Přejít na obsah

Divné zvuky motora


Piťuka

Doporučené příspěvky

  • o 5 měsíců později...
V 29. 10. 2020 na 21:39, martind_ napsal:

Ano, dělá to ta spojka. Nicméně ve Škodě mě řekli, že neexistuje pouze výměna spojky, ale musí se udělat celá výměna spojka + klimatizace + medium do ní což je těch 25 tisíc Kč i s prací..

 

Když jsem se zeptal proč nejde vyměnit jen spojka, tak mi bylo řečeno, že to tak je a Škoda, aby ručila za svoji opravu vždy nařizuje měnit vše.

Zdravim , mam tiez zvlastny zvuk cize ten zvuk robi spojka klimatizacie a nie olejove cerpadlo ako sa to tu riesilo v diskuzii ? 

Editováno: , autor: BenjaminMatyo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, už dlouho sleduji toto téma a čekám že tento divný zvuk v motoru někdo vyřeší a podělí se s ostatními. Můj motor 2.0 CR 110kw typ CRMB, při koupi měl krásný zvuk. Po výměně rozvodů sady INA + originál vodní pumpy jsem začal sledovat tento divný zvuk. Tak vás chci poprosit zda někdo bude mít řešení, aby se tady s námi o tom podělil. Děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 8. 8. 2021 na 14:07, premium33 napsal:

Ahoj, už dlouho sleduji toto téma a čekám že tento divný zvuk v motoru někdo vyřeší a podělí se s ostatními. Můj motor 2.0 CR 110kw typ CRMB, při koupi měl krásný zvuk. Po výměně rozvodů sady INA + originál vodní pumpy jsem začal sledovat tento divný zvuk. Tak vás chci poprosit zda někdo bude mít řešení, aby se tady s námi o tom podělil. Děkuji.

ano, je to tak, dokonce jsem se chtěl se servisem soudit a pozvat si soudního znalce ..tím, že oni sundají rozvody a uvolní řemeny tak v 99% případů pak odejde spojka na klimakopresoru a začne to rachtat ..takže po rozvodech jsem musel dělat i výměnu spojky klimakompresoru s kompresorem a stálo mě to 27 tisíc.

Vše začalo po výměně rozvodů, do té doby absolutní klid..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

A čo teraz ?? Viem o tom, že to má takú špecifikáciu a viem aj o tom, že ten olej čo tam lejem má dokonca lepšie vlastnosti ako hociktorý 5w-30 olej s normou VW507.00.

 

Norma VW nieje vždy určujúca, je lepšie dodržať, ale ja viem prečo som dal taký olej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mně, kromě klasického "řachtání", které se tady už několikrát řešilo (a bude to pravděpodobně asi ten klimakompresor nebo vstřiky), začal motor po výměně tří žhaviček v neautorizovaném servisu dělat cvakavý zvuk. Dělá to i na volnoběh, ale kolem 800 ot./min. je už hodně málo patrný. Čím více otáček, tím rychlejší ten zvuk je. Nemusí to s těmi žhavičkami vůbec souviset, může to být jen náhoda... a může to být fakt od klimakompresoru. Nesetkal se někdo s tím zvukem, viz přiložené video? Jde to spíš někde odzadu v motorovém prostoru a asi někde níže, ne nahoře.

 

Editováno: , autor: xmenadis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řeším na své 2.0TDI teď taky nejspíš vstřiky. 

Projev je takovej, že při lehkým plynu kolem 1600ot auto pocukavá, poslední dobou už občas cítím jak sebou studený motor hází. Korekce úplně ukázkový do +-0.2mg. Jedině když běží regenerace tak na 1. a 2. válci je kolem 1mg, takže problém bude nespíš tam. Cvaká mi to taky. Možná zkusit vstřiky postupně odpojovat, jestli to nebude poznat. A samozřejmě nemusí klepat vstřik. 

V pal. filtru čisto...

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podľa mojich pozorovaní sú korekcie často krát zavádzajúce. Mám pocit, že väčšiu vypovedaciu hodnotu má spraviť test prepadov. Podľa pár mechanikov čo som sa pýtal tak korekcia je ovplyvnená aj opotrebením válcov. Z toho vyplýva asi to, že ak dáš nové vstreky tak automaticky nemusíš mať korekcie veľmi blízke 0mg. 

Napr. mám dve RS s rovnakým motorom. Jedna má 250tkm druhá 170tkm. Tá čo má viac km má všetky nové vstreky korekcie má 3 vstreky +-0,2mg jeden má tuším 0,8mg. Má pekný zvuk. Druhá čo má menej nemá vymenený ani jeden, zvuk hrozný, korekcie dosť podobné. 

 

@xmenadisnapadlo ma, že ak ti to začalo po výmene rozvodov tak by som hľadal v tom skôr problém. Otázka je sú dobre nastavené ???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@marfanPo výměně rozvodů ne, od výměny rozvodů jsem najel snad 3000 km, tak by to byla nějaká haluz. Když jsem dneska každopádně autem jel, tak mi přišlo, že při přidání plynu v určitých momentech cukalo. Ale potom jsem několikrát zkusil dát plný a nic, vše ok. Zvuk je to každopádně otravný, slyším to bez hudby i uvnitř auta. Zkusím asi prohlídku v autorizáku, nic lepšího mě teď nenapadá...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem byl na konzultaci v servisu, který nám servisuje auta ve firmě. Poslechl si to a podle jeho odhadu to bude jen velká náhoda, že to udělalo ve stejný čas, jako se měnily žhavičky. Jeho odhad byl nějaký ventil s váčkou... jen cituji a ani nevím, jestli správně, protože se až tolik v autech nevyznám. Dle jeho názoru s tím můžu v pohodě jezdit dál a řešit jen, pokud mě to štve, což teda štve... jen řešení by znamenalo odmontování hlavy a hodiny práce na motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můj je už EURO6, tak těžko říct. Každopádně ještě jeden poznatek. Byl jsem to na doporučení projet na vyšší otáčky delší dobu, aby se vypálilo vše možné. Cvakání nepřestalo, ale co se mi potvrdilo, tak když jsem jel na 5ku kolem 70 až 80 km/h a sešlápl jsem plyn pořádně, tak se auto začalo třepat, jako by se motor skoro dusil (respektive jako bych třeba při nízkých otáčkách sešlápl plný), přitom jsem měl snad kolem 1500 ot. / min., ne-li více. Možná fakt vstřiky a dodává to málo nafty? Ale otázka, jestli s tím může souviset to cvakání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

No, tak jsem zpět z autorizáku, kde zkusili ještě vstřiky a jsou vstřiky v háji. Co mě ale dost zaskočilo, je nacenění... 90 tis. Kč za výměnu 4 vstřiků? Schválně jsem zkusil obepsat i další autorizáky a další napsal 88 tis. Kč, takže víceméně stejná cena. To je šílenost 🤯 Naštěstí by to ta záruka měla pokrytý, tak uvidím, kde to nakonec nechám udělat. A budu se modlit, že to je fakt ono...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...