Přejít na obsah

2.0 tdi 125kw 2010 manual. cukání


pavelak

Doporučené příspěvky

Zdravím

Mám takový problém s autem. Nevím jestli už to tady někde bylo.

Jedná se o to že auto někdy při zastavení třeba na křižovatce drží otáčky na 1000 a cuká. 

Po ujetí třeba 60 km to zase přestává. Otáčky normálně spadnou a auto je v klidu. 

Vstřiky jsou všechny nové. To bylo první co jsem nechal udělat. 

Na autě není filtr pevných částic 

Nevíte čím by to mohlo být? 

Děkuji z radu

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako byt v tom PD,tak to chapu,ze je DPF venku. Tam umira nejcasteji kolem 250-300tkm. Ale u CR jsem snad jeste nevidel problem s DPF,pokud vsechny cidla funguji tak,jak maji a majitel vozu neni liny dat 3800kc za cidlo na turbo a 3000kc za cidlo pred DPF,ktery radi odchazi...  to,ze tam neni DPF neni pricina toho ho vyndat,ale dusledek,ze je neco spatne pred DPF. Vyndej palivovy filtr a zamer se na kovove spony.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano diagnostiku dělal profík. 

Ono by se to dalo i přežít to cukaní ale ted mi to udělalo větší problém.

Jedu a najednou auto začne cukat při přidání plynu  a strašně dýmit. Potom spadlo do nouzaku rozblikala se kontrolka žhavení.

Na volnoběh auto má klidný chod a vůbec nedýmí. Už nevím co s tím zítra diagnostika. Nemáte s tím zkušenost?

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...