Přejít na obsah

Ceník Škody Scala


Yosef

Doporučené příspěvky

Na druhu stranu. Pred covid-19 som stale bol v tom, skrz ceny novej scaly, ze ju predam za to za co som ju kupil, ak ma nasere to auto este dalsimi vadami. Teraz pocas covid-19 som si nebol isty, ale nova cena scaly v tomto nam majitelom nahrava. Na dalsiu stranu, svokor tiez chcel auto a lavyberal. No padli mu zakazky a odlozil to. A tych ludi bude viacej, co kupu auta odlozia a uvedomia si, ze tolko penazi v tychto casoch nedam. To isto firemne vozy. Ta cena je stanovena na obdobie, ked su ludia konzumne rozsafny a nie na obdobie recesie.

Editováno: , autor: csabac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petroch, může být! Když nebude odbyt, tak co jim zbyde. Nebo taky jinak, pokud se nebude Scala  prodávat a stále se bude tlačit cena nahoru, tak buď na nás vychrlí elektromobily za tzv. "rozumnější" cenu abychom je kupovali a o to koncernu jde (nebo to tak chápu), nebo opravdu nerozumím co tím ten koncern zamýšlí, ale asi vědí co činí? Pokud jenom něco zkouší, a nejsou si jistí, tak by taky mohli padnout na hubu, anebo se v dohledné době bude měnit představenstvo ve Wolsburgu, když to nevyjde ? Logika některých kroků u současného vedení VW AG mi nějak uniká!

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to beru logicky jako u nás ve firmě - co není dokonalé a chci to prodávat snížím cenu a prodá se více kusů než za původní ( mám větší obrat i zisk). Stategii škody nechápu, uvidíme co v červnu a nový MR2021. U Rapidu to udělali hned a vyplatilo se jim to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co bude dál je v křišťálové kouli, předjímat či spekulovat je předčasné. Jako dnes slyším tvrzení Kalouska v r. 08, že nevidí u nás nikde krizi. Krize přišla a já si díky ní koupil v r. 09 první novou škodovku od semišovýho převratu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nikdo neví co bude, a upřímně, vážně si myslíte že změna ceníků je hotová během 14dnů? Spíš bych vsázel na to, že toto zdražení bylo plánované už někdy koncem minulého roku a teď to prostě jen "naběhlo v nevhodnou dobu". Nějak na současnou situaci budou muset reagovat, buď nechají "nové ceníky" a budou doufat, nebo budou ceníky nové, no uvidíme jak zareagují... Navíc nikdo neví, zda 20.4. je opravdu finální termín a zda se nebude posouvat dále.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Škoda zdraží, dle všeho bylo zdražování dlouho plánované a člen dozorčí rady, včetně Povšíka o tom nevědí?

 

To se potom divím, že ŠA dosud fungovala, když je vrchní “managment” mimo.

 

Argument, že ŠA je moloch moc neberu z důvodu, protože vir řádil v Číně již od ledna, tudíž čas na reakci nějaký byl. A pokud v dnešní době neumí firma(y) pružně reagovat, tak jednoduše přinejhorším zaniknou.

 

Zřejmě si mysleli, že se vir Evropě vyhne a zdražení projde bez povšimnutí. Bohužel, realita je jiná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to říkal již dříve, že podnik, třebaže nadnárodní a obrovský, který neumí pružně reagovat doslova ze dne na den, tak buď nám lže, nebo tam mají pěkný bordel, spíše asi to první.  Zastavit výrobu dokázali (museli) skoro okamžitě, ale změnit dlouhodobě naplánované ceníky nejde? Tohle ať si vykládají společně na jejich dozorčí radě, mluví skoro stejně, jako někteří naši vrcholoví politici. Jejich výrobky mám rád, ale jejich současná obchodní a výrobní politika a vstřícnost zákazníkům se mi osobně moc nelíbí. 

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 2
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S odstupem několika dní musím říct, že si zdražení všimla většina lidí z mého okolí. I ti, které auta zas tak normálně neberou a tyhle věci nesledují. A vubec ne že bych se ptal, prostě na to přišla řeč. Zprávy proletla mezi lidmi jako blesk, takže i strejda z Horní Dolni to slyšel. Chápu, že vše bylo plánované, ale v současné době to bylo také extrémně nešťastné rozhodnutí, které značce uškodilo víc než se může zdát. Dalo se počkat, jak se situace vyvine. Možná ani Vóša z Hčka by si svého času takový krok v této situaci nedovolil.

 

Ve mě osobně to zanechalo hořkou pachuť. Škodovku mam uz několikátou, nicméně v dobách krize udělat toto je s**ňárna. 

Editováno: , autor: Petroch
  • Líbí se mi 1
  • Negativní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oni vydělávají, člověk si to ani neumí představit.
Větší zisk je, když tomu dají atraktivní cenu pro lidi a prodá se x.set kusů příklad třeba litrové Octavie Combi byli rozebrané hned a i sleva 7% šla z těch 440tis.
Výrobní cena Scaly může oscilovat kolem 100tis., náklady ... a dost ještě na tom mají.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co tady skuhráte jak stará Blažková na návsi? Buď na to máte a koupíte, nebo nemáte a koupíte Hyundai (nebo nic). Když jim to nebudou lidi kupovat, budou muset zlevnit, když budou kupovat, jede se vesele dál. ŠA není charitativní organizace. Jak snadné. K čemu tedy ty zbytečné litanie? K ničemu. Nikoho to stejně nezajímá.

  • Líbí se mi 2
  • Pozitivní 2
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale vždyť je to tady léta pořád dokola to stejné (tudíž to nemá souvislost s aktuální situací) - jakmile ŠA změní ceníky směrem nahoru, pár (obvykle) stejných skuhralů na foru horem dolem brečí. Signifikantní pro většinu z nich je, že to konkrétní auto by stejně nikdy nekoupili i kdyby zrovna náhodou u něj šla cena dolů...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...