Únor 27, 20187 r Autor Snad ti nechybí? Všechny motory TSI ve vozech ŠA dostanou GPF - viz tisková zpráva ŠA před nadcházejícím březnovým ženevským autosalonem. Anebo zpráva ZDE.
Únor 27, 20187 r Jo a s těmi řemeny je to nesmysl.Ano,jsou na to nové přípravky a nastavení je čím dál tím složitější,ale rozhodně se nekóduje řemen :-) :-)
Únor 28, 20187 r před 14 hodinami, Michal Hapstak napsal: Páni mám doma novu Octaviu Extra 1,5 Tsi,v návode nieje nijaká zmienka o filtre pevných častíc. Asi bydlíš někde v rozvojové zemi. v ČR bude OIII s 1.5 rovnou s GPF Upraveno Únor 28, 20187 r od Clerfayt
Únor 28, 20187 r Taktiez v navode som si nevsimol tiez nic o GPF a pravdu povediac ani poriadne neviem kde inde hladat. Neni to nahodou tak ze teraz este su motory 1.0 a 1.5tsi bez GPF a od leta nabehnu na vyrobu uz aj s nimi?
Únor 28, 20187 r Slovensko a německo dostali 1.5 TSI jako první,ale bez filtru pevných částic.V ČR bude od 27KT/18 ale s fitrem.
Listopad 16, 20186 r Měl jsem ted možnost jezdit pár dní s 1.5 TSi/DSG na zánovní, jinak také dobře vybavené předváděcí O3FL (cca 5.000 km), pro mě tedy těžké zklamání, zvláště v kontextu toho, ze 1.8 TSi skončila ? Motor (srovnávám s mým 1.8TSi, cca rok starým) dost hlučný, líný, DSG jsem po městě musel skoro stále mít v S režimu. Dynamika taková divná, sladění s DSG převodovkou není úplně nejlepší. I spotřeba auta na srovnatelných úsecích se stejným stylem řízení vyšší, i přes časté vypínání 2 válců, to ale může být ne zcela zajetým motorem. To jsem netušil, že je to takový, pro mě tedy propastný rozdíl. Po zkušenosti s hlučným 1.6TDi také v O3FL je to další koncernová O3 motorizace, která je pro mě zklamáním.
Listopad 16, 20186 r Mne sa naopak prejav motoru pacil. Ale nemozem sa s tebou porovnavat kedze som bol len na polhodinovej predvadzacej jazde a do 1.5 tsi 110kw presedlavam z rapida 1.2tsi 63kw. Kazdopadne mne sa zdal chod kultivovany a dynamika a vykon vyborny. Je to logicke ked som zvyknuty na 63 kw :)
Listopad 18, 20186 r To je asi pravda, na 1.2 TSi jsem též jezdil v Rapidu, to pro mě byla naprostá katastrofa. Ale k té 1.5 TSi, samozřejmě srovnávám s 1.8TSi, velice tichým, velice kultivovaným motorem, do kterého jsem šel již podruhé. Mám nějakou zkušenost i s 2.0TSi, to ale z verze O2 RS, to bylo pro mě strašně hlučné, nevím, jak se tento motor změnil u O3. Ale hlučnost 1.8 TSI u O3 se proti O2 nezměnila (zůstal stejně tichý), byť u O2FL LK byl ještě tišší, díky SunSafe sklům.
Listopad 26, 20186 r tak dynamika je omezována asi hodně v SW, prý je tomu ukšrcený krouťák, aby mohly montovat shitovou převodovku...
Listopad 26, 20186 r Shitovou bych ji nenazval, spíš levnější. Jinak, kdo chce 1,5 TSi a DSG v oleji, tak má možnost s pohonem 4x4.
Listopad 26, 20186 r Tou shitnou prevodovkov alebo lacnejsou bolo myslene DSG alebo 6st manual? Davaju sa tam nejake ine prevodovky ako do inych verzii? Nepochopil som to
Listopad 26, 20186 r Myslel 6q manuál Manual 6q převodovka MQ 250 Nm DSG pohon přední nápravy 6q 250 Nm (suché spojky) DSG 4x4 6q 400Nm (spojky v olejové lázni)
Listopad 26, 20186 r 200nm převodovky byly ještě nedávnou doménou fabií a citigou, to že to ted roubují do octavií a ještě na motor 1.5 TSI který by mohl mít krouták mnohem lepší je neskutečná prasárna a je to i důvod proč si myslím, že se už k octavii a tím pádem ani ke škodovce příště nevrátím, nehodlám platit za pořádnou převodovku nesmysl a 4x4 náhon, který 99,9 % čechů nikdy v životě nevyužije i když si to myslí.
Listopad 26, 20186 r Odkud pochází informace, že 1.5 TSI má snížený kroutící moment, aby se mohla použít převodovka stavěna na přenos menší točivého momentu? Zdá se mi to trochu přitažené za vlasy i vzhledem k tomu, že převodovku se stejnými schopnostmi měla i 1.4 TSI, ze které 1.5 vychází.
Prosinec 13, 20186 r Projel jsem se z 1,4 a 1,5 tsi hned po sobě a ta 1,5 se mě zdala linější . Tak jsem šel do 1,4 a to jsem puvodně podle recenzí chtěl koupit přišti rok 1,5 ale GPF a akce Octavia trumf mě donutila ji koupit letos
Prosinec 14, 20186 r V 16.11.2018 na 14:37, omicron napsal: Měl jsem ted možnost jezdit pár dní s 1.5 TSi/DSG na zánovní, jinak také dobře vybavené předváděcí O3FL (cca 5.000 km), pro mě tedy těžké zklamání, zvláště v kontextu toho, ze 1.8 TSi skončila ? Motor (srovnávám s mým 1.8TSi, cca rok starým) dost hlučný, líný, DSG jsem po městě musel skoro stále mít v S režimu. Dynamika taková divná, sladění s DSG převodovkou není úplně nejlepší. I spotřeba auta na srovnatelných úsecích se stejným stylem řízení vyšší, i přes časté vypínání 2 válců, to ale může být ne zcela zajetým motorem. To jsem netušil, že je to takový, pro mě tedy propastný rozdíl. Po zkušenosti s hlučným 1.6TDi také v O3FL je to další koncernová O3 motorizace, která je pro mě zklamáním. srovnávat 1.5TSI 110kW a 1.8TSI 132kW je trochu mimo. 1.5 není náhrada 1.8. 1.8 nahrazuje 2.0TSI 140kW pevně s DSG Jinak k 1.5TSI, je poznat že tento motor doplácí na novou emisní normu. On byl jel lépe, ale nemůže :(
Prosinec 14, 20186 r Není to mimo. A samozřejmě, že vím, co je náhradou za 1.8.Vím, že si řada lidí pořídila právě tuto všude marketovanou 1.5ku místo 1.8, neboť si mysleli, že to bude něco podobného, jen trochu slabší. Nechtěli jít do 2.0. Je to ale tragédie. Slabé, hlučné a líné. A nejde jen o to vypínání válců. Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Prosinec 14, 20186 r S 1,5 TSI jsem jel pouze v Karoqu, takže úplně přesné porovnání s předchozí 1,4 TSI nemám - přeci jen je rozdíl mazi OIII a tímto SUV. Nicméně potvrzuji názor Habiho, 1,5 je prostě přidušená. Hodně tedy záleží z jaké motorizace na ni bude dotyčný přecházet. Nicméně machrovat jak jede silněší motor (tj. 1,8 eventuelně 2,0 TSI) je tak trochu zbytečné.
Prosinec 14, 20186 r Kdybych měl 2.0 TST, nebo 1.8 TSI, taky bych si zamachroval a ne málo. Kdybych měl 2.0 TSI s GPF, držel bych raději hubu a šoupal nohama.
Prosinec 14, 20186 r Chcem sa len opytat nakolko nemam skusenosti v com je 1.5 oproti 1.4 priduseny, pripadne v com je slabsi? Je to len pocitovo? Parametre ma rovnake (vykon, krutak). Ci su tam este nejake ine parametre ktorymi je horsi?
Prosinec 14, 20186 r Je to o rychlosti reakce na sešlápnutíí plynu. Něktrý motor má prodlevu k dosažení plného výkonu třeba 1,5 s., jiný třeba 3 s. Pak je otázka jak dlouho dokáže plný krouťák držet, než ho omezí různá regulace. Některé motory dávají ve skutečnésti podstatně vyšší výkon, než je u něho výrobcem udáno (třeba o 10% víc), jiné motory tento bonus nemají.... Nicméně, zatím si musíme počkat, než toto porovnání (1,4 TSI / 1,5 TSI / 1,5 TSI s GPF) někdo objektivně provede. Novináři si to s výrobci nechtějí rozházet, tak se jim moc nechce porovnávat nový motor se starým a natvrdku napsat pravdu... Každopádně bylo jasné, co nám emisní šikana u nových motorů přinese.... Konkrétně, o porovnání litrových tříválců se již v SM psalo.
Prosinec 14, 20186 r trek - No rozhodně to není nic tak hrozného, navíc každý motor reaguje trochu odlišněji než další třeba i stejného typu. Jestli máš tu možnost se s ním projet udělej to, skutečnost je často odlišná od názorů zde prezentovaných, každý z nás má totiž jiná měřítka.
Prosinec 14, 20186 r 3 hours ago, trek11 said: Chcem sa len opytat nakolko nemam skusenosti v com je 1.5 oproti 1.4 priduseny, pripadne v com je slabsi? Je to len pocitovo? Parametre ma rovnake (vykon, krutak). Ci su tam este nejake ine parametre ktorymi je horsi? Dva motory se stejným výkonem a kroutícím momentem ještě neznamená že budou mít stejný průběh. Můžou se v reálu i docela odlišně chovat. Jestli se nemýlím někde by se mělo najít porovnání na brzde kde vycházela celkově lépe 1.4 o proti 1.5. Zkoušel jsem dohledat ale nepovedlo se třeba bude mít někdo více štěstí nebo času a nálady to najít. Osobně si myslím že Průměrnej řidič žádný velký reálný rozdíl nepozná.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.