Přejít na obsah

Těsnění pod hlavou


Neonik

Doporučené příspěvky

Zdarec,

 

dnes se na mé 1.6TDI 77kw při večerní cestě domů asi 300m před barákem objevila červená kontrolka s hláškou "málo chladící kapaliny" dojel jsem k baráku, otevřel kapotu a s hrůzou zjistil, že okraj motoru je celý zaliskaný vodou s olejem a expanzka je úplně prázdná. Předpokládám tedy, že mi nevydrželo těsnění pod hlavou, případně celá hlava.

 

Samozřejmě tady nehledám řešení, to budou hledat v autorizáku. Budu sem však psát poznatky, ze servisu a opravy.

 

Hned na začátek si ale, pokud moderátor nebude proti,  dovolím několik dotázků...

  • Mám tam záruku mobility. Mohu počítat s tím, že mi někdo (autorizák) půjčí náhradní auto? Ono v té zimě chodit pěšky není nic moc.
  • Celé se to stalo těsně po záruce, která byla do 120t km. Auto má nyní najeto 128tis km a za celou dobu nebylo jinde, než v autorizovaném servise. Nepočítám samozřejmě s tím, že by to chtěla Škodovka celé zaplatit (nejsem blázen), ale co jsem tak četl, ti silnější často dosáhnou nějakého smírného řešení (kulance). Mám nějakou šanci? Zítra ráno půjdu hned do servisu, tak bych rád věděl, zdali má smysl o kulanci nějakým způsobem bojovat, nebo sklopit uši a nechat si to spravit za "plnou palbu".

 

Moc díky za reakce. 

 

Editováno: , autor: Neonik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, kdyz jsem to zjistoval ja, tak nahradni vuz mi nedali a to mam auto jeste v zaruce. V servisu jsem ho mel s prestavkama cca mesic, pry zaruka mobility je jen kdyz ti auto kiksne napr v Brne, tak Te odtahnou do nejblizsiho servisu. Volal jsem i do Skodovky jak je to mozne a rikali, ze nahradni vuz je v kompetencich jednotlivych servisu; mozna budes mit stesti, ale nepocital bych s tim. 

 

Pokud je aouto po zaruce a je plne servis u skody, tak pokud je to zavada za kterou nemuzes, nebo neni to vlivem opotrebeni, tak me rekli, ze skoda se muze podilet na oprave radove 80%. Ale zase asi zalezi pripad od pripadu. Tot me poznatky se servisem skoda. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, myslím si že dopadneš tak jak tady píše Cocka.. :/ záleží spíše na servisu.. Jak moc to budou chtít protlačit na kulanci.. snaž se aby tě nikdo neodbil.. A pokud budou chtít, tlač na ně. :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V ‎28‎.‎2‎.‎2018 na 20:36, Neonik napsal:

Zdarec,

 

dnes se na mé 1.6TDI 77kw při večerní cestě domů asi 300m před barákem objevila červená kontrolka s hláškou "málo chladící kapaliny" dojel jsem k baráku, otevřel kapotu a s hrůzou zjistil, že okraj motoru je celý zaliskaný vodou s olejem a expanzka je úplně prázdná. Předpokládám tedy, že mi nevydrželo těsnění pod hlavou, případně celá hlava.

 

Samozřejmě tady nehledám řešení, to budou hledat v autorizáku. Budu sem však psát poznatky, ze servisu a opravy.

 

Hned na začátek si ale, pokud moderátor nebude proti,  dovolím několik dotázků...

  • Mám tam záruku mobility. Mohu počítat s tím, že mi někdo (autorizák) půjčí náhradní auto? Ono v té zimě chodit pěšky není nic moc.
  • Celé se to stalo těsně po záruce, která byla do 120t km. Auto má nyní najeto 128tis km a za celou dobu nebylo jinde, než v autorizovaném servise. Nepočítám samozřejmě s tím, že by to chtěla Škodovka celé zaplatit (nejsem blázen), ale co jsem tak četl, ti silnější často dosáhnou nějakého smírného řešení (kulance). Mám nějakou šanci? Zítra ráno půjdu hned do servisu, tak bych rád věděl, zdali má smysl o kulanci nějakým způsobem bojovat, nebo sklopit uši a nechat si to spravit za "plnou palbu".

 

Moc díky za reakce. 

 

Tak jak jsi pořídil?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zatím čekám na vyjádření servisu ohledně řešení problému. Vypadá to ale, že problém bude někde jinde než v hlavě/těsnění. Sami si s tím ale úplně neví rady a hledají příčinu.

 

Každopádně náhradní auto jsem dostal a vypadá to, že mi ho nechají po celou dobu opravy, takže za mne se zárukou mobility veliká spokojenost!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže rozřešení.

 

Auto jsem měl 5 dní, po celou dobu opravy. Zatím to vypadá, že bezplatně. 

 

Byla to "pouze" vodní pumpa, která zaliskala vodou celý motorový prostor. Ohledně úbytku oleje nenašli žádnou závadu (0,5l/10tis km) a zřejmě jej lze považovat za normální. Spolu s vodní pumpou udělali i rozvody, takže na dalších 210tis km klid :).

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

180-210t ? tolik v mém okolí žádná pumpa na O3 nevydržela, serou se ještě víc než na O2

 

Neonik

to se strachuješ zbytečně, ona se nesekna, začne téct, takže se ti bude ztrácet voda a přehřívat motor, není to nějak fatální závada a je celkem běžná, když nebudeš ignorovat palubní počítač, tak by jsi motor neměl oddělat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...