Atrani Vloženo 9. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2018 Jak moc vyháníte pavouky z motoru? Jde mi o to, zda je správně občas při zahřátém motoru točit až do červeného pole 1.čku pak 2.ku....atd a tak jet jak dlouhou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 9. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2018 otázkou je: čeho tím chceš dosáhnout? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 9. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2018 Točit 1.rs do červených je opravdu veliký nesmysl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Atrani Vloženo 10. Červenec 2018 Autor Sdílet Vloženo 10. Červenec 2018 Většinou jezdím krátké trasy a kvůli karbonovým usazeninám by se měl motor při takovém používání občas protáhnout více, aby vyšší teplota napomohla lepšímu spálení těchto, samozřejmě společně s VIFem třeba. Ale nějak se nikdo v mém okolí nemůže shodnout na správném postupu - proto se ptám. Někdo tvrdí - do kopce a "ať ten motor klidně vyletí z auta ven", někdo zase tady to postupné vytáčení od nejnižších RS. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 10. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2018 Oni se neshodnou, protože žádný ověřený "správný" postup snad ani neexistuje. Já jezdím krátké trasy, ale nějak vypalování neřeším, prostě jezdím běžně, když pak na okrsce potkám traktor, tak při předjíždění tam nechám 2rs a vytočím to na 90km/h, když najíždím na dálnici, tak tam někdy dám 3rs a taky na 130, myslím že nemá nějak extra smysl trápit motor jízdou v červeném. Ale jak jsem už psal, 100% správný postup neexistuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 10. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2018 Přesně tak: vytáčet/nevytáčet - obojí má své výhody a nevýhody - co převažuje (a lišit se to bude dle motoru) prakticky nikdo neví. Nad problémem lze jen planě teoretizovat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.