LuCasX Vloženo 8. Únor 2020 Sdílet Vloženo 8. Únor 2020 Dá se podle něčeho poznat, který typ termostatu je v autě? Potřebuji ho vyměnit, trubka do chladiče je horká, i když budík ukazuje 70°C. motor CKFC - 110kW - výroba 11/2014 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medal411 Vloženo 8. Únor 2020 Sdílet Vloženo 8. Únor 2020 Tam je len jeden termostat a da sa kúpiť zvlášť alebo aj s prirubou ale keď voda netečie nestráca sa tak kúp len termostat anvymena je za 20 min hotová s prirubou tak na 2 hod. Hore vyššie v príspevokoch ke link na objednanie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LuCasX Vloženo 8. Únor 2020 Sdílet Vloženo 8. Únor 2020 Jo, takže je tam ten s "nožičkama" jo, protože mě mate, že na některých e-shopech je varianta s nožičkama a varianta bez - podstatně nižší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zgrafik Vloženo 14. Únor 2020 Sdílet Vloženo 14. Únor 2020 V 25. 1. 2020 na 23:48, zgrafik napsal: Zdravím, chtěl bych se zeptat zda už někdo přišel co způsobuje to kolísání teploty. Mám stejný problémem akorát na Passatu, je tam stejný motor 2.0 TDI 110kW s manuální 6st. převodovkou. Teplota vystoupá na nějakých 60° a po pár km zase klesne na 50° a takto se to opakuje, dřív se teplota držela na 90°, Auto jinak normálně topí. Má najeto cca 60tis. Známí co mne opravuje auto říkal, že zkusíme vyměnit termostat, ale obávám se po přečtení příspěvků zda to pomůže. Přikládám schéma zapojení chlazení které mám na autě. Jen pro info, problém vyřešen a auto po najetých dalších 3tis km si drží správnou provozní teplotu 90°. Problém byl skutečně jen v termostatu a dal jsem tam raději dražší originál (nehodlal jsem řešit pár stovek v rozdílu mezi originálem a neoriginálem, než aby se to při složitosti výměny muselo dělat třeba vícekrát), Při výměně se zjistilo, že soudruzi v NDR asi udělali někde chybu, když používají plast na obal termostatu, jelikož ten starý se při vyjmutí úplně rozpadl. Při nájezdu cca 60tis to moc nevydržel. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medal411 Vloženo 14. Únor 2020 Sdílet Vloženo 14. Únor 2020 Zgrafik a keď ti teplota padla na 50 potom ti už nešla hore na 90 ? Diknza odpoved pripadne nemáš foto toho rozpadnuteho plastu ? pekny deň prajem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zgrafik Vloženo 15. Únor 2020 Sdílet Vloženo 15. Únor 2020 foto bohužel nemám a známí co to opravoval, ho už vyhodil. Teplota při kratší jízdě kolísala mezi 50-60 a při delší jízdě cca 100 km stoupla při zátěži max na 70, ale po příjezdu do města zase klesla i na 50 (méně to neukazuje). Pravděpodobně jak byl termostat prasklí, tak na svém místě sice držel, ale propouštěl a tím byl otevřený pořád velký okruh a teď v zimě se motor nedokázal ohřát. Díky ale samostatnému čerpadlu topení topilo a tak pokud by jsme si nevšiml toho zvláštního kolísání teplot, tak bych ani nezpozoroval že je něco v nepořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medal411 Vloženo 15. Únor 2020 Sdílet Vloženo 15. Únor 2020 Ďakujem za odpoved bohužiaľ To nieje môj prípad skúsim vložiť video https://youtu.be/g2ZT38Gh_WE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LuCasX Vloženo 12. Březen 2020 Sdílet Vloženo 12. Březen 2020 Tak za sebe hlásím, mise splněna. Dnešní odpoledne jsem věnoval výměně termostatu a dopadlo to úspěchem. Teď už není problém se s teplotou dostat na 90° a hadice do chladiče je studená. Teplota oleje taky stoupla - na nějakých cca 100°. Ale co je hlavní, tak teplotu to drží na těch 90° ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
haceink Vloženo 8. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2020 Dobrý den všem, Mám takový problém při čtení tady nikdo nemá podobný . Mám OIII 2.0 110kw CKFC 10/2014 Ze dne na den při nastartování při jízdě teplota docela rychle vyšplhá na 90 stupnu pak klesne na 80 stupnu a pomaličku stoupa na 90 stupnu pak ještě jednou klesne na 80 stupnu a pak vyleze na 90stupnu a už se drží pak už třeba mírně spadne trošku pod 90 stupnu a zase nahoru . takže to kolísá v závislosti jak je venku zima ale princip je stejný rychle nahoru dolu pomalu nahoru dolu a pak nahoru a drží to 90 stupnu Opravdu nevím co by to mohlo být topí to v pohodě v tom není problém Přemýšlím jestli by to mohlo byt čidlo chladicí kapaliny nebo termostat nebo ventil na vodní pumpě . podotýkám že rozvody byli dělané před 20 tisící jo takže to nemá souvislost jedině že by odešel ten ventil na vodní pumpě . chladič intecooler měněný někdy před 40 tisíci funkční voda se neztrácí . A podotýkám že diagnostika nic neukazuje. Budu rád za každou radu. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marian.marcin Vloženo 8. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2020 (editace) Z toho vyplýva ,že je v tvojom aute všetko v poriadku .Tých 80 si odčítal na ručičke alebo diagnostikou? Editováno: 8. Prosinec 2020, autor: marian.marcin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
haceink Vloženo 9. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2020 Právě že to v pořádku není nemůže za ani ne 4km vystoupat teplota hned na 90 když je venku 0stupnu to zaprvé a za druhé když y to vylezlo tak rychle tak teplota nesmí kolísat může maximálně o milimetr kvůli otevření termostatu. Ale ne že bude kolísat v rozmezí 10 stupnu a bavíme se o té ručičce na tachometru. A navíc auto už mám nějáky patek a v živote se to tak nechovalo . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stafa Vloženo 9. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2020 @haceink Ja na 2.0 TDI potrebujem prejsť tak 7 - 10 km, kým sa zohreje voda na cca 75st a olej na 55st, takže v poriadku to isto nie je... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medal411 Vloženo 9. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2020 (editace) Keď tak rýchlo vystúpa teplota asi by som tipol zaseknuta vodná pumpa bohužiaľ dá sa skontrolovať len tak že ju vyberieš von to platí pre stafa Editováno: 9. Prosinec 2020, autor: Medal411 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stafa Vloženo 9. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2020 @Medal411 Ja nie som ten, kto tu má problém... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medal411 Vloženo 9. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2020 sorry som si poplietol citovanie mimochodom moji kamaráti čo majú o3tdi110kw dsg sa štandardne zohrejú za 9km jazdy do teploty 0 stupňov pri kludnej jazde pri zapnutom Webaste sú to 4km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 9. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2020 (editace) Mne to pri 0°C po 10km, jazda po dedinách zohreje na 65°C voda a 55°C olej potom idem na dialnicu a tam to ide už rýchlo hore :D Mám to rovnaké na oboch Octaviach. Všetko záleží od premávky ak ideš plynulou defenzívnou jazdou tak teplota je nižšia. Pokiaľ niekomu kolíše teplota vody tak je niekde problém. Či už v termostate alebo vodnej pumpe alebo pomocných čerpadlách. Editováno: 9. Prosinec 2020, autor: marfan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medal411 Vloženo 9. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2020 Niečo nie je v poriadku či už termostat alebo agr alebo jednosmerne ventili keď ti regeneruje tak za 6 km by si mal mat 90 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stafa Vloženo 9. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2020 Ako píše Marfan - nie je to s kostolným poriadkom... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 9. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2020 Tu je schéma chladenia. CFKC nemá AGR iba nízko teplotné EGR, keďže má emisnú normu Euro5. Vidím tam dve pomocné čerpadlá + jedno hlavne. Otázka je či je možné kontrolovať cez diagnostiku funkčnosť termoregulátoru. Mimochodom napadla ma taká vec, mne robí ten jav, že rýchlo vystúpa na určitú teplotu a potom klesne o niekoľko stupňov a potom stúpne už na 90°C a nepadne, pri teplote tak 60°C. Nebude to mať súvis aj s tým škrtiacim ventilom, ktorý je integrovaný v hadici ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medal411 Vloženo 9. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2020 Marfan skus odpojiť vodnú pumpu konektor je na strane rozvodou hore má hnedú farbu “chybu nevyhodí “ integrovany ventil je vlastne len gulička v úzkom profile tie ventili sú 3 veľké a jeden mali mal som to rozoberané asi 10x vymenil som vsetko čo sa dalo 😕 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marian.marcin Vloženo 9. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2020 (editace) Ako píše Stafa ,ničo nieje v kostolnom poriadku ale zase nebeží v podchladenom režime a ani sa neprehrieva tzn.zatial v poriadku,len sa vyvarovať hypochondrickým dohadom a nesypať do toho zbytočné peniaze,Časom sa môže vec vykryštalizovať a závada identifikovať presnejšie ,tak som to aj myslel. Medal 411:mali sme to rozobrané asi 10x,vymenil som všetko čo sa dalo:A pomohlo to-asi nie???????? Editováno: 9. Prosinec 2020, autor: marian.marcin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 9. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2020 @Medal411 mne to takto funguje od kúpy auta a nevidím v tom žiadny problém. Dokonca poznám aj limity chladiaceho okruhu. Ako píše @marian.marcin tiež by som to nejak neriešil. Dôležité je v zime aby sa rýchlo zohrial resp. začal kúriť a pri požadovanom výkone sa neprehrieval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medal411 Vloženo 9. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2020 před 9 minutami, marfan napsal: @Medal411 mne to takto funguje od kúpy auta a nevidím v tom žiadny problém. Dokonca poznám aj limity chladiaceho okruhu. Ako píše @marian.marcin tiež by som to nejak neriešil. Dôležité je v zime aby sa rýchlo zohrial resp. začal kúriť a pri požadovanom výkone sa neprehrieval. nemam mam rad pokazene vec zajtra sa možno dostanem na diagnostiku myslim si že mi neotvara EGR alebo mi nezatvara vyfukovu klapku mal by byť rozdiel v tlaku cca 30-40mbar na to vsadim aj gaťe že niečo okolo toho egr niečo nefunguje ako má lebo ide odtial chladnejšia voda o cca 15C oproti druhej O3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marian.marcin Vloženo 9. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2020 No aby si nebehal ako Ťa stvoril Boh,ale prajem aby bola pravda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marian.marcin Vloženo 10. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2020 (editace) Iba na zamyslenie: V tomto komplikovanom chladiacom systéme je duálny chladiaci okruh na chladenie IC,v ktorom by nemala teplota presiahnúť určitú hranicu(čo ja viem dajme tomu 30 st.)Predpokladám že pri nižšich teplotách je tento okruh otvorený s primárnym okruhom, pokial´ sa motor trocha neohreje( aby bol kultivovaný chod za studena) a potom by malo dôjsť k jeho uzavretiu,prípadnej regulácii jeho teploty.Otázkou je či tie poklesy teploty v hlavnom chladiacom okruhu nespôsobuje práve regulácia škrtiaceho ventilu v okruhu chladenia IC dokial sa motor úplne neohreje a možno je to v celku normálny jav ktorý sa napr. v inom aute takto nebude prejavovať.Neviem prečo sa koncern uchýlil k takémuto riešeniu chladenia nasávaného vzduchu ,keď v bežných autách roky používal nenáročný , jednoduchý a bezproblémový vzduchom chladený IC. Je to môj laický názor k tomuto problému a "kilometrom" hadíc opásanemu motoru. Ak ma niekto poopraví budem rád. Editováno: 10. Prosinec 2020, autor: marian.marcin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.