Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

 

On 9/20/2019 at 8:25 AM, Martab said:

Ano, jako hlavní auto do rodiny to smysl nedává, ale jako 2. (a více u někoho) auto v rodině proč ne. Ale chce si to dobře spočítat a ideální by byla možnost si to třeba na měsíc prostě "zkusit", aby člověk opravdu věděl, že to bude OK.

 

Podle mě to smysl nedává za žádných okolností. Jako 2. auto do rodiny máme nyní citigo v max. výbavě, takže proti Citigo nemám vůbec nic. Ale stálo asi 230k, takže se jisté kompromisy ba i některé cost-cuttingové katastrofy dají s ohledem na pořizovací cenu tolerovat. Dát za to samé 2x tolik + dalších pár desítek tisíc za wallbox a úpravu elektroinstalace doma v garáži a pak s tím stejně nedojet ani na víkendový výlet, to mi moc jako dobrý kup nepřijde. A dopočítat se není moc k čemu. Na nulu se člověk dostane někde po 160000km, což s takovýmto autem najedou možná ti, co s tím rozváží pizzu. :) Btw. neví někdo jestli má tohle citigo na baterky už podsvícené ovladače oken a zrcátek. :)

Vloženo

Každý má na věc jiný pohled, a asi kdybych neměl kde zdarma nabíjet, díval bych se to asi taky jinak. (Jinak 160tis najdu na 6-7 let). A benzínové CitiGo stálo v plné výbavě kolem 270 dle ceníku a to mělo 55kW, manuální klimatizaci a další.

Na druhou stranu, před pár lety stál eUP! přes 700tis. dnes stojí eCitiGo nějakých 60%, za pár let to může být zase jinak.

Netvrdím, že se to iV bude prodávat jak housky, nebo že je to automaticky dobrá koupě. Ale nevidím důvod, proč ho plošně zatracovat...

Vloženo
Před hodinou, mike_k napsal:

 

 

Podle mě to smysl nedává za žádných okolností. Jako 2. auto do rodiny máme nyní citigo v max. výbavě, takže proti Citigo nemám vůbec nic. Ale stálo asi 230k, takže se jisté kompromisy ba i některé cost-cuttingové katastrofy dají s ohledem na pořizovací cenu tolerovat. Dát za to samé 2x tolik + dalších pár desítek tisíc za wallbox a úpravu elektroinstalace doma v garáži a pak s tím stejně nedojet ani na víkendový výlet, to mi moc jako dobrý kup nepřijde. A dopočítat se není moc k čemu. Na nulu se člověk dostane někde po 160000km, což s takovýmto autem najedou možná ti, co s tím rozváží pizzu. :) Btw. neví někdo jestli má tohle citigo na baterky už podsvícené ovladače oken a zrcátek. :)

Ovladace tezko, nebudou kvuli autu ktere i podle nich nema moc budoucnost ( nahradi ho jina ) delat nove ovladace ... i kdyz to je par KC ... ale necham,e se prekvapit ... Takze realne uz to nekde je v saluunech? 

Vloženo (editace)

Ano, když budeš mít možnost to třeba jako Martab  v práci dobít, nebo Ti není líto a máš na to, dát do toho skoro půl miliónu, tak proč ne. Ale pro "normálního" motoristu je to pořád nesmysl. Kde budou dobíjet Ti ostatní co nemají možnosti (milióny  lidí bydlí v panelácích, nemají možnost si to někde v práci, ani nikde doma dobíjet) ? A čím budou jezdit, až jim současná auta dojezdí, zreznou a na nové  elektroauto nebudou mít ? A oježděné s vymlácenou baterií ? Ale jak píši již vícekrát, oni nám to asi stejně vnutí. Holt individuální motorismus bude za pár let luxus a ostatní budou spořádaně jezdit sdílenými elektrovozidly a vlaky a elektroautobusy. Jinak proč by nemohlo být dříve Citigo v luxusní výbavě za 260.000,- Kč ? Znám ukecané dosti velké slevy na škodovky.

Editováno: , autor: DušanV
Vloženo



... Jinak proč by nemohlo být dříve Citigo v luxusní výbavě za 260.000,- Kč ? Znám ukecané dosti velké slevy na škodovky.


Ano, se slevou klidně, ale bavíme se o ceníkové ceně, i na iV jde nějaká ta sleva.
Vloženo

individuální doprava je luxus už dnes, bohužel ve městech by takový proud aut vůbec neměl být a když, tak v podzemí.

 

Pro potřeby měst i je i citigo velké, vozítko velikosti smartu 1.gen, aby se dalo zaparkovat na 1 místě 2 auta.

Vloženo
1 hour ago, Martab said:

Ano, se slevou klidně, ale bavíme se o ceníkové ceně, i na iV jde nějaká ta sleva.

 

 

To dosti pochybuju a na elektrické už vůbec ne. Doba, kdy na Škodovku dostal každý, kdo si trochu řekl, 10-20% slevu, což byl i můj případ, už je dávno pryč. 

Vloženo

Jasně, doba je už jiná, ale je třeba porovnávat porovnatelné, ne srovnávat cenu v ceníku u iV s tím co kdosi získal na klasické CitiGo v době kdy dávali slevu hned po vstupu do salonu...

Vloženo

Citigo Style 1.0/55kW 257 900Kč včetně DPH. Pokud půjdeme elektrice naproti a budeme brát jako etalon elektrické CG s nejvyšším paketem za 449 900Kč, pak po dovybavení stojí benzinové Citigo 318 000Kč včetně DPH (paket Plus, paket Comfort, paket Multimedia, deaktivace airbagu spolujezdce, dešťový senzor + "front assist", kola 16 palců, corner funkce předních mlhovek, sunset, výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce, maxidot, USB zásuvka a funkční paket 2). Snad jsem se někde neuklikl. Je pár prvků, které se do původního nenabízely (hlídání pruhů, vyhřívané čelní sklo) a naopak.

 

Rozdíl 449 900Kč a 318 000Kč za jiný druh pohonu a (ne)řazení mně nepřijde zrovna zanedbatelný. Zvlášť s ohledem na to, že od těch 257 900Kč je na každém, co si tam přihodí. Ďada lidí by se ani přes těch 300 zřejmě nedostala. Ale tak třeba bude později nabídka rozšířena i dolů.

  • Díky 1
  • Pozitivní 1
Vloženo
před 40 minutami, guest100 napsal:

ano, registrace vozidel musí být kvůli "bodům" za (bez)emise pro fabriku až po Novém roce

 

toto je ale stále holé neštěstí:

image.thumb.png.1a66120bdd5f0810d113e5d386f4bf83.png

 

 

Proč to je holé neštěstí? Však krabice s pizzama se tam vejdou.

Vloženo (editace)

To foliove predni sklo fakt? To je super, az praskne to me predni dratkove, pujde tam toto ... uz jsem si sice zvykla, ale folie je lepsi.

 

Jo a ten hlavovy Thorax je opúravdu jiny nez u normalniho Ciga

 

Editováno: , autor: danikd
Vloženo

Tak jasně, vpředu je to asi celkem jedno, ale ta stará verze dokázala ochránit jen přední cestující a to jen při nárazu který jde přímo z boku. Nová verze kde je samostatný airbag, klasická clona přes okna, umí ochránit i zadní cestující a navíc poskytuje lepší ochranu když jde náraz šikmo. Ale ano, jinak je to skoro to samé...

Vloženo

Odpoved byla na tve "Tak CitiGo nikdy nemělo hlavový AirBag" co z neni pravda ... Funkcnost noveho je jasna, je to lepsi ... Mas foto jak vypada opona ( zaclona) na zadnich? Porad jsem jeste nikde nevidel jestli to je opravdu separe hlavovy v tapecu a bocni jen ten maly v sedacce ... Ja myslim ze jeden kus v sedacce, tvarovany jak je vidno. A jen ve predu ... diky za upresneni ...

Vloženo

Minimálně to je klasická clona pro přední cestující (ještě jsem neviděl auto, které by mělo clonu jen pro přední cestující, ale dobrá, uvidíme, necháme se překvapit), které je mnohem účinnější než to co mělo CitiGo doteď.

 

A proč tvrdím, že je to záclona a není to jen ze sedačky? Stačí se podívat na sloupky a na nich přibyli nápisy AirBag

image.thumb.png.986aa786177d440fd58f759cb39bb5e7.pngimage.thumb.png.641b78c422d8b4e4336173231d8945c5.png  Horní hrana okna

image.thumb.png.8cb2b3cf7db623530b5c9f13ebe3ee27.pngimage.thumb.png.9ad8b74add84cccda3b3c01e25a5fbba.png Vrchní hrana A slpoupku a B sloupku

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...