15degren Vloženo 23. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2017 Musím říct že ty fotky mi lámou srdce :-( Jinak BZB asi není moc co řešit ať ti to dá P2P do kupy a přeji hodně šťastných km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koudy_cz Vloženo 4. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2017 (editace) V 16. 10. 2017 na 8:42, 15degren napsal: A jak to mám asi podle tebe vědět, myslíš že se tam o polední pauze chodím dívat jak pracuje jejich servis ? Když jsem svého času hledal jetinu do 4 let stáří, tak jsem si prošel i ačkama a lecos zjistil, ale podrobně nezkoumal, stejně jsem se nakonec TSIčkům vyhnul u nafty aspoň člověk většinou ví na čem je a motory jako takové nikdy u 1.6 ani u 2l neodcházeli a přežily celé auto. Dovolím si malé OT: Otcova OCT II rv 2006(7) 1.9 74 kW, cca po 200.000 totalka, novy motor. A to se říkalo, jaké to byly drážky. Kolegyně z práce OCT II rv nevím, ale má automat a 2.0 TDI a taky totalka motoru. Proto jsem se začal koukat na benzínové motory a pak čtu tady o TSI a rozvodech... Tak jaký motor teda vlastně vybrat vůbec? Asi ať vyberu jakýkoli tak s tím zajet do servisu a nechat si toto všechno zkontrolovat, aby se tomu předešlo a případně nechat hned vyměnit po koupi? Editováno: 4. Listopad 2017, autor: Koudy_cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heini Vloženo 4. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2017 Je to v podstatě jedno, auto je dnes spotřební zboží, žádný výrobce nechce, aby jezdilo 15 let bez problémů. Kdyby to tak bylo, chodila by se 1/2 Bolky pást za město... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 5. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2017 před 23 hodinami, Koudy_cz napsal: A to se říkalo, jaké to byly drážky. to říkali jen ti, o tom věděli pendrek. Respektive si mysleli, že existuje pouze jedna varianta motoru 1,9 TDI. Něco podobného se svého času dělo s 2,0 TDI, ale obráceně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
N@pster Vloženo 13. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2017 Ano 1.9tdi je drzak,co jede za pet na sto! A petka jde roztahnout z volnobehu... to platilo u AHU nekdy v roce 2001... radsi 2.0tdi 16V, nez 1.9tdi 74/77kw. Celkove je auto spotrebni vec. Nejvetsi problem je koupit auto s 200tkm. A ikdyz tam lejes VIF horem,spodem,tak prvnych 100tkm se na nem nejvic podepise. Ja najel u B5.5 570tkm bez problemu. U OII nez byla ukradena 180tkm. A ted u superba 490tkm. Vse bezny servis a originalni dily. Stejne to plati u benzinaku. Pokud se jejich bolest zacne resit vcas,tak nehrozi totalni skoda na motoru. A servis nebude stat najednou 80tkc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirezcech Vloženo 17. Prosinec 2017 Autor Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2017 Auto opraveno u kluků v Brně. Moc příjemí a šikovní lidi. Vše mi vysvětlili a ukázali, takže spokojenost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 17. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2017 To jsme radi .... [emoji3] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 17. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2017 (editace) Tak hlavne nech konecne poriadne sluzi... Editováno: 17. Prosinec 2017, autor: r_e_n_e Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sumar Vloženo 17. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2017 Můžu jen pro i info, co se s tím motorem dělo? Jak to nakonec dopadlo, když v AS tvrdili, že to zralo olej atd...? Jen tak pro zajímavost i na kolik to cca vyšlo. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirezcech Vloženo 18. Prosinec 2017 Autor Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2017 Hlava byla opravdu ve špatném stavu. Olej se uvidi až najezdím více km, zatím drží. A levné to nebylo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 18. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2017 No BZB asi olej nepapalo, to jen pan mechanik i technik v AS byli nadmíru moudří a nechali si královsky zaplatit rozborku motoru ... Jestlipak kluci v Brně našli vše, nebo jim v AS nachystali nějaký překvápko? Ani bych se nedivil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sumar Vloženo 18. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2017 Chápu, levný to nebylo to je jasný. Novej motor si AS cení na 150 až 180. Takhle oprava třeba cca 30?50?jen pro zajímavost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirezcech Vloženo 18. Prosinec 2017 Autor Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2017 V SA si řekli za novej motor 185 tisíc plus mínus. Oprava vyšla o něco pod polovinu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hansHK Vloženo 18. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2017 Škoda, že se trochu více nepodělíš co vše se muselo měnit...myslím, že nejednoho z nás by to zajímalo. Každopádně přeji hodně km bez poruch a snad jsi si to vše už vybral. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JSvoboda Vloženo 13. Duben 2018 Sdílet Vloženo 13. Duben 2018 (editace) Taky bych rád věděl jak to probíhalo v Brně, jak to probíhá v Praze už vím Super...Rozvody u Garnyho paráda. Editováno: 13. Duben 2018, autor: JSvoboda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 14. Duben 2018 Sdílet Vloženo 14. Duben 2018 V Brně to probíhá stejně jako v Praze... [emoji3][emoji3][emoji3] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JSvoboda Vloženo 11. Květen 2018 Sdílet Vloženo 11. Květen 2018 Takto je v tom případě paráda... Škoda že není více takovýchto servisů...nebo jsou ale nejsou nikde vidět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirezcech Vloženo 17. Červen 2018 Autor Sdílet Vloženo 17. Červen 2018 Tak tady jsou výsledky po 7 tisících. Olej to nežere (teda žere, ale v normě, nic hrozného), auto jede krásně. Bohužel i po cestě do Brna se nám nepodařilo vyřešit tlak oleje, nic nesvítí jen je to lehce mimo normu. S tím možná souvisí jedna věc, která mě neskutečně štve a to je že na nízkých otáčkách 1000-1400 na kvaltu 1,2,3 po zahřátí motoru to klape jak nafťák, ne-li hůř.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 19. Červen 2018 Sdílet Vloženo 19. Červen 2018 (editace) Malej tlak oleje = přestavovač sací vačky nemůže fungovat správně a pak to klepe jak ta nafta ... Čím dýl se s tím bude takto jezdit, tím víc se vnitřek přestavovače opotřebuje ... Jde o to, kde ten tlak oleje utíká, těch možností je víc, ale většinou to není nic levného ... Kolik to tlačí při volnoběhu, když je motor ohřátý na provozku 80st.? Když odpojíš konektor na magnetu přestavovače a zkusíš to projet, bude po klapotu, že? Kontrolka MIL (emise motoru, tzv. vtulník ...) se rozsvítí až při třetím startu/cyklu, když je ten konektor odpojen Editováno: 19. Červen 2018, autor: rayx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 19. Červen 2018 Sdílet Vloženo 19. Červen 2018 Ten prestavovac je další kurvitko v těchto motorech... Dat to dohromady je někdy nadlicky úkol... [emoji3] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirezcech Vloženo 19. Červen 2018 Autor Sdílet Vloženo 19. Červen 2018 To je sice hezké, ale dal jsem za opravu takové prachy a stejně to nefunguje, což me celkem sere... Když jsem se ptal v Brně, pokud je to tou vačkou, tak proč to nereklamovat u těch co dělali tu hlavu a prej, že nemám šanci, že tam maj znalce co by mě rozdupali... A o konektoru o kterým mluvíš nemám šajna a hrabat se v tom nechci, nejsme žádný odborník. Jinak porád tam mám 90 stupňů jak má být Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 20. Červen 2018 Sdílet Vloženo 20. Červen 2018 (editace) Tady není dál co radit ... Hodnotu tlaku oleje tedy nevíš? Editováno: 20. Červen 2018, autor: rayx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirezcech Vloženo 20. Červen 2018 Autor Sdílet Vloženo 20. Červen 2018 Jirka mi to říkal, píše mi že něco kolem 1.2 až 1.6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 20. Červen 2018 Sdílet Vloženo 20. Červen 2018 Hm, BZB s neregulovaným čerpadlem, to není dobrý ... To co máš jsou hodnoty na volnoběh pro CDAA s regulovaným čerpadlem a ne BZB s neregulovaným ... Je to tak na rozsvícení kontrolky tlaku oleje, pokud tam máš správný čidlo. Pro motor s kódem BZB tlak oleje • Při otáčkách 2000 1/min by měl být přetlak oleje 0,27 … 0,45 MPa (2,7 … 4,5 baru). • Při vyšších otáčkách nesmí tlak oleje přesáhnout 0,7 MPa (7 barů). Pro motor s kódem BZB • Při přetlaku oleje 0,12…0,16 MPa (1,2…1,6 baru) se musí zkoušečka rozsvítit, jinak spínač tlaku oleje vyměnit. (protože by svítila kontrolka mazání ...) Základ je zjistit, kde tlak utíká. Pokud byly v hlavě upravovány sedla vačkových hřídelí, může to být tam. Ale těch míst je spousty, nejlepší jsou vyvažovací hřídele ... Jen pro info takový hrubý graf, BZB je ta modrá linka Jo, dieseling u benzínu je bezva ... Sice CDA ale to je uplně jedno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirezcech Vloženo 20. Červen 2018 Autor Sdílet Vloženo 20. Červen 2018 Tož to je super, tady na západě se mi na to každej vykašle. Než najdou kde to utíká tak tam zahučím za dalších 80... Ale díky za info rayx. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.