Přejít na obsah

Spotřeba paliva 1.0 TSI


rowz

Doporučené příspěvky

před 16 hodinami, Pawouk napsal:

Buď se upsal, nebo je to jen další pohádkář, kterých je ve všech tématech o spotřebách na foru přehršel.

Zdravím Pawouka.  Pohádkář fakt nejsem, jel jse z Plzně do Prahy a toto mi holt ukázal PP.  Jak jsem v příspěvku psal, při koupi byla dlouhodobá spotřeba 6,3 l/100km.

Spotřebu normálně nějak neřeším ale jak mam auto nově tak jsem zvědavý za kolik ato jezdí.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak. Já to říkám pořád - kromě popisu trasy a podmínek, dávejte sem fotky z palubního počítače, kde bude i průměrná rychlost. Takto je to stále pohádka. Pokud jel 140 km/h dle tachometru, musel by mít průměrnou rychlost někde kolem 133-135 km/h, a to nevíme, zda mu třeba nefoukalo do zad, protože vítr má na spotřebu v těchto rychlostech značný vliv.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak i já se přidám... Cesta prodlouženého víkendu na Moravě. Trasa Praha - Pavlov - Mikulov - Pavlov - Znojmo - Praha. Spotřeba daného motoru je suprová, jelikož vůz byl osazen bagáží a dvěma osobami, plus mnoho vína na cestě zpět, a své udělal i čelní vítr cestou do Prahy. ?

IMG_20190428_184650.jpg

Editováno: , autor: petercheco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak přidám něco i já. Minulý týden jsem si vezl z Loun do Kroměříže roční vůz (1.0 TSi 70kW DSG, najeto cca. 16 tisíc km) domů - dálnice 120 - 140 km/h. Cesta cca. 350 km, po příjezdu byla průměrná spotřeba 5,4 l. Před odjezdem jsem natankoval plnou nádrž a po příjezdu jsem měl necelou 3/4 nádrže. Při popojíždění po městě katastrofa, s tím DSG mi příjde, že to žere více než moje o rok starší 1,2 TSi 66 kW v manuálu ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Já mám teď nového Rapida 2/19 70kW a bere mi to na cca 3km jízdy cca 6 až 9 litrů. Tam je to mírně z kopce, takže klidně zpáteční jízda dělá i o litr více. Spotřeba však dost roste, když místo 2000 se rozjíždím na 3000 otáček. Pak to klidně skočí i o dva litry. Vzdálenost kolem 14 km jsem jel klidně za 5,4 litru. Vše udáno průměrná na 100km.

 

A jaký teda dáváte benzín? To auto jede i na 1500 otáček a to docela úsporně. Jenže probém je, že se pak může začít usazovat karbon v motoru. Takže by to chtělo více prohánět. Jestli pak není lepší kupovat 100 oktanový benzín místo 95.

 

Editováno: , autor: Mira_A
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

problém je hlavně ten, že provoz na 1500 otáček nedělá dobře žádnýmu nízkoobjemovýmu motoru, a tím míň (turbo)benzínu. Pokud už ti LSPI neodpálí písty, tak ti torzní kmity zničí zbytek motoru a možná i převodovku. Nevím kde se bere ta potřeba jezdit v otáčkách, kde se ty motory zcela očividně trápí, duní a tarokujou, abych ušetřil půl litru na spotřebě... (kterou stejně ovlivní mnohem víc předvídavej jízdní styl a šlapání na plyn). Jezděte nad 2000 a nic z toho nemusíte řešit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Občas si říkám, jestli lidi tady ve skupině vůbec ten motor používají. Jezdit trvale nad 2000 otáček si neumím představit ani v 70kW ani v 81kW verzi. A dokonce ani ve Scale s 85kW jsem nic takovýho nepotřeboval. Pro rejpaly nemluvím o závodění nebo jízdě do kopce s naloženým autem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...