Přejít na obsah

Motor 1.5 TSI


Pawouk

Doporučené příspěvky

Dost technicky i materiálově náročný motor. Jako funkční bude super.  Líbí se mi možnost práce v Mullerově cyklu.  Hlavně mě ale zajímá jak bude spolehlivý během nájezdu 250000 km a u 250000 kusů aut.... obávám se že zákazníci budou testovacími jezdi. 

Editováno: , autor: Clerfayt
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
V 30. 9. 2017 na 10:41, RadimX11 napsal:

Potvrzuji informaci uvedenou výše od Habi001. Podle více zdrojů opravdu 1.5 TSI do Octavie v ČR přijde až v polovině roku 2018. A to rovnou s novou verzí obsahující filtr pevných částic.

 

filtr částic u benzínu nebude takový problém, jeho výroba je mnohem levnější než u dieslu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u TDI CR s DPF není problém provoz je naprosto v pohodě, problém je že po 250K km když to někdo koupí v bazaru tak cena za originální filtr původně 50K byla prostě smrtící, aktuálních 12 tisíc economy už je podle mě naprosto v pohodě, není důvod se bát u benzínu jsou výrobní náklady mnohem nižší, takže jestli bude stát 5K tak proč neměnit s rozvody preventivně ? Navíc s benzínem se filtr bude vypalovat mnohem snáze proto tam není tolik drahýh kovů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Celkově je tenhle motor složitý a nabitý technologiemi jen kvůli splnění emisního limitu (jak jinak). Jsem zvědav jak to bude s poruchovostí a výdrží tohoto motoru. Podle mě kdo uvažuje o koupi, tak brát 1.4 TSI a nečekat na 1.5 TSI. Nejde jen o filtr pevných částic...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To bude jako např. s EGR u motorů CAYx. A motory euro 6 ho mají naprosto spolehlivý. A výrobce ho nemohl dát od začátku spolehlivý. To by to se spolehlivostí přehnali a zákazníci by se nudili spolehlovým provozem

 

 

takových příkladů by se našlo mraky. Ono se něco na te 1.5 najde.... takze 1.4 pro mě bylA jasná volba

Editováno: , autor: Clerfayt
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Zajímavostí na tomto motoru je rozvodový řemen. Jak se uvádí ve SM, každý řemen má své číslo, které se po výměně zavádí do ŘJ což pomocí variabilního časování koriguje výrobní tolerance jeho délky. U zážehových motorů údajně naprosto ojedinělé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nějaká novinářská kachna. Testují čtenáře, čemu jsou schopni věřit. 

Finální fáze bude, že uvěříme tomu, jak to s námi a s emisním šílenstvím myslí unie dobře. 

 

Navíc každé zadávání čehokoliv do ŘJ něco stojí i když je to jen na oko. A to je pro servisy fajn....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No mě se to také nezdá. To existuje databáze všech vyrobených řemenů, kde je k výrobnímu číslu přiřazena nějaká naměřená hodnota z měření před expedicí? A co třeba druhovýroba? Takový výrobce asi mít přístup do DB VW (ŠA) přístup. Jak by se to řešilo? Žě by na každém řemenu byla naměřená hodnota, která by se zadávala do ŘJ? Vše mi to připadá jako utopie nebo blaf.

Editováno: , autor: oct
Překlep
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...