Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj, 

mám otázku na majitele oktávek s DSG, konkrétně na ty co mají auto od novoty .... mám najeto asi 400 km a auto při přeřazování cuká .. nejvýraznější je to z 2 na 3 stupeň ... respektive to není ani tak cuknutí, ale jako chvilková ztráta tahu ... je to normální a srovná se to se zajetím? Jinak je to 2.0 TDI s "mokrou šestkou" ... před tím jsem měl 1.6 TDI s "suchou sedmičkou" a nic podobného se nedělo (ale tu jsem neměl novou, takže nevím ...)

 

 

Dík :)

Vloženo

Mám již třetí DSG, první DSG6 "mokrá" (TDI 1.9) někdy před více jak 10ti lety, poté 2x DSG7 "suchá" (TSI 1.8), nikdy jsem se s takovým problémem nesetkal. A ano, jak již psal někdo výše, DSG7, zejména v kombinaci s TSI 1.8 je opravdu sametová záležitost.

Nyní mám s touto kombinací opět najeto cca 7.000 km, nebýt otáčkoměru, není takřka poznat změna převodu. U TDíčka to člověk samozřejmě slyší na otáčkách motoru.

U předchozí (také s 1.8 TSi) jsem takové škubnutí registroval někdy po nájezdu 150 kkm, problém s mechatronikou, ale dělo se to mezi 1 a 2, jen za velkého horka a velmi častého přeřazování, typicky při popojíždění v kolonách po Praze uprostřed horkého léta. Jinak ne.

U nového vozu by to měl být nesmysl, určitě rychlá návštěva servisu...

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...