Pawouk Vloženo 18. Září 2017 Sdílet Vloženo 18. Září 2017 Obecné informace o tomto motoru. S variantou 96 kW se údajně do OIII nepočítá. Takže tím pádem tam variabilní geometrie regulace turba nebude. Motor 1.5 TSI (EA211 evo).pdf SM - 1.5 TSI.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 18. Září 2017 Sdílet Vloženo 18. Září 2017 (editace) Dost technicky i materiálově náročný motor. Jako funkční bude super. Líbí se mi možnost práce v Mullerově cyklu. Hlavně mě ale zajímá jak bude spolehlivý během nájezdu 250000 km a u 250000 kusů aut.... obávám se že zákazníci budou testovacími jezdi. Editováno: 18. Září 2017, autor: Clerfayt 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 19. Září 2017 Sdílet Vloženo 19. Září 2017 výhoda je, že Škodovka ho nestala mezi hned. Už jezdí u VW. Jinak náběh do výroby je pro O3 je 27KT2018 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 19. Září 2017 Sdílet Vloženo 19. Září 2017 Jakpakto víš? Do té doby bude k mání 1.4TSI? A nevíte co nyní dělení s cenikama? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 19. Září 2017 Sdílet Vloženo 19. Září 2017 ano, do tě doby běží 1.4TSI. U Octavie se nyní v ceníku nic nemění. Změny se týkají jiných modelů. Více tady nebudu psát, zde se týká vše pouze motoru 1.5TSI. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadimX11 Vloženo 30. Září 2017 Sdílet Vloženo 30. Září 2017 (editace) Potvrzuji informaci uvedenou výše od Habi001. Podle více zdrojů opravdu 1.5 TSI do Octavie v ČR přijde až v polovině roku 2018. A to rovnou s novou verzí obsahující filtr pevných částic. Editováno: 30. Září 2017, autor: RadimX11 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
redboss007 Vloženo 9. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2017 Na slovensku už je v ponuke sam ju mam už vyše mesiaca objednanú. Ta 96kw verzia by mala dojsť ale až v priebehu roku 2018. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 10. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2017 V 30. 9. 2017 na 10:41, RadimX11 napsal: Potvrzuji informaci uvedenou výše od Habi001. Podle více zdrojů opravdu 1.5 TSI do Octavie v ČR přijde až v polovině roku 2018. A to rovnou s novou verzí obsahující filtr pevných částic. filtr částic u benzínu nebude takový problém, jeho výroba je mnohem levnější než u dieslu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 10. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2017 tak si na ten bezproblémový provoz počkáme. osobne budu jen pozorovatel a ne provozovatel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 10. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2017 u TDI CR s DPF není problém provoz je naprosto v pohodě, problém je že po 250K km když to někdo koupí v bazaru tak cena za originální filtr původně 50K byla prostě smrtící, aktuálních 12 tisíc economy už je podle mě naprosto v pohodě, není důvod se bát u benzínu jsou výrobní náklady mnohem nižší, takže jestli bude stát 5K tak proč neměnit s rozvody preventivně ? Navíc s benzínem se filtr bude vypalovat mnohem snáze proto tam není tolik drahýh kovů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadimX11 Vloženo 10. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2017 Celkově je tenhle motor složitý a nabitý technologiemi jen kvůli splnění emisního limitu (jak jinak). Jsem zvědav jak to bude s poruchovostí a výdrží tohoto motoru. Podle mě kdo uvažuje o koupi, tak brát 1.4 TSI a nečekat na 1.5 TSI. Nejde jen o filtr pevných částic... 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 10. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2017 Přesně 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 10. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2017 Ona to Škoda-auto otestuje, jak jinak, opět na zákaznících. Doufejme, že se nebude opakovat průser jako s prvními TSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 10. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2017 (editace) To bude jako např. s EGR u motorů CAYx. A motory euro 6 ho mají naprosto spolehlivý. A výrobce ho nemohl dát od začátku spolehlivý. To by to se spolehlivostí přehnali a zákazníci by se nudili spolehlovým provozem takových příkladů by se našlo mraky. Ono se něco na te 1.5 najde.... takze 1.4 pro mě bylA jasná volba Editováno: 10. Říjen 2017, autor: Clerfayt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 10. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2017 ja se napr. u te 1.5 obavam tech povlaku pracovnich ploch valcu misto vlozek. U 2,5 a 5,0 TDI se jim to pekne loupalo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 10. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2017 ojniční ložisko je to samé + odlehčené ojnice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 11. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2017 věřím že to 5 let /150k najezdí pak už je to stejně fuk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mati78 Vloženo 22. Únor 2018 Sdílet Vloženo 22. Únor 2018 Jak bylo výše uvedeno, tento motor má naběhnout do výroby od poloviny tohoto roku. Ví prosím někdo, od kdy se bude moci reálně objednat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 27. Únor 2018 Sdílet Vloženo 27. Únor 2018 Zajímavostí na tomto motoru je rozvodový řemen. Jak se uvádí ve SM, každý řemen má své číslo, které se po výměně zavádí do ŘJ což pomocí variabilního časování koriguje výrobní tolerance jeho délky. U zážehových motorů údajně naprosto ojedinělé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 27. Únor 2018 Sdílet Vloženo 27. Únor 2018 Nějaká novinářská kachna. Testují čtenáře, čemu jsou schopni věřit. Finální fáze bude, že uvěříme tomu, jak to s námi a s emisním šílenstvím myslí unie dobře. Navíc každé zadávání čehokoliv do ŘJ něco stojí i když je to jen na oko. A to je pro servisy fajn.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oct Vloženo 27. Únor 2018 Sdílet Vloženo 27. Únor 2018 (editace) No mě se to také nezdá. To existuje databáze všech vyrobených řemenů, kde je k výrobnímu číslu přiřazena nějaká naměřená hodnota z měření před expedicí? A co třeba druhovýroba? Takový výrobce asi mít přístup do DB VW (ŠA) přístup. Jak by se to řešilo? Žě by na každém řemenu byla naměřená hodnota, která by se zadávala do ŘJ? Vše mi to připadá jako utopie nebo blaf. Editováno: 27. Únor 2018, autor: oct Překlep Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Únor 2018 Autor Sdílet Vloženo 27. Únor 2018 Nic nového pod sluncem, něco podobného dávno existuje u vstřikovacích ventilů některých dieselových motorů. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal Hapstak Vloženo 27. Únor 2018 Sdílet Vloženo 27. Únor 2018 Páni mám doma novu Octaviu Extra 1,5 Tsi,v návode nieje nijaká zmienka o filtre pevných častíc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 27. Únor 2018 Sdílet Vloženo 27. Únor 2018 ten teprve přijde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 27. Únor 2018 Sdílet Vloženo 27. Únor 2018 Tak tak, zřejmě s novým MR. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.