camilo Vloženo 1. Červen 2007 Vloženo 1. Červen 2007 (editace) Pouze malé upozornění Kdo z Vás má Fabii z prvních let výroby a rozhodne se měnit palivový filtr, bude mít nejspíše ještě typ co má v sobě zabudovanej regulátor tlaku, takový se již dneska nevyrábí proto je třeba koupit filtr a regulátor ( potom už by se měnil jen filtr a regulátor by zůstal ). A další věc že na regálátoru se musej přehodit hadice jinak auto nepojede protože do motoru nepůjde palivo. U starého typu je modrá koncovka na kraji a černá na středu, u nového typu regulátoru je modrá koncovka uprostřed a černá na kraji. Pouze malé upozorněni, abyste nedopadli jak já kterej hledal příčinu proč do motoru nejde palivo :-D O tom povodnom si hovoril ako o 3 ci 2voj vyvodovom? bo mam 1.4 rv 2000 a ten moj ma 3 vyvody... ma niekto info resp oznacenie toho filtra ake je?? a predpokladam ze ten 6Q0201051 co popisuje per tam asi nepodje... Editováno: 1. Červen 2007, autor: camilo Citovat
colins Vloženo 1. Červen 2007 Vloženo 1. Červen 2007 Už ho mám doma, takže v sobotu ho tam hodím....ale není to originál, ale nějakej UNIKOFILTR..... skus ho rozrezat a nafotit ! ten stary filter samozrejme... Citovat
per Vloženo 1. Červen 2007 Vloženo 1. Červen 2007 Koukni se na číslo dílu, je většinou přečtitelné z orig. filtru. Jestli to nevidíš okem tak tam strč foťák. Ale ty nejspíš budeš mít taky regulátor ještě u filtru. Citovat
camilo Vloženo 1. Červen 2007 Vloženo 1. Červen 2007 Koukni se na číslo dílu, je většinou přečtitelné z orig. filtru. Jestli to nevidíš okem tak tam strč foťák.Ale ty nejspíš budeš mít taky regulátor ještě u filtru. yup, zo zrkadlom som sa kukol a pohodicka, je to presne 6Q0201512, myslel som najprv ze vtej casti ako je modra koncovka su 3 hadicky ale su len 2, preto som to tak hore ten prispevok pisal ako pisal, objedname uvidime, dik... Citovat
camilo Vloženo 15. Červen 2007 Vloženo 15. Červen 2007 Koukni se na číslo dílu, je většinou přečtitelné z orig. filtru. Jestli to nevidíš okem tak tam strč foťák.Ale ty nejspíš budeš mít taky regulátor ještě u filtru. jj, filter vymeneny, zlozil sa z dvoch casti, a bolo treba hadicky prehodit...haluz...vie niekto preco to bolo treba prehodit_? ako sa lisi novy od stareho? Citovat
peto105L Vloženo 19. Červenec 2007 Vloženo 19. Červenec 2007 Zdravim. Vcera som si menil palivovy filter na mojej fabci. a zistil som ze pri poslednej vymene asi pri 60000km ked mi ho menili tak technik to musel vytrhnut nasilu lebo tie zacvakavacie nozicky su uplne vylomene. Neviem jak to tam vobec drzalo.Neviete niekto ci sa daju kupit samotne tie rychlospojky? Da sa to vobec vymenit ci to musim aj s tou plastovov hadicov. Poobede rozrezem stary a hodim foto stareho filtra. Dik za rady. Citovat
per Vloženo 19. Červenec 2007 Vloženo 19. Červenec 2007 Já jsem měl stejnou věc, ale na vrakovišti se dají sehnat. Kup jen jakékoliv starší hadice s těmi spojkami a namontuj na trubičky od filtru. V servisu mi tvrdily, že musím kupovat kompletní nové trubky, že se to prej nedá sehnat. Hová... Citovat
peto105L Vloženo 19. Červenec 2007 Vloženo 19. Červenec 2007 (editace) Tak tu su slubene fotky. Filter je po dvojrocnom pouzivani a ma najazdene 25000km.Po vymontovani s auta vytieklo sneho dost cierne svinstvo. Na prvej fotke filter po otvoreni, Druha fotka rozrezana filtracne vlozka, Tretia vnutorna strana filtracneho papieru, Štvrta vonkajsia strana filt. papiera, Piata porovnanie vnutornej a vonkajsej strany papiera. No vcelku zaujimave , asi prejdem s dvojrocnej vymennej lehoty na rocnu, tak ako mi radilo par kamaratov mechanikov. Tych 60000 co dava skodovka je fakt prehnane tak isto jak na vzduchovy filter. A este jeden dotaz. Jak spojim tu plastovu hadicu s novov rychlospojkov? Teplovzdusnou pistolou sa to zatavy ci ako sa to robi?Spojky si zozeniem nove len neviem jak to spolu spojim, ci sa tam dava nejaka lepiaca emulzia alebo len tym teplom? OK dik. Editováno: 19. Červenec 2007, autor: peto105L Citovat
per Vloženo 19. Červenec 2007 Vloženo 19. Červenec 2007 Není to nijak lepený, jen zajištěný tou plastovou spojkou. Jenom ji zastrč do hadice a je to. Drží to jak fík. Citovat
vikino1 Vloženo 1. Prosinec 2007 Vloženo 1. Prosinec 2007 Dnes som menil filter aj ja pretože pred nedávnom som mal problém so vstrekom ktorý sa mi nakoniec podarilo rozchodiť,ale o tom so písal inde.Ten starý je vo vnútri akýsi "vcucnutý" je možné,že tlak s čerpadla ho tak dokáže doriadiť? Pritom som problémy so štartom nemal-žeby bol deravý? Na fotkách to nie je dobre vidno no špatne sa to fotí. Citovat
peto105L Vloženo 1. Prosinec 2007 Vloženo 1. Prosinec 2007 (editace) Dnes som menil filter aj ja pretože pred nedávnom som mal problém so vstrekom ktorý sa mi nakoniec podarilo rozchodiť,ale o tom so písal inde.Ten starý je vo vnútri akýsi "vcucnutý" je možné,že tlak s čerpadla ho tak dokáže doriadiť? Pritom som problémy so štartom nemal-žeby bol deravý?Na fotkách to nie je dobre vidno no špatne sa to fotí. Najlepsie by bolo keby si to skusil rozrezat jak ja , a hned vidis ci bol dieravy alebo len deformovany. Ak sa ti to podari hod foto. Inac ja ked som videl, ako vyzera ten filtracny papier, tak som zostal zaskoceny. Neviem ake svinstva davaju do tych benzinov. Kamarat mechanik to meni kazdy rok pri beznej rocnej udrzbe Editováno: 1. Prosinec 2007, autor: peto105L Citovat
vikino1 Vloženo 1. Prosinec 2007 Vloženo 1. Prosinec 2007 Hej, to urobím možno aj zajtra som tiež na to zvedavý! Citovat
hubo44 Vloženo 1. Prosinec 2007 Vloženo 1. Prosinec 2007 Hej, to urobím možno aj zajtra som tiež na to zvedavý! Ale otvor to na boku aby si videl či si ho mal deravv. Citovat
edadavids Vloženo 3. Prosinec 2007 Vloženo 3. Prosinec 2007 Sem s toho nějaký volaký zmatěný,ale dneska mi řekli v servise ,že palivový filtr je doživotní . Citovat
Jar_da Vloženo 3. Prosinec 2007 Vloženo 3. Prosinec 2007 Sem s toho nějaký volaký zmatěný,ale dneska mi řekli v servise ,že palivový filtr je doživotní . předepsaná výměna je po 60.000km, takže asi ne Citovat
colins Vloženo 3. Prosinec 2007 Vloženo 3. Prosinec 2007 předepsaná výměna je po 60.000km, takže asi ne palivovy filter urcite nebude dozivotne fungovat, lebo cerpadlo cez filter pod tlakom tlaci palivo. nielen to, co sa spali v motore, ale obtokom sa nespotrebovane palivo vracia nazad do nadrze v takej pekne uzavretej slucke. takze cez neho pretecie obsah nadrze niekolko krat. filter si riadne zafiltruje, ojoooj. Citovat
vikino1 Vloženo 3. Prosinec 2007 Vloženo 3. Prosinec 2007 Tak takto to vyzerá po 6 rokoch alebo 56000 km! Neviem od čoho bol taký zdeformovaný-žeby už bol taký upchatý? Deravý ale nebol! Citovat
colins Vloženo 3. Prosinec 2007 Vloženo 3. Prosinec 2007 Tak takto to vyzerá po 6 rokoch alebo 56000 km! Neviem od čoho bol taký zdeformovaný-žeby už bol taký upchatý? Deravý ale nebol! to bol original, namontovany vo vyrobe ?? vyzera pokruteny, ako keby to bola kvalita od poliakov, alebo cinanov... Citovat
vikino1 Vloženo 3. Prosinec 2007 Vloženo 3. Prosinec 2007 Bol to origo z výroby na tom väčšom zbytku z obalu je vidieť made in germany lepšie pozri. Keď som kupoval nový tak my v skodovke ponúkli UFI z made in china,skoro som z nôh spadol. Ale bol na ňom velký znak VW takže už možno aj skoda má origo diely z rozvojových kajín a stál takmer 800sk.Nový mam MAHLE-Austria stál 510sk ale bez regulátora. Citovat
fabka2004 Vloženo 3. Prosinec 2007 Vloženo 3. Prosinec 2007 porozmyslam aj ja nad jeho vymenou .... Citovat
fabka2004 Vloženo 3. Prosinec 2007 Vloženo 3. Prosinec 2007 předepsaná výměna je po 60.000km, takže asi ne ja som nikde nevidel predpisanu vymenu pal filtra ani v DP ani v prirucke k autu, hmm Citovat
vikino1 Vloženo 3. Prosinec 2007 Vloženo 3. Prosinec 2007 porozmyslam aj ja nad jeho vymenou .... Je to robota na 15-20min,keď vieš čo a ako! Citovat
Ice Vloženo 30. Prosinec 2007 Vloženo 30. Prosinec 2007 Pouze malé upozornění Kdo z Vás má Fabii z prvních let výroby a rozhodne se měnit palivový filtr, bude mít nejspíše ještě typ co má v sobě zabudovanej regulátor tlaku, takový se již dneska nevyrábí proto je třeba koupit filtr a regulátor ( potom už by se měnil jen filtr a regulátor by zůstal ). A další věc že na regálátoru se musej přehodit hadice jinak auto nepojede protože do motoru nepůjde palivo. U starého typu je modrá koncovka na kraji a černá na středu, u nového typu regulátoru je modrá koncovka uprostřed a černá na kraji. Pouze malé upozorněni, abyste nedopadli jak já kterej hledal příčinu proč do motoru nejde palivo :-D Osobní zkušenost - právě jsem vyměnil palivový filtr, dal jsem tam FILTRON s označením PP 836/3 - a hadice jsem přehazovat nemusel. To jen pro info, kdyby to někoho zajímalo... Citovat
ing.edo Vloženo 25. leden 2008 Vloženo 25. leden 2008 Ahoj ja mením palivový filter po 30t.km,vzuchový a olej.vložku po 15t.km a peľový 30-45t.km Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.