Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)
V 16. 10. 2017 na 8:42, 15degren napsal:

A jak to mám asi podle tebe vědět, myslíš že se tam o polední pauze chodím dívat jak pracuje jejich servis ? Když jsem svého času hledal jetinu do 4 let stáří, tak jsem si prošel i ačkama a lecos zjistil, ale podrobně nezkoumal, stejně jsem se nakonec TSIčkům vyhnul u nafty aspoň člověk většinou ví na čem je a motory jako takové nikdy u 1.6 ani u 2l neodcházeli a přežily celé auto.

Dovolím si malé OT:

Otcova OCT II rv 2006(7) 1.9 74 kW, cca po 200.000 totalka, novy motor. A to se říkalo, jaké to byly drážky. 

Kolegyně z práce OCT II rv nevím, ale má automat a 2.0 TDI a taky totalka motoru. 

Proto jsem se začal koukat na benzínové motory a pak čtu tady o TSI a rozvodech... Tak jaký motor teda vlastně vybrat vůbec? Asi ať vyberu jakýkoli tak s tím zajet do servisu a nechat si toto všechno zkontrolovat, aby se tomu předešlo a případně nechat hned vyměnit po koupi? 

Editováno: , autor: Koudy_cz
Vloženo

Je to v podstatě jedno, auto je dnes spotřební zboží, žádný výrobce nechce, aby jezdilo 15 let bez problémů. Kdyby to tak bylo, chodila by se 1/2 Bolky pást za město...;)

Vloženo
před 23 hodinami, Koudy_cz napsal:

A to se říkalo, jaké to byly drážky.

to říkali jen ti, o tom věděli pendrek. Respektive si mysleli, že existuje pouze jedna varianta motoru 1,9 TDI. Něco podobného se svého času dělo s 2,0 TDI, ale obráceně.

Vloženo

Ano 1.9tdi je drzak,co jede za pet na sto! A petka jde roztahnout z volnobehu... to platilo u AHU nekdy v roce 2001...  radsi 2.0tdi 16V, nez 1.9tdi 74/77kw. Celkove je auto spotrebni vec. Nejvetsi problem je koupit auto s 200tkm. A ikdyz tam lejes VIF horem,spodem,tak prvnych 100tkm se na nem nejvic podepise. Ja najel u B5.5 570tkm bez problemu. U OII nez byla ukradena 180tkm. A ted u superba 490tkm.  Vse bezny servis a originalni dily. Stejne to plati u benzinaku. Pokud se jejich bolest zacne resit vcas,tak nehrozi totalni skoda na motoru. A servis nebude stat najednou 80tkc.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Můžu jen pro i info, co se s tím motorem dělo? Jak to nakonec dopadlo, když v AS tvrdili, že to zralo olej atd...? Jen tak pro zajímavost i na kolik to cca vyšlo. Díky

Vloženo

No BZB asi olej nepapalo, to jen pan mechanik i technik v AS byli nadmíru moudří a nechali si královsky zaplatit rozborku motoru ... Jestlipak kluci v Brně našli vše, nebo jim v AS nachystali nějaký překvápko? Ani bych se nedivil B)

Vloženo

Škoda, že se trochu více nepodělíš co vše se muselo měnit...myslím, že nejednoho z nás by to zajímalo. Každopádně přeji hodně km bez poruch a snad jsi si to vše už vybral.

  • o 3 měsíce později...
  • o 4 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Tak tady jsou výsledky po 7 tisících. Olej to nežere (teda žere, ale v normě, nic hrozného), auto jede krásně. Bohužel i po cestě do Brna se nám nepodařilo vyřešit tlak oleje, nic nesvítí jen je to lehce mimo normu. S tím možná souvisí jedna věc, která mě neskutečně štve a to je že na nízkých otáčkách 1000-1400 na kvaltu 1,2,3 po zahřátí motoru to klape jak nafťák, ne-li hůř....

Vloženo (editace)

Malej tlak oleje = přestavovač sací vačky nemůže fungovat správně a pak to klepe jak ta nafta ... Čím dýl se s tím bude takto jezdit, tím víc se vnitřek přestavovače opotřebuje ...

Jde o to, kde ten tlak oleje utíká, těch možností je víc, ale většinou to není nic levného ... Kolik to tlačí při volnoběhu, když je motor ohřátý na provozku 80st.?

Když odpojíš konektor na magnetu přestavovače a zkusíš to projet, bude po klapotu, že? Kontrolka MIL (emise motoru, tzv. vtulník ...) se rozsvítí až při třetím startu/cyklu, když je ten konektor odpojen B)

Editováno: , autor: rayx
Vloženo

To je sice hezké, ale dal jsem za opravu takové prachy a stejně to nefunguje, což me celkem sere... Když jsem se ptal v Brně, pokud je to tou vačkou, tak proč to nereklamovat u těch co dělali tu hlavu a prej, že nemám šanci, že tam maj znalce co by mě rozdupali... A o konektoru o kterým mluvíš nemám šajna a hrabat se v tom nechci, nejsme žádný odborník. Jinak porád tam mám 90 stupňů jak má být

Vloženo

Hm, BZB s neregulovaným čerpadlem, to není dobrý ... To co máš jsou hodnoty na volnoběh pro CDAA s regulovaným čerpadlem a ne BZB s neregulovaným ... Je to tak na rozsvícení kontrolky tlaku oleje, pokud tam máš správný čidlo.

 

Pro motor s kódem BZB tlak oleje
• Při otáčkách 2000 1/min by měl být přetlak oleje 0,27 … 0,45 MPa (2,7 … 4,5 baru).
• Při vyšších otáčkách nesmí tlak oleje přesáhnout 0,7 MPa (7 barů).

 

Pro motor s kódem BZB
• Při přetlaku oleje 0,12…0,16 MPa (1,2…1,6 baru) se musí zkoušečka rozsvítit, jinak spínač tlaku oleje vyměnit. (protože by svítila kontrolka mazání ...)

 

Základ je zjistit, kde tlak utíká. Pokud byly v hlavě upravovány sedla vačkových hřídelí, může to být tam. Ale těch míst je spousty, nejlepší jsou vyvažovací hřídele ...

 

Jen pro info takový hrubý graf, BZB je ta modrá linka

 

1223659120_Srovnn.thumb.jpg.117a0efbb90ed2a2958dc872487a6bd4.jpg

 

Jo, dieseling u benzínu je bezva ... Sice CDA ale to je uplně jedno

 

 

 

 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...