Jiri92 Vloženo 22. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2011 Vačku zatim ne,mám teď ten čip a sání a jsem zatim hodne spokojenej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarek-Black Vloženo 30. leden 2012 Sdílet Vloženo 30. leden 2012 Dobry den, vlastnim Fabii 1.4 MPI 44 kw a přemýšlím o chipu od cimbu. Jako základ chci vyměnit saní a někdo mi poradil i vyměnit zadní díl výfuku z auta 1.9 SDI z důvodu vězší otevřenosti a pruchodu spalin. Za 1. bych se chtěl zeptat potřebuji celé sáví i s vstřiky nebo mi stačí oholené sací potrubí za 2. přečetl jsme si hodně pozitivních i negativních ohlasů na chip ale chtěl bych se zeptat jak to poznám při bežném provozu od 2000 do 3500 otáček ( denně dojíždím do práce) a konečně za 3. nemáte někdo zkušenost s výměnou toho výfuku. děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 30. leden 2012 Sdílet Vloženo 30. leden 2012 Sání máš na mysli z 50kw verze? potřebuješ k tomu mám dojem trochu poladit i řídící jednotku. Chip je dobrá věc, motor to oživí. Líp zabírá v nízkých otáčkách takže menší spotřeba, na životnost motoru nemá vliv, pokud s tím nepojedeš jako prase u tý 1,4 44kw mi to přijde trochu na nic, o moc se ti to nezvýší, ale hodně lidí co si to nechalo udělat říká, že to vážně pomohlo. Jediný mínus k chipu bych měl asi jen to, že za to dáš nějáký peníze jinak to autu prospěje a ještě bych doporučoval sportovní filrt buď vložku nebo konus aby auto líp dýchalo a pak tedy nějáký upravený výfuk, aby ten nasátý vzduch mohl pěkně ven Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 31. leden 2012 Sdílet Vloženo 31. leden 2012 (editace) J-B Ano sací potrubí z 50 kW Fábie je dobrá věc. To ti doporučuji. Stačí ho pořídit holé. Myslím si ale, že to bude tak malá změna, že to podle svého pocitu nepoznáš. To bys to musel odbrzdit. Já bych ti ale po svých zkušenostech doporučil - jako další krok - dát 3,5k za jiný vačkový hřídel. To už poznáš i bez brzdy. A teprve pak uvažovat o dalších změnách - výfukový svod (ne koncový díl), data. V souběhu, i s úpravami hlavy válců je pak výsledek tenhle: Editováno: 31. leden 2012, autor: Tonda-B Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 31. leden 2012 Sdílet Vloženo 31. leden 2012 chlapy uvazuju jenom o mensich vymenas,... na chip nemam ale chtel bych vymenit sani mam 44 kw a chtel bych tam dat z 50 kw verze sani,..... nemate nekdo obrazek a i cislo dilu ? ja si nejsem jistej jestli se nedelelo vic typu saciho potrubi..... jinak co jsem uz udelal ze mam hrusku s navedenym privodem cerstvyho studenyho vzduchu a ne teplyho, sportovni iridiovy svicky, vetsi vyfukovy potruby a sportovni tlumic je to neco jinyho nez original ale chtel bych stejne aspon jeste neco napiste prosim teda cislo dilu saciho potrubi pro verzi 50 kw a jinak v cem se lisi ? ma vetsi prumer kanalu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 31. leden 2012 Sdílet Vloženo 31. leden 2012 Jenže s tím 50 kW sáním neuděláš chybu i kdybys chtěl. Ať už je za číslem jaké chce písmeno, znamená to nanejvýš, že 2 otvory pro šroubky, kterými připevníš kombinované čidlo teploty a tlaku vzduchu nemá vyřezané závity pro ty šroubky. A vyříznout 2 závity v hliníku není žádná práce, ne? Ano, 50 kW sání má větší průměry větví k sacím kanálům hlavy. A pokud to budeš kupovat na vrakovišti, tak nebudeš mít práci žádnou a namontovat tam půjde všechno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 31. leden 2012 Sdílet Vloženo 31. leden 2012 no jasny ze neudelam chybu ;-) jde o to plneni ....... potrebuju to cislo abych vedel ze to je fakt z te 50 kilowatove a ne ze 44 kw u toho sviho vym ze je takovy nedomrdly a saci kanaly jsou spojeny nebo proste jak poznam ze to je opravdu to 50 kw sani a kdyz je pouzite tak tam asi ty zavity vyrizly budou ne ? prikladam nejaky fotky potrubi,... je to tedy z verze 50 kw ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarek-Black Vloženo 1. Únor 2012 Sdílet Vloženo 1. Únor 2012 Mohli by jste mi poradit kde nejlevnějš sehnat to saní z 50 kw? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 1. Únor 2012 Sdílet Vloženo 1. Únor 2012 na vrakáči Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 1. Únor 2012 Sdílet Vloženo 1. Únor 2012 co to cislo a ty obrazky v mem predeslem komentari ? nikdo mi nic nerekne ? nemuze se podivat nekde na svoje auto nebo sani pls ? potrebuju to vedet co nejdriv ..... chlapy honem, honem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarek-Black Vloženo 2. Únor 2012 Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 bohužel jsme dnes zjistil že musím koupit nový výfuk přemýšlím rovnou dát tam ten laděný svod ale jak hledám tak hledám nemlžu nic najít mohl by mi tu prosím někdo nechat link. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarek-Black Vloženo 4. Únor 2012 Sdílet Vloženo 4. Únor 2012 tak asi mám nějaký špatný období..včera jsem zjistil že budu muset měnit těsnění pod hlavou a pod víčkem ventilů. Přemýšlím že bych při té příležitosti vyměit hlavy a dal tam z feldy 1.3 jen by mě zajímalo zda stačí jen dát hlavu a nebo se musí nějak seštělovat ventily či neco jiného Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 4. Únor 2012 Sdílet Vloženo 4. Únor 2012 (editace) prikladam nejaky fotky potrubi,... je to tedy z verze 50 kw ? Na té fotce to číslo nemůžu přečíst. Já mám 047 129 743 M (to bylo to bez vyříznutých závitů). Ještě bylo možné potubí s T na konci a nevím už proč jsem si ho nevzal. A ty fotky jako by ukazovaly nějaký jiný typ potrubí - mně přijde krátká ta uklidňovací komora pod klapkou. Jako by mělo trochu jiné proporce. Co tam máš teď? Potrubí s AA na konci? Editováno: 4. Únor 2012, autor: Tonda-B Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 4. Únor 2012 Sdílet Vloženo 4. Únor 2012 (editace) tak asi mám nějaký špatný období..včera jsem zjistil že budu muset měnit těsnění pod hlavou a pod víčkem ventilů. Přemýšlím že bych při té příležitosti vyměit hlavy a dal tam z feldy 1.3 jen by mě zajímalo zda stačí jen dát hlavu a nebo se musí nějak seštělovat ventily či neco jiného A proč bys tu hlavu měnil? Pokud bude křivá, tak ji jen o nějakou tu desetinu mm necháš srovnat. Kvůli výkonu? Nesmysl - větší kanály neznamenají lepší plnění. Nestacionární kmity v potrubí se nachovají jako voda ve slovní úloze - větším kohoutkem že proteče víc vody. Konec konců nahoře máš protokol z brzdy mojí Fábie a jak vidíš i s Fábiovou hlavou jede docela dobře. Jestli máš zbytečné peníze (a nová nezapérovaná hlava by vyšla tak na 7k), tak radši pořiď novou vačku. Ta zlepší plnění určitě a výměnným způsobem tě vyjde na 3,5k. Navíc se to teď mimořádně hodí - pokud bys chtěl jednou jinou vačku, musel bys zase sundavat hlavu (těsnění, náplně, práce). Bez sundání hlavy totiž na Fábii vačka vyměnit nejde. Na bloku už není to víčko, které měla ještě Felicie. Tak využij současné situace. A až sudáš hlavu, nezapomeň změřit přesahy vložek. Na Fábii bývají často prostřední 2 vložky utopené a tak by ti nové těsnění dlouho nevydrželo. Editováno: 4. Únor 2012, autor: Tonda-B Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sep Vloženo 4. Únor 2012 Sdílet Vloženo 4. Únor 2012 Potrubí z fotky je z verze junior 1.0 MPI = nemá smysl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 4. Únor 2012 Sdílet Vloženo 4. Únor 2012 tonda - B: asi AA nevim ale vim ze to je tehle tvar ( viz. foto ) chtelo by to nekoho kdo ma 50kw verzi aby se podival je to krasne videtkdyz se vic nahne tak to uvidi, ani se nemusi sundavat kryt motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 4. Únor 2012 Sdílet Vloženo 4. Únor 2012 sep: ses si jiste j ? .... muzes dolozit nejakej dukaz ????? bylo by to dobry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 4. Únor 2012 Sdílet Vloženo 4. Únor 2012 tonda - B: asi AA nevim ale vim ze to je tehle tvar ( viz. foto ) chtelo by to nekoho kdo ma 50kw verzi aby se podival je to krasne videtkdyz se vic nahne tak to uvidi, ani se nemusi sundavat kryt motoru No tak tohle už vypadá rozumně. Ovšem průměry sacích větví z toho patrné nejsou. Kolik lidí se ještě má chodit dívat, abys byl spokojen? Proč ti nestačí když ti píšu číslo, které na sání mám já? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sep Vloženo 6. Únor 2012 Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 Lukason:je to opravdu z 1.0 MPI . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 6. Únor 2012 Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 Ok..... tak dam na Vas a budu holt hledat nekde jinde a tejpkovy napisu ze ma spatne uvedene informace nebude asi dost nadsenej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sep Vloženo 6. Únor 2012 Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 Foto z MB......jinak i dle čísla z katalogu je to zkrátka litr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 6. Únor 2012 Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 kdybych mel katalog tak se podivamze jo,.. ale bohuzel neni a na netu mi to nic nevyjelo a nevedel sem kde zacit jinak diky obrazek to dostatecne potvrzuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarek-Black Vloženo 14. Únor 2012 Sdílet Vloženo 14. Únor 2012 prosím nedokázal by mi někdo pomoci...postupně jsme navštívil všechny vrakoviště v okolí a nikde sem bohužel nesehnal sání na 50 kw model. Neznáte náhodou někoho kdo by ho prodával a popřípadě za kolik.Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlso Vloženo 14. Březen 2012 Sdílet Vloženo 14. Březen 2012 Chcem sa opýtať na ten CHIP motora či by mi to robilo problém keĎ mám LPG? toho sa bojím dať to chipnuť čo mi nato povie LPG. ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.