Medal411 Vloženo 27. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2020 Bol som u dvoch v TO aj PD nevedia ani to čo naši učni na dielni a povedali že ke to v normálne keď sa zohreje za 20km už nikdy viac to je moja skúsenosť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 27. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2020 Normálne to bolo tak pri 1.9 rotačkách a PDečkach. Tieto CRka čo máme sa zohrejú rýchlo. Inak @Medal411 kedy ideš meniť klapku EGR ? Skúšal si v akčných členoch cez VCDSko hu ovládať ? Je tam taká možnosť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medal411 Vloženo 27. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2020 klapku egr som už menil v akcnych clenoch funguje aj egr aj vyfukova klapka ale problem je že RJ neotvara sama od seba egr to teda nechapem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 27. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2020 V takom prípade to bude čisto SW vec. Veziu SW máš rovnakú ako na tom aute kde to funguje ako má ? Upravený SW tam náhodou nemáš ? Keď sa zohreje motor na 90°C voda aspoň 65°C olej tak sa správa EGR klapka normálne či stále sa správa divne ? Inak viezol som sa asi na 5 Octaviach 3 a všetky sa zohrievajú rovnako. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medal411 Vloženo 27. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2020 Sw som mal origo neohrievalo sa to potom Chip ani tak sa nič nezmenilo potom nový SW zo škodovky tak tiež nič aky on má sw neviem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medal411 Vloženo 28. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2020 Je ten rozdiel budíku a diagnostiky normálny ??? 90➡️75 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 28. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2020 je... budiky ukazuju 90 ked je teplota od 65stupnov hore tusim, aby to ludia neriesili... diagnostika ukaze presny udaj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 28. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2020 Však to už jsme psal, bylo mi odpovězeno, že budíky ukazují "správně"... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medal411 Vloženo 28. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2020 Začínam strácať nádej čo ešte spraviť aby sa zihrievalo normálne 🙁 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 28. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2020 Ja by som sa na to vykašľal. Pokiaľ ti to kúri dobre tak by som tú teplotu moc už neriešil. Tebe to zohreje o niečo neskôr ale zohreje, sú prípady, že aj pri jazde po dialnici sa motor zohrial tak na 70°C vtedy to je problém. Tá ručička je v norme, s tým, že kolísanie medzi 75-105°C nepohne ručičku až keď sa voda zohreje na aspoň 85°C. (takto to mám odsledované). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medal411 Vloženo 28. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2020 Dik chalani Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lkar Vloženo 2. leden 2021 Sdílet Vloženo 2. leden 2021 ty hodnoty hmotnostního proudu, které vložil Medal 411 údajně značí špatnou funkci egr chladiče. Kluci, když jste něco měnili na okruhu chlazení a museli jste vypustit chladící kapalinu, tak jak jste to pak odvzdušnili ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 2. leden 2021 Sdílet Vloženo 2. leden 2021 Systém by mal byť samoodvzdušňovací, čiže naleješ vodu naštartuješ motor, prípadne ešte hneď doleješ aby vo vyrovnávacej nádržke bolo dosť. Potom pojazdiš aby sa ti zohriala kvapalina doleješ a po nejakých 500-700km skontroluješ či je medzi riskami. Takto som postupoval, keď som menil chladič nasavania vzduchu na hlave a aj keď som kontroloval či je OK EGR. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medal411 Vloženo 2. leden 2021 Sdílet Vloženo 2. leden 2021 Odvzudsni sa samé cca 100km alebo cez diag sa ešte dá trvá to cca 8mim skúšal som oba spôsoby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lkar Vloženo 2. leden 2021 Sdílet Vloženo 2. leden 2021 (editace) . Editováno: 9. Únor 2021, autor: lkar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medal411 Vloženo 2. leden 2021 Sdílet Vloženo 2. leden 2021 Vo vcds je tuším len jedna kolónka na odvzdusnenie aspoň čo som našiel ja Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medal411 Vloženo 3. leden 2021 Sdílet Vloženo 3. leden 2021 Aj si bol pri tom ako to robil? Alebo nevieš aký je postup ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medal411 Vloženo 3. leden 2021 Sdílet Vloženo 3. leden 2021 Mne to nejde spustiť ten nízkoteplotný režim nejaká rada ako to hacknut 😂 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lkar Vloženo 3. leden 2021 Sdílet Vloženo 3. leden 2021 Nebyl jsem ani u jednoho postupu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medal411 Vloženo 3. leden 2021 Sdílet Vloženo 3. leden 2021 Auto ti kurilo vždy po výmene termostatu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lkar Vloženo 5. leden 2021 Sdílet Vloženo 5. leden 2021 (editace) . Editováno: 9. Únor 2021, autor: lkar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martind_ Vloženo 6. leden 2021 Sdílet Vloženo 6. leden 2021 Sorry, ale když jsem já řešil teploty vody/oleje - tak mě bylo několikrát řečeno, nikdy za žádných okolností nesmí přeskročit/spadnout teplota vody 90 stupnů a to stejné olej, zdravý motor po zahřátí drží teploty nad 85-90 až snad do 105 - 110? nevěřím tomu, že by někdy za normální delší jízdy spadne teplota pod 85 a níže..to by musel někdo jet 30tkou a snad v mínus 30 :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lkar Vloženo 28. leden 2021 Sdílet Vloženo 28. leden 2021 Ahoj, Tak jsem tu po nějaké době zase a bohužel se stejným problémem. Nechal jsem překontrolovat i webasto,. V historii nebyla žádná závada, hodnoty teplot hoření jsou o.k. Došlo ještě na výměnu 3ks hadiček, které mají v sobě plastový váleček a kuličku. Naplněno origo chladící kapalinou naředěnou na -35. Chová se to pořád zvláštně. Když je venku teplota okolo 0 C, tak bez použití vebasta během 10km zahřeju max na 65C. S použitím webasta na 80. Pokud webasto zapnu na 15 minut před jízdou a nechám ho i během jízdy zapnuté, tak mně teplota během 1km vystoupá na 60 a do 1 minuty opět spadne úplně dolů. Pak už se zahřeje na 90 během 10 km. Nemátě někdo tušení, při jakých teplotách motoru se otevírají určité okruhy ? Tuším, že jsou 4. Je mně jasné , že velký se otvírá termostatem při nějakých 85C. Napadá mě, že když ohřeju auto webastem těch 15 minut před jízdou a po kilometru to z 60 spadne dolů, tak že se asi otevře nějaký jiný okruh. Ta cesta při které to zkouším je prvních 5 km mimo město a 5km přes dědin, kde jedu plynule 50 km/h. Nejsem šetřílek ,jedu normál, ne na spotřebu. (jen připomenu, že mám po výměmě termostatu 2x, vodní pumpy, hadice se zpětným ventilem u DSG, čidla teploty, a naposled ty 3 hadičky s kuličkou) Děkuji za názor či odpověd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medal411 Vloženo 28. leden 2021 Sdílet Vloženo 28. leden 2021 Okruhy sú 3 ale môžeš si byt istý že čo si robil tak si robil zbytočne keby si si prečítal celé vlakno tak by si ušetril nejakú korunu a hlavne čas na 99% je niečo s egr neotvára ho tak ako má mám totiž tu istú závadu. Jedine čo môžeš vyskúšať zohnať kamaráta čo má ten istý motor kľudne vw grup na noc postaviť vedľa seba a ráno oba naštartovať zobrať merak na teplotu a zmerať výstup z egr a garantujem že ty budeš mat vodu chladnejšiu ako on ale nesmieš zapnúť webasto alebo treba to merať pri +7 a viac inak sa ti webasto zapne samé ak je originál z výroby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lkar Vloženo 29. leden 2021 Sdílet Vloženo 29. leden 2021 Hmm, zajímavé. Tu možnost to takto vyzkoušet nemám. Na diagnostice to zjistit nejde ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.