Přejít na obsah

Škoda SCALA


Petrzi

Doporučené příspěvky

@vormen ako som pisal rapida som nejazdil, ale scala o nic nepredsila moje predosle auta, co vyvijali tak 10 a i viac rokov dozadu. a nemyslim kvalitu spracovania, priestor a velky display. ale komfort a jazdne vlastnosti. lebo to tam v tom videu tiez vypichol. hlucnu napravu atd.  tak z toho usudzujuc, ked scala je taka super, ako tu pises, co som ja nepostrehol. tak rapid by uz musel byt uplny hnoj nehodny homologizacie na cestnu premavku.

Editováno: , autor: csabac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 29 minutami, vormen napsal:

Poukazoval jsem na pasáže z testu, aby se dokola nepletly hrušky s jabkama. Ale nemuselo k tomu dojít, kdyby do sekce Scala nechodili slintat majitelé Rapidů na tím o co přišli :D

Ty máš opravdu potřebu se v každém komentáři povyšovat nad majitele Rapidu koukám. Asi ti hodně leží v žaludku, viď. Já si myslím, že k tomu nemuselo dojít, kdyby jsi ty vynechal z prvního příspěvku jak se bavíš, že je Scala lepší jak Rapid, jako by si zrovna objevil Ameriku. Všechno ostatní už jsou jen reakce na tvůj atak. Naštěstí se zcela minul účinkem, neboť se ti podle mě nikoho urazit nepodařilo, ani nepodaří. I já si totiž kupoval Rapida, ikdyž už se Scala půl roku prodávala, takže pocit, že zpovzdálí okukujeme a závidíme majitelům Scaly, je jen tvůj soukromý mokrý sen. Přeji radost z auta a snad méně chvástání se.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Rapid1.0 můžeš být vklidu, rozhodně nemám potřebu se povyšovat nad majitele Rapidu, hlavně s tím mým konkrétním autem :D Jenom mě prostě štve, že se tyhle auta pořád srovnávají 1:1, když jsou naprosto odlišný. Že je novější lepší, je přirozená věc, to už tu padlo, ale nesmí to nikdo neustále zpochybňovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak zcela zbytečné dohady. Máme doma scalu i rapida a upřímně je scala napřed skoro ve všem. Můžu to porovnat jezdím často oběma auty. U rapida je teda větší kufr (u liftu), ale jinak na tom autě není nic lepšího. Neříkám, že je výrazně horší, ale scala je prostě lepší a dotaženšjší. Lepší a kvalitnější interiér, prostornější interiér. Lepší jízdní vlastnosti. Opravdu se nedá srovnávat. Je na tom rozdíl generace opravdu vidět. A i ta změna stylu a zákazníka na, kterého míří. Nemá to být oktávka pro ty, co na ni nemají.

Prodeje jsou ale opravdu za očekáváním i pesimistů ve škodě. I když asi na nich bude hodně kanibalizovat kamiq.

  • Líbí se mi 1
  • Díky 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten predaj ma slabu vypovednu hodnotu za tejto situacie COVID 19 a dopredaj rapida a o3. Realne by sa dal predaj hodnotit po roku 2020, ked odpadol rapid a dobehne o3. Ale teraz za takejto situacie to tazko predpovedat. Inak scal ja osobne vidim viacej na ceste uz teraz, nez rapidov. Rano som stretol 2 a denne uz i na kratsich trasach ci v meste vidim dake 2-3. Dnes som videl prvu s tym designovym zadnym sklom, sedu steelku. U nas to nema ani style vo vybave.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak u nás na valašsku (konkrétně valmez a okolí) je jich relativně dost, v brně kam jezdím taky, ale rapidů je zatím ještě výrazně více. Poslední dobou už právě potkávám i více kamiqů, tak si říkám jak asi s tím hýbou ti, protože obliba suv je obrovská (ponechme stranou, že je to jen scala s trochu jinou kastlí).

Editováno: , autor: boonno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, csabac napsal:

Ten predaj ma slabu vypovednu hodnotu za tejto situacie COVID 19 a dopredaj rapida a o3. Realne by sa dal predaj hodnotit po roku 2020, ked odpadol rapid a dobehne o3. 

Právě, že vypovídající faktická prodejnost či neprodejnost Scaly, by se spíše ukázala, pokud by se delší dobu prodával společně Rapid a Scala. Tak jako kdysi Octavia II  a  Octavia Tour. Samozřejmě, že Scala je vyspělejší, modernější, ale taky dražší.  Hodně lidí střední a starší generace je konzervativnější a pojízdný internet na kolečkách nepotřebuje.  A přiměřená velikost, pohodlnost a jednoduchost Rapidu by jim bohatě stačila. Podle mne Škodovka moc dobře ví, že kdyby tady byl nadále i Rapid, tak by ta prodejní čísla Scaly byla ještě o něco horší. Takhle se kupuje, protože Fabia je pro početnější rodinu moc malá a Octavia IV je hóóódně drahá. 

 

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, boonno napsal:

Tak u nás na valašsku (konkrétně valmez a okolí) je jich relativně dost, v brně kam jezdím taky, ale rapidů je zatím ještě výrazně více. Poslední dobou už právě potkávám i více kamiqů, tak si říkám jak asi s tím hýbou ti, protože obliba suv je obrovská (ponechme stranou, že je to jen scala s trochu jinou kastlí).

Ty jsi Valmezu? ?  Tak to můžem zajít na kafe?

 

Chlapi, nechte toho hádání se, Rapid je Rapid a Scala je Scala. Vývoj jde kupředu a my už taky nejsme to co za mlada, hezky to napsal @DušanV dávám Ti palec hore!?  Souhlasím s Tebou a je vidět že jsi už něco zažil? Kdo málo viděl totiž moc brečí?

Mimochodem na jedničkovou fabku osobně nedám dopustit, ne že by to bylo kdoví co, ale prožil jsem v ní své mladí a nejednu vášnivou noc?❤ 

Ale to jen na odlehčení toho dusna tady?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, atlan napsal:

Hlavne si treba uvedomit ze 2000E platite za asistentov, ktory dufam funguju. Preto ma scala cenu ako ma. 

A ked si ludia povedia ze somariny za 2000E nepotrebuju, tak ich tazko presvedcite. 

Já bych si zase raději připlatil za to, abych žádné asistenty neměl. Pořád se nemůžu zbavit dojmu, že auto by měl ŕídit řidič, a ne auto řidiče.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@boonno Super!? My teda jezdíme spíše Vsetín, Ratiboř, Karlovice a Zlín. Budu Tě tedy vyhlížet??

 

@slots Ale tak Scala těch asistentů v základu moc nemá a připlácet nemusíš, stačí je vypnout?

 Když jsem poprvé zkusil ACC, LA, side asist, natolik mě to nadchlo, že tohle byl jeden z faktorů pro výměnu S2FL za Arteona a Superba3, Citiga za Scalu.

A jako bývalý zarytý zastánce manuálu po vyzkoušení DSG podotýkám s pádly, mě už fofrklacek do auta nesmí?

Jasně, pokud někdo jezdí kolem komína, asi asistenty nevyužije, ale já třeba jezdím 80tis ročně a užívám si je spolu s DSG denně?

Nehledě na to, že jízda s DSG a asistenty je podstatně bezpečnější a člověk má více prostoru sledovat provoz a hlídat dění kolem sebe.

Editováno: , autor: xtrack
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 27. 5. 2020 na 23:30, slots napsal:

Já bych si zase raději připlatil za to, abych žádné asistenty neměl. Pořád se nemůžu zbavit dojmu, že auto by měl ŕídit řidič, a ne auto řidiče.

 A to já doufám, že se dožiju doby, kterou znám ze sci-fi filmů, že sednu do auta, zadám cíl a auto se o všechno postará samo. Já se zatím můžu kochat nebo si dát dvacet. Jenže tohle zatím funguje jen u Tesly a to ještě všelijak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Husita Přesně jak píšes, dáchnu si, prospim Vsetín až Split? a pak si odšoféruju finiš k moru?????

Musím ale uznat, že když jsem po 12letech s manuálem a bez asistentů poprvé tuto jizdu???  jel Arteonem byl jsem unešený? a odpočatý, to auto to za mě prostě odjelo?

Když byl fičák a musel jsem se dostat co nejrychlec zpět,tentokrát Superbem, se 2mi zastávkami na tankováni jsem to dal za 8.hodin. Pošefoval jsem pak ráno business, dal jsem chrupec a ve 20.hod večer jsem vyrazil zpátky dolů???? Trávíme tam skoro celé léto ❤

Editováno: , autor: xtrack
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Scala 1.5 TSI 6-stup. mech. Style
Bílá moon metalíza
17" stratos
Paket Navi
Paket Simply clever
Mobilita Plus-prodloužená záruka
ŠKODA Connect - Care connect + Infotainment online 3 roky
Zadní parkovací kamera
Vyhřívané čelní sklo
Vyhřívaný multifunkční volant
Čalounění Suedia/kůže
Parkovací senzory vpředu a vzadu
Boční airbagy vzadu a proaktivní ochrana cestujících (Crew Protect Assist)
Kolenní airbag řidiče
Alarm
KESSY - bezklíčové odemykání, zamykání a startování (se SAFE funkcí)
Paket pro špatné cesty
Tažné zařízení mechanicky sklopné a elektronicky odjistitelné
Výsuvné ostřikovače světlometů
Bez nápisů na 5. dveřích (nápis ŠKODA zůstává)

Tahle konfigurace nevypadá vůbec špatně

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No je to skoro plná palba. Záleží kolik si za ni říkají ;-)

 

Já tak bohatou teda nemám. Určitě bych z toho bral hlídání mrtvého úhlu a virtual kokpit. Možná ještě tažné zařízení a elektrické dveře kufru.

 

Jinak scal potkáváme čím dál více. Včera vlamez a okolí 4. Dvě z toho v té zelené metalíze. A ta se mi fakt hodně nelíbí :-D

Co mě jenom zaráží je, že většina je jich ve výbavě ambition. Style zase tak neletí asi.

 

Jo a když jsem byl v servisu, tak jsem koukal měli tam scalu Monte Carlo. A jako hooodně povedené. Tu bych teda asi vyměnil za tu naši ;-) Ty designové prvky z venku i ze vnitř no moc pěkné. Škoda že loni ještě nebyla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 28. 5. 2020 na 6:49, xtrack napsal:

 

Když jsem poprvé zkusil ACC, LA, side asist, natolik mě to nadchlo, že tohle byl jeden z faktorů pro výměnu S2FL za Arteona a Superba3, Citiga za Scalu.

A jako bývalý zarytý zastánce manuálu po vyzkoušení DSG podotýkám s pádly, mě už fofrklacek do auta nesmí?

Jasně, pokud někdo jezdí kolem komína, asi asistenty nevyužije, ale já třeba jezdím 80tis ročně a užívám si je spolu s DSG denně?

Nehledě na to, že jízda s DSG a asistenty je podstatně bezpečnější a člověk má více prostoru sledovat provoz a hlídat dění kolem sebe.

 

Musím souhlasit. Když jsme s přítelkyní vybírali auto a padl poprvé požadavek, aby to byl automat, zježily se mi všechny chlupy na zádech. Nakonec po sáhodlouhých úvahách máme Scalu s DSG a musím říct, že v kombinaci s ACC a Lane Assistem se v ní kilometry polykají jedna radost. Člověk se na dálnici cítí mnohem bezpečněji a může věnovat 100% pozornosti situaci kolem sebe, a ne stále kontrolovat rychlost. Cestu na východ Slovenska cca 500km zvládáme na jeden zátah a jako řidič vystupuji z auta odpočatý a spokojený. 

 

PS: Nutno dodat, že množstí asistentů (kteří se dají jednoduše vypnout) a automatická převodovka na radosti z jízdy mně jako zarytému manuálistovi nijak neubírají, možná dokonce naopak.

Editováno: , autor: Vojtapablo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Inak co som dnes pozeral v CR su pekne zlavy na scalu co su skladom. Osobne som pozeral striebornu style 1.0 85kw a veru po prepocte a doratani vsetkeho cirkusu a poplatkov, co som absolvoval s mojou to vide na cca krasnych 13500eur. U nas pod 16000ani jedna. Ako za tu cenu ten predaj musi ist hore.

Editováno: , autor: csabac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...