Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

AGM se většinou dává do aut co mají nezávislé topení. Do aut které ho nemají se dává EFB.

Psal ze mam asi vsechno i nezavysly topeni takze AGM  a znacka Exide by sla?

Exide je teď asi jedna z nejlepších na trhu

Exide bude OK, existuje aj economy agm

Od Exide by som bral EK700, alebo by som skúsil BRIT AGM 70Ah 760A 12V s trojročnou zárukou.

Upraveno od e1.

Diky. Kdyz mam AGM starou origo a dam tam Exide AGM tak neni uplne potreba nakodovat?  V okoli nemam nikoho kdo by to nakodoval  .

Když necháš AGM a stejné Ampéry tak by to nemělo vadit,je akorát by se mělo měnit seriové číslo,aby auto vědělo že dostalo novou baterii a tím se bude dobíjet na 100%

Tak kdyz mam vse origo a inteligentni nabijeni a rekuperaci tak tady psali ze spis vybiji na 60%  cca ale diky. Nevite nekdo v okoli LBC a CL kdo si umi pohrat s doladenim kodovani?  

  • 4 týdny později...
V 6. 3. 2022 na 10:40, e1. napsal:

Od Exide by som bral KT700, alebo by som skúsil BRIT AGM 70Ah 760A 12V s trojročnou zárukou.

KT700? Nachazim jen EK700 ... Vejde se tam 80Ah ?  Diky

před 17 minutami, JSvoboda napsal:

KT700? Nachazim jen EK700 ... Vejde se tam 80Ah ?  Diky

Taky se chystám koupit novou baterii  a beru  Exide Star-Stop AGM 12V 70Ah 760A EK700( mám webasto)

Neviem kde som zobral KT700, myslel som EK700. 

Zarazi mne ze origo baterie vydrzela jen 3 a pul roku a uz po par dnech stani s autem nenastartuju... Jetli je to tim inteligentnim nabijenim nebo smejdem baterkou... Koupil jsem auto za 790 tis 8/2018 a resim takovy kraviny...Prijdu k autu ze chci odjet a proste neodjedu. Musim vzit starej kram tchana abych pres kabely nastartoval novyho laurina a klementa v plny palbe za skoro mega. 

Presne tohto sa bojím aj ja, lebo výbavou na to budem rovnako ako ty a ku všetkému ešte chcem palubné kamerky. Mám taký pocit, že toto je už zo strany Škodovky (VAG) šetrenie, lebo pri podobných výbavách prémiové značky v minulosti už často dávali 80-100 Ah batérie, a niektoré modely mali tie batérie rovno dve. A teraz zrazu ani poriadna kapacita a ešte aj blbá rekuperácia k tomu. 🤬

Proto bych tam rad dal baterii s vyssi kapacitou ale podle vseho je asi max 70Ah vic nevleze...

@JSvoboda Jak nevleze, jako rozměrově tam nevleze větší baterie než  s kapacitou 70 Ah? To se mi nechce věřit, napiš jaký tam máš max. volný prostor na délku baterie a věřím, že se dá najít baterie, co se tam vleze s vyšší kapacitou jako těch 70 Ah. 

 

Jinak, pokud tam budeš dávat novou baterii o vyšší kapacitě než původní, tak dle webu výrobce baterií Banner není potřeba baterii překódovat, klidně si to tam najdi na jejich webu. Akorát to může řídící jednotce automobilu trvat cca až 6 dní, než si novou baterii tzv. osahá a přizpůsobí tomu systémy nabíjení. Osobně jsem byl přítomen takovéto výměně bez překódování a vše po pár dnech fungovalo jak má a baterie již takto slouží pár let. To, že Ti tvoje původní originální baterie přestává fungovat po pár letech jde pravděpodobně k tíži té "šetřící" obchodní politice výrobce aut a i výrobce baterií. Od znalého člověka ohledně výroby baterií bylo i  řečeno, že dnešní nové baterie se tzv. naformátují u výrobce za cca 8 hodin, oproti dřívějším 24 hodinám. Holt šetřit se musí všude, no a pak se to projeví u nás, u koncových zákazníků.

Upraveno od DušanV

Taky verim, ze se nejaka muze najit co se tam vleze vetsi nez 70Ah. Potreboval bych miry toho podstavce kam se baterka montuje. Nemuzu nikde najit. A demontovavat moji baterii nechci kvuli mereni. Proto se ptam zda to nekdo ma zmerene jaka se tam vleze max baterie. Jinak pekne napsano...

@JSvobodaNa co musíš vědět míry podstavce pro baterii? Šířky tzv. typických autobaterií jsou víceméně stejné (175 mm), výšku baterie asi řešit nemusíme, ta bývá zpravidla taky stejná (190mm) a tak je jen důležitá délka baterie ( u 70 Ah typicky 270-290mm u 80 Ah typicky 305-320 mm ), aby se ti vlezla mezi okolní  součásti v motorovém prostoru. Snad jen pokud by ten podstavec (základová deska) měl nějaké boční výstupky, které vyčnívají nad její rovinu a  které by tedy omezovaly tu délku baterie, ale to si snad seš schopen změřit i bez vyndávání baterie ne? Nebo tam je takový blbý přístup, že se tam nedá dostat rukama třeba se stáčecím, nebo ohebným krejčovským metrem a změřit to, kolem té baterie?

Asi nikdo z nás nemá někde uložené údaje o délce podkladových desek/základen pro baterie,  i když podle mne to je spíše o  tom prostoru na délku, kam se ta baterie má vejít. Holt je to na každém, aby si to změřil, když tedy to na něco potřebuje.  Nakonec pokud se to tedy změřit nedá  s tou baterií, tak ti asi nic jiného nezbyde, než tu baterii vyndat. 

Upraveno od DušanV

To nikdo teda asi zde neresil vetsi baterii... Samozrejme jde o delku. Podle fotek na netu toho podstavce to vypada ze je prave ohraniceny.  

Jedná se o tenhle podstavec?

konzola baterie Superb III.jpg

Ja tam vidim hrany... nevim zda je to stejny podstavec..  Ale tento ma byt na O3 a S3. 

jCeHuQ.jpeg

Jo to by mělo být ono, takže asi opravdu nezbyde, než sebrat si metr, nezvednout kapotu, odstranit případný dekl baterie, nebo i boční obal baterie, tedy pokud to tam máš (u někoho tam ani být nemusí), no a změřit délku toho podstavce mezi výstupky. Pokud se k tomu měření takhle nejseš schopen dostat, tak potom zbývá jen to vyndání baterie a až pak měření. 

Mezitím jsem tak trochu pátral na webu a pravděpodobně ten podstavec (konzola) je dělaná opravdu jen do rozměrů  baterie s kapacitou cca 70 Ah ( přesné rozměry nikde nejsou k sehnání), většinově autobaterie AGM i EFB s kapacitou cca 75-80 AH mají délku cca 315 mm, takže jak jsem již psal, ručně změřit, nic jiného ti nezbyde. Sám Superba nemám, ani nikdo v okolí, takže jinak neposloužím.

Az to vyresim tak dam vedet. Zda se mi to jako celkem dulezita vec jaka max baterka jde do auta vhledem k tem problemum s vydrzi apodobne. A divom se ze to nikdo neresil a kdyz jo tak sem nenapsal...  Jelikoz s vyssi kapcitou si clovek muze dovolit vic veci napr. Treba pustit si nezavisle topeni pred jizdou a nebat se ze nenastartuje.

Upraveno od JSvoboda

Pokud nevypnete inteligentní dobíjení, tak ani zvýšení kapacity baterie vám moc nepomůže.

Tak ja muzu maximalne vytahnout konektor od baterky :)  To zatim ale odkladam. V  okoli CL jsem nenasel kodovace :( 

Baterie majú štandardné veľkosti, a tá čo sa vojde do Superbu má na 99,9% maximálny rozmer 278x175x190. To obmedzuje v prípade AGM batérie maximálnu kapacitu na tých cca. 70 Ah. V prípade bežnej olovenej batérie sa dá dostať v tejto veľkosti na kapacitu 77 Ah, ale neviem či by som do toho išiel. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.