Únor 6, 20214 r No já studoval Octavii, Superba a Passata a dělali to všechny. Některá auta míň a některá víc. Superb 40.000 km, Passat 175000km a Octavia 170000km. Překvapivě Passat s tím nájezdem nejmíň.
Únor 6, 20214 r V podstate mám rovnakú skúsenosť s tým zvukom, že Passat to robí najmenej. Ja ale po zmene značky oleja to počujem minimálne. S 238tkm nabehanými.
Srpen 4, 20214 r V 29. 10. 2020 na 21:39, martind_ napsal: Ano, dělá to ta spojka. Nicméně ve Škodě mě řekli, že neexistuje pouze výměna spojky, ale musí se udělat celá výměna spojka + klimatizace + medium do ní což je těch 25 tisíc Kč i s prací.. Když jsem se zeptal proč nejde vyměnit jen spojka, tak mi bylo řečeno, že to tak je a Škoda, aby ručila za svoji opravu vždy nařizuje měnit vše. Zdravim , mam tiez zvlastny zvuk cize ten zvuk robi spojka klimatizacie a nie olejove cerpadlo ako sa to tu riesilo v diskuzii ? IMG_9892.MOV Upraveno Srpen 4, 20214 r od BenjaminMatyo
Srpen 4, 20214 r Právě teď, BenjaminMatyo napsal: Zdravim , mam tiez zvlastny zvuk cize ten zvuk robi spojka klimatizacie a nie olejove cerpadlo ako sa to tu riesilo v diskuzii ? IMG_9892.MOV
Srpen 8, 20214 r Ahoj, už dlouho sleduji toto téma a čekám že tento divný zvuk v motoru někdo vyřeší a podělí se s ostatními. Můj motor 2.0 CR 110kw typ CRMB, při koupi měl krásný zvuk. Po výměně rozvodů sady INA + originál vodní pumpy jsem začal sledovat tento divný zvuk. Tak vás chci poprosit zda někdo bude mít řešení, aby se tady s námi o tom podělil. Děkuji.
Srpen 10, 20214 r V 8. 8. 2021 na 14:07, premium33 napsal: Ahoj, už dlouho sleduji toto téma a čekám že tento divný zvuk v motoru někdo vyřeší a podělí se s ostatními. Můj motor 2.0 CR 110kw typ CRMB, při koupi měl krásný zvuk. Po výměně rozvodů sady INA + originál vodní pumpy jsem začal sledovat tento divný zvuk. Tak vás chci poprosit zda někdo bude mít řešení, aby se tady s námi o tom podělil. Děkuji. ano, je to tak, dokonce jsem se chtěl se servisem soudit a pozvat si soudního znalce ..tím, že oni sundají rozvody a uvolní řemeny tak v 99% případů pak odejde spojka na klimakopresoru a začne to rachtat ..takže po rozvodech jsem musel dělat i výměnu spojky klimakompresoru s kompresorem a stálo mě to 27 tisíc. Vše začalo po výměně rozvodů, do té doby absolutní klid..
Srpen 27, 20214 r V 6. 2. 2021 na 15:00, marfan napsal: V podstate mám rovnakú skúsenosť s tým zvukom, že Passat to robí najmenej. Ja ale po zmene značky oleja to počujem minimálne. S 238tkm nabehanými. A aký olej ste dali ak sa smiem pýtať?
Srpen 27, 20214 r Dávam tam tento za 1000km ma čaká ďalšia výmena. http://www.yaccooleje.sk/produkty/vx-premium/vx-1000-fap-5w40
Srpen 30, 20214 r Do tohoto motoru s DPF je VW specifikace 507.00 pokud se nepletu. 505.1 jsem lil do PD bez dpf v O2. Upraveno Srpen 30, 20214 r od Stanson
Srpen 30, 20214 r A čo teraz ?? Viem o tom, že to má takú špecifikáciu a viem aj o tom, že ten olej čo tam lejem má dokonca lepšie vlastnosti ako hociktorý 5w-30 olej s normou VW507.00. Norma VW nieje vždy určujúca, je lepšie dodržať, ale ja viem prečo som dal taký olej.
Září 5, 20214 r Tak mně, kromě klasického "řachtání", které se tady už několikrát řešilo (a bude to pravděpodobně asi ten klimakompresor nebo vstřiky), začal motor po výměně tří žhaviček v neautorizovaném servisu dělat cvakavý zvuk. Dělá to i na volnoběh, ale kolem 800 ot./min. je už hodně málo patrný. Čím více otáček, tím rychlejší ten zvuk je. Nemusí to s těmi žhavičkami vůbec souviset, může to být jen náhoda... a může to být fakt od klimakompresoru. Nesetkal se někdo s tím zvukem, viz přiložené video? Jde to spíš někde odzadu v motorovém prostoru a asi někde níže, ne nahoře. IMG_8072.MOV IMG_8071.MOV Upraveno Září 5, 20214 r od xmenadis
Září 5, 20214 r @martind_ Ale přitom diagnostika mlčí, aspoň podle servisu, kde jsem byl s těmi žhavičkami, tak v diagnostice se jiný problém, než se žhavícími svíčkami, neobjevil 😕 Je to možné, že by se vstřiky ani v takovém stavu v diagnostice neobjevily?
Září 6, 20214 r Stav vsterkov skôr napovedia ich korekcie ale ani to nemusí byť smerodatné aby si povedal že sú KO.Skontroluj pal.filter či v ňom nie su špony. Upraveno Září 6, 20214 r od marian.marcin
Září 6, 20214 r Řeším na své 2.0TDI teď taky nejspíš vstřiky. Projev je takovej, že při lehkým plynu kolem 1600ot auto pocukavá, poslední dobou už občas cítím jak sebou studený motor hází. Korekce úplně ukázkový do +-0.2mg. Jedině když běží regenerace tak na 1. a 2. válci je kolem 1mg, takže problém bude nespíš tam. Cvaká mi to taky. Možná zkusit vstřiky postupně odpojovat, jestli to nebude poznat. A samozřejmě nemusí klepat vstřik. V pal. filtru čisto...
Září 6, 20214 r Podľa mojich pozorovaní sú korekcie často krát zavádzajúce. Mám pocit, že väčšiu vypovedaciu hodnotu má spraviť test prepadov. Podľa pár mechanikov čo som sa pýtal tak korekcia je ovplyvnená aj opotrebením válcov. Z toho vyplýva asi to, že ak dáš nové vstreky tak automaticky nemusíš mať korekcie veľmi blízke 0mg. Napr. mám dve RS s rovnakým motorom. Jedna má 250tkm druhá 170tkm. Tá čo má viac km má všetky nové vstreky korekcie má 3 vstreky +-0,2mg jeden má tuším 0,8mg. Má pekný zvuk. Druhá čo má menej nemá vymenený ani jeden, zvuk hrozný, korekcie dosť podobné. @xmenadisnapadlo ma, že ak ti to začalo po výmene rozvodov tak by som hľadal v tom skôr problém. Otázka je sú dobre nastavené ???
Září 6, 20214 r @marfanPo výměně rozvodů ne, od výměny rozvodů jsem najel snad 3000 km, tak by to byla nějaká haluz. Když jsem dneska každopádně autem jel, tak mi přišlo, že při přidání plynu v určitých momentech cukalo. Ale potom jsem několikrát zkusil dát plný a nic, vše ok. Zvuk je to každopádně otravný, slyším to bez hudby i uvnitř auta. Zkusím asi prohlídku v autorizáku, nic lepšího mě teď nenapadá...
Září 7, 20213 r Keď cuká tak môže byť problém v systéme Railu,len prečo besprostredne po rozvodovom konaní?????
Září 8, 20213 r Tak jsem byl na konzultaci v servisu, který nám servisuje auta ve firmě. Poslechl si to a podle jeho odhadu to bude jen velká náhoda, že to udělalo ve stejný čas, jako se měnily žhavičky. Jeho odhad byl nějaký ventil s váčkou... jen cituji a ani nevím, jestli správně, protože se až tolik v autech nevyznám. Dle jeho názoru s tím můžu v pohodě jezdit dál a řešit jen, pokud mě to štve, což teda štve... jen řešení by znamenalo odmontování hlavy a hodiny práce na motoru.
Září 8, 20213 r Ak máš prestavovač vačiek tak teoreticky by to mohlo robiť ale neviem či tvoj 110kw dvojliter to má, či to nemá len 135/140kw dvojliter. Ja to na Euro5 135kw nemám má to až Euro6.
Září 8, 20213 r Můj je už EURO6, tak těžko říct. Každopádně ještě jeden poznatek. Byl jsem to na doporučení projet na vyšší otáčky delší dobu, aby se vypálilo vše možné. Cvakání nepřestalo, ale co se mi potvrdilo, tak když jsem jel na 5ku kolem 70 až 80 km/h a sešlápl jsem plyn pořádně, tak se auto začalo třepat, jako by se motor skoro dusil (respektive jako bych třeba při nízkých otáčkách sešlápl plný), přitom jsem měl snad kolem 1500 ot. / min., ne-li více. Možná fakt vstřiky a dodává to málo nafty? Ale otázka, jestli s tím může souviset to cvakání.
Září 24, 20213 r No, tak jsem zpět z autorizáku, kde zkusili ještě vstřiky a jsou vstřiky v háji. Co mě ale dost zaskočilo, je nacenění... 90 tis. Kč za výměnu 4 vstřiků? Schválně jsem zkusil obepsat i další autorizáky a další napsal 88 tis. Kč, takže víceméně stejná cena. To je šílenost 🤯 Naštěstí by to ta záruka měla pokrytý, tak uvidím, kde to nakonec nechám udělat. A budu se modlit, že to je fakt ono...
Září 24, 20213 r To je dobrej fór 90k. Vstřik se dá koupit kolem 5,5k a když to dobře půjde tak za hodinu je hotovo.
Září 24, 20213 r Je to zvláštní jak daleko je udržování v chodu moderních aut mimo ekonomickou realitu většiny občanů...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.