Přejít na obsah

Zatéká do interiéru


Harley1006

Doporučené příspěvky

Mě to teklo u řidiče jak jsou výdechy topení tak okolo nich.

A z toho rozhraní mezi polystyrenovým deklem a plastovým krytem.

Tobě to proteklo za spodním krytem A sloupku.

Zkus se podívat jestli ti sedí ten plast dole u čelního skla.

Editováno: , autor: j0ska
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U dveří je jeden problém. Do nich vždy po skle teče voda, to je v pořádku, pokud je vše jak má, tak zas vyteče dole kanálky. Vpředu mezi dveřmi a stahovačem je ale jakási "kapsa", ve které se postupně usazuje bordel, ne moc, ale stačí to na to, aby tam bylo stále vlhko a postupně tam odchází nejen zinková ochrana samotného stahovače, ale hlavně jeho obvodové těsnění. Pokud někomu takhle teče dveřmi, bude to patrné i na samotných dveřích, kdy dole pod tapecem budou patrné sopy po stékající vodě.¨

Já tohle řešil před rokem, kdy se dodělávaly zadní okna do elektriky..sundaly se i přední stahovače a vše je po obvodu podtmeleno polyuretanovým tmelem. Od té doby je klid.

Co jsem na to koukal, tak časem by asi uhnil i ten samotný plech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak pánové abychom to ukončili.Položil jsem otázku a ahned si na ni odpovím.Po odvrtání nýtů reproduktoru se dostanete do vnitřku dveří,pak stačí odvrtat pět spodních nýtů

vnitřního plechu,obrnit se trpělivostí a přes ten otvor reproduktoru ty staré nýty vyndat ven,jinak tam budou rachotit.Pak to stačí podsilikonovat,jak už psal Jirka,a celé to znova přinýtovat. Nýty do dveří 6x12mm, do reproduktoru 5x15mm.Než začnete sundavat tapecírunk,kupte si nové plastové příchytky, praskají.

Dnes jsem se bavil se zaměstnancem Okimu,přetěsnění dveří cca.1000Kč/jedny,mě 150Kč/za čtvery.Tento broblém se zatékáním již řešili,odchází tam to těsnění,o kterém psal Jirka.RGB

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, priatelia, som z toho cim dalej tym viac smutnejsi.....

este som zistil, ze po dazdi, ked otvorim prave predne dvere, tak sa "z nich" vyleje voda. cize to naozaj vyzera tak, ze nema kam ottekat. tak neviem. nepomoze toto este k diagnostike problemu?

Skus zo spodu dveri precistit odvodnovacie dierky. Zvyknu sa zanasat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

este som zistil, ze po dazdi, ked otvorim prave predne dvere, tak sa "z nich" vyleje voda. cize to naozaj vyzera tak, ze nema kam ottekat. tak neviem. nepomoze toto este k diagnostike problemu?

Jak píše Carlito, tohle mi dělá když auto někde stojí pár dní v dešti nakloněné. Do auta ale neteče a snad ani nebude :unsure:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím jak O I, ale fabie na zatékání dveřmi tpí ukrutně. Celkem stojí za zváření, ty nýty nahradit šrouby (do děr ve dveřích se nalisují matky) - přetěsňování dveří se po pár letech provozu stane víceméně pravidelným servisním úkonem.

Rada dobrá, ale jaké použít ty nýtovací matice M6 nebo M8, původní nýty mají průměr 6, ale otvor v krycím plechu je 8. Já myslím, že M6 by mohly stačit, jen ještě váhám, jaký materiál, jestli stačí hliník, nebo kov. Taky jestli tam může přijít normální plochá hlava, nebo jestli musí být zápustná.

Škodovka prý na tento úkon vypracovala manuál a rozeslali ho do servisů, nemá někdo přesnou informaci?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...

Já jsem nakonec použil ty hliníkové nýtovací matice M6 s plochou hlavou (takový límec) a s vroubkovaným dříkem, aby se to pokud možno nikdy neprotočilo, pokud by šroub v nýtu nějak zareznul. Už i párkrát pořádně pršelo, ale v autě sucho. Měl jsem strach z té hlavy, protože když je to přinýtované, je to plech na plech a těsnění kolem je pořádně zmáčknuté. Teď je mezi plechem dveří a plechem stahovačky hlava té nýtovací matice. Ale těsnění je z nějaké pěny, tak se to roztáhlo a drží i bez dotmelení. Pokud by to povolilo, tak s těmi šrouby to dotmelit už bude brnkačka :feve: .

Velká výhoda nýtovacích matic M6 je i v tom, že na jejich montáž stačí kleště za cca 1000Kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Dveře jsem měl dnes rozebrané a nevím, proč by mělo zatékat do vozu. Krycí plech dvěří, který slouží zároveň jako nosný prvek pro stahovačku okna je utěsněn gumou. Nemyslím si, že by tudy voda mohla protékat. Ale možné to samozřejmě je. Přes reproduktor toto utěsnit rozhodně nejde. Navíc, když budeš odnýtovávat repro, tak ti do dvěří spadnou zadní strany nýtů a ty se budou vyndavat velice špatně. Doporučuji těsnění krycího plechu obtáhnout silikonem a zrovna tak i všechny sponky, které drží kabeláž na svém místě. Samozřejmě doporučuji pročistit odtokové kanálky ve spodní hraně dveří. Jo a pánové doporučuji vám i nechat si vystříkat dutiny dveří voskem. Protože jsem v nich nenašel jinou povrchovou úpravu než lak, který je v tomto místě namáhán bordelem, kterého je zde opravdu hodně. Zároveň vám vosk utěsní i mezeru z vnitřku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ti nevím, zda jsi měl stahovačku někdy sundanou, ale to "gumové" těsnění na ní celkem snadno odchází a pak není problém, aby voda netekla pod ní..celkem často se tak po pár letech stane..navíc v tom místě také má ten pozink tendenci více oxidovat. Pomůže jedině zatmelit po obvodu, určitě je blbost těsnit kolem příchytek na elektriku, není důvod, kolem nich nic neteče. Pokud jde o ošetření dutin voskem..k čemu to. škodovka dává 10 let na prorezivění karoserie, navíc pod lakem je pozink. Naopak v případě, že ti pak náhodou někde něco prorezne a ve škodovce ti zjistí, že jsi použil nějaký vosk, ideálně ještě ne jimi používaný a schválený, rádi ti vše s chutí naúčtují a záruku neuznají ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

U ridice i spolujezdce pokud hodne prsi ,tak tam jak jsou plasty A sloupku a jdou dolu kolem palubovky k noze ridice a spolujezdce tak zpod toho plastu mi tece voda na koberecky a musim rict ze docela dost. Stalo se jiz nekomu???

Mam OII Elegance a ked DLHO prsalo ( napr.celu noc) nasiel som zatecenu vodu v priestore u noh spolujazca.Auto bolo v zaruke,neporusene tak som siel reklamovat.V autorizovanom servise v Porche Nitra na mna pozerali,vobec nevedeli co s tym.Po 3 hodinach mi chlap oznamil ze "vytopili celu mycku" a nic - problem podla nich nie je.Ako keby si potreboval clovek vymyslat ze ma v aute za 700 000 SK VODU !!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zatéká tam přes dveře sundat tapeci a podnima jsou přinejtovaný plechy a přezně zatéká (ty maj na kraji takový pěnový těsnění a to je špatný)bude to tam trošku vidět zkorodované ztékance z toho plechu.Pak ta voda stéká po dveřích dolu k v nitřnímu těsnění a dolu na koberce. Někde to tady uřčitě je,řešilo se to tu.Máš to v záruce tak jim řekni že už to víš odkud to je ať se staraj.A ať ti udělaj všechny dveře. Jo a hlavně to zatejká ,když je auto nakřivo z kopce do kopce nebo i nakloněné do strany.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to mi připomíná Fábii, tam do interiéru zatékalo hlavně zadníma dveřma, holt koncernové nedostatky se občas vracejí. Taky okolo toho přinýtovaného plechu, jakoby zdegradované těsnění, obtáhlo se to silikonem - neutrálním! a vystaráno.

Editováno: , autor: Rass
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Univerzální silikon je špatně, musí být neutrální. Univerzální sil. má acetátový-kyselý systém vulkanizace a na nechráněných kovech - měď, nerez, hliník způsobuje povrchovou reakci (oxidaci, na mědi se ji říká meděnka, lechce nazelenalý povrch) a následně na tomto povrchu nemusí držet, jakoby s tou mikro vrstvičkou "odskočí" a vznikne mezírka kudy může opět zatékat. Toto Neutrální silikon nedělá, lepí se jim např. zrcadla, což se opět univerzálem nesmí! Ne všechno univerzální je na cokoliv.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

já jsem po sundání tapecu objel ten nanýtovaný vnitřní plech dokola silikonem, a zatím je pokoj....

Takže toto řešení se ukázalo jako nedostatečné, minulý týden jsem měl po těch deštích v autě rybník, doslova. Takže rozborka interiéru, sedačky ven, koberec zvednout, tlumící rouno pod kobercem ven, vysušit, atd.

A samozřejmě radikální řešení zatékání - stahovačku odnýtovat, a pořešit pořádně to těsnění. Poznatek - to "pěnové" původní těsnění je po 4 letech na spodní straně stahovačky pěkně zpuchřelé, prostě KO, hlavně v rozích. Pozink pod těsněním už začíná rezivět. Zítra se jdu zeptat do Škodovky, jestli se dá to těsnění koupit samostatně nové... i když nějak si myslím, že mi budou cpát novou stahovačku celou.

Jinak jsem nalisoval nýtvací matice hliníkové prům 5 mm, není třeba kupovat na to nýtovací kleště, stačí podomácku vyrobený přípravek ze dvou šroubů, jedné matice a kousku pásoviny.

Editováno: , autor: Kajman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...