Přejít na obsah

Škoda Octavia IV


_Denis_

Doporučené příspěvky

Superb III 1.4 TSI měl 1395kg, 1.5 TSI má 1455kg a PHEV má 1730–1861kg. Takže bych se nebál říct, že ten rozdíl bude i k/přes 300kg...

https://cdn.skoda-storyboard.com/2019/07/TD-SUPERB-cz.pdf

https://www.cb-auto.cz/pdf/cbauto/57d6b64f53077_superb-katalog2.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 47 minutami, Martin Bednář napsal:

Trochu zvláštní spojení RS a elektrika, ale holt nová doba... Na 180kW zrychlení nic moc, ale za tím bude celková váha, díky baterkám.

 

Já si právě myslím, že spojení hybridní technologie může přinést do automobilového průmyslu mnohem více, než si myslíme. Vždyť to jde krásně vidět u supersportů, že elektromotory u každého kola dělají z těch aut neuvěřitelné bestie. Chce to jen čas na to, aby se to rozšířilo a trochu zlevnilo. 

 

Já se spíše divím, že koncern do RSa nedovolil dát 2.0 TSI 221 kW, který se dává do Cupry nebo Golfu. Takhle to vypadá, že Octavia dostala zbytky z fabriky na motory. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sabiza: ale jo, taky mi to dává svým způsobem smysl.
Ale tady mi úplně nesedí to označení RS. Hloupý je, že jakmile se vybije baterie, tak se z Octavia RS stane klasická Oktávka s motorem 1.4, který ještě navíc musí táhnout veškerou váhu baterie, elektromotoru, atp... Takže ten symbol RS platí po dobu, co bude v bateriích šťáva. Zrychlení pak bude někde kolem 10 sekund, možná i víc.

Abychom si rozuměli, tím nechci novou RS hanět, naopak se mi líbí a klidně bych o ní jako o novém autě uvažoval.

 

Editováno: , autor: Martin Bednář
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Preco nie,az na par dost podstatnych vytiek...historicky prva od RS1 (liftback) bez kridla na zadnom veku kufra s nejakym nastavcom,ktory posobi na mna lacno,nevyrazne a uz teraz som presvedceny o tom ako novi majitelia,tuning majstri budu zasadne menit vzhlad k lepsiemu ? A opat to nestastne vysoke ET s utopenymi kolesami v style šalina.Ako celok fajn,kazdopadne si pockam na plnohodnotny agregat TSI.Mimochodom,coronagin dnes vypusteny ?

20200303_120221.jpg

Editováno: , autor: ritch
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On 3/3/2020 at 10:25 AM, Sabiza said:

Já se spíše divím, že koncern do RSa nedovolil dát 2.0 TSI 221 kW, který se dává do Cupry nebo Golfu.

Taky to nechápu...když už teda škodovka musí být až druhá (teď dokonce třetí, po laxně vyráběném Seatu).

Začne se někdy nějak řešit ten průser, že když u těchhle hybridů, iV atd. sešlápnu plyn, tak se k elektrice nastartuje spalovací motor, ovšem studený? Pěkná kokotina a někomu už správně došlo, že to bude zase jen další kurvítko. A dost pochybuju, že současná úroveň umožní, aby se motor např. předehříval (jakkoli, třeba PTC), nebo udržoval aspoň trochu teplý (min. 60°C na oleji)... zase prvních několik (set) tisíc zákazníků bude muset zaplatit vývoj pro odstranění tohoto kurvítka (hodí-li se vůbec taková zdrobnělina). 0W20, 0W16 a navíc ještě jízda pod zátěží na důkladně vychlazeném ("vyluftovaném") motoru. Škoda, že si pisálci na netu nevšimli, že bude i klasické 2,0TSI (škoda že bez 4x4, či kombinací s manuálem)... Tuhle 1,4 PHEV beru jen jako takové zpestření pro "geeky", co maj rádi elektriku a samozřejmě taky naplnění sumy idiotsky nastavených emisí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za elektrická verze s 1.4 TSI není nic nového, už roky funguje v GTE modelech. Toyoty v hybridu taky nemají předehřívání motoru a ono to funguje.

V podstatě jediný problém je přechod z EV na Hybrid mód, to je ale stejné jako u běžného motoru, taky mu trvá než se ohřeje. Jen běžně je to několik km po startu, tady to bude posunuté o těch cca 50km dále. V hybridním režimu zas ten motor nevydrží vypnutý tak dlouho aby výrazně vychladnul.

A přesně jak se píše, zatím je možnost volby EV+benzín, benzín nebo nafta. Takže bych to neviděl vůbec špatně, až bude jen ta první možnost, bude to horší...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...