Radek Otmar Vloženo 18. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2006 Ahoj,mám problém.Když jsemkoupil svoji oktu tak jsem ji pruboval až do maxima a dobré,později se stávalo že když jsem chtěl předjet apod.tak při cca 3200otáčkách klesnul výkon motoru.Po vypnutí motoru a znovu nastartování zase všechno v cajku až do oněch otáček.Na vagu nic nebylo ale po čase se objevil servis oil,po výměně se nechala točit v poho přes 4000,a tak jsem si říkal že to bylo tím,že je to chytré auto.Ted to dělá znovu ale do výměny mám jště asi 7000km.Poradíte mi?Mám 1.9 TDI 81 kW,r.v.3/2000,najeto 105000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirdas Vloženo 19. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2006 Ahoj,tento problém už jsem řešil několikrát,měnil jsem váhy vzduchu,ale bylo to pořád stejné,jak jsem vytočil 3000 ot. a víc,tak se ztratil výkon,výměna oleje s tím nemá nic společného ještě mi to na vagu napsalo,že je překročena mez regulace plnícího tlaku takže bylo v háji turbo,dal jsem nové a auto je O.K. ještě bych nejprve zkusil vyměnit váhu vzduchu,ale mám obavy,že to tím nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fantik Vloženo 19. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2006 Mělo by stačit to turbo vyndat rozebrat, vyčistit naklápění lopatek a zase složit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 19. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2006 Přesně tak, jedná se o zaseklé naklápění lopatek, tudíš se díky tomu zvedne plnící tlak a RJ je nucená omezit dávku paliva, proto to klesne. Vyndat turbo, rozklepnout ho, vycistit nejlépe v ultrazvukové lázni, slozit a melo by to fungovat. Rukou zkus hejbnout s tou nastavovací tyčkou co je na turbu, když půjde lehce, pak bude závada někde v podtlakové sekci regulace. Někdy to postačí lehce rozhejbat rukou a pak to chvilku funguje, někdy i delší chvilku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alf Vloženo 19. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2006 Pokud je zatuhlé táhlo naklápění lopatek,tak bych nejdřív vyzkoušel odpojit táhlo od podtlakové membrány jestli není zaseklá. Stálo se mi to před měsícem.Koupil jsem na vrakáči jinou a vyměnil bez problému. Turbo jsem nedemontoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Otmar Vloženo 19. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 19. Říjen 2006 Jo díky mrknu na to,jen je mi divné že to šlo,pak ne,pak zase v pohodě a po dlouhé době to zase vypadává.Je mi trapně když to do kopce natírám blbýmu golfu a pod.,pak mi klesne výkon a já jsem nucen to zastavit,zdechnout,natočit a pak zase vyjet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Otmar Vloženo 22. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 22. Říjen 2006 Alf:mohl by si mi to přiblížit?jak se k tomu dostanu?ze zhora to nejde a jak to vypadá tohle jsem nikdy neřešil funkčnost turba.měl bys fotky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 22. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2006 nech někoho sednout za volant,posviď si na tu tyčku co jde od membrány do Turba,řeknu dotyčnému,ať zapne zapalování a tyčka se musí pěkně pohnout.Jinak to může dělat i styřelá hadička vedoucí od N75 do membrány Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Otmar Vloženo 22. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 22. Říjen 2006 jo díky,já si včera všiml že me to vyřadilo v kopci při 2700 ot.,pak jsem zastavil,vypnul motor,nahodil,prubnul a vyhodilo mě to až ve 3800 ot.,jinak to běžně vyhazuje ve 3300ot.Přijde mi to že to vyhazuje podle toho na jakou jedu rychlost.????? jsem z toho máče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 22. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2006 s rychlostí to nemá nic společného ale s plnícím tlakem,který je ale samo-úměrný rychlosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Otmar Vloženo 22. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 22. Říjen 2006 tak pokud tomu rozumím dělá při rychlosti?takže jak s tím tedy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alf Vloženo 22. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2006 Radek Otmar napsal: Alf:mohl by si mi to přiblížit?jak se k tomu dostanu?ze zhora to nejde a jak to vypadá tohle jsem nikdy neřešil funkčnost turba.měl bys fotky? Dostaneš se tam zespodu,podemotáži krytu motoru. Foto nemám ale můžu vyfotit tu starou membránu. Jde o to jestli ti opravdu nechodí to táhlo lopatek, to můžeš vyzkoušet z hora,nahmatáš hadičku co vede od ventilu k té membráně,vede dolů kolem pylového filtru k podtlakové membráně zespodu.Je to taková plechovka a nahoře má táhlo co vede k turbu. Drží na dvou šroubech na turbu a táhlo je nasazeno na čep a zajištěno segerovkou. Pokud se ti podaří táhlo odpojit tak zjistíš jestli jsou přidřené lopatky turba nebo seklá membrána. To táhlo normálně chodí cca 15mm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alf Vloženo 22. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2006 cosby napsal: nech někoho sednout za volant,posviď si na tu tyčku co jde od membrány do Turba,řeknu dotyčnému,ať zapne zapalování a tyčka se musí pěkně pohnout.Jinak to může dělat i styřelá hadička vedoucí od N75 do membrány Já to zkoušel odpojením hadičky od ventilu N75 vytvořil jsem podtlak ústy a druhou rukou kontrolovall táhlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nafta Vloženo 24. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2006 Radek Otmar napsal: Jo díky mrknu na to,jen je mi divné že to šlo,pak ne,pak zase v pohodě a po dlouhé době to zase vypadává.Je mi trapně když to do kopce natírám blbýmu golfu a pod.,pak mi klesne výkon a já jsem nucen to zastavit,zdechnout,natočit a pak zase vyjet. To stím golfem není hezký. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Otmar Vloženo 24. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 24. Říjen 2006 To stím golfem není hezký omlouvám se ale všichni golfáci jste strašní machři a podcenujete škodovky a když dotíráte je třeba vám ukázat prd...! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
najag Vloženo 26. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2006 Skodovke natriem aj so svojou starou Jettou :-))))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Otmar Vloženo 26. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 26. Říjen 2006 říkala praprababička když dostala důchod tak tlačila svoji stařičkou škodu 1000MB k benzině a předjel ji nějaký slovák s jettou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dimec Vloženo 27. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2006 Samozrejme taky zalezi jak se k motoru chovas.Pokud sednes do studeneho auta a hned tomu zacnes nakladat do kopce tak musis cekat ze se to nekde projevi.To samo i kdyz letis palbu po dalnicy a zastavis a hned zdechnes smrt pro turbo.V 81kw je naklapeni lopatek a turbo se samo i vice zahriva je chlazeno olejem a melo by se nechat bezet motor chviíli na volnobeh at se dochladi.jiank ta tvoje zavada bude nejspis pridrene lopatky.Nejlepe by bylo udelat log kanala 3,10,11 a hodit to sem at se na to mrknem.udelat akcni cleny na ventil n75 zda funguje.Poslechnout si ty hadicky jestli tam neni nekde dira.Vycistit popripade i vahu sprejem na brzdy pokud bude slaba-Mela by v plne zatezi ukazovat kolem 850-900mg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Otmar Vloženo 27. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 27. Říjen 2006 ahoj dimec.samosebou vím jak se k motoru chovat k turbu obvzlášt nakonec jsem synem řidiče z povolání tak jsem nějakou tu lekci kolem aut za ty léta dostal co se týče jízdy čas od času i lepanec za chyby to už tak bývá.nicméně se ted na to o víkendu mrknu co a jak,mám i kabel na vag tak mrknu na ty položky co píšeš a v neděli nebo v pondělí se vyjádřím.kouknu i do knížek kde se co nachází u tohoto vozu to bude má premiéra. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.