Publikováno Leden 31, 201312 r Omlouvám se, že zakládám toto téma asi tady už někde bude, ale v této situaci opravdu nemám náladu na prohledávání fóra. Dnes jsem jel do obchodu cesta tam byla úplně v pohodě, před obchodem jsem počkal se zhasnutým motorem, poslechl si rádio, ale cestou zpět mi motor začal škubat, přestal mít výkon a otáčky padaly tak, že motor málem chcípl. Nevíte čím by to mohlo být? Rozdový řetěz? Děkuji všem za radu
Leden 31, 201312 r no veru je tady taká téma... ....pravdepodobne ti odchádza/odišla zapalovací cievka na sviečke...kontrolka motora nesvieti/nepreblikuje???...napojiť na diagnostiku a načítať,ktorý je to válec...
Únor 1, 201312 r Autor Kontrolka Motoru blkiá. napojil jsem to na vag a toto je vycet chyb P0303 Misfire Detected in #3 Cylinder – vynechávání třetího válce P0501 Vehicle spped sensor: implausible signal P1103 Mass Air flow sensor signal higher than expected/Lambda sensor heating – nějaká literatura říká vyhřívání lambdy, P1403 EGR System: Regulation Divergence – nesrovnalosti regulace EGR ventilu. P1570 Engine start blocked by imobilizer – to jsem nedávno jenom zkoušel nastartovat bez immo :-)
Únor 1, 201312 r Tak tu zapalovací cívku 3 válce prohodit s jinou a pak mrknout do paměti závad kde se zapíše vynechávání zapalovaní.
Únor 1, 201312 r v druhém kroku (pokud to nebude zap.modulem) pak bude EGR, zaslepit, popř. na zkoušku odpojit od konektoru. jinak téma přesouvám do Motor 1,2HTP
Únor 1, 201312 r Autor Vyřešeno...byla to zapalovací cívka na 3. válci.oprava mě přišla na 800 + jsem za 200 vyměnil rovnou i svíčky. Jsem rád, že to nebyl ten řetěz...ten bych asi svépomoci neopravil :-)
Únor 2, 201312 r aha, no boschky se mi neosvědčili, dali mi je při první garančce a nevydrželi ani 30t km, dávám NGK a 60t km v poho i při provozu na plyn
Únor 2, 201312 r Autor Jelikož je tato Fabie moje první auto a nemám žádné zkušenoti se svíčkama. tak jsem do toho prostě koupil to, co tam bylo původně a uvidím jestli se osvědčí nebo ne :-)
Únor 9, 201312 r Ahoj, chci se zeptat zda je možné, když odejde cívka zapalovaní, aby to nějaký čas před tím občas hodit chybu 16490 tlak v sacím potrubí/tlak vzduchu (G71/F96)- neverohodný signál Jednou svítila kontrolka elektroniky a byla tam tato chyba, po smazání se včera na volnoběh zatřásl motor a chyba se objevila zas a dnes už rovnou chyba zapalovaní na 3. válci. a motor mrtvej. Přehodil jsem cívku na 2. a chyba se přesunula tam.
Únor 9, 201312 r tak možné je všechno, dej novou cívku a uvidíš, zda se ti ten tlak v sac.potrubí bude objevovat i nadále
Únor 12, 201312 r Tak jsem to dnes vyměnil. Cena za všechny 3 kusy cca 1530,- originál VW-groub. Auto je výrazneji citlivější na plyn a bez razů po rychlém sešlapnutí plynu na neutrál. Ani se na neutrál netřese mikrovibracemi. Zda se chyba tlaku vrátí budem pozorovat v průběhu času, auto není totíž moje, ale švagra.
Březen 7, 201312 r Tak jsem mel dnes auto na VAGu a po ujeti 530km od vymeny je bez chyby v pameti. Tak to bylo na tuty tema civkama. Asi mu ovsem zacalo hucet lozisko, ale to uz je jinam. Ty auta nas proste zamestnavaji porad. Upraveno Březen 8, 201312 r od Kubenec
Květen 30, 201312 r Mam podobny problem. Na volnobeh bezi asi jen 3 valce. Motor se klepe a s nim cele auto. Ale jen na volnobeh. Diagnostika neukazala vubec nic. Auto jezdi jak ma. Jen na ten volnobeh se to klepe. Pri jizde clovek absolutne nic nepozna, protoze funguji vsechny valce jak maji. Jen volnobeh to proste nejde nejak
Únor 21, 20187 r Zdravím, mám Fabii 1.2HTP 40kW (AWY) a poslední měsíc mám dost velký problémy s kolísáním otáček. Projevy: na neutrál kolísají třeba na křižovatce tak, že motor skoro chcípne (zatím se tak nestalo, ale párkrát nechybělo moc) - video motor a otáčkoměr. Ale horší je to za jízdy - mezi cca 2700 a 3200 auto dost cuká, obzvlášť při větším sešlápnutí plynu. A minulý týden se mi stalo to, že jsem jel do kopce na trojku, snažil se trochu rozjet a auto silně cuklo a otáčky se zastavily na 3000 a víc prostě auto netočilo a rozsvítila se kontrolka motoru, která okamžitě po přeřazení na čtyřku zhasla a auto zas jelo normálně (cukola furt, ale točilo až k červeným). Když jsem pak zastavil a zkusil načíst chyby z ECU (mám jen čínskej OBD2 adapter a appku Torque pro Android), byla tam chyba "cylinder 1 misfire p0301" Pročítal jsem tu několik příspěvků, ale většinou to končilo radou udělat malou generálku, což je dost peněz, který do jedničkový fábie investovat nechci. Proto se ptám, mohl by to způsobovat něco jinýho? Právě kvůli té chybě ecu mě napadlo, jestli by to nemohly být svíčky nebo je tam prej něco jako žhavící cívky(jsem úplný amatér). Jsou nějaké způsoby, jak tohle ověřit? Ukáže něco víc klasická VAG diagnostika, než ta moje OBD2 bluetooth? A taky jsem někde(tady na fóru) četl, že byto mohl způsobovat EGR ventil, je nějaká možnost tohle ověřit? PS. Pokud by měla oprava stát víc jak 10 000 Kč, tak na to asi kašlu a půjde na ND. Díky moc všem za rady.
Únor 21, 20187 r Doporučil by som odmerať kompresiu vo valcoch a ked tam je problem tak fakt to pustit na diely. ale komresia je rozhodujuca!
Únor 22, 20187 r Mně přesně tohle dělala špatná zapalovací cívka. Torque ukazoval tu samou chybu. Když sem jí pak vyndaval, tak se mi rozpadla v ruce . Po vyměně vše OK.
Únor 22, 20187 r Prave preto je dobre odmerať tu komresiu potom vie čo dalej ale ked nema tlak vo valci tak zbytočne nemiť veci a skušať.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.