Duben 26, 20196 r Coz je prave to... tenhle rozdil je zanedbatelny. jednu trasu, kyz pojedes dvakrat stejnym stylem, tak stejne bude rozdil spotreby klidne litr... takze “tehdy a tehdy to zere o ,3 min” je proste nesmysl.
Duben 26, 20196 r Já myslel ne dálkovou jízdu - prostě normální provoz. PP je stejně orientační. A puvodne jsem nechtěl ale : cesta 8km z a do kopce, 11 km z kopce, 10 km rovina a 6 km město. Kilometry prosím berte +-.
Duben 27, 20196 r před 16 hodinami, Pawouk napsal: Buď se upsal, nebo je to jen další pohádkář, kterých je ve všech tématech o spotřebách na foru přehršel. Zdravím Pawouka. Pohádkář fakt nejsem, jel jse z Plzně do Prahy a toto mi holt ukázal PP. Jak jsem v příspěvku psal, při koupi byla dlouhodobá spotřeba 6,3 l/100km. Spotřebu normálně nějak neřeším ale jak mam auto nově tak jsem zvědavý za kolik ato jezdí.
Duben 27, 20196 r Jo, ale potom to není spotřeba při 140, ale kombinovaná za cestu při nějaké podstatně nižší průměrné rychlosti. Navíc ta trasa má výrazně klesající profil:
Duben 27, 20196 r Přesně tak. Já to říkám pořád - kromě popisu trasy a podmínek, dávejte sem fotky z palubního počítače, kde bude i průměrná rychlost. Takto je to stále pohádka. Pokud jel 140 km/h dle tachometru, musel by mít průměrnou rychlost někde kolem 133-135 km/h, a to nevíme, zda mu třeba nefoukalo do zad, protože vítr má na spotřebu v těchto rychlostech značný vliv.
Duben 27, 20196 r V únoru jsem jel ze Švýcarska do Prahy a pokud to šlo, tak jsem 140 tacho držel. Vyšlo to nakonec viz příloha. 81 kW liftback. Upraveno Duben 29, 20196 r od rkonf
Duben 28, 20196 r Pak tu mám ještě z loňského léta cestu z Polska. 2 dospělí + 2 děti, plný kufr a 4 jízdní kola na střeše. Většina cesty po dálnici 120 tacho. 81 kW, liftback. Upraveno Duben 29, 20196 r od rkonf
Duben 28, 20196 r Tak i já se přidám... Cesta prodlouženého víkendu na Moravě. Trasa Praha - Pavlov - Mikulov - Pavlov - Znojmo - Praha. Spotřeba daného motoru je suprová, jelikož vůz byl osazen bagáží a dvěma osobami, plus mnoho vína na cestě zpět, a své udělal i čelní vítr cestou do Prahy. ? Upraveno Duben 28, 20196 r od petercheco
Květen 2, 20196 r Aj po 8000 odjazdenych km dlhodobo a stale v mix rezime vsetkeho mozneho tam na mna svieti 6,1/100 81kw SB s DSG Upraveno Květen 14, 20196 r od Patrik1971
Květen 14, 20196 r Tak najeto s SB 81 kW 3 tis. km, dlouhodobá spotřeba 5,6 l. Motor se kultivoval, už teď jsem s projevem spokojený a myslím, že se to ještě trochu zlepší.
Květen 14, 20196 r Tak přidám něco i já. Minulý týden jsem si vezl z Loun do Kroměříže roční vůz (1.0 TSi 70kW DSG, najeto cca. 16 tisíc km) domů - dálnice 120 - 140 km/h. Cesta cca. 350 km, po příjezdu byla průměrná spotřeba 5,4 l. Před odjezdem jsem natankoval plnou nádrž a po příjezdu jsem měl necelou 3/4 nádrže. Při popojíždění po městě katastrofa, s tím DSG mi příjde, že to žere více než moje o rok starší 1,2 TSi 66 kW v manuálu ...
Květen 17, 20196 r Dnes rozlucka s Rapidom SB 81kw dsg...najazdenych nieco cez 9000km,spotreba ukoncena zo skore 6,2
Květen 29, 20196 r Já mám teď nového Rapida 2/19 70kW a bere mi to na cca 3km jízdy cca 6 až 9 litrů. Tam je to mírně z kopce, takže klidně zpáteční jízda dělá i o litr více. Spotřeba však dost roste, když místo 2000 se rozjíždím na 3000 otáček. Pak to klidně skočí i o dva litry. Vzdálenost kolem 14 km jsem jel klidně za 5,4 litru. Vše udáno průměrná na 100km. A jaký teda dáváte benzín? To auto jede i na 1500 otáček a to docela úsporně. Jenže probém je, že se pak může začít usazovat karbon v motoru. Takže by to chtělo více prohánět. Jestli pak není lepší kupovat 100 oktanový benzín místo 95. Upraveno Květen 29, 20196 r od Mira_A
Květen 29, 20196 r problém je hlavně ten, že provoz na 1500 otáček nedělá dobře žádnýmu nízkoobjemovýmu motoru, a tím míň (turbo)benzínu. Pokud už ti LSPI neodpálí písty, tak ti torzní kmity zničí zbytek motoru a možná i převodovku. Nevím kde se bere ta potřeba jezdit v otáčkách, kde se ty motory zcela očividně trápí, duní a tarokujou, abych ušetřil půl litru na spotřebě... (kterou stejně ovlivní mnohem víc předvídavej jízdní styl a šlapání na plyn). Jezděte nad 2000 a nic z toho nemusíte řešit.
Květen 29, 20196 r Občas si říkám, jestli lidi tady ve skupině vůbec ten motor používají. Jezdit trvale nad 2000 otáček si neumím představit ani v 70kW ani v 81kW verzi. A dokonce ani ve Scale s 85kW jsem nic takovýho nepotřeboval. Pro rejpaly nemluvím o závodění nebo jízdě do kopce s naloženým autem.
Květen 29, 20196 r Točí cca 2650-3000 při 130km/h v závislosti na výkonové verzi a převodovce a modelu.
Květen 29, 20196 r Tak pak nechapu poznámku @david_smid o tom, že si neumí představit jezdit trvale nad 2000 ? To s autem nejezdíš 130?
Květen 29, 20196 r Hodnotnější mi přijde kolik točí v 90, na dálnici jsou ty jízdní odpory trošku jinde.
Květen 29, 20196 r Rada zněla "jezděte nad 2000" to mám jezdit pořád na 4 nebo řadit 4 - 5?Otázka na vlastníky 81kW, to řadíte šestku jenom na dálnici?
Květen 29, 20196 r Náhodou 6. je parádní věc, velmi často řadím. Když vlezu do auta co nemá 6, tak mám furt nutkání tu 6tku tam dávat. ps. Toto téma je o spotřebě paliva, ne o tom, kdo a jak řadí rychlostní stupně.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.