Vápno Vloženo 24. Září 2021 Sdílet Vloženo 24. Září 2021 Záleží na tom jak je kdo ochotnej takový servis živit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xmenadis Vloženo 25. Září 2021 Sdílet Vloženo 25. Září 2021 No takové servisy budou živit primárně společnosti, které poskytují auta na operák... takových firemních Octávek jsou hromady, takže si dokážu představit, že obživu mají slušnou. Jsem zvědav, co mi odepíšou ještě z ostatních autorizáků, kam jsem psal, jestli to fakt všude bude okolo těch 90k.... je to naprosto šílená částka, co si budeme povídat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 25. Září 2021 Sdílet Vloženo 25. Září 2021 Podla mna bude ta cena plus minus rovnaka. Ja som sa pytal na vstreky v autorizaku a tam je cena 625€ kus. Ja som zohnal cca za 210€. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 26. Září 2021 Sdílet Vloženo 26. Září 2021 (editace) Tak dává to smysl, musíte si uvědomit, že z ceny dílů se živý celý ten obchodní komparz, který ve skutečnosti nic nedělá. Kravaťáci v autorizákách mají výrazně vyšší platy než montéři na dílně, tak dává celkem smysl že marže na náhradních dílech budou vyšší než samotná práce mechanika. Celý ten hancábl když přijdete do autorizáku jednoduše levný není. Ono vydělat peníze na 50K+ čisté mzdy není jen tak. Editováno: 26. Září 2021, autor: 15degren 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xmenadis Vloženo 26. Září 2021 Sdílet Vloženo 26. Září 2021 @15degren To si samozřejmě uvědomuju. Sám pracuju v maloobchodu, takže je mi jasné, co za náklady za těmi autorizáky, Škodou, logistikou,... je. Ale i tak mě ta marže na tom překvapila, že je potřeba až tak vysoká. Já osobně čekal třeba do 50 až 60k. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martind_ Vloženo 27. Září 2021 Sdílet Vloženo 27. Září 2021 Tomu nevěřím, 90 tisíc za nové vstřiky? Za 90 tisíc se dá koupit kompletně nový motor .. Jinak mě to v poslední době dělá to stejné, kolem 1300 - 1600 ot/m občas cítím mikrosekundové zaškubnutíčko.. Mám najeto 237 tisíc km a je pravda, že motor je o dost hlučnější, než byl v minulosti. Já jsem ochotný za vstřiky dát do 20K a stejně přemýšlím, že už auto pošlu do světa. Z absolutně bezúdržového auta se stala kasička na peníze a to všechno se zlomilo ve 180 tisících nájezdu a pak už to šlo vodní pumpa, klima kompresor, kroužek pod volantem, různý spínače hadičky Dal jsem do servisu tak 130K za poslední dva roky .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vápno Vloženo 27. Září 2021 Sdílet Vloženo 27. Září 2021 Téměř žádné auto pokud se o něj nechceš/neumíš starat sám, nemá smysl držet dýl než 200kkm. Případně po vypršení záruky. To tak bylo, je a bude. Závady co jsi vypsal jsou normální u O3 a pokud máš ve 230kkm na výměnu vstřiky tak co byste ještě chtěli víc s kvalitou nafty u nás?... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martind_ Vloženo 27. Září 2021 Sdílet Vloženo 27. Září 2021 hele ještě mě napadlo, na neutrál když prošlápnu motor tak chodí jako hodinky, ale pouze v záběru na 3 rychlostí stupen mezi 1500 ot a 1800 ot občas udělá škubnutí ..nemůže to být i něco s převodovkou nebo tak? tak jasně, máš pravdu, proto cokoliv se stane tak udělám, vyměním - já ji bohužel sjel za 4,5 roku, moje chyba :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xmenadis Vloženo 28. Září 2021 Sdílet Vloženo 28. Září 2021 před 18 hodinami, martind_ napsal: Tomu nevěřím, 90 tisíc za nové vstřiky? Za 90 tisíc se dá koupit kompletně nový motor .. Ano, je to tak, 90k za komplet sadu vstřiků. Už mám odpověď od všech čtyřech autorizáků, kam jsem psal, a u všech se to pohybuje +- pár tisíc okolo této hranice. Rozpětí je 88 až 92 tis. Kč. Neboj, nejsi sám, koho to hodně překvapilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 29. Září 2021 Sdílet Vloženo 29. Září 2021 Pokud měníš jenom vstřiky tak to zvládneš i na parkovišti před bytovkou, takže pokud koupíš za 5K nový tak proč bys to vůbec dával do autorizáku a dával jim za to 70K navíc ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vápno Vloženo 29. Září 2021 Sdílet Vloženo 29. Září 2021 Má to v záruce jestli jsem to správně pochopil. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xmenadis Vloženo 29. Září 2021 Sdílet Vloženo 29. Září 2021 Přesně tak, mám zaplacenou prodlouženou záruku přes prodejce, takže pokud to půjde uplatnit na ni, tak to uplatním. Mimochodem podle informací, co jsem dostal, se musí nové vstřiky u těchto novějších motorů ještě nějak nastavit přes diagnostiku, aby fungovaly úplně správně. Ale uvidíme, jak to dopadne. Už jsem poslal do pojišťovny, kde je ta prodloužená záruka, podklady, čekám ještě na to, až jim autorizák pošle příslušné podklady z jejich strany a potom se ještě asi bude řešit tlaková zkouška, protože samozřejmě nechtějí platit automaticky za všechny čtyři, pokud by všechny čtyři nebyly vadné. Podle diagnostiky jsou vadné minimálně 3 kousky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vápno Vloženo 30. Září 2021 Sdílet Vloženo 30. Září 2021 Ano vstřiky se zapisují do ŘJ. Zvládne to každý průměrný garážista s VCDS. Dej pak vědět. Alespoň uvidíme v praxi jak fungují tyhle všelijaké prodloužené záruky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Huggito Vloženo 3. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2021 V 4. 1. 2020 na 0:27, RBS napsal: Ahoj, motor CRMB najeto 194000km, po rozvodech. Ten samy hrozny zvuk. Po zahrati motor znatelne ztichne. Uvaha o oleji a jeho tekutosti na zaklade teploty vypada na cestu spravnym smerem... Zkusim novy olej a asi proplach a uvidime?? Ahoj lidi mám stejný problém podařilo se někomu již problém odstranit , za autorizák vše v pořádku zvuk se začal projevovat po rozvodech před rozvody nic. nájezd 195000 auto 2,0 110 kw kontola 2x furt stejny vysledek vše je v pořádku ... Tenhle divný zvuk vychází z olejové vany pri startu Pomohla výměna olejového čerpala ??? Popř nějaké jiné řešení??? Po vytažení olejové měrky strašný zvuk .. po zahřátí nic.děkuji za nějaké info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martind_ Vloženo 5. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2021 To je nějaká olejová vývěva nebo co, ptal jsem se taky na tom, po nastartování to za 20 sekund zmizí .. nicméně napadlo mě ještě k těm vstřikům a škubání, jak se pozná odcházející turbo? já totiž při vyřazení ve výkonu slyším takové pfůů, tubro začíná podle zvuku více pískat a má určitě vliv také na to, jak auto jede.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichaelRydl Vloženo 9. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2021 Dobrý den, chtěl bych se zeptat: v posledních týdnech se mi u Škodovky (Octavia 2.0 TDI 110kW, rok výroby 2017, po faceliftu) začaly ozývat divné zvuky (jak kdyby rychlé klapání skořápek o sebe) vycházející někde od motoru. Viz. přiložené video v odkaze: https://streamable.com/6o204u Nemáte s tím někdo zkušenosti? Případně nevíte, co by to mohlo dělat? V servise mi řekli, že to tak normálně dělává, že to není žádný problém. Dělali mi před týdnem nové rozvody a měnili i klínový řemen, ale pořád to dělá. Díky za případné odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marian.marcin Vloženo 9. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2021 (editace) Ja len že trocha nižšie máš na to topic a Pawouk ťa asi sekne ale toto je asi normal common rail sound s tým že tam v pozadí švecholí možno niektorý vstrekovač ale inak by som to neriešil pokiaľ ide auto bez problémov. Editováno: 9. Říjen 2021, autor: marian.marcin 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2021 Témata sloučena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xmenadis Vloženo 9. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2021 @MichaelRydlJak říká @marian.marcin, tak ten zvuk asi zatím ok, dokud to nezačne více... Postupně to graduje a asi to fakt bude nějaký vstřik. Jako můžeš si je nechat změřit aspoň přes diagnostiku, to je práce na třeba max deset patnáct minut, abys věděl, na čem jsi. Já bych to po mé zkušenosti výše udělal, jen preventivně a případně to zkonzultoval s někým, kdo ví. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xmenadis Vloženo 27. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2021 (editace) Tak po dlouhých týdnech čekání konečně přináším nějaké rozuzlení. Včera přišlo vyjádření ze Soběslavi o stavu všech čtyřech vstřiků. Výsledek viz níže ve screenshotu. Jednoduše řečeno všechny čtyři v řiti. Toto vyjádření bylo zasláno k posouzení do pojišťovny, ta opravu schválila v rámci té záruky, takže příští týden bych mohl mít své auto snad zase pojízdné. Takže pokud mám posoudit, jestli se vyplatí si takovou prodlouženou záruku zaplatit, tak určitě doporučuji všemi deseti. Přidávám ještě měření korekcí vstřiků, než se vytáhly z motoru A obecně teda doporučím, že pokud vám cvaká motor, určitě se mrkněte aspoň na korekce vstřiků, to by mohlo být první vodítko. Editováno: 27. Říjen 2021, autor: xmenadis 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike.motor Vloženo 3. Listopad 2021 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2021 On 9/2/2019 at 6:24 PM, Birniboy77 said: Zdravím, takže tenhle zvuk je v normálu? 4339634F-272D-4D82-96FB-383ADD93384B.MOV Ahoj, řešil jsi to od tý doby nějak? Auto mi dělá úplně to samý. Moc dík za reakci! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bjack Vloženo 5. Listopad 2021 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2021 (editace) Tady to "chroupání" mi to za studena dělá taky, za tepla ne. O3 FL 2.0 TDi 110kW 6DSG r.2017, 110tkm najeto. V 90 dělaná vodní pumpa na záruku vč. výměny chlad. kapaliny. Editováno: 5. Listopad 2021, autor: bjack Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 5. Listopad 2021 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2021 V 25. 9. 2021 na 9:34, marfan napsal: Podla mna bude ta cena plus minus rovnaka. Ja som sa pytal na vstreky v autorizaku a tam je cena 625€ kus. Ja som zohnal cca za 210€. máš konkrétne číslo dielu toho vstreku ? pozriem ti presne koľko má na tom dealer maržu a aká je doporučená cena podľa fabriky ... to že si niečo kúpil cez net je super , delphi vstrekov je plno lebo to repasujú v každej garáži , je aj plný net nových z dôvodu že sa to proste vo veľkom rozkráda vo fabrike ... pamätám si doby ako boli vstreky na 1,6 CAYC niekedy po 100-150eur kus na predaj a bolo toho plno , dnes ich nemáš nikde a ak zoženieš tak nákupka je cca 400eur ... je to vždy o aktuálne vyrábaných autách a o tom čo sa dá zohnať pod rukou ,,, ceny dielov hlavne na staršie autá nikdy neklesali ale naopak rastú ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 5. Listopad 2021 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2021 @suri. dva som kupoval zo škoda dielov za 207€ https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/04l130277ae-vstrekovacia-tryska-2-0tdi-42456.html A dva s CC-autodily pôvodne som mal objednané za 179€ ale tie nemali od toho dodávateľa tak od druhého poslali za 195€. Priebežne som pozeral tie ceny a dlho sa nehýbali. Teraz ma tá cena 295€ celkom aj prekvapila. Sú to repasy ?? Pretože keĎ som ich vybalil tak nebol náznak toho, žeby boli niekedy namontované niekde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xmenadis Vloženo 5. Listopad 2021 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2021 Pochybuju, že ty za Škoda-díly budou repasované. Každopádně číslo dílu je 04L 130 277 AC (to mám na cenovém rozpisu opravy). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.