Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Podloz tvoje tvrdenie dokazmi.

 

Teda ja som skor zvedavy ako sa na nieco vyhovoris 😘

Upraveno od sk0d@

Nemusim a o tvem sporu s Ferdou jsem si pocetl... 

👏 bravo. Za technicku a fakticku odpoved ti davam cenu "poradca roka"

před 7 hodinami, p2p napsal:

Nemusim a o tvem sporu s Ferdou jsem si pocetl... 

Umíš též vypnout?

Nikto ju nevie vypnut. NIKTO.

 

NIKTO!!!

 

Ale ak vase mozgy to nevedia nijako prijat, a mate navyse zbytocnych 1000korun tak pridte do Blavy a tiez vam ju rovnako "spolahlivo" vypnem.

Upraveno od sk0d@

Kazdy ma svoji pravdu... 

Zdravím, v OBDeleven jsem objevil v položce Řídící jednotky -> Diagn.rozhraní datové sběrnice -> Dlouhé kódování... položku EM_Rekuperation, která byla aktivní. Zkusil jsem ji nastavit na neaktivní ....ale asi nepoznám, jestli to opravdu rekuperaci ("inteligentní" nabíjení) deaktivuje. Moje baterie je většinou na hodně malém  napětí (11,9-12,2V) a moc se mi nezdá kondice aku (i když v servisu jí prý testovali a je prý OK ...snažil jsem se ji dobít přes cigareťák modelářskou nabíječnou ...nemám teď možnost kde dobít napřímo na aku ze síťového dobíječe). Moc teď s autem nejezdím a když už, tak teď hodně krátké vzdálenosti. Takže by se to snažilo dobíjet naplno asi i kdyby byla rekuperace stále aktivní. Nejsem ten správný adept na to to sledovat a nějak vyhodnotit, hlavně z časového hlediska. Ale zajímalo by mě, jestli je deaktivací této položky opravdu rekuperace (potažmo "inteligentní" nabíjení) vypnuto nebo ne. Jestli někdo zkoušel nebo má možnost nastavit a chuť to zkoušet...

 

Screenshot_20210205_164013_com.voltasit.obdeleven_RED.jpg

před 13 hodinami, sk0d@ napsal:

Nikto ju nevie vypnut. NIKTO.

 

NIKTO!!!

 

Ale ak vase mozgy to nevedia nijako prijat, a mate navyse zbytocnych 1000korun tak pridte do Blavy a tiez vam ju rovnako "spolahlivo" vypnem.

Jsi psychopat?

Jasně to jde. Jezdí tak mraky aut. Stačí dát voltmetr do zásuvky. 

Pokud se jedná o tu verzi od Ferdy, tak to není vypnutí rekuperace, ale "jej" její potlačení, tzn. napětí skáče stále mezi nějakými 13V a 15V když je teplo. Navíc u novějších aut (minimálně od MR20) to jde potlačit jen se spuštěnými hlavními světly. Kdyby měl někdo problém, že si vymýšlím, tak naši mají právě toto potlačení od Ferdy na Karoqu (v rámci dodělávání další výbavy se nechalo udělat i toto). Takže ano, rekuperaci to omezí, ale rozhodně se nejedná o její plné deaktivování a už vůbec ne o stav jako měli auta před rekuperací, tzn stabilní dobíjení bez špiček.

Nekamenujte ma za nento prispevok, ale pri tom vytiahnuti konektora pri baterii napatie je urcie stabilne, teda neskace....(ci to uz nejak inac baterii neskodi, neviem...)

@Clerfayt ale houby, jasně, že rekuperace nejde úplně vypnout, pokud máš na mysli toto !!!!!!!!!!!! a jestli ano, tak předlož relevantní důkazy, jinak je to jen plácání holé slámy :-)  to co dělá Ferda je přesně tak, jak píše @Martab je to jen její potlačení tak, jak popisuje, vypnout prostě nejde a nikdo to neumí.

Potvrzuji, sam Ferda mi delanou upravu nazval pouze potlacenim, v zadnem pripade  deaktivaci a auto se pohybuje okolo 12.4 V den po jizde. 

13 hours ago, Clerfayt said:

Jsi psychopat?

Jasně to jde. Jezdí tak mraky aut. Stačí dát voltmetr do zásuvky. 

Klameš , nononooo. To sa nepatri. Obzvlast na technickom fore 😖

Ani Ferda nemluvil o vypnuti rekuperace, ale jen o castecnem potlaceni.

 

Pokud tady padlo "vypnuti", tak v souvislosti s bezpecnostnimi slozkami a nejsem si vedom, ze by to bylo spolehlive potvrzeno.

Nevím proč bazírujete na slovíčkaření. Jestli tomu říkáte vypnutí, nebo potlačení je mi ze srdce fuk. Hlavně že voltmetr ukazuje cca 14.5 V, resp. To dobíjí. 

Protoze vypnuti a potlaceni neni to stejne. 

Treba proto. 

Hlavně proto, že při potlačení voltmetr prostě neukazuje konstantní hodnotu a nejde to provést u novějších aut.

EDIT: Jen upřesním, že teď v zimě to bude držet konstantní hodnotu, ale né proto, že by byla rekuperace vypnutá nějakým kódováním, ale takto se to chová standardně ikdyž je rekuperace plně aktivní v těchto teplotách.

Upraveno od Martab

před 29 minutami, Martab napsal:

Hlavně proto, že při potlačení voltmetr prostě neukazuje konstantní hodnotu...

Jakto že ne? Nechcete mi psát, že mám fejkovej voltmetr?

Mam potlaceni u F3 a skace to 13 az 14.7.

Ve sluzebnim VW 2.0 TDI 75 kw origo stav rok 2019 a tam je stale 14.7 voltu, obcas 14.6 voltu. 

To jako VW tuto vymozenost nema? 

V 15. 2. 2021 na 0:48, parezorg napsal:

Zdravím, v OBDeleven jsem objevil v položce Řídící jednotky -> Diagn.rozhraní datové sběrnice -> Dlouhé kódování... položku EM_Rekuperation, která byla aktivní. Zkusil jsem ji nastavit na neaktivní ....ale asi nepoznám, jestli to opravdu rekuperaci ("inteligentní" nabíjení) deaktivuje. Moje baterie je většinou na hodně malém  napětí (11,9-12,2V) a moc se mi nezdá kondice aku (i když v servisu jí prý testovali a je prý OK ...snažil jsem se ji dobít přes cigareťák modelářskou nabíječnou ...nemám teď možnost kde dobít napřímo na aku ze síťového dobíječe). Moc teď s autem nejezdím a když už, tak teď hodně krátké vzdálenosti. Takže by se to snažilo dobíjet naplno asi i kdyby byla rekuperace stále aktivní. Nejsem ten správný adept na to to sledovat a nějak vyhodnotit, hlavně z časového hlediska. Ale zajímalo by mě, jestli je deaktivací této položky opravdu rekuperace (potažmo "inteligentní" nabíjení) vypnuto nebo ne. Jestli někdo zkoušel nebo má možnost nastavit a chuť to zkoušet...

 

Screenshot_20210205_164013_com.voltasit.obdeleven_RED.jpg

Chtělo by to vyzkoušet, jestli to udělá nějakou změnu.. Teď jen počkat, až bude venku cca 10st a sledovat voltmetr :)

před 3 hodinami, Clerfayt napsal:

Nevím proč bazírujete na slovíčkaření. Jestli tomu říkáte vypnutí, nebo potlačení je mi ze srdce fuk. Hlavně že voltmetr ukazuje cca 14.5 V, resp. To dobíjí. 

A jak jsi toho docílil, jestli se můžu zeptat?

Řekl bych, že vytažením konektoru u baterie. 

  • 3 týdny později...

Kdo jiný kromě Ferdy vám potlačení udělal?   Ferda si nechal poslat VIN a od té doby nereaguje na emaily.

Děkuji za rady

  • 1 rok později...

 Napadla me jedna vec. Kdyz se rekuperace a int.nabijeni snazi drzet baterii na 70-80%  tak v adaptaci baterie nastavit vyssi kapacitu?  Mam baterku napr. 70Ah nastavim vyrobce TU3 (exide)  a zadam nove seriove cislo. A misto tech 70Ah nastavim 90Ah.   ?  Nemohlo by si auto myslet ze bude teda drzet baterii stale na 80%   baterie kterou ma predepsanou jako 90Ah tedy ve skutecnosti bude dobijet na 90% az 100%  tu 70Ah baterku?

Aj keď to nie je nejaká Li-ion baterka, toto by som radšej nerobil. Nabíjacia krivka batérií sa mení podľa toho na koľko je baterka nabitá a čím bližšie si k plnej kapacite, o to slabším prúdom by sa mala nabíjať. Ak to takto oklameš, tak auto bude/môže tlačiť veľa šťavy do baterky ako keby ešte nebola plne nabitá, pričom už reálne bude na 90 % a viac. Týmto si ju podľa mňa iba skôr zničíš.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.