Publikováno Leden 3, 20187 r Ahoj. Rodiče vlastní od března 2003 Fabii 1 1,2 MPI se kterou jezdili jen na hřiby takže stav tachometru je 16 000 Km. V nejbližších měsících nám ji chtějí dát = celkem nevím co s ní. Vlastníme jezdící, ale lehce korodovanou Felicii 50Kw s DO, tažným, mlhovkami, zámkem převodovky. Fabie z tohoto vybavení nemá nic, ani centrál nebo osvětlení kufru - rodiče tak šetřili že kdyby to šlo koupili by auto bez barvy a natřeli si ho sami. Tažné potřebujeme kvůli vozíku, přední mlhovky nebo centrál považujeme za dobrou věc, osvětlení kufru skoro za nezbytné :-) . Je to blbost nebo byste to do toho auta postupně doplnili? Posledních pár let si to občas půjčujeme, poslední stovky Km jsme najezdili my. To auto je garážované, rodiče s ním jezdí jen když jedou na hřiby - přes léto cca 10x do okolí města. Vevnitř auto ještě voní jako z výroby. Motor je slabý, skoro se nedávno nepodařilo předjet ani kamion na obyč cestě. Máme strach že se časem poškodí katalyzátor a z toho vyplývající poškození motoru s drahou opravou. Smířit se s tím? Posílit výkon alespoň chiptuningem?
Leden 3, 20187 r Co ti v aute chybi, se da dodělat. Auto je stroj, spotrebni zboží, casem se muze poskodit cokoliv. Chip trosku pomuze, zázraky necekej.
Leden 3, 20187 r Autor Díky za ohlas. My uvažovali i o takových nesmyslech jako je výměna motoru. Ten co tam je teď je /podle nás/ HTP verze 0.9 :-) = to nejhorší co Škodovka vymyslela. Potom co se ten motor podělá dávat x tisíc za zprovoznění... Nevíme, nerozumíme tomu, ale pokud výrobce dříve prodával opravnou sadu s hlavou válců, jiným katalyzátorem a kdoví čím ještě za dotovanou cenu 13 000 Kč kdoví kolik by to teď stálo.
Leden 3, 20187 r Fabia 1 1,2 MPI ? myslím že 1,2 HTP napíš výkon KW a kod motora ak je pre teba dôležitý zámok prevodovky construct alebo defend lock tak to je na smiech zabezpečenie,možno DO + hmlovky to je trochu + a motor vymeníš oficiálne len ak má stejný kod tak v ČR tak v SR a na vrakáči kúpiš možno(určite) horší ako máš.Na vozík ak je to 40KW motor sa moc nehodí na to je Felicia lepšia hlavne kvôli prevodovým pomerom vs výkon motora a ŽIADNY CHIP !!! motora Upraveno Leden 3, 20187 r od gtride
Leden 3, 20187 r Omluva.Výraz MPI se u ,,jednadvojek" nepoužívá. Samozřejmě je správné že znamená vícebodové vstřikování.
Leden 3, 20187 r Raděj než ohnilou feldu bych vzal tuhle zánovní fabku, dal do ní 10, ať ti tam dodělají tažné a centrál na dálku a jezdil bych. že je to slabé? No tak to musíš prostě točit ať to jede. Myslím že zas taková bída to není.
Leden 4, 20187 r Autor V několika diskuzích se to tady řešilo, před označením HTP byly první trojválce označovány 1,2 MPI. Motor má výkon 40 Kw. VIN kód začíná TMBPW16Y033xxxxxx. Construct je možná „na smiech zabezpečenie“ ale myslím že alespoň opticky to běžného kolemjdoucího odstraší. Proč žádný CHIP? Zhorší to životnost motoru? Díky všem za snahu poradit…
Leden 4, 20187 r Urcite bych neinvestoval do zadnyho cipu, radeji ji dej napit, ona se rozjezdi. Investovat do zabezpeceni 15 roku staryho auta uz mi taky prijde jako zbytecnost. Uzivej v podstate novyho auta, nebo to prodej.
Leden 4, 20187 r Jezdil jsme jak Fabii HTP 40kW tak Felicii 50kW (monobod) a Fabia byla vždy "živější" (obě najeto cca stejně). Ani jedno teda nebylo nic extra, ale s Fábií jsem se postupem času naučil i předjíždět. Ale hlavně bezpečnost a komfort Fábie je na hony vzdálený Felicii...
Leden 4, 20187 r Tak, tak! Mám favorita i fabii 1.2 tak můžu srovnávat a felicie jen kulatej favorit. Ve fabii se dá havárka přežít ve felicii NE. Ale ten požitek z jízdy je u favouše lepší.
Leden 9, 20187 r Zanovni auto. Skoda to prodat za par kacek. 40kw staci na klidnou jizdu. Ma to kratke prevody , takze do kilca to jede dobre. Vozik stejne nevozis kazdy den a par stovek km. Jinak ty blbosti jako osvetleni kufru , central muzes doplnit (nebo se na to vykvaknout) a koule dozadu je v poho za kacek.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.