Leden 6, 20187 r To je ohromný posun vo výkone keď 81kw verzia po zabehnutí má aj cez 90kw, ale aj nemusí. Mňa by ten max potenciál tiež zaujímal, keďže niekde som čítal, že tento 3 válec je robustnejší ako 1,2 TSI.
Leden 7, 20187 r Autor V 6. 1. 2018 na 13:55, marfan napsal: To je ohromný posun vo výkone keď 81kw verzia po zabehnutí má aj cez 90kw, ale aj nemusí. Mňa by ten max potenciál tiež zaujímal, keďže niekde som čítal, že tento 3 válec je robustnejší ako 1,2 TSI. Jak u koho sérii jsem měřil na šesti 81čkách a nejvíce jsem naměřil 84kW. Asi mám poctivě nastavenou brzdu , měření odpovídá výsledku měření na hřídeli z DE, 83,6 kW a 81,5 kW. V každém případě mě třívalec překvapil tím co jsem nečekal, je poměrně kultivovaný. Ale stejně bych si ho asi nekoupil.
Leden 7, 20187 r Tak ty máš reálnu skúsenosť ako to je, ja mám len niekoľko info s magazínov, fór a webov kde to bolo napísané, ukázané. Keď vidím ako ten trojválec ide podľa videí kde predvádzajú zrýchlenie tak mám pocit, že ten motor ide o dosť lepšie ako 1,2TSI. Tento trojválec limituje turbo ? či niečo iné ?
Únor 7, 20196 r Zdravím ... jaký máte názor na chiptuning? Má už někdo zkušenost s úpravou tohoto typu motoru. Skoda Fabia 1.0 TSI 70kw (95hp) r.v. 2018 (zaplať pán bůh bez filtru pevných částic) ... Doporučili byste upravu? Já vím, že se říká "z hovna zlato neuděláš" ale i tak ... navýšení na 84 kw od quantum chiptuning zní zajímavě ... ?
Listopad 21, 20195 r Ahoj, chtěl jsem se zeptat má tu někdo de-cat a odladěnou na to jednotku aby to střílelo do výfuku? nikde jsem nenašel téma
Leden 28, 20214 r V 7. 2. 2019 na 18:07, arokysjerdno napsal: Zdravím ... jaký máte názor na chiptuning? Má už někdo zkušenost s úpravou tohoto typu motoru. Skoda Fabia 1.0 TSI 70kw (95hp) r.v. 2018 (zaplať pán bůh bez filtru pevných částic) ... Doporučili byste upravu? Já vím, že se říká "z hovna zlato neuděláš" ale i tak ... navýšení na 84 kw od quantum chiptuning zní zajímavě ... ? Quantum SW jsem videl a hruza. Nedoporucuji, navic v CR je to jen "franciza".. jako mekac.. ceska pobocka ani nevi co dela (nedelaji sami SW), resp dostanou jen to co jim posle "matka"..
Únor 6, 20214 r čo si myslíte o xtuningu že dokáže z 1.0tsi 70kW dať až 95kW a 250Nm? Nie je tých 250Nm už na tú spojku a prevodovku veľa? Upraveno Únor 6, 20214 r od marian85
Únor 6, 20214 r Autor Pokud by to byla pravda, tak ano, výsledky z těchto brzd, většinou odpovídají tomu, co chce daná firma naměřit.
Únor 6, 20214 r Ahoj, máte někdo zkušenosti s čipem u této motorizace se zapsáním do TP? U koho, parametry (kw, Nm) a cena?
Únor 6, 20214 r To silne pochybujem ze ti niekto nieco napise do tecgnicaku, to by musel znova vykonat skusky na na eurotemp6d normu, a predpokladam ze po cipe by ju nesppnil.
Únor 6, 20214 r No proto se ptám, jelikož v příspěvku výše se píše, že firmy nabízejí legální zapsání do TP...
Únor 6, 20214 r Samozřejmě, že to lze zapsat: https://www.auto.cz/homologace-chiptuningu-je-uz-opravdu-legalni-a-pozor-hrozi-vysoke-pokuty-109419
Únor 6, 20214 r Dělá to firma v Hradci Králové která má vice poboček a zápis dělají jen v Praze. Čipují to na stejné parametry jako má 81kw. Kdyžtak sem můžu dát odkaz.
Únor 9, 20214 r Vše podstatný je stejný - turbo, ic, vstřiky, ojnice, hlava je taky stejná, písty taktéž. Údajně se liší ventily (81kW plněné sodíkem), ale nejdou samostatně objednat, takže je to jen spekulace..
Únor 9, 20214 r V 6. 2. 2021 na 19:11, JendaII napsal: Ahoj, máte někdo zkušenosti s čipem u této motorizace se zapsáním do TP? U koho, parametry (kw, Nm) a cena? Zápis do TP je v reálu k ničemu, zápis navíc lze při navýšení pouze do +20% a zápisem ztrácíte tovární záruku, navíc SW verzi nahranou v ECU žádná STK neřeší, ani nemůže, nemají tovární čísla SW verzí od automobilek a je prakticky nereálně, že by se to v budoucnu změnilo (běžně je na jeden motor několik SW verzí od automobilek, či aktualizací)..
Únor 9, 20214 r 1.0TSI 70kW OPF (95HP) na 135HP / 240Nm: https://www.dp-race.com/shop/skoda-cs/fabia-cs/fabia-iii-sk260-14/1-0-tsi-70kw-160nm-100kw-240nm/ viz. graf: Upraveno Únor 11, 20214 r od JasteR
Únor 9, 20214 r Nebol tu mimule polec ako niekto na cipnutej oktavke to pustil do cisterny. Poistovna kratila plnenie lebo motor bol cipnuty, tak ze si to pan sofer cvakol aj z svojho, a to moze byt rad ze tam nebol uraz alebo smrt.
Únor 9, 20214 r Tomu nevěřím, žádná pojišťovna neřeší ani nemá jak zjišťovat jaká je v ECU SW verze, to by musel být případ kompletně upraveného vozu i se změnou HW - nehomologovaného, který se už dá celkem jednoduše ověřit.
Únor 9, 20214 r No ked tuknes niekomu blatnik asi to nubudu riesit, ale akonahle treba platit veke ciastky, s riesenim ekologie, tak ver tomu ze znalec od poistovne prelezie vsetko, zacne pneumatikami a diskami.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.