Listopad 18, 200618 r ja stale tvrdim ze je to ako ktori vyrobca dealer u servisu zalobuje tak to davaju. to iste ako u doktora s liekmi Nevim jak na vychode, ale ja ted kupoval svicky u nas a jsou to Brisk, v origo baleni pro Skoda, tak nevim jestli se na tom da neco zmenit lobbingem. Taky jsem uvazoval o "tuning svickach" ale nakonec mam zase origo, jsou taky s vice elekrodama takze nevidim duvod hledat neco jineho. Muj nazor. PS: Interval vymeny 60 tis. km Upraveno Listopad 19, 200618 r od mischicka
Listopad 19, 200618 r mischicka: vidis ty si kupoval original a boli to brisk a vyrobca dava ngk tiez original.
Listopad 19, 200618 r mischicka: vidis ty si kupoval original a boli to brisk a vyrobca dava ngk tiez original. MPi motory, mají Brisky, popř.Championy doporučené výrobcem. Motory 16v pouze NGK, aspoň to vidím v chytré knížce. Podle mě výrobce zkouší, testuje a potom doporučí.
Březen 6, 200718 r Jsem rád, že jsem tu našel tohle téma a nemusel jsem zakládat nový, ale nikde jsem tu z toho tak nějak nenalez 100%ní odpověď na otázku kterou mam. Mam doma svíčky BRISK DOX15LE které jsou určené do tříválcové fabie 1.2 HTP a já se chci zeptat, jestli se dají použít bezproblému do 1.4MPI - 44kW. Popřípadě jestli jdou, tak jestli nejsou tak vhodné nebo jak to je. Díky za odpověď
Březen 7, 200718 r Jsem rád, že jsem tu našel tohle téma a nemusel jsem zakládat nový, ale nikde jsem tu z toho tak nějak nenalez 100%ní odpověď na otázku kterou mam. Mam doma svíčky BRISK DOX15LE které jsou určené do tříválcové fabie 1.2 HTP a já se chci zeptat, jestli se dají použít bezproblému do 1.4MPI - 44kW. Popřípadě jestli jdou, tak jestli nejsou tak vhodné nebo jak to je. Díky za odpověď Proč pořád laborujete se svíčkama? Dejte tam ty, co tam dává Škodovka a je to.
Březen 7, 200718 r Jsem rád, že jsem tu našel tohle téma a nemusel jsem zakládat nový, ale nikde jsem tu z toho tak nějak nenalez 100%ní odpověď na otázku kterou mam. Mam doma svíčky BRISK DOX15LE které jsou určené do tříválcové fabie 1.2 HTP a já se chci zeptat, jestli se dají použít bezproblému do 1.4MPI - 44kW. Popřípadě jestli jdou, tak jestli nejsou tak vhodné nebo jak to je. Díky za odpověď Toni ja by som s tým nešpekuloval daj tam také aké tam majú byť.Ked máš tie na HTP tak ich s niekym vyneň alebo predaj. HTP je predsa len iný motor!
Březen 7, 200718 r a co BRISK Extra DX15LTC-1 Měnil jsem svíčky nedávno, protože jsem nevěděl, jak dlouho jsou tam ty původní (nebyl jsem první majitel),,,v autě byly svíčky BRISK, na 2 válcích hodně povolený,,,auto za studena škubalo a jakoby se dusilo, po výměně (origo NGK) vše jak má být a v pohodě,,
Březen 7, 200718 r Přesunuji příspěvek Vlasty: Momentalně mám 45tis km tak měním svíčky měl jsem na vyběr Brisk Premium DOR15LGS cena 216kc nebo Beru Ultra Z200 cena 208kč nakonec jsem vzal Beru ty brisky sice vypadaj lépe ale já těmhle se zakrytym jiskřištěm moc nevěřím. Brisk Příspěvek upraven uživatelem Vlasta 6.3.2007, 22:11
Březen 7, 200718 r Jsem rád, že jsem tu našel tohle téma a nemusel jsem zakládat nový, ale nikde jsem tu z toho tak nějak nenalez 100%ní odpověď na otázku kterou mam. Mam doma svíčky BRISK DOX15LE které jsou určené do tříválcové fabie 1.2 HTP a já se chci zeptat, jestli se dají použít bezproblému do 1.4MPI - 44kW. Popřípadě jestli jdou, tak jestli nejsou tak vhodné nebo jak to je. Díky za odpověď Toni ja by som s tým nešpekuloval daj tam také aké tam majú byť.Ked máš tie na HTP tak ich s niekym vyneň alebo predaj. HTP je predsa len iný motor! Díky za odpovědi. Já jen, že se chystám je měnit a teď tu mam bednu 100 úplně novejch těhle svíček. Škoda, tak je holt budu prodávat nebo měnit
Březen 8, 200718 r Jakr díky já tohle tema považoval za dotaz na oktavku tak jsem založil moje až ted jsem si všim že má na prvním příspěvku napsáno 16V 55 a ne 1,6 55kw.
Březen 8, 200718 r Ja kupuji do aut (Felicie, Fabie) Brisk Platinum DR15ypp. Vydrzi tak 40000 az 50000km. Stoji 140,- kus. Maximalni spokojenost. Upraveno Březen 9, 200718 r od Haski
Květen 19, 200718 r Jsem rád, že jsem tu našel tohle téma a nemusel jsem zakládat nový, ale nikde jsem tu z toho tak nějak nenalez 100%ní odpověď na otázku kterou mam. Mam doma svíčky BRISK DOX15LE které jsou určené do tříválcové fabie 1.2 HTP a já se chci zeptat, jestli se dají použít bezproblému do 1.4MPI - 44kW. Popřípadě jestli jdou, tak jestli nejsou tak vhodné nebo jak to je. Díky za odpověď Toni ja by som s tým nešpekuloval daj tam také aké tam majú byť.Ked máš tie na HTP tak ich s niekym vyneň alebo predaj. HTP je predsa len iný motor! Díky za odpovědi. Já jen, že se chystám je měnit a teď tu mam bednu 100 úplně novejch těhle svíček. Škoda, tak je holt budu prodávat nebo měnit Nejspíš už to máš vyřešené, ale DOX15LE jsou pro 1,4 MPi 44kW VHODNÉ, navíc jsou to svíčky velice kvalitní, s platinovou elektrodou, pokud jich máš bednu, klidně bych si čtyři vzal Z technického hlediska není žádný rozumný důvod, proč striktně trvat na těch výrobcem doporučených.
Květen 20, 200718 r PO KOLIKA TISÍCÍCH SE MĚNÍ SVÍČKY NA FABII 1.4 55Kw někde sem slyšel že po 60000 ale nevím
Květen 20, 200718 r PO KOLIKA TISÍCÍCH SE MĚNÍ SVÍČKY NA FABII 1.4 55Kw někde sem slyšel že po 60000 ale nevím Ano
Květen 20, 200718 r Dávám Brisky dle katalogu prakticky do všeh aut a nejsou problémy. Tak, tak, ale taky už to není ta cenovka, co bývala, holt kvalita něco stojí.
Červenec 28, 200718 r mischicka: vidis ty si kupoval original a boli to brisk a vyrobca dava ngk tiez original. MPi motory, mají Brisky, popř.Championy doporučené výrobcem. Motory 16v pouze NGK, aspoň to vidím v chytré knížce. Podle mě výrobce zkouší, testuje a potom doporučí. Zjistil jsem, že ve vyfocené tabulce (zřejmě z knihy Jak na to) je chyba u motoru BBY (AUA), tedy 1,4 16V 55kW. Správně je tam uvedený typ svíčky BKUR 6 ET-10, ale chybně vzdálenost elektrod, ta není 0,8 mm, ale 1mm, stejně jako u motorů BBZ (AUB) a AZL. Ostatně tuto vzdálenost mají svíčky nastavenou již z výroby a vzhledem k tomu, že jsou tříjiskřišťové, bylo by přesné nastavení docela pracné. Chybu jsem zjistil porovnáním s DP, když se mi nezdálo odlišné nastavení vzdálenosti u konstrukčně téměř shodných motorů BBY a BBZ. Svíčky se prodávají nejčastěji v sadě V-Line 24, které obsahuje svíčky BKUR 6 ET-10 a pořídit se dá zhruba od 750Kč vč.DPH
Září 5, 200717 r mam 1.2 47kw 8/2003 a chcem sa opytat ako sa prejavi ze treba vymenit sviecky. zda sa mi ze rano divne startuje. ako keby sa nechytilo pekne roztoci ale otacky sa montaju niekde pod 500 kym neslapnem na plyn. robi to iba prvykrat rano. mam najzdenych nejakych 66 tis. ak by to malo byt svieckami co mi pre moju motorizaciu doporucite? to co je tu hore na obrazku? a zvladnem to vymenit s golou? netreba nic nastavovat? je nutne utiahnut to spravnym momentom? nemam momentovy kluc. a ak si ho poziciam staci iba kus za kus alebo este nieco niekde ocistit, skontrolovat vymenit? Upraveno Září 5, 200717 r od cartmanko
Září 5, 200717 r doporucujem Ti to co doporucuje vyrobca motorizacie 1.2 12V (AZQ), nejake NGK, specifikaciu doplnim vecer ked precitam co som kupil. Mam ich uz doma a ich vymena ma caka do konca mesiaca kedze uz mam nabehane 63tkm a vymenene uz mali byt pri 60tkm (len nebol cas)
Září 5, 200717 r nie si z ba? ze by sme dali spicha v podzemke a zmenili to naraz na dvoch autach? este mi zostava otazka ci zhanat momentak alebo nie? ci to zmenim len kus za kus alebo este treba na nieco dat pozor...? ci ked to budem rozoberat mam este nieco vymenit, skontrolovat precistit? ci mam este nieco potom nejako nulovat, alebo kontrolovat na svieckach ci maju 0,8 alebo.... nikdy som to nerobil tak prosim poradte. dakujem.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.