Listopad 21, 20195 r Jo jako vážně. Kdo normální si bude v CG iV ohřívat zadek? Možná ten, který v tom pojede 20 km do práce a pak zase zpět. Ale určitě ne nikdo, kdo s tím bude jezdit dál. Protože co si budeme povídat, bude potřeba za jízdy i vytápět interiér. A to určitě v mrazu pěkně zkrátí dojezd. Sám mám vyhřívané sedačky ale spíš jen kvůli tomu, že v tom autě které bylo kupované jako roční už byly. Použil jsem to párkrát. Ale možná nejsem normální. :-)
Listopad 21, 20195 r Tak zrovna u EV to má smysl, díky tomu se nemusí tolik vytápět celý interiér a dají se ušetřit km (idea je taková, že v interiéru bude o pár stupňů méně, ale díky vyhřívání sedadel bude posádce stále příjemně, což stojí méně energie, než vytopit interiér na vyšší teplotu). A ano, asi na každý jiné preference, já používám vyhřívání sedaček pravidelně od podzimu do jara.
Listopad 21, 20195 r Přesně tak, beztak to je auto předurčené na městské či příměstské popojíždění. A vůbec bych se nedivil, že topení zrovna nebude jeho doménou, nehledě ke zmiňovanému zkracování dojezdu, takže proto jsou tam výhřevy všeho možného včetně čelního skla.
Listopad 21, 20195 r Tak tak, proto i vyhrivane sklo u e-up v zakladu ... vyplati se vyhrat jen okno a zadek a intros nechat studenejsi ...
Listopad 24, 20195 r Něco na tom bude klucí, já mám takovej divnej krevní oběh, že celej rok chodím v krátkým rukávu a v těchto dnech a celou zimu v citigu hřeju jen zadek a po odmlžení předního okna(pokud je třeba), stahuju topení někde na 1/4 - 1/3 a je mi fajn. Dovedu si teda představit, že s vyhřívaným sklem a zadkem topení nepotřebuju. Ale nezkoušel jsem takhle jet třeba 200km a co to udělá s nohama... esi mi nezcepení :)
Listopad 27, 20195 r Nějaké jízdní dojmyhttps://www.idnes.cz/auto/magazin/skoda-citigo-citigoe-iv-elektromobil.A191126_182344_auto_testy_fdv
Prosinec 3, 20195 r https://www.autorevue.cz/prvni-test-skoda-citigoe-iv-elektromobil-odsouzeny-k-uspechu?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=null
Prosinec 3, 20195 r Muzete mi nekdo vysvetlit jak to na dalku pozna ze jsou zavrena okna? Jednotky ve dverich dle Etky nejsou, respektive tam jsou jako u normalniho Ciga jen motorky, tudiz vse silove pres spinane napeti a klasicke silove spinace oken. Tak jak to je udelane? Vsude o tom pisou ze to jde pres apku na dalku zjistit. ( Poloha a stav zamceni vozu je jednoduche ) Diyk za info.
Prosinec 5, 20195 r Video o e-CitiGo od Electro Dad: https://youtu.be/JMjsnG95xoo Nie iba samotné auto, ale aj krátke rozhovory s ľudmi čo to tvorili. Upraveno Prosinec 6, 20195 r od TTRapid
Prosinec 5, 20195 r Všechno zjistit nepůjde....Zase tak vybavené to nebude...Aspon tet při zahájení prodeje. Co se bude zlepšovat, to je dojezd. Tet tam jsou tuším LG baterie. Do pěti let to bude dvojnásobek Km.
Prosinec 6, 20195 r Kdo je z Prahy a má zájem se svézt u je možnost https://www.tipcars.com/skoda-citigo/hatchback/elektro/skoda-citigo-iv-style-36-8kwh-47680677.html
Prosinec 6, 20195 r V 5. 12. 2019 na 11:18, TTRapid napsal: Video o e-CitiGo od Electro Dad: https://youtu.be/JMjsnG95xoo Nie iba samotné auto, ale aj krátke rozhovory s ľudmi čo to tvorili. Takový šikovný svazák, mluvčí rodiny... jen kromě nekritické adorace a dalšího např. neví, kdy bylo Citigo uvedené na trh.
Prosinec 7, 20195 r A realita v cenniku na SK.... webapps.skoda-auto.sk/Cenniky-a-katalogy/cenniky/Skoda_Citigo-iV_cennik.pdf?201911221423 Upraveno Prosinec 7, 20195 r od Patrik1971
Prosinec 7, 20195 r No upřímně, eUP je hezčí a ta akční cena je vlastně stejná. Včera jsem si četl podmínky dotací v SK. Super. Po podpisu smlouvy mají 12 měsíců na doložení koupě (faktura). 8tis éček dostanou poté na účet do měsíce. Auto musí být nové (čistý TP), musí zůstat ve vlastnictví 2 roky - ale zajímavější je že po stejnou dobu musí být registrováno v SK (takže za dva roky budou slušný ojetiny pro ČR na Slovensku) a musí mít havarijní pojištění. BTW dotace vyjde i na základní Teslu 3. Jinak Elektro Dad je parádní kanál. Mám sjetý veškerý videa. K Citigoe iV - 2x16A domácí dobíjení je super, ne každý dům má 3x32A, nízkoenergetické mají často 3x25A. Co je ale děs, je to DC dobíjení - 40kW je navíc jen papírová hodnota, reálně to bude kolem 25kW.
Prosinec 8, 20195 r Robil som si porovnanie a eup mi vysiel o 2500 eur drahsi ako citigo pri rovnakej vybave; zelena cena je uz s 8000e dotaciou Skoda Citigo iV sk 17590 biela farba 252 zaruka 5r/150000km 156 9998 Skoda Citigo iV cz 17643 biela farba 247 zaruka 5r/150000km 267 KO, schvalenie 200 10357 VW e-up! sk 17970 style pack 860 R16 185/50 290 multifunkcny volant 290 radio DAB+ 190 zaruka 5r/150000km 710 lak 150 12460
Prosinec 8, 20195 r Moje konfigurace z 23.11.19 už nejde zobrazit (DPFN13) a konfigurátor je z českého webu stažen. Ale byl kolem těch 480tis Kč se Stylem. Bílá s černou střechou. DAB+ a R16 jsem nedával. Trojka je holt už vyprodaná.
Prosinec 8, 20195 r Vždy to bude o kompromisoch, hlavne u lacného auta.... 40kW nabíjanie je asi daň za to že to nemá termoreguláciu batérií. Video od Electro Dad treba brať tak ako video od nadšenca, nie profesionála (a už vôbec nie motoristického). Nemá túto značku úplne v oku, takže daktoré veci nevie (od kedy bolo CitiGo na trhu), tak isto aj daktoré technické veci čo tam v rozhovoroch preberali - určite by bola ešte kopa ďalších otázok, ale jeho to v tom čase nenapadlo a hostia sa mohli aj sami vyjadriť k dačomu ak si mysleli že sa majú čím pochváliť. Aj tak tam ale zaznelo dosť informácií (na krátky amatérsky rozhovor). Mimochodom - dúfam že sa tie autá čoskoro objavia v požičovniach, plánujem si to naozaj vyskúšať (aspoň na pár dní a na bežné jazdenie v rámci svojich potrieb, nie iba skúšobná jazda) a dúfam že to urobí aj dakto z tohoto fóra a dá nám sem reálne skúsenosti, lebo teórie tu je kopa, ale nič z praxe. Ukážka techniky v CitiGo: https://www.youtube.com/watch?v=HDeFTknkKtU
Prosinec 8, 20195 r tak no ... prvy e-UP sa zacal predavat v 2013 ... ? a toto Citigo je presne to iste, akurat vyzera trochu inac, ma silnejsi motor o 1kW a 2Nm, fyzicky rovnako velku bateriu s dvojnasobnou kapacitou, nema automaticke brzdenie a ma lane assist a este ma pomale AC nabijanie 7.2kW namiesto povodnych 3.6 takze by som tam necakal nic prevratne nove okrem lepsieho dojazdu
Prosinec 10, 20195 r neviete, ako je to s objednavkami Citigo v CR? na slovensku su vypredane a neda sa ani objednat. e-UP sa da objednat a dodacia doba je 4 mesiace.
Prosinec 12, 20195 r https://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-CZ/?step=filters&ModelFamily=NE_2020 Je ich tu celkom dost,len realne si ich treba overit.
Prosinec 12, 20195 r před 4 hodinami, Dixik2 napsal: V pondělí jsem v jednom seděl a vyhřívané čelní sklo má drátky. Tak to je na jednu stranu skoda, na druhou me to usetri penize, diky za info. D
Prosinec 12, 20195 r Bud sa pri tych skladovych nepise nic alebo > Předváděcí vůz --- začátek záruky a registrace 01/2020 --- předání vozu nejdříve 07/2020 Dnes som volal do ceskej skodovky (kedze na slovensku sa uz ani nedaju objednat a nemaju ani elektricke zrkadla) a povedali mi, ze dodacia lehota je 24 tyzdnov, ak sa objedna teraz.
Prosinec 13, 20195 r před 15 hodinami, Dixik2 napsal: V pondělí jsem v jednom seděl a vyhřívané čelní sklo má drátky. To je zajímavá informace. Jak moc je to, co jste viděl, rušivé? Já jsem se totiž v diskusi k článku "Škoda CITIGOe iV: podrobnosti o výbavě a cenách elektromobilu" ze 16. září 2019 (odkaz http://www.hybrid.cz/skoda-citigoe-iv-podrobnosti-o-vybave-cenach-elektromobilu) na tu technologii vyhřívání čelního skla ptal kolegů a tehdy jsem dostal tuto uspokojivou odpověď: http://www.hybrid.cz/skoda-citigoe-iv-podrobnosti-o-vybave-cenach-elektromobilu#comment-219239 ----- Vložil/a Dovi, Út, 2019-09-17 05:16 Součástí toho nejdražšího příplatkového paketu EXTRA Top je (cituji) "vyhřívání čelního skla pomocí termofolie". Možná se zeptám hloupě, a tak se raději předem omlouvám, ale opravdu to nemyslím ironicky. To vyhřívání okna "pomocí termofolie" - není to doufám tak, že to je nějaká výpomocná externí srolovaná folie, která se v případě potřeby vyndá z kufru, plácne se za mrazu před jízdou na okno pod stěrače a pootevřeným okýnkem se zapojí kablík do palubního zapalovače... Předpokládám resp. chci věřit tomu, že ta "termofolie" (velmi tenká a skoro dokonale průhledná?) je pevnou součástí okna. Jestli je tomu tak, nemáte s tím prosím někdo osobní zkušenost přímo z předchozích CitiGo nebo Up se spalovacím motorem? Jak moc je to rušivé při jízdě? Nemá třeba oko snahu se zaostřovat na to sklo (s odporovou mřížkou?) místo na situaci před vozem? Díky moc za jakýkoliv názor (ideálně podložený osobní zkušeností) na avizované vyhřívání čelního skla u CitiGo "pomocí termofolie". ----- Vložil/a PeaK, Út, 2019-09-17 05:59 Aktivní vyhřívání čelního skla je buď pomocí tenkých drátků ve skle (Ford), nebo právě touto folií, Superby to mají běžně a funguje to dobře (Octavii jsem s vyhřívaným předním oknem neřídil, předpokládám, že to ve výbavě vybrat jde)a neruší to vůbec - u Fordů je to trošku náročnější si na to zvyknout ----- Vložil/a kayaker, Út, 2019-09-17 05:55 Ve Frankfurtu na autosalonu jsem seděl ve verzi, která měla vyhřívané přední okno a rušivé to nebylo. Bych se toho nebál. ----- Vložil/a Dovi, St, 2019-09-18 05:15 >kayaker + PeaK Díky za rozptýlení případných obav a za potvrzení ověřeného řešení -----
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.