Přejít na obsah

CITIGOe iV


Ady2410

Doporučené příspěvky

Tak auto dneska převzato od dielera. Co se týče aplikačky je vázána na vin a v autě je někde integrovaná SIM, je to něco jako smartgate akorát bez omezení na vzdálenost. Nic se neplatí a je to na pořád. Jinak prázdné auto váží 1190kg, čili nám podle TP na řidiče zbývá 45kg ?. Auto je ve fulu, základ plus paket za 20tis. Střecha a zrcátka v černé. Pár foto z apky.

IMG-20200113-WA0013.jpg

IMG-20200113-WA0012.jpg

IMG-20200113-WA0004.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 21 minutami, h2o napsal:

Tak auto dneska převzato od dielera. Co se týče aplikačky je vázána na vin a v autě je někde integrovaná SIM, je to něco jako smartgate akorát bez omezení na vzdálenost. Nic se neplatí a je to na pořád. Jinak prázdné auto váží 1190kg, čili nám podle TP na řidiče zbývá 45kg ?. Auto je ve fulu, základ plus paket za 20tis. Střecha a zrcátka v černé. Pár foto z apky.

IMG-20200113-WA0013.jpg

IMG-20200113-WA0012.jpg

IMG-20200113-WA0004.jpg

Diky za postrehy, prosim, nedavno jsem tu resil jak je vyreseno hlidani oken co slibovali ... u tebe to neni videt, je tam "dvere a..." Jde to rozklidnout, pripadne otocit mobil na sirku aby to bylo cele?

Muzes zkusit otevrit okno, zamknout a co ukaze apliakce? Diky. At se dobre jezdi ... Dan

Editováno: , autor: danikd
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Okna to podle mne nehlídá systém oken je stejný jak ve spalováku. Ale mrknu až budu v práci, momentálně s ním jezdí kolega.

Co se týče výkonu není to raketa, když vezmu váhu auta a přepočtu si to na kW tak vítězí spalovák. Jen hraje do karet lineární výkon a krouťák, který je od začátku do konce. Na bližší poznatky je moc brzo a hlavně čekám ještě na zimní papuče.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

danikd: potvrzuji že okna to neukazuje, auto se opravdu lyší jen budíkama dvěma čudli a motorem :-) a všiml jsem si, že rádio má trochu jiný design, který více koresponduje s panelem klimy.

 

denial: 10 LET je dlouhá doba po tom jsem se opravdu nepídil, myslím, že  nastavování klimy mobilem za jízdy je zde bezpředmětné, jednak je to jiná aplikace než move&fun, čili by si ji musel ukončit a spustit aplikaci pro kontrolu vozu a v ní to nastavit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, h2o napsal:

danikd: potvrzuji že okna to neukazuje, auto se opravdu lyší jen budíkama dvěma čudli a motorem :-) a všiml jsem si, že rádio má trochu jiný design, který více koresponduje s panelem klimy.

 

denial: 10 LET je dlouhá doba po tom jsem se opravdu nepídil, myslím, že  nastavování klimy mobilem za jízdy je zde bezpředmětné, jednak je to jiná aplikace než move&fun, čili by si ji musel ukončit a spustit aplikaci pro kontrolu vozu a v ní to nastavit.

Diky za info!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak 17" palců na eco auto je celkem asi jasné, přibyly v rozměru 15" eco pneu.

 

Jinak řešíme první problém s apk Move&Fun, která nám nechce v telefonu s androidem ukazovat spotřebu a rekuperací energie a nelze stahovat ani mapy. Na jabku to ale funguje ?. A když stejný telefon přihlásím do svého benzínu tak v aplikaci můžu mapy stáhnout.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Áno ale ako často chodí vetsina ľudí niekde nad 150 km? Podľa štatistík len cca. 15% Aj keď draho natankujem beriem to ako súčasť ceny dovolenky a stále ušetrím 80% nákladov iba beznim jazdenim do 45 km treba sa na to pozerať z hľadiska celkových napr. ročných nákladov voči km.

Odoslané z LIO-AL00 pomocou Tapatalku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Elektromobilita je zatím jeden velký FAKE tady máte i důkazy s TESLOU 3 LR- borec jel 115Km/h z Berouna přijel do Humpolce a má baterii na polovině:) https://youtu.be/YuybH09PI1E , tomu se říká efektivita a to má model Long range verzi s teoretickým dojezdem 560Km - v zimě a při jízdě 130Km/h je reálný dojezd úplně jinde:). Naštěstí Model 3 baterii na 90% dobije za 25minut, ale i tak je to při ceně auta více jak 1500 000Kč dost smutné, když to jakékoliv ICE auto od 10 000Kč dá na jednu nádrž tam a zpátky..Neumím si představit Němce na dálnici v novém základním modelu ID3 kde mají rychlonabíječku na max 50kW:). Až jich bude jezdit milion a nabití do plné baterie bude trvat minimálně 40 minut to bude v německu teprve sranda:). Fandím Tesle ale pro normální lidi je to na ježdění max kolem komína a delší trasy nad 350Km fakt dobře plánovat - pokud nechcete jet pořád max 90 v hodině... Reálně použitelná bude až Tesla 3 se 100kWh baterií u ní nad dojezdem při 130Km/h nebude nikdo přemýšlet. Dost vtipné čtení o Mercedesu - https://autobible.euro.cz/elektrickym-mercedesem-na-moravu-a-zpet-reportaz-psana-u-nabijecek/ .

 

Ale pro člověka který jezdí jen kousek do práce a většinu cest má kolem komína, má RD a dobijí doma to smysl dává..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi tak CG je kolem komína a na to se to u nás kupovalo. Jízda po D1 a dalších dálnicích v tomto voze nedává smysl.

 

Jinak my jezdíme momentálně v normálním režimu na jedno nabití 200km a to jsou teploty kolem nuly.

 

Pozitivum je že CG umí nabíjet ze 2 fází.

 

Jinak apku zatím používáme od e-upu a ta měla teď dost velký update na androidu, tak snad bude něco brzo i pro CG.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...