Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Vcera vecer presne to identicke...prisla sprava aj do appky a aj po dlhej dobe na email.

To je umělá inteligence. Auto poznalo, že se někdo pokusil velmi nápadně změnit RZ z čísla 2Bx 0xx0 na něco jiného.

  • 2 měsíce později...

ani mne nefunguje.

Včera mi fungoval, dnes nenajede nebo nezobrazí data vůbec (apka ani portál). Poslední 3.týdny s tím mám problémy. Chvíli jde pak zase ne.

Ahoj, v posední době mi nechodí info o opuštění/vjetí do oblasti, jak na email tak ani upozornění přes apku. V apce to je ,ale ta to již nehodí na display mobilu.

  • 2 týdny později...

Poslednich par dnu je skoda-connect bud uplne nepouzitelny, nebo radejc rovnou nefunguje.

Je to jen muj pripad, nebo se to deje i nekomu dalsimu?

 

Kdyz jsem si chtel v aute zobrazit zpravy, vyskocila na mne nejaka stranka audi s timeout chybama a autu se neodarilo nic nacist. V portalu vidim, ze mam auto offline, pritom ale data mi v aute normalne jedou ?

Mě škoda-connect taky nefunguje - něco se pokazilo. Dělá mi to delší dobu. Nemůžu se tam ani přihlásit. Ovládání nezávislého topení přes škoda-connect si dělá, co chce. Občas komunikuji s podporou, ale zatím bez výsledku. Za mě jsou to vyhozený peníze.

Tiez od vcera vyhadzuje zvlastne chyby,natahuje nieco z vw portal,kurenie som vcera neaktivoval ani na 20ty krat...

Dnes odpoledne info z telefonické podpory (velmi zjednodušeně): u online služeb máme výpadek.  Víme to.  Řešíme to. Přesný termín , kdy budou služby funkční bohužel nevíme....snad do několika dní....

 

Tak čekám.... :-(

Potvrzuji výpadek "škoda connect" i VW "we connect" Mají v tom kluci bordel a dva dny nic. Podpora o tom ví a řeší, ještě že mám dálku k webastu.

Asi přes rok co tento systém používám, jsem nezažil měsíc aby nezkolaboval.

Bravo VW ještě že si za to necháváte královsky platit? fakt navoněná bída.

Upraveno od xtrack

Škoda Connect je pro mě obrovské zklamání. Mám vozidlo Škoda Karoq a není snad jediný týden kdy by služba fungovala korektně. Kontaktování infolinky nikam nevede, nic se neděje a v zlepšení už ani nedoufám. Moc jsem se těšil na nezávislé topení a jeho možnost ovládání telefonem. Bohužel nic z toho se nekoná, většinou appka nefunguje. To že to je placená služba, která neustále padá infolinku nezajímá... :(

Tentokrat sa ale jedna o celokoncernovy vypadok.Ani kolega nemohol rano spustit kurenie v E UPku a pekne skriabal zamrznute okna.

Uz appka funguje? Pro zmenu mi ted tvrdi ze mam auto odemcene a otevrene dvere u spolujedzce. Sel jsem radeji zkontrolovat, ale vsechno zamcene nastesti :)) Mam Karoqa cca 3 mesice, ale s appkou neustale potize, na hlasku “neco se pokazilo” a vykricnik v kolecku, uz jsem fakt alergicky.

Mě to už odpoledne fungovalo (a funguje), asi už to opravili, tentokrát to byl docela dlouhý výpadek.

před 1 hodinou, Lukas.Vanek@outlook.com napsal:

Uz appka funguje? Pro zmenu mi ted tvrdi ze mam auto odemcene a otevrene dvere u spolujedzce. Sel jsem radeji zkontrolovat, ale vsechno zamcene nastesti :)) Mam Karoqa cca 3 mesice, ale s appkou neustale potize, na hlasku “neco se pokazilo” a vykricnik v kolecku, uz jsem fakt alergicky.

Mě apka včera večer naskočila a  v noci hlásila odemčené auto a když jsem se podíval, hlásila že je vozidlo v pohybu, nelze zjistit polohu a byl aktivován soukromý režim?

Chlapi těch 20.vteřin strachu Vám nepřeju, než jsem vystřelil z pelechu a zkontroloval všechny auta by se ve mě krvi nedořezal?

 

A dnes mě přišla neodolatelná nabídka, sleva 30% na službu škoda connect a infotaiment online celkem asi za 2300kč na rok? to už jsem vážně pěnil po noční kontrole na dvorku?

Screenshot_20191101-002727_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20191101-002717_Samsung Internet.jpg

Upraveno od xtrack

Když mi nejde apka nebo hlásí blbosti, mrknu na portál a pokud i tam jsou nesrovnalosti je mi jasné, že to nefunguje. Navíc pokud se nejde delší dobu přihlásit do apky nebo portálu, tak vím, že je výpadek a informace beru z rezervou. Tu "skvělou slevu" už jsem měl loni při prvním prodloužení, tudíž to dávají asi pořád 

Ano máš pravdu hlavně ve 2.15 ráno po probuzení apkou a zjištění co se děje máš čas a chuť čumět do portálu a přemýšlet jestli jde o fake nebo ne?

Asi kdyby tě to v noci probudilo jako mě, by jsi to bral stejně?

Ale jasně, už po schodech na parking jsem přemýšlel proč nevolají ze Sherlogu ? a vlastně ani neměli důvod. 

Co se slevy týče, že je hanba nefackuje, zkoušejí a ladí funkčnost za naše peníze a trpělivost. Ode mě rozhodně nic neuvidí, ovšem kdyby to fungovalo jak má, platím a užívám.?

Upraveno od xtrack

Škoda že aspoň někde na webu nemají informace 
... Teď je výpadek
... bude trvat asi 2 dny

... Teď už je to OK

a podobně.

Když už nechtějí vracet peníze nebo prodlužovat licenci ať se člověk aspon dozví.

Tak nějak si říkám "Kam kráčí" ...

Přesně tak, výpadek se může stát, ale kdyby o tom informovali bylo by to fajn. Než zjišťovat, zda je problém jen u mě nebo ho má i někdo jiný a zjišťovat to třeba tady na fóru. Nebo kdyby to bylo alespoň v aplikaci napsané „služba nedostupná“ místo haluzů jako že auto je odemčené někde jezdí, topení nelze ovládat, hláška něco se pokazilo atd…  O nějaké kompenzaci Škodovka nechce ani slyšet. Už několikrát jsem se na to ptal a jen ticho po pěšině. Až vyprší "předplatné" tak se určitě rychle předem ohlásí o zaplacení... :( viz. příspěvek výše... je to smutné... začínám litovat že u mě zvítězil rozum poměr/cena a šel jsem do škodovky (Karoq), místo Peugeot 3008, nebo Volvo XC40 či XC60 :( které mám stále v srci... :(

Nechápu, jak mohou takový nedodělek distribuovat a ještě si za to nechat platit. 
A taky úplně moc nechápu, v čem je vlastně takový problém, že to nedokáží rychle odstranit....

Od včera plně funkční :-)

Plně funkční asi ne všem.. teď akorát přišla mi odpověď od škoda auto, že by mělo škoda connect během dopoledne být plně funkční. Zřejmě mají uživatele v různých skupinách a někomu šlo už včera někomu až snad dnes... :(

cituji:...

 

Vážený pane Vaňku,

velmi se omlouváme, v posledních dnech došlo k výpadku aplikace i služeb ŠKODA Connect během dnešního dopoledne by již mělo být vše v pořádku – případně prosím restartujte telefon  nebo přeinstalute aplikaci.

Pokud by aplikace ukazovala nadále chybné informace, prosíme o přesný popis vč. příslušných screenů, které bychom předali k analýze.

Ještě jednou se omlouváme a přejeme pěkný den.

Irena Kohoutová

ŠKODA AUTO Help Desk

Mobile applications, infotainments and mobile online services (ŠKODA Connect)

email: support@skoda-info.cz

Jo, uz je to vazne funkcni, v aute mi ale bohuzel furt ukazuje cervenou zemekouli, i kdyz vse funguje jak ma.. nechapu.

Apka funguje ale nechodi oznameni ani emaily !Už asi tři neděle 

Aplikace a portál fungují, ovšem potvrzuji, že oznámení o překročení rychlosti a opuštění oblasti mi na mail rovněž nechodí. Nicméně ŠA nikde nepíše o tom, že to nahradí online sledování typu Sherlog apod. Takže věřit tomu prostě nejde a není to asi účelem. Nicméně nechápu proč to někdy jde a někdy ne. A výpadky funkčnosti? Když to funguje nemusím dělat změny. Při výpadku a zboření systému to obnovím ze zálohy. A v případě, že aplikuju novinky není nic jednodušího než vydat beta verzi a zkoušet na referenčních vozech, kterých má ŠA určitě dost a nebo oslovit zákazníky s možností vrátit se k původní verzi, jak to dělají jiní výrobci sw. Tohle co se poslední dobou děje s touto placenou službou je k pláči.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.