Jump to content

Kontrolka žhavení


Recommended Posts

Dobrý den, chtěl bych se zeptat. Dnes jsem jel autem Octavia II Facelift 1.6 TDI a při jízdě se mi rozsvítila kontrolka žhavení a začala poblikávat + auto ztrácelo výkon a padaly otáčky, jakoby auto jelo na 3 válce, dovolilo mi to jedst pouze na 1 převodový stupeň, při sešlápnutí plynu a zařazení 2 auto začalo škubat a opět jsem musel dát 1. Je možné, že odešla žhavicí svíčka, nebo čim by to mohlo být?
 

Edited by Reky
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

octavia 1,6CR 77kw, za jizdy se mi rozblika zhaveni, diagnostika hlasila chybu vahy vzduchu, vaha vymenena - problem se opakuje, kdyz se rozblika zhaveni tak auto trosku skubne a normalne jede dal, po vypnuti/ zapnuti zapalovani kontrolka zmizne a objevi se zas po nejakych km, brzdova svetla sviti, vsechny jednotky ciste, krome te motorove kde je vaha vzduchu - sporadicka, nekdo nejake napady kde muze byt problem ? diky

Link to post
Share on other sites
  • 2 years later...

Zdravím,

na Octa 2 2011, 1.6 TDI cayc /najeto 210000.Kompletně udělaná palivová soustava před 10 000 km, nová váha vzduchu, upravený sw/dieselgate/...Po studeném startu cca do dvou až pěti minut rozsvítí kontrolka žhavení a chod motoru ztěžkne, při jízdě je to takový malý nouzák, dlouho trvá než se motor dostane do otáček, ale úplně omezené nejsou. Po novém startu  se vše zdá v pořádku, žhavení zhasne a jede to.. Třikrát  na DG, toho dvakrát v autorizáku a nic, žádný záznam. Prý asi táhlo lopatek turba...

 

Jel jsem s tím 700 km do němec a zpět. Před zpáteční jízdou první start žhavý drát, vrtulník. Zkusil jsem s tím asi 20 km na benzínku a vymazal jsem kod P2563 z paměti pomocí BT diagnostiky. Druhý den na diagnostice nic, jen ten samý kod. Víc toho bohužel neuměli. Při tom studeném startu sám prst na táhlo regulace turba, necítím žádný pohyb. Až za nějaký čas táhlo sjede dolů k turbu, rozsvítí se žhavý drát a motor má o poznání těžší chod a víc kouří. Při teplém startu táhlo jede hned do nějaké polohy a ok.

Dal jsem nový N75, a to samé. Podtlak jsem zkusil hubou, táhlo na turbu reaguje apodtlak drží. To samé vedení k egr při  podtlaku je slyšet že se něco děje a to samé při povolení podtlaku. Podtlakovou regulaci jsem povolil a zkuzil jestli táhlo má hladký chod po cele dráze, hýbe se lehce, žádný zádrh.

Díky za eventuelní rady co dál..zatím to jezdí, ale nechci zůstat někde hooodně daleko s opravdovým nouzákem.

 

Díky.

Edited by quadro
Nové poznatky
Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Ahoj, 

Octa 1.6 TDI 77kw 2012

Na palubovce se občas rozsviti spirala

-na další jízdu to vliv nema

-dle Vcds vadná váha vzduchu

--po smazání chyby se po nějakém čase rozsviti znovu

--vaha se měnila tou to neni

Často se rozsvítí při brždění při jízdě z kopce. 

-má někdo tip? 

Link to post
Share on other sites

Ospravedlnujem sa, ked to davam na nespravne miesto, ale mam podobny problem. Tiez sa mi stalo, ze pocas jazdy sa mi rozsvietila kontrolka zhavenia a auto islo na 3 valce. Po diagnostike sme zistili ze je to druhym vstrekom. Vymenili sme vsetky styri. Teraz mi robi to, ze pokial motor nie je zohriaty ide krasne, ked sa zohreje rozsvieti sa kontrolka zhavenia a auto "zdochne" a uz sa niekedy ani neda nastartovat ... som v koncoch ... skusali sme aj prepad, a zda sa mi, ze z jedneho vstreku ide viac nafty. Prosim poradte, ked mate s niecim takym skusenost. Auto ma nabehane 215000km zatial bez vaznejsich problemov. Vopred Vam velmi pekne dakujem.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...