Srpen 7, 20196 r Vcera vecer presne to identicke...prisla sprava aj do appky a aj po dlhej dobe na email.
Srpen 7, 20196 r To je umělá inteligence. Auto poznalo, že se někdo pokusil velmi nápadně změnit RZ z čísla 2Bx 0xx0 na něco jiného.
Říjen 12, 20195 r Včera mi fungoval, dnes nenajede nebo nezobrazí data vůbec (apka ani portál). Poslední 3.týdny s tím mám problémy. Chvíli jde pak zase ne.
Říjen 15, 20195 r Ahoj, v posední době mi nechodí info o opuštění/vjetí do oblasti, jak na email tak ani upozornění přes apku. V apce to je ,ale ta to již nehodí na display mobilu.
Říjen 30, 20195 r Poslednich par dnu je skoda-connect bud uplne nepouzitelny, nebo radejc rovnou nefunguje. Je to jen muj pripad, nebo se to deje i nekomu dalsimu? Kdyz jsem si chtel v aute zobrazit zpravy, vyskocila na mne nejaka stranka audi s timeout chybama a autu se neodarilo nic nacist. V portalu vidim, ze mam auto offline, pritom ale data mi v aute normalne jedou ?
Říjen 30, 20195 r Mě škoda-connect taky nefunguje - něco se pokazilo. Dělá mi to delší dobu. Nemůžu se tam ani přihlásit. Ovládání nezávislého topení přes škoda-connect si dělá, co chce. Občas komunikuji s podporou, ale zatím bez výsledku. Za mě jsou to vyhozený peníze.
Říjen 30, 20195 r Tiez od vcera vyhadzuje zvlastne chyby,natahuje nieco z vw portal,kurenie som vcera neaktivoval ani na 20ty krat...
Říjen 30, 20195 r Dnes odpoledne info z telefonické podpory (velmi zjednodušeně): u online služeb máme výpadek. Víme to. Řešíme to. Přesný termín , kdy budou služby funkční bohužel nevíme....snad do několika dní.... Tak čekám.... :-(
Říjen 30, 20195 r Potvrzuji výpadek "škoda connect" i VW "we connect" Mají v tom kluci bordel a dva dny nic. Podpora o tom ví a řeší, ještě že mám dálku k webastu. Asi přes rok co tento systém používám, jsem nezažil měsíc aby nezkolaboval. Bravo VW ještě že si za to necháváte královsky platit? fakt navoněná bída. Upraveno Říjen 30, 20195 r od xtrack
Říjen 31, 20195 r Škoda Connect je pro mě obrovské zklamání. Mám vozidlo Škoda Karoq a není snad jediný týden kdy by služba fungovala korektně. Kontaktování infolinky nikam nevede, nic se neděje a v zlepšení už ani nedoufám. Moc jsem se těšil na nezávislé topení a jeho možnost ovládání telefonem. Bohužel nic z toho se nekoná, většinou appka nefunguje. To že to je placená služba, která neustále padá infolinku nezajímá... :(
Říjen 31, 20195 r Tentokrat sa ale jedna o celokoncernovy vypadok.Ani kolega nemohol rano spustit kurenie v E UPku a pekne skriabal zamrznute okna.
Říjen 31, 20195 r Uz appka funguje? Pro zmenu mi ted tvrdi ze mam auto odemcene a otevrene dvere u spolujedzce. Sel jsem radeji zkontrolovat, ale vsechno zamcene nastesti :)) Mam Karoqa cca 3 mesice, ale s appkou neustale potize, na hlasku “neco se pokazilo” a vykricnik v kolecku, uz jsem fakt alergicky.
Říjen 31, 20195 r Mě to už odpoledne fungovalo (a funguje), asi už to opravili, tentokrát to byl docela dlouhý výpadek.
Říjen 31, 20195 r před 1 hodinou, Lukas.Vanek@outlook.com napsal: Uz appka funguje? Pro zmenu mi ted tvrdi ze mam auto odemcene a otevrene dvere u spolujedzce. Sel jsem radeji zkontrolovat, ale vsechno zamcene nastesti :)) Mam Karoqa cca 3 mesice, ale s appkou neustale potize, na hlasku “neco se pokazilo” a vykricnik v kolecku, uz jsem fakt alergicky. Mě apka včera večer naskočila a v noci hlásila odemčené auto a když jsem se podíval, hlásila že je vozidlo v pohybu, nelze zjistit polohu a byl aktivován soukromý režim? Chlapi těch 20.vteřin strachu Vám nepřeju, než jsem vystřelil z pelechu a zkontroloval všechny auta by se ve mě krvi nedořezal? A dnes mě přišla neodolatelná nabídka, sleva 30% na službu škoda connect a infotaiment online celkem asi za 2300kč na rok? to už jsem vážně pěnil po noční kontrole na dvorku? Upraveno Říjen 31, 20195 r od xtrack
Říjen 31, 20195 r Když mi nejde apka nebo hlásí blbosti, mrknu na portál a pokud i tam jsou nesrovnalosti je mi jasné, že to nefunguje. Navíc pokud se nejde delší dobu přihlásit do apky nebo portálu, tak vím, že je výpadek a informace beru z rezervou. Tu "skvělou slevu" už jsem měl loni při prvním prodloužení, tudíž to dávají asi pořád
Listopad 1, 20195 r Ano máš pravdu hlavně ve 2.15 ráno po probuzení apkou a zjištění co se děje máš čas a chuť čumět do portálu a přemýšlet jestli jde o fake nebo ne? Asi kdyby tě to v noci probudilo jako mě, by jsi to bral stejně? Ale jasně, už po schodech na parking jsem přemýšlel proč nevolají ze Sherlogu ? a vlastně ani neměli důvod. Co se slevy týče, že je hanba nefackuje, zkoušejí a ladí funkčnost za naše peníze a trpělivost. Ode mě rozhodně nic neuvidí, ovšem kdyby to fungovalo jak má, platím a užívám.? Upraveno Listopad 1, 20195 r od xtrack
Listopad 1, 20195 r Škoda že aspoň někde na webu nemají informace ... Teď je výpadek ... bude trvat asi 2 dny ... Teď už je to OK a podobně. Když už nechtějí vracet peníze nebo prodlužovat licenci ať se člověk aspon dozví. Tak nějak si říkám "Kam kráčí" ...
Listopad 1, 20195 r Přesně tak, výpadek se může stát, ale kdyby o tom informovali bylo by to fajn. Než zjišťovat, zda je problém jen u mě nebo ho má i někdo jiný a zjišťovat to třeba tady na fóru. Nebo kdyby to bylo alespoň v aplikaci napsané „služba nedostupná“ místo haluzů jako že auto je odemčené někde jezdí, topení nelze ovládat, hláška něco se pokazilo atd… O nějaké kompenzaci Škodovka nechce ani slyšet. Už několikrát jsem se na to ptal a jen ticho po pěšině. Až vyprší "předplatné" tak se určitě rychle předem ohlásí o zaplacení... :( viz. příspěvek výše... je to smutné... začínám litovat že u mě zvítězil rozum poměr/cena a šel jsem do škodovky (Karoq), místo Peugeot 3008, nebo Volvo XC40 či XC60 :( které mám stále v srci... :(
Listopad 1, 20195 r Nechápu, jak mohou takový nedodělek distribuovat a ještě si za to nechat platit. A taky úplně moc nechápu, v čem je vlastně takový problém, že to nedokáží rychle odstranit....
Listopad 1, 20195 r Plně funkční asi ne všem.. teď akorát přišla mi odpověď od škoda auto, že by mělo škoda connect během dopoledne být plně funkční. Zřejmě mají uživatele v různých skupinách a někomu šlo už včera někomu až snad dnes... :( cituji:... Vážený pane Vaňku, velmi se omlouváme, v posledních dnech došlo k výpadku aplikace i služeb ŠKODA Connect během dnešního dopoledne by již mělo být vše v pořádku – případně prosím restartujte telefon nebo přeinstalute aplikaci. Pokud by aplikace ukazovala nadále chybné informace, prosíme o přesný popis vč. příslušných screenů, které bychom předali k analýze. Ještě jednou se omlouváme a přejeme pěkný den. Irena Kohoutová ŠKODA AUTO Help Desk Mobile applications, infotainments and mobile online services (ŠKODA Connect) email: support@skoda-info.cz
Listopad 1, 20195 r Jo, uz je to vazne funkcni, v aute mi ale bohuzel furt ukazuje cervenou zemekouli, i kdyz vse funguje jak ma.. nechapu.
Listopad 2, 20195 r Aplikace a portál fungují, ovšem potvrzuji, že oznámení o překročení rychlosti a opuštění oblasti mi na mail rovněž nechodí. Nicméně ŠA nikde nepíše o tom, že to nahradí online sledování typu Sherlog apod. Takže věřit tomu prostě nejde a není to asi účelem. Nicméně nechápu proč to někdy jde a někdy ne. A výpadky funkčnosti? Když to funguje nemusím dělat změny. Při výpadku a zboření systému to obnovím ze zálohy. A v případě, že aplikuju novinky není nic jednodušího než vydat beta verzi a zkoušet na referenčních vozech, kterých má ŠA určitě dost a nebo oslovit zákazníky s možností vrátit se k původní verzi, jak to dělají jiní výrobci sw. Tohle co se poslední dobou děje s touto placenou službou je k pláči.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.