Losky83 Vloženo 4. Říjen 2017 Vloženo 4. Říjen 2017 Ahoj, koupil jsem starší HTP BZG a asi po 10 minutách svícení auto nešlo natočit. Za pár minut to tak nějak chytlo. Baterku jsem vybral a dal na nabijecku z Lidlu. Po třech hodinách byla nabitá. Druhý den ráno voltmetr ukazoval 12,5V. Při startu napětí kleslo na 10,2V a auto jakoby lenivě naskočilo. Otáčky hned stabilní, asi 900 ot/min. Na volnoběh bylo na baterce 13,8V, při cca 2-2,5 tis ot/min 14,2V. V čem může být zrada? Dnes jsem koupil veškeré filtry, náplně a svíčky NGK. Může to být jima či spíše baterkou? Je mi divné, že baterka byla po třech hodinách nabitá desetinou, takže max dobila 12 Ah. Díky Citovat
e1. Vloženo 4. Říjen 2017 Vloženo 4. Říjen 2017 Asi ti umiera baterka. Riešil som niečo podobné pár mesiacov dozadu. Pomohla výmena za novú, odvtedy mám svätý pokoj. Neviem ako na tom je BZG, ale ak sa dá, tak kúp baterku s väčšou kapacitou. Ja som zvolil Exide Premium EA640, čo je papierovo najsilnejšia baterka ktorá sa mi tam zmestila. Citovat
Losky83 Vloženo 5. Říjen 2017 Autor Vloženo 5. Říjen 2017 Dnes tam hodím na zkoušku z druhého auta. Snad to bude jen baterka. Citovat
Losky83 Vloženo 5. Říjen 2017 Autor Vloženo 5. Říjen 2017 Přehodil jsem baterku z Fabie 3 a točí to lépe, ale i tak mi to pocitově připadá váhavé. O víkendu dám ještě nové svíčky, tyhle tam jsou 70tis km. Nemůže být unavený startér? Citovat
e1. Vloženo 5. Říjen 2017 Vloženo 5. Říjen 2017 Sviečky cez 70 tisíc km? Tie si už mal mať dávno vymenené. Citovat
Losky83 Vloženo 5. Říjen 2017 Autor Vloženo 5. Říjen 2017 Podle servisky. Auto máme třetí den[emoji23] Citovat
jipol57 Vloženo 6. Říjen 2017 Vloženo 6. Říjen 2017 Starter může být unavený. Jednak zanesený uhlíkovým prachem, který dělá svod a výkon jde do tepla. Jestli má permanentní magnety na statoru, tak ty taky můžou být unavené. Nevím jestli má HTP stator vinutý, nebo permanentní magnety. Ale prvně prohlídni všechno tlusté vedení od AKU ke startéru. Mínus jde přes karoserii. Jestli z lisovaných ok neleze měděnka. Citovat
Losky83 Vloženo 6. Říjen 2017 Autor Vloženo 6. Říjen 2017 O víkendu jedu k rodičům, tak v garáži pod to vlezu a snad bude člověk moudřejší. Možná už by si repas zasloužil. Citovat
Losky83 Vloženo 6. Říjen 2017 Autor Vloženo 6. Říjen 2017 Viz. dvě videa po nabití baterie: Hlavně u měření je slyšet, že to točí déle Citovat
Losky83 Vloženo 8. Říjen 2017 Autor Vloženo 8. Říjen 2017 Dnes jsem nenastartoval. Točilo to, ale po asi čtvrtém pokusu klekla baterka. Přes kabely to naskočilo Citovat
Losky83 Vloženo 9. Říjen 2017 Autor Vloženo 9. Říjen 2017 Takhle vypadá start třikrát po sobě. Citovat
Losky83 Vloženo 10. Říjen 2017 Autor Vloženo 10. Říjen 2017 Dnes návštěva elektrikare a baterie prý k.o. Při zátěži to padalo pod 9V, tak snad nová baterie pomůže a pak se uvidí Citovat
Losky83 Vloženo 18. Říjen 2017 Autor Vloženo 18. Říjen 2017 Baterie dána nová, silnější, nabitá a i tak to startování je dost podobné, takové utahané... Citovat
voltys Vloženo 18. Říjen 2017 Vloženo 18. Říjen 2017 (editace) Zkusil bych vyndat startér a protočit samostatně na volno co to bude dělat. Ještě mě napadlo vyměnit palivový filtr. Editováno: 18. Říjen 2017, autor: voltys Citovat
jipol57 Vloženo 18. Říjen 2017 Vloženo 18. Říjen 2017 Bez zatížení se asi startér bude točit normálně. To se těžko poznává. Když tak jedině na nějaké zkušebně, kde ho dokáží zatížit. Citovat
Losky83 Vloženo 19. Říjen 2017 Autor Vloženo 19. Říjen 2017 Mě připadá, že to točí dobře, jen to jakoby nechce chytnout. Poznám, že třeba čerpadlo je špatné? Citovat
voltys Vloženo 19. Říjen 2017 Vloženo 19. Říjen 2017 Přesně jak říkáš nechce hned naskočit. Jak když tam nejde dostatek paliva. Pokud to dělá jen za studena mohlo by být vadné nějaké čidlo teploty a motor si myslí že je ohřátý a tudíž se nezvýší bohatost směsi (sitič) Citovat
Losky83 Vloženo 19. Říjen 2017 Autor Vloženo 19. Říjen 2017 Jak to naskočí, není žádný problém. Možná palivový čerpadlo. Ten filtr koupím, stejně jsem ho chtěl vyměnit. Vstřikovače by asi zlobily i za jízdy. Citovat
voltys Vloženo 19. Říjen 2017 Vloženo 19. Říjen 2017 Mrkni jsem poslední 2 příspěvky http://www.skoda-forum.cz/fabia-forum-f11/spatny-start-htp-t12952.html Citovat
Losky83 Vloženo 19. Říjen 2017 Autor Vloženo 19. Říjen 2017 Objednal jsem si u Ebaye tu diagnostiku přes BT. Odhalí nějaké tlaky vstřikovačů nebo tak něco? Případně nevíte, kolik auto má mít spotřebu na prázdno a zda po startu v těchto teplotách běží sytič a jak dlouho? U F3 myslím, že chvíli jsou otáčky nad 1000, ale to je jiný motor. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.