TraCker Vloženo 17. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2017 Ahoj vespolek. Loni ke konci roku jsem si koupil novou autobaterii. Stará začala vždy po pár dnech blbnout a v těch mrazech co byly už nešla skoro vůbec. Jenže hned po výměně jsem si říkal že netočí tak, jak bych čekal, ale neřešil jsem to až tak moc. Jenže teď v poslední době už se problém objevuje častěji. Už musím baterku dobíjet a po pár dnech sotva točí startérem. Včera jsem nechal omylem zaplé parkovačky asi hodinu a baterku to totálně vycuclo. Což si myslím, že je špatně. Jak by šlo lajicky zjístit s použtím třeba multimetru, jestli je v čudu baterka nebo špatně dobíjí altík? Během jízdy si žádných poklesů nebo zvýšení napěí nevšímám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 17. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2017 no třeba když máš ten multimetr změřit dobijecí napětí ? Někde tu jeho hodnota byla uvedena... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TraCker Vloženo 17. Červenec 2017 Autor Sdílet Vloženo 17. Červenec 2017 (editace) No neznám úplně ty hodnoty, co to má dávat a kde přesně měřit. Jestli na baterce nebo baterka - altík. Mezi baterkou a tělem altíku ukazoval 13,9 - 14,1V. Na baterce 12,6V při nastartovaném motoru. Edit: no podle toho co mi našel pan google, tak to nenabíjí dobře. Oněch 12,6V na baterce po nastartování je údajně velmi málo. To jsou zase radosti. Editováno: 17. Červenec 2017, autor: TraCker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 17. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2017 (editace) Říkáš že při nastartovaném motoru máš mezi kostrou a fází alternátoru 14v a na baterii necelých 13 ? V tom případě bych začal výměnou regulátoru napětí. Pravděpodobně ten to díl: Regulátor Pokud nepomůže, tak baterii bych nechal plně nabít a po 24h bez provozu bych znovu změřil baterii ve voze před nastartováním. Pokud by napětí výrazně kleslo, hledal bych problém v elektroinstalaci- něco by v tom případě žralo energii z okruhu i když má auto být v úsporném režimu. Často to způsobuje radio nebo alarm. Osobně si myslím že regulátor ti ten problém vyřeší. Editováno: 17. Červenec 2017, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TraCker Vloženo 17. Červenec 2017 Autor Sdílet Vloženo 17. Červenec 2017 (editace) Teď jsem to zkusil ještě změřit při startu. Napojeno na baterce před startem +-12,6V a při startu pokles až na 10,xxV a pak zpátky na 12,6-12,8V a víc ani prd. Při měření mezi plusem baterie a tělem altíku nějáký 14,1V. Zkusím teda asi ten regulátor. Snad tudy cesta povede. On ten altík už je repas(výměna před téměř třemi lety po nehodě). Regulátor je tam BOSCH jsem koukal. Ještě jedna věc. Koupil jsem baterii přesně podle té, co tam byla. Ale je to 44Ah. Obě Varty. Není to málo? Něják se mi to nezdá. Editováno: 17. Červenec 2017, autor: TraCker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 17. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2017 (editace) Rozhodně je to nejednoduší tím začít, vyměníš to snadno a nestojí to balík... Pokud to nepomůže tak další hledání už bude oser, ale věřím tomu, že to problém vyřeší. Ps. pokud vyndáš baterii nabiješ a po nabití ti začne rychle klesat napětí na baterii ke které nic není připojeného, tak bude v tahu baterie, ale píšeš že je nová takže.... Editováno: 17. Červenec 2017, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TraCker Vloženo 17. Červenec 2017 Autor Sdílet Vloženo 17. Červenec 2017 jo jo baterka je koupena v prosinci. Konkrétně šlo o Vartu 44Ah, 440A Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 17. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2017 Napiš pak jak jsi dopadl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TraCker Vloženo 17. Červenec 2017 Autor Sdílet Vloženo 17. Červenec 2017 Ptal jsem se jeste kluku v praci a pry by to mohla byt jeste spatna kostra nekde... co myslis? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TOMUS Vloženo 17. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2017 (editace) Musiš zkontrlovat eklekroinstalace mezi baterkou a altikem, minusovy mezi motorem a karoserie a převodovkou. Podle mně může být oxidovaný vodič nebo vadná baterka. 44Ah to je dost malo. Máš klimatyzace? Ja bych k fabci dal 60Ah nebo 55Ah. Kolik Ti bere proudu kdy auto nema nic zapojene - ani lampečky? Editováno: 17. Červenec 2017, autor: TOMUS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TraCker Vloženo 17. Červenec 2017 Autor Sdílet Vloženo 17. Červenec 2017 Ano, klimatizaci mam, ale do lonska tam byla prakticky stejna baterka a vse slapalo v poradku. Proto jsem sel do stejne. No porozhlednu se po te kabelazi. Prave na to same me upozornovali elektrikari u nas v praci. Nakdu kde to je vubec popripojovane. Rozdelam a vycistim. A uvidime. Zitra snad bude cas. Tak dam vedet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Effendi Vloženo 17. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2017 V dielenskej príručke bývali zobrazené pripojenia kostry, ak máš možnosť, možno pomôže.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 17. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2017 Pokud se nebojíš elektriky a más multimetr, tak tady je asi už trochu pravěký návod, jak a kde měřit úbytky napětí. AKUMULÁTOR měření ubytků.pdf Principy zůstávají stejné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TOMUS Vloženo 17. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2017 2 godziny temu, TraCker napisał: Ano, klimatizaci mam, ale do lonska tam byla prakticky stejna baterka a vse slapalo v poradku. Proto jsem sel do stejne. No porozhlednu se po te kabelazi. Prave na to same me upozornovali elektrikari u nas v praci. Nakdu kde to je vubec popripojovane. Rozdelam a vycistim. A uvidime. Zitra snad bude cas. Tak dam vedet. Při klimatizace barterka je větši bo klima spotřebuji vice proudu Ted' mam takové myslenky z serie co by mohlo být 1. Mohlo být takhle, že altik stale nabijel baterku a v konci aku praskla . To je tehdy kdy napěti nabijeni je vyšše než potřebuje teho baterka. Baterka ma pamět'. Když tuto pamět' se niči to pozděj baterku musiš častěj nabijet 2. Mohlo být takhle, že jsi použival klimatizace a proud šel k spotřebiču. Altik nabijil tolik maximalně mohl dat, ale to bylo malo. Když dlouho jezdiš z nedobitou baterku může Ti prasknout. Nebude už psat o pamět'i ktera už skoro nefunguji. Myslim že dobře by bylo aby jsi přijel k elektrikařů (může být škodovka) aby Ti zkontrolovali baterku. Oni tam mají takový stroj , který měři napěti a Ah a maximalni proud co může dat baterka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crake Vloženo 1. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2017 Zdarec panove, tak se pridam k tomuto tematu... mamka ma fabii TDI 55 kw a menil jsem baterku. Po vymene jsme vsak narazili pri mereni na nasledujici hodnoty 13,74V s klimou mezi altikem a kostrou baterie bez zatizeni... Podle zatizeni pak 13,55V s klimou a svetlama az po vypnuti vseho 13,99-14,02V Je to v poradku? Auto najeto 26000 km / 2012 Diky za info, jestli mame setrit na altika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 1. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2017 čím to měříš? Co se ti na tom nezdá? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crake Vloženo 1. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2017 Klasickym multimetrem... nezda se mi to neb by to melo davat trvale stejny proud ne? Nebo se pletu?Sent from my iPhone using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 1. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2017 to je v normální, že napětí v zátěži klesá. Zkus u toho ještě točit volantem a uvidíš, jak to půjde dolu. To napětí bez zátěže by mohlo být o chloupek vyšší, ale je otázka, jak ti to měří. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crake Vloženo 2. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2017 Aha tak ok. Pokud to je tak tak se tim nebudu zabyvat a kdyz to pripadne lehne tak se rozsviti kontrolka [emoji6]Sent from my iPhone using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FikoCZ Vloženo 12. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2017 Jestli chcete alternator mám z Fabie 2 1.4 16V 63kw, BXW funkční použitý alternátor na prodej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TraCker Vloženo 1. leden 2018 Autor Sdílet Vloženo 1. leden 2018 Ahoj. Vracím se k problému na začátku. Zatím nevyřešen. Byl by tady nějáký šikula, co by mi uměl něco konkrétněji říct k těmdle chybám? Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Part No SW: 03C 906 024 B HW: 03C 906 024 F Component: MARELLI 4HV 0896 Revision: --H05--- Serial number: SKZ7Z0H4796163 Coding: 0000071 Shop #: WSC 13765 790 00000 VCID: 1D3BC7ADC7AAEF1 2 Faults Found: 18326 - Load Signal from Alternator Term. DF P1918 - 000 - Open or Short to Plus Freeze Frame: Fault Status: 01110000 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 0 Reset counter: 0 Mileage: 0 km Time Indication: 0 Date: 2000.01.01 Time: 00:00:00 ---------------------------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. Labels: 6Qx-937-049-C.lbl Part No: 6Q1 937 049 F Component: 0000 BN-SG. 2S36 Coding: 25742 Shop #: WSC 13765 VCID: 3E7920213A6C949 1 Fault Found: 01598 - Drive Battery Voltage 07-10 - Signal too Low - Intermittent Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FikoCZ Vloženo 1. leden 2018 Sdílet Vloženo 1. leden 2018 (editace) Já tuhle chybu měl, když byl utržený kabel od DF konektoru (ten na alternatoru).. jediné řešení jít po kabelu vede spodem motoru k převodovce do takového držáku spojek kabelů a pak dál. já ho měl utržený z té spojky u převodovky. Editováno: 1. leden 2018, autor: FikoCZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TraCker Vloženo 1. leden 2018 Autor Sdílet Vloženo 1. leden 2018 Výborně. Mockrát děkuji. Kouknu na to. Občas se mi tam honí kočka na noc. Tak je možné, že někde poškodila kabel. Nemůžu se jí zbavit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FikoCZ Vloženo 1. leden 2018 Sdílet Vloženo 1. leden 2018 (editace) Jinak prý tento svazek kabelů z DF konektoru co vede od alternátoru ovlivňuje dobíjení. Ale nijak jsem to nepoznal, než na diagnostice Mně se utrhl sám o sobě. Nebyla tam dostatečná vůle a prostě se vyrval. Editováno: 1. leden 2018, autor: FikoCZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 1. leden 2018 Sdílet Vloženo 1. leden 2018 Ten konektor je najlepšie riešenie vyradiť a spojiť tie dva vodiče vodotesne. To je len taky montažny konektor asi na ulahčenie prace pre montažnu linku ak sa nad tym tak zamyslime. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.