Přejít na obsah

Svolávací a servisní akce Karoq


Pawouk

Doporučené příspěvky

dnes jsem se  dozvěděl, že má  čilda1 úplnou pravdu 91R2 je svolávačka  na  OCU systém - výpadky signálu atd, ale jen u některých vozů  a  70G7 - svolávačka  na obložení A sloupku  , jedná se o úpravu, nebo výměnu plastu na uvedeném sloupku, při větším chladnu by se mohly uvolnit i částečky plastu a zranit posádku při aktivaci airbagu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Na MR2018 a motor 1.0 je svolavaci akce na ridici jednotku parkovaci brzdy. Je tam problem, ze ridici jednotka muze spatne vyhodnotit pouziti brzdy pri neutralu, takze to nezabrdzi. V sobotu jsem byl prezouvat kola a technik mi rikal, ze tam ta svolavacka je, takze si to overte jestli se to tyka i vaseho vozu. Oprava pry na pockani....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 2 týdny později...

No ja som auto kupoval v 5/2018. Skusim kontaktovat servis co na to povie a ci bude o tom vobec vediet, pripedne budu na mna pozarat ako na vyoranu mys ze co odo nich chcem.

Neviem si predstavit ako sa tato zavada riesi, kedze zadne sedadla asi rozobertat nebudu. Výmena sedadla?

Text zvolavacky:

Uchycení opěrky hlavy k opěradlu zadního sedadla může být vadné. V případě nehody může být omezená podpora a ochrana cestujících, což zvyšuje riziko zranění.

Svolávány jsou modely Škoda Karoq vyrobené v období květen až srpen 2018.

Kód svolávací akce: 72I3

Zdroj: Rapex Report 7/2019 A12/0279/19

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Mně přišel dopis, že svolávačka 72I3 (zadní opěrka hlavy) se týká mého auta.  Psali tam, že kontrola je na cca. 30 minut. Stavil jsem se v servisu a tam mi řekli, že mám přistavit auto jeden den ráno a vyzvednout si ho druhý den odpoledne, tedy 2 dny bez auta.  ? Zeptal jsem se, zdali mi dají náhradní auto, jelikož to není moje chyba a nemůžu být dva dny bez auta. To zamítli, že to Škoda nepodporuje.  Tak jsem jim slušně, ale velmi důrazně řekl, co si o tom myslím - tedy že jako zákazníka mě to nezajímá, problém je na straně škodovky a nevidím důvod proč bych měl platit za cizí chyby. Dost jsem zkritizoval tento "vyčůraný" přístup a prohodil něco o tom, že takhle by se lídr trhu chovat neměl, pokud chce lídrem i nadále zůstat, že lidi si nechají líbit dost, ale zase ne úplně všechno. :rtfm: Mluvil jsem přímo s vedoucím servisu. Ten nakonec sice ne úplně nadšeně, ale přesto ve vší slušnosti navrhnul, že se na to podívá osobně ihned. Za 10 minut bylo zkontrolováno, vše je v pořádku, dostal jsem papír a mohl frčet domů. Takže stačí se nebát a slušně, ale asertivně si vyjednat co je třeba a nenechat si sr.t na hlavu.   :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

chci se zeptat, tedka jsem zjistil na tom portálu po zadání VIN že na moje auto je nalezena svolávací či servisní akce, ale abych řekl pravdu kdybych to tu nečetl tak o tom ani nevím, musí mě škodovka kontaktovat nebo si to musí člověk zjištovat sám? ani mi nepíše o jakou akci se jedná, takže ani nevím z jakého důvodu jestli je to nebezpečné nebo jde pouze o nějakou kontrolu.

a ještě když už budu kvůli tomuto poblému v servisu může reklamovat i jiné závady? třeba že mi nelícujou dveře, že se maže palubní počítač sám od sebe, atd?

moc děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, olexaV napsal:

chci se zeptat, tedka jsem zjistil na tom portálu po zadání VIN že na moje auto je nalezena svolávací či servisní akce, ale abych řekl pravdu kdybych to tu nečetl tak o tom ani nevím, musí mě škodovka kontaktovat nebo si to musí člověk zjištovat sám? ani mi nepíše o jakou akci se jedná, takže ani nevím z jakého důvodu jestli je to nebezpečné nebo jde pouze o nějakou kontrolu.

a ještě když už budu kvůli tomuto poblému v servisu může reklamovat i jiné závady? třeba že mi nelícujou dveře, že se maže palubní počítač sám od sebe, atd?

moc děkuji

Pokud je to svolávací akce, servis tě obešle. Pokud jenom servisní, tak provedou předepsaný úkon/opravu/výměnu při nejbližší návštěvě servisu. Samozřejmě při tom můžeš reklamovat další tebou zjištěné závady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...