pustick Vloženo 22. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2013 Zdravím, nemáte prosím někdo zkušenost s výměnou motoru. Mám 1,4 44 kw a scháním motor a možná bych mohl mít 50 kw. Vím, že ty začínající písmena jsou jiná. Dám se to zaměnit? Nebo je v tom nějaký velký rozdíl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 22. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2013 Myslím, že jedno vlákno ti stačí! Duplicitní jsem odstranil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DiegoIII Vloženo 22. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2013 copak asi reknou na technicke kdyz to udelas ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 22. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2013 nevymejslej chujoviny 44 kw co se tyce prubehu vykonu je stejne mrstnejsi nez 50 kw ac tomu papirove nenasvedcuje, tak i tak 44 kw ma lepsi odezvu na plynovy pedal a dalsi veci nech 44 kw dej sani z 50 kw nejaky lepsi svicky, vzduchovy filtr a pec na to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pustick Vloženo 22. Říjen 2013 Autor Sdílet Vloženo 22. Říjen 2013 Já chci koupit celej motor, nejde mi o výkon a na 44 kw za dobrej peníz ve slušným stavu jsem zatím nenarazil. No, s tou technickou to je asi pravda :-) Tak budu hledat dál ;-) Kdyby jen ještě nějaká dobrá rada, tak sem s ním, budu vřele rád Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chiquillo Vloženo 22. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2013 dej tam co patří, nebudeš s tim mít problémy na tk a jinak si moc vykonově nepomužeš, a na internetu jich je dost i na vrakovištích Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pustick Vloženo 23. Říjen 2013 Autor Sdílet Vloženo 23. Říjen 2013 (editace) Vrakovištím se snažím vyhnout, tam je ten motor tak za 7 a celej očesanej většinou. Jinak do 44 kw se dávali AZE, AZF. To už by asi vadit nemělo, ne. Já mám AZE Editováno: 23. Říjen 2013, autor: pustick Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 23. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2013 To by vadilo. AZF je EURO4- dvě lamda sondy a AZE by měl mět jen jednu sondu a bejt EURO2. Pokud se nepletu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chiquillo Vloženo 24. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2013 Přesně jak píše Luďa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 8. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2013 No za mě bych šel spíše do 44kW protože když tam prcneš 50kw bude se dusit. páč 50kw má o něco větší průměr vyfuk. potrubí. Jinak určitě je živější, dej tam sání z 50kW a nech to čipnout a aspoň se trochu zkultivuje tvá jízda :-) Ohledně STK bych se moc nebál, jde oto že pokud nemáš ve velkém TP číslo motoru tak je to jedno a dokonce co já vím už se tak na to nedíváj. Ale k věci proč chceš ten motor kupovat? Ten původní ti nefachá? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2013 To je samozřejmě omyl - kontroluje se typ motoru a ten musí být uveden v každém TP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pustick Vloženo 11. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 11. Listopad 2013 No, ten můj motor má utopené vložky, ted jsem koupil jinej který vypadá lépe tak ho tam hodím a u toho mého je pak v klidu přizvedám, stejně by mi co nevidět čekala spojka, tak to udělám při jednom. Jinak jsem koupil motor bez klapky a vstřiků za 8, mám stejný typ, protože typ, což jsou první tři písmena e evidují a jsou i napsané v registru. Ale ještě zkusím sehnat svody včetně klapky z té 50 kw a zkusím to tam hodit. Jen domluví se pak můj starý počítač s 50 kw škrtící klapkou. Ale předpokládm že asi ano, když mi to tu bylo doporučenu, tudíž je to asi vyzkoušené po poladění na diagnostice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 11. Duben 2014 Sdílet Vloženo 11. Duben 2014 (editace) Trošku to tu oživím. Na služební Fabce nám odešel motor 44kW AZE. Já tyhle malý mrchy nedělám, tak připojím dotaz, možná by mohl poreferovat pustick (tedy jestli to dodělal, nebo si přišel jen pro rozumy) nebo echt Fábkař: Na nějakých písmenkách mi vůbec nezáleží a na TK taky ne, takže v tomto radit nechci. Potřebuju rychle sehnat a vyměnit motor a nabízejí mi furt jen 50kW. Prej se to liší jen softem a detailama a prej to tam normálně půjde. 44kW má sice oproti 50kw jednu lambdu, ale blok by měl být přeci stejný, ne? Editováno: 11. Duben 2014, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 11. Duben 2014 Sdílet Vloženo 11. Duben 2014 ale blok by měl být přeci stejný, ne? ETKA hovorí,že to je jednaké... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 11. Duben 2014 Sdílet Vloženo 11. Duben 2014 44 kw verze maji i 2 lambdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 11. Duben 2014 Sdílet Vloženo 11. Duben 2014 Takže blok stejný, v tom případě děkuji. Jo kdyby někdo nějaký motor měl, tak bych koupil, když tak SZ, nebo mám v sekci bazar inzerát (radši koupím tady, než na vrakárně) Díky pánové Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 4. Květen 2014 Sdílet Vloženo 4. Květen 2014 Ak by mal niekto motor v slusnom stave 1,4 50kw tiez potrebujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 5. Květen 2014 Sdílet Vloženo 5. Květen 2014 Já už to vyřešil. Jelikož jsem nesehnal (nabízeli mi za 7tis motor bez záruky, tak jsem ho nechtěl), tak se sundala hlava a zjistili jsme úplně KO těsnění pod palici. Vyměněno a zase se jede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 15. Květen 2014 Sdílet Vloženo 15. Květen 2014 Hlasim sa motor vymeneny zatial spokojny uvidime casom ako samu bude darit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 16. Květen 2014 Sdílet Vloženo 16. Květen 2014 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
okrildes Vloženo 27. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2017 Mam otázku je možne vymeniť motor 1,4mpi 50kw AME za 1,4 ATZ ma niekto skúsenosti . Ď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 27. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2017 zajímá tě mechanická stránka problému, nebo "legislativní"? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
okrildes Vloženo 28. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2017 (editace) mechanicka cast vymenil by sa motor AME ktory mam vadny za ATZ,AQW po legislativnej cast ? .Ako sa bude spravat RJ Editováno: 28. Červenec 2017, autor: okrildes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiveBomb Vloženo 28. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2017 V ČR legálně nelze - nutné dobrovzdání od ŠA a ta ho nedá, nevím jak na Slovensku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Effendi Vloženo 29. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2017 Na Slovensku, presne ako v ČR, býva rovnaký výsledok snaženia o papierovo nemožné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.