Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ví někdo, co obnášejí akce 91R2 a 34I6 (případně asi 34J6, ze štítku to jde špatně přečíst)? Byly provedeny na Karoqu 1.5 TSI DSG.

 

 

Podle Googlu ,německy  nevládnu  - 91R2 softwarová aktualizace řídicí jednotky OCU (řídicí jednotka vestavěného systému nouzového volání) ..

dnes jsem se  dozvěděl, že má  čilda1 úplnou pravdu 91R2 je svolávačka  na  OCU systém - výpadky signálu atd, ale jen u některých vozů  a  70G7 - svolávačka  na obložení A sloupku  , jedná se o úpravu, nebo výměnu plastu na uvedeném sloupku, při větším chladnu by se mohly uvolnit i částečky plastu a zranit posádku při aktivaci airbagu

  • 8 měsíců později...

Na MR2018 a motor 1.0 je svolavaci akce na ridici jednotku parkovaci brzdy. Je tam problem, ze ridici jednotka muze spatne vyhodnotit pouziti brzdy pri neutralu, takze to nezabrdzi. V sobotu jsem byl prezouvat kola a technik mi rikal, ze tam ta svolavacka je, takze si to overte jestli se to tyka i vaseho vozu. Oprava pry na pockani....

A kde to treba overit? Na uvedenej stranke "svolavacky" to zatial nie je zverejnene. To ma kazdy volat do servisu??

  • Autor

Otázka je, zda tvé auto určitě patří do té akce a dále také, zda je to skutečně svolávací akce a ne servisní, kdy se potřebný úkon provede při jakékoli nejbližší návštěvě autorizovaného servisu. Oni si to totiž pletou i v autorizácích.

Mně to technik sděloval jako svolávačku, ale je možný, že to je jak píše Pavouk. 

  • 2 měsíce později...
  • 2 týdny později...

Hmmm, byl už někdo kontaktován...???

No ja som auto kupoval v 5/2018. Skusim kontaktovat servis co na to povie a ci bude o tom vobec vediet, pripedne budu na mna pozarat ako na vyoranu mys ze co odo nich chcem.

Neviem si predstavit ako sa tato zavada riesi, kedze zadne sedadla asi rozobertat nebudu. Výmena sedadla?

Text zvolavacky:

Uchycení opěrky hlavy k opěradlu zadního sedadla může být vadné. V případě nehody může být omezená podpora a ochrana cestujících, což zvyšuje riziko zranění.

Svolávány jsou modely Škoda Karoq vyrobené v období květen až srpen 2018.

Kód svolávací akce: 72I3

Zdroj: Rapex Report 7/2019 A12/0279/19

Dakujem za link. Uz som si to overil a mna sa to netyka.(chvala bohu).

kontrola rámu a jeho výmena

  • 1 měsíc později...

Mně přišel dopis, že svolávačka 72I3 (zadní opěrka hlavy) se týká mého auta.  Psali tam, že kontrola je na cca. 30 minut. Stavil jsem se v servisu a tam mi řekli, že mám přistavit auto jeden den ráno a vyzvednout si ho druhý den odpoledne, tedy 2 dny bez auta.  ? Zeptal jsem se, zdali mi dají náhradní auto, jelikož to není moje chyba a nemůžu být dva dny bez auta. To zamítli, že to Škoda nepodporuje.  Tak jsem jim slušně, ale velmi důrazně řekl, co si o tom myslím - tedy že jako zákazníka mě to nezajímá, problém je na straně škodovky a nevidím důvod proč bych měl platit za cizí chyby. Dost jsem zkritizoval tento "vyčůraný" přístup a prohodil něco o tom, že takhle by se lídr trhu chovat neměl, pokud chce lídrem i nadále zůstat, že lidi si nechají líbit dost, ale zase ne úplně všechno. :rtfm: Mluvil jsem přímo s vedoucím servisu. Ten nakonec sice ne úplně nadšeně, ale přesto ve vší slušnosti navrhnul, že se na to podívá osobně ihned. Za 10 minut bylo zkontrolováno, vše je v pořádku, dostal jsem papír a mohl frčet domů. Takže stačí se nebát a slušně, ale asertivně si vyjednat co je třeba a nenechat si sr.t na hlavu.   :palec2:

Zapoměl jsi napsat jednu podstatnou záležitost. A to název toho servisu.

Ono je to vcelku jedno, protože brajgl je prakticky všude. Bez ohledu na to, jestli je to autorizovaný servis nebo garážník.

Taky jsem to tak řešil, reklamace u prodejce, nic nevyřešeno a postěžoval jsem si hnusně přímo u ŠA a bylo. ŠA se starala uplně jinak......asi jsem OT, sorry....

Před hodinou, NiceOne napsal:

Zapoměl jsi napsat jednu podstatnou záležitost. A to název toho servisu.

Nechtěl jsem je prásknout, ale byl to Nevecom Kladno ??

  • 3 měsíce později...

chci se zeptat, tedka jsem zjistil na tom portálu po zadání VIN že na moje auto je nalezena svolávací či servisní akce, ale abych řekl pravdu kdybych to tu nečetl tak o tom ani nevím, musí mě škodovka kontaktovat nebo si to musí člověk zjištovat sám? ani mi nepíše o jakou akci se jedná, takže ani nevím z jakého důvodu jestli je to nebezpečné nebo jde pouze o nějakou kontrolu.

a ještě když už budu kvůli tomuto poblému v servisu může reklamovat i jiné závady? třeba že mi nelícujou dveře, že se maže palubní počítač sám od sebe, atd?

moc děkuji

Uf. Tak podle mého VINu na můj Karoq není svolávačka

  • Autor
před 9 hodinami, olexaV napsal:

chci se zeptat, tedka jsem zjistil na tom portálu po zadání VIN že na moje auto je nalezena svolávací či servisní akce, ale abych řekl pravdu kdybych to tu nečetl tak o tom ani nevím, musí mě škodovka kontaktovat nebo si to musí člověk zjištovat sám? ani mi nepíše o jakou akci se jedná, takže ani nevím z jakého důvodu jestli je to nebezpečné nebo jde pouze o nějakou kontrolu.

a ještě když už budu kvůli tomuto poblému v servisu může reklamovat i jiné závady? třeba že mi nelícujou dveře, že se maže palubní počítač sám od sebe, atd?

moc děkuji

Pokud je to svolávací akce, servis tě obešle. Pokud jenom servisní, tak provedou předepsaný úkon/opravu/výměnu při nejbližší návštěvě servisu. Samozřejmě při tom můžeš reklamovat další tebou zjištěné závady.

  • 1 rok později...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.