) tisíc zákazníků bude muset zaplatit vývoj pro odstranění tohoto kurvítka (hodí-li se vůbec taková zdrobnělina). 0W20, 0W16 a navíc ještě jízda pod zátěží na důkladně vychlazeném ("vyluftovaném") motoru. Škoda, že si pisálci na netu nevšimli, že bude i klasické 2,0TSI (škoda že bez 4x4, či kombinací s manuálem)... Tuhle 1,4 PHEV beru jen jako takové zpestření pro "geeky", co maj rádi elektriku a samozřejmě taky naplnění sumy idiotsky nastavených emisí.
Březen 5, 20205 r Za elektrická verze s 1.4 TSI není nic nového, už roky funguje v GTE modelech. Toyoty v hybridu taky nemají předehřívání motoru a ono to funguje. V podstatě jediný problém je přechod z EV na Hybrid mód, to je ale stejné jako u běžného motoru, taky mu trvá než se ohřeje. Jen běžně je to několik km po startu, tady to bude posunuté o těch cca 50km dále. V hybridním režimu zas ten motor nevydrží vypnutý tak dlouho aby výrazně vychladnul.A přesně jak se píše, zatím je možnost volby EV+benzín, benzín nebo nafta. Takže bych to neviděl vůbec špatně, až bude jen ta první možnost, bude to horší...
Březen 7, 20205 r Pár rychlo fotek ze zdejšího salónu :) Některé zábery záměrně křivé aby tam nebyli cizí lidé. Za mě první živý pohled a líbí se mi víc jak na fotkách.
Březen 7, 20205 r Já viděl dnes také tu kombinaci a ty kola jak desingem tak velikosti na proporcích auta naprosto př...
Březen 7, 20205 r Je to neco jako patnactky na I30. Celkove ji asi nebude svedcit cerna nebo naopak bila.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.