Publikováno Říjen 22, 201311 r Zdravím, nemáte prosím někdo zkušenost s výměnou motoru. Mám 1,4 44 kw a scháním motor a možná bych mohl mít 50 kw. Vím, že ty začínající písmena jsou jiná. Dám se to zaměnit? Nebo je v tom nějaký velký rozdíl.
Říjen 22, 201311 r nevymejslej chujoviny 44 kw co se tyce prubehu vykonu je stejne mrstnejsi nez 50 kw ac tomu papirove nenasvedcuje, tak i tak 44 kw ma lepsi odezvu na plynovy pedal a dalsi veci nech 44 kw dej sani z 50 kw nejaky lepsi svicky, vzduchovy filtr a pec na to
Říjen 22, 201311 r Autor Já chci koupit celej motor, nejde mi o výkon a na 44 kw za dobrej peníz ve slušným stavu jsem zatím nenarazil. No, s tou technickou to je asi pravda :-) Tak budu hledat dál ;-) Kdyby jen ještě nějaká dobrá rada, tak sem s ním, budu vřele rád
Říjen 22, 201311 r dej tam co patří, nebudeš s tim mít problémy na tk a jinak si moc vykonově nepomužeš, a na internetu jich je dost i na vrakovištích
Říjen 23, 201311 r Autor Vrakovištím se snažím vyhnout, tam je ten motor tak za 7 a celej očesanej většinou. Jinak do 44 kw se dávali AZE, AZF. To už by asi vadit nemělo, ne. Já mám AZE Upraveno Říjen 23, 201311 r od pustick
Říjen 23, 201311 r To by vadilo. AZF je EURO4- dvě lamda sondy a AZE by měl mět jen jednu sondu a bejt EURO2. Pokud se nepletu.
Listopad 8, 201311 r No za mě bych šel spíše do 44kW protože když tam prcneš 50kw bude se dusit. páč 50kw má o něco větší průměr vyfuk. potrubí. Jinak určitě je živější, dej tam sání z 50kW a nech to čipnout a aspoň se trochu zkultivuje tvá jízda :-) Ohledně STK bych se moc nebál, jde oto že pokud nemáš ve velkém TP číslo motoru tak je to jedno a dokonce co já vím už se tak na to nedíváj. Ale k věci proč chceš ten motor kupovat? Ten původní ti nefachá?
Listopad 8, 201311 r To je samozřejmě omyl - kontroluje se typ motoru a ten musí být uveden v každém TP.
Listopad 11, 201311 r Autor No, ten můj motor má utopené vložky, ted jsem koupil jinej který vypadá lépe tak ho tam hodím a u toho mého je pak v klidu přizvedám, stejně by mi co nevidět čekala spojka, tak to udělám při jednom. Jinak jsem koupil motor bez klapky a vstřiků za 8, mám stejný typ, protože typ, což jsou první tři písmena e evidují a jsou i napsané v registru. Ale ještě zkusím sehnat svody včetně klapky z té 50 kw a zkusím to tam hodit. Jen domluví se pak můj starý počítač s 50 kw škrtící klapkou. Ale předpokládm že asi ano, když mi to tu bylo doporučenu, tudíž je to asi vyzkoušené po poladění na diagnostice
Duben 11, 201411 r Trošku to tu oživím. Na služební Fabce nám odešel motor 44kW AZE. Já tyhle malý mrchy nedělám, tak připojím dotaz, možná by mohl poreferovat pustick (tedy jestli to dodělal, nebo si přišel jen pro rozumy) nebo echt Fábkař: Na nějakých písmenkách mi vůbec nezáleží a na TK taky ne, takže v tomto radit nechci. Potřebuju rychle sehnat a vyměnit motor a nabízejí mi furt jen 50kW. Prej se to liší jen softem a detailama a prej to tam normálně půjde. 44kW má sice oproti 50kw jednu lambdu, ale blok by měl být přeci stejný, ne? Upraveno Duben 11, 201411 r od SUP1
Duben 11, 201411 r Takže blok stejný, v tom případě děkuji. Jo kdyby někdo nějaký motor měl, tak bych koupil, když tak SZ, nebo mám v sekci bazar inzerát (radši koupím tady, než na vrakárně) Díky pánové
Květen 5, 201411 r Já už to vyřešil. Jelikož jsem nesehnal (nabízeli mi za 7tis motor bez záruky, tak jsem ho nechtěl), tak se sundala hlava a zjistili jsme úplně KO těsnění pod palici. Vyměněno a zase se jede
Červenec 27, 20178 r Mam otázku je možne vymeniť motor 1,4mpi 50kw AME za 1,4 ATZ ma niekto skúsenosti . Ď.
Červenec 28, 20178 r mechanicka cast vymenil by sa motor AME ktory mam vadny za ATZ,AQW po legislativnej cast ? .Ako sa bude spravat RJ Upraveno Červenec 28, 20178 r od okrildes
Červenec 28, 20178 r V ČR legálně nelze - nutné dobrovzdání od ŠA a ta ho nedá, nevím jak na Slovensku.
Červenec 29, 20178 r Na Slovensku, presne ako v ČR, býva rovnaký výsledok snaženia o papierovo nemožné.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.