Publikováno Září 22, 20177 r Zdravym vlastnim nové litrove tsi chcem sa spytat či aj u tohto motora je vodne chladenie turba a s automatickym elektrickym dochladzovanim po vypnuti motora ako u 1,2tsi ? Lebo moc podrobnych technickych udajov o konkretnom motore neni iba tie zakladne .Dik za odpovede
Září 25, 20177 r podla mna ano... tazko povedat ktore vykonove verzie, ale myslim ze vsetky... v clanku najdes https://autozurnal.ta3.com/konstrukter-trojvalec-1-0-tsi-v-octavii-je-tichsi-ako-stvorvalec
Září 27, 20177 r Jelikož tu stále není moc informací o tomto motoru, založil jsem toto téma, přikládám foto a odkazy na technické informace. Autorevue - třívalec VW Group 1.0 TSI ŠKODA Osobnosti: Nový motor 1.0 TSI s Martinem Hrdličkou v 60 vteřinách Upraveno Září 28, 20177 r od MRoom
Září 28, 20177 r před 11 hodinami, milanxx napsal: Co jeto vlevo mezi nádobkou ostřiku a chladicí kapaliny? 1.2 tam nic nemá. Elektrické podtlakové čerpadlo pro brzdy (číslo dílu 1K0 612 181F)
Září 28, 20177 r Autor Aj ja prikladám neake info co som nedavno zozbieral pre priaznivcov a hlavne majtelov,,1,0tsi,, kedže aj ja som majtelom tohto motoru.Hádam to niekomu pomože najst čo hladal tak ako mne. 16648.pdf Upraveno Září 28, 20177 r od 18lubi81
Leden 17, 20187 r Hlavne si to treba vyskusat... Ja som do toho isiel iba s tym ze vyskusam obe verzie 1.0 aj 70 aj 81kW. Ja som bol velmi milo prekvapeny... Kupil som a nemozem povedat krive slovo zatial... Samozrejme ukaze cas ako bude s neakymi vadami chybami a zivotnostou... Ale uz tu boli htp a div sa svet jazdia dodnes a poniektory do toho nacapili aj plyn. Ja mam rocny najazd 12 az 15tisic... Jazdim prevazne kratke trasy mesto aokresky a sem tam neaky vylet, navstivit rodicov. Na to je to uplne postacujuce. Nestrati dych ani na dialnici, ale keby tocim casto dialnici, by som isiel do vacsieho objemu urcite a aj vacsieho auta.
Únor 8, 20187 r Ked som objednal 1.0 TSI v automate min. tyzden bude dufam este bez fitra pevnych castic, to by mali davat az do toho faceliftu, ci sa mylim?
Únor 8, 20187 r sx-man:Facelift bude od 27KT/18.Pokud objednáš teď,tak bude bez filtra pevných částic.
Únor 8, 20187 r Tak on ten filtr nebude až takový "nevýhoda", protože kvůli novým emisním limitům ho postupně dostane vícero aut (třeba takový Up! GTI už ho má teď). Jen ve Fábii to "doplnění" spojili s FL...
Březen 13, 20187 r Ja som tiez spokojny, mam 1.0 TSI 81 kW DSG7, a motor je tichsi ako 1.2 TSI 66kW k kratkej Fabii 3, a ked si dam sportove radenie pri DSG, tak je jazda vyslovene prijemna. Pri DSG je pouzity aj dvojhmotny zotrvacnik, podla dostupnych informacii, aj pocitovo je motor velmi kultivovany, a ma podla mna krajsi (hlbsi) zvuk ako 1.2 / 1.4 TSI.
Březen 13, 20187 r Jo, on ten motor je docela dobrá volba, kór třeba ve srovnání s 1.0 T-GDI od Hyundai/Kia, a v kombinaci s DSG kde je dvouhmota částečně odpadá i dunění v nízkých otáčkách, což je třeba důvod proč jsem ho nevzal já a vzal poslední 1.2 TSI co široko daleko ještě bylo (naštěstí ve výbavě co jsem chtěl). Ale jinak bez přímého přesednutí 99% lidí nepozná rozdíl a Fabii oba motory dávají víc než slušnou dynamiku
Duben 2, 20187 r Zdravím, já si myslím, že když po jízdě člověk počká 30 sekund až 1 minutu tak tím ničemu neuškodí. Alespoň si v klidu pobalím věci z auta
Květen 15, 20187 r A jak je to se systémem start/stop? To ho mám vždy při zaparkování vypnout nebo stát minutu na spojce?
Květen 15, 20187 r Pokud používáš StartStop, žádné dochlazování po jízdě řešit nemusíš, stejně ten motor dostal už zabrat dostatečně jízdou. Ono stejně to dochlazování je jen v extrémních situacích, při běžné jízde než člověk zaparkuje tak se motor stihne dochladit.
Květen 15, 20187 r Asi tak.. ak sa ti nechce vypínať štart-stop, ten sa deaktivuje aj keď sa odopne bezpečnostný pás vodiča.
Květen 15, 20187 r Diky Ještě by mne zajímalo jak je to s jízdou na neutrál? Příklad , jedu 130 po dálnici, vyjedu na horizont a následuje třeba kilometr z kopce nebo kolona ve městě , posunování z kopce třeba 10 minut?
Květen 15, 20187 r Jak to myslíš? Pokud se auto pohybuje, StartStop motor nevypne, sice ho běžně nepoužívám, ale zdá se mi že mi i sám nastartoval auto, když jsme se rozjel samovolně z kopce (ale nevím zda to bylo pohybem, nebo nějaká jiná příčina).
Květen 15, 20187 r Teď nemyslím star/ stop. Ten si stejně ve městě vypínám. Myslím to tak jestli je problém pro motor že jede na dálnici 130 z kopce na neutrál třeba minutu nebo se deset minut posunují v zácpě na neutral,jenom přibržduji ?
Květen 15, 20187 r Myslím motor na volnoběh a pak se posunovat v koloně, nebo nechat auto plachtit? Ne, to motoru nijak nevadí. Moderní automatické převodovky DSG dokonce sami vyřazují na nautrál, říkají tomu "mód plachtění" a funguje když se převodovka přepne do ECO módu (od Octavie výše s možností přepínání jízdních režimů).
Květen 16, 20187 r offtopic: neni lepsi plachtit s zarazenou rychlosti? Na me F2 na neutral to zere od 0.4 do 0.8l/hod. kdezto takova zarazeny 5. stupen ma okamzitou spotrebu 0l
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.