Přejít na obsah

Ceník Škody Scala


Yosef

Doporučené příspěvky

Kdyby sis prostudoval pravidla, tak bys věděl, že stanmar nic neporušuje a nemusel se takto ptát.

Tak ŠkodoFku ignoruj a kup si BMW za trapných 972 000 kč v záruce.

Nechápu, v čem máš pořád problém.

Je vidět, že se v cenové mapě orientuješ a jen tak si na tebe nějaký výrobce nepřijde :)

Já bych si taky za dane penize novou O nekoupil,

ale zda mají cenu nadsazenou ukáží prodejní výsledky a rozhodně ne xmen201,

pokud nebudou prodeje dle představ, mohou s cenou pracovat a prostřednictvím akcí cenu prolevnit.

Běžný jev v obchodě...

 

 

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Holt pravděpodobně část lidí v pokrizové době půjde od Škodovky směrem k jiným (levnějším) značkám. Pokud lidem a firmám budou chybět peníze (a to asi celosvětově ano), tak ani ty flotilové nákupy nebudou skákat po Octaviích ceníkově za cca 3/4 miliónu a po Scalách za 1/2 miliónu a výše (samozřejmě firmy nakupují ve velkém za jiné ceny). Spíše teď může Škodovce pomoci, že vrátila do hry uvažovanou Fabii combi IV, no a ta by mohla popř. nahradit obměnu firemního parku, tedy pokud se firmy rozhodnou pro Škodovku a budou muset šetřit.

Prostě Škodovka se u svých modelů z vyšších než malých tříd  dostává cenově na úroveň prémiových aut. Teď jsem se zrovna díval na web Dacie a tam je krásná sleva na skladové Dustery po cca 50.000,- Kč, tak to už pro zájemce stojí za to. Dokud se Škodovce celosvětově nezaseknou prodeje a enormní poptávka po jejích vozech, tak upřímně pochybuji, že půjde s cenou nějak dolů, nebo udělá nějaké veřejné slevy jako Dacia apod. Ale jako koncový zákazník bych si to docela přál!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 hodinami, DušanV napsal:

Pokud lidem a firmám budou chybět peníze (a to asi celosvětově ano), tak ani ty flotilové nákupy nebudou skákat po Octaviích ceníkově za cca 3/4 miliónu a po Scalách za 1/2 miliónu a výše (samozřejmě firmy nakupují ve velkém za jiné ceny).

 

Flotilové nákupy jsou na operativní leasingy. Leasingovce je vcelku, jestli Octavia stojí půl nebo třičtvrtě milionu. Pro ni je podstatná předpokládaná zůstatková hodnota. A jestli auto ztratí na hodnotě 100 tisíc z milionu nebo z půl milionu, to už je prakticky buřt. To jen tak na okraj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když už se tady rozjela taková diskuze nad cenou, tak jen na ukázku jak to "jde", stát nakupuje Kodiaqy, v dvoulitru 4x4 Ambition TOP (nevím co to přesně má znamenat, ale asi paket Plus). Cena takového auta s metalízou je ceníkově 927 900 Kč v DPH. V toto nákupu je průměrná cena jednoho auta 577 000 Kč s DPH. Takže asi tolik k tomu, jak velké firmy nebudou kupovat Scalu za půl míče :) Samozřejmě že nebudou, protože cenu mají uplně jinou a leasingovkám je to taky celkem jedno, viz výše.

 

https://zpravy.aktualne.cz/domaci/skoda-auto-doda-vnitru-kodiaqy-za-vice-nez-miliardu-korun/r~71eebdc47e2b11ea8b230cc47ab5f122/

Editováno: , autor: Martab
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobře, takže z toho by potom vycházelo, že zákazník Škodovky v ČR, co by fyzická osoba může být fabrice asi docela buřt co ? Ať si tedy brblá jak chce, nám to tedy nevadí, když kupovat nebude, stejně  cca 3/4 prodeje jdou na právnické osoby a ty budou kupovat za ty naše ceny vždycky. Zajímalo by mě, jaká je pro Škodovku skladba zákazníků v zahraničí na hlavních trzích tj. Čína, Německo apod.,co se týče poměru právnické/fyzické osoby a jak to tam mají s poměrem cen pro ně? Zajímavě srovnaný trh!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím si že se to zdražení Škodovce fakt nepovedlo:) Bude to zajÍmavý rok, ještě že zatim jen šetřím peníze.

https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/koronavirus-prodej-aut-slevy-nemecko-dudenhoffer-srotovne.A200414_132828_automoto_fdv

Tak třeba:

„U některých modelů současná situace způsobí slevu až 50 procent,“

:DDDDDDDDD

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@DušanV Takto to má většina automobilek, Hyundai nabídl cenu ještě níže, ale potom odstoupil...

 

@xmen201 Chce to dočíst až do konce

Citovat
Dudenhöffer jmenuje příklady vysokých slev z minulosti. Tak například v srpnu 2017 byly pomocí ekoprémie realizovatelné slevy více než 30 procent – u nových vozů VW Passat a Škoda Octavia šlo o slevy ve výši až 46 procent, u VW Golf až 44 procent. V aktuální krizi by mohly být slevy ještě vyšší: „Nemyslitelné nejsou slevy až 50 procent,“ uvedl Dudenhöffer v rozhovoru Focus.

Těch 50% je včetně "ekodotace", které u nás nikdy nebyli pro běžné lidi aspoň takové, aby stálo vůbec za to o nich mluvit...

 

Navíc když budeš číst dále v té tebou citované větě:

Citovat
„U některých modelů současná situace způsobí slevu až 50 procent,“ předpovídá Dudenhöffer. Online zprostředkovatelé nových vozů zaznamenávají již nyní signifikantní nárůst slev. „Průměrné slevy na ceny nových vozů jsme od poloviny března zvýšili na více než 25 procent,“ říká Marco Steinfatt, ředitel společnosti MeinAuto z Kolína nad Rýnem. Předtím byly podle německého magazínu AutoBild slevy asi o procento nižší.

Takže se zvýšila průměrná sleva z 24.x% na 25.x%, to je změna (takže při původní ceně auta 1 000 000 bude sleva vyšší o 10 000).

 

Navíc pokud jsem správně pochopil, tak MeinAuto je zprostředkovatel leasingu, operativních leasingů a prodeje vozů. Nechci polemizovat, ale on asi nebude nekupovat za ceníkové ceny, spíš bude blíže těm cenám výše z veřejné zakázky...

Editováno: , autor: Martab
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Já jen, když tady všichni nechápete zdražení, já samozřejmě také ne, ale chci napsat jednu věc. Od minulého pondělí se prodírám nabídkou skladových Scal (1,5 TSI, DSG), do excelu jsem si sepsal určité nabídky a teď je postupně prolézám a kontaktují autosalóny s dotazy, zda se dá s cenou ještě něco vymyslet, jak je to se slevou za využití Škofinu atd atd. Ze dvou autosalónu mi napsali, že už Scaly, o které jsem měl zájem v minulém týdnu prodali. Některé další od doby zapsání do excelu již zmizeli ze stránek skladových vozů. Tím chci napsat, že i za ty přemrštěné ceny a za dnešní situace si lidi Scaly (auta) evidentně kupují. Dle mě tedy nenasvědčuje nic nějakému zlevnění v nadcházejících měsících. Nechci OT, ale vše nasvědčuje tomu, že to strašení propouštěním a ekonomickou krizí je jen čistě účelové, jelikož např. OSVČ pochopili, že čím více budou řvát, tím více od státu získají, tzn. ve skutečnosti v žádných problémech nejsou, ale proč by si nepřilepšili, když stát ve velkém určitým skupinám rozhazuje...Články o tom, jaké byly v Ikei dnes fronty, v obchodech plno lidí, prostě nic nenasvědčuje tomu, že by si lidi nějak pohoršili..Jo jsou ankety, kde se lidi vyjadřují, že mají max. 1-3 měsíční úspory a že je krize zasáhla, ale prostě realita tomu absolutně neodpovídá. Ceny bytů jsou stejné či dokonce mírně zdražují, auta zdražují, v obchodech plno...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle není "ekonomická krize", peněz je v ekonomice stále stejně a dost. Nyní trochu jinak přerozdělených, ale to s odstupem nebude mít vliv. Takto se auta zdražují pravidelně, se stejným humbukem :) Další zdražení bude v létě. A auta se budou prodávat dál, možná dokonce lépe až doženou tuhle vynucenou prodlevu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také si myslím, že jde akorát o odloženou spotřebu..Sice mám v hlavě červíčka, co kdyby stát zavedl šrotovné, ale bojím se, že ceny půjdou spíše nahoru než že by se zlevňovalo, bohužel. No mít tak věšteckou kouli..Samozřejmě nechci přeplatit, protože kdyby do konce roku šla Scala třeba o 50 tisíc dolů, tak by mě to štvalo..Navíc co se týče konkurence, tak ty ceny jsou +- stejné a nevýhoda je, že ostatní automobilky nemají tolik skladovek a to hlavně v automatu..Každopádně, když Scalu koupím, tak při mém štěstí půjdou ceny dolů či se objeví jiné zajímavější nabídky a když ji nekoupím a budu vyčkávat, tak cena vyletí o další desetitisíce nahoru :-) Mimochodem z dalšího autosalónu mi přišla odpověď, že prodali mnou poptávaný skladový vůz a z dalšího mi volali, že ho mají zatím v rezervaci a kdyby si to zákazník rozmyslel, tak mi zavolají...Popravdě nikdo nenabídl nějakou lepší cenu než jiný autosalón, všude se to točí stejně...25000 Kč jediná sleva bez nějakých podmínek (podpora Škodovky, či co) a pak výkup vozidla 30 000 Kč a financování škofin cca 20-25 tisíc......Defakto ty ceny jsou velmi podobné. Takže asi ani žádný autosalón nepotřebuje zvýšit cashflow.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sorry, ale za tu cennikovu cenu co pytaju v scale by som ju nikdy nekupoval osobne. Ani pri super zlave 6% co mi ponukli. To uz sa da i slusne kombicko. Jedine ten priestor je tam, ze uuu vav. Technologie a ine su viacmenej to iste ako konkurencia. nic svetoborne ako majitel tam som nenasiel. Velky display ma kazde auto dnes v lepsej vybave a ine teda neviem co tam je tak technologicky plus. Wifi tiez ponuka vacsina, neviem ako bezdrotove pripojenie tel.

Ak scalu, tak fakt skladovku a aspon -15% ceny. Potom je to zaujimave a na urovni konkurencie. Lebo inak mne scala vysla podla cennikovej ceny a poskytnutej zlavy ako najdrahsia uz pred 3/4rokom. A fakt si nemyslim, ze treba mat obavy, ze nebude. To je presne ten pripad na com sa priziviu obchody. Vid. plne supermarkety. A pritom vzdy je niekde ten vyrobok ci obdobny v akcii ci pride behom par dni. To plati aj scali. Vzdy daku najdes ak ta to nesuri, ze checm to hned.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak s tou cenou člověk nikdy neví jak se bude hýbat. Obecně skladovky bývají levnější a i já jsem slevu dostal. Nevím už kolik přesně, ale bylo to přes 10%. Každopádně s cenou u konkurence bych to neviděl tak růžově, protože když jsem si to ověřoval a porovnál srovnatelnou výbavu, tak mě scala vyšla vždy nejlevněji. Často i celkem o dost. V jiných konfiguracích vycházela občas lépe i30, ale to mi zas tolik nevyhovovalo a hlavně jsem neměl z i30 dobrý pocit co se týče vzhledu interiéru a i ten lepší podvozek se mi moc nezdál. Ale možná to bylo i odezvou řízení.

Editováno: , autor: boonno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To plati ale u Vas v CR jedine. Preto i ja mam dovezene. Pozeral som SR, HU, PL, AT, DE a vsade bola od CR min o 1500eur drahsia v tej istej vybave.

U nas vysla suverejne najdrahsie z tria Astra, I30, Scala, ktore sa dostali do finalneho vyberu. Scala o tolko, ze vtej dobe som ju nevedel dostat pod 19t eur vo vybave ambition s full led a aspon s bielou farbou. Konkurenti mi bez vahania dali zlavy, co tie auta aj napriek cenniku stiahli o 2500-3000eur. A to mam i n askodu daku smiesnu akoze fleet zlavu. Proste Skoda ma super ceny len v CR a daju sa vyjednat i lepsie zlavy. Preto bude tahunom v CR, ale globalne si nemyslim, ze bude v dosledku ceny s konkurenciou az taka hviezda. Budu ju tahat skor firemne predaje ako individualny predaj u nas, alebo potom tie najslabsie benziny v nizsich vybavach, ktora osloviu ludi co potrebuju priestor a z casu na cas premiestnit nieco vacsie z bodu A do bodu B.

 

@boonno i30 sa u mna odpisala priestorom. to bolo absolutne stavane na bezdetnych. taky korejsky golf. pekne, slusne spracovane pre 2 ludi

Editováno: , autor: csabac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No místa hlavně vzadu je ve scale fakt hodně na danou třídu, tam když jsem si poprvé sednul, tak se mi nechtělo věřit kolik místa je tam na kolena. Ony tam budou v budnoucu sedět hlavně děti, takže bych asi tak řešit nemusel, ale je pravda, že mě to taky oslovilo.

Ale co si budeme povídat, hodně mě oslovil i design, který se mi z konkurentů líbil zdaleka nejvíce a když pak člověk dostane i dobrou cenu :)

 

Netušil jsem, že na slovensku je jiná situace to potom může měnit pravidla hry. Zase tak moc dobré auto, abych za něj připlácel desítky tisíc to zase není. A to říkám jako spokojený majitel :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

https://www.autoforum.cz/zajimavosti/brit-po-testu-skody-scala-rika-ze-jde-o-vuz-s-nejlepsim-pomerem-vykon-cena-na-svete/

 

Jako já už jsem víceméně pro Scalu rozhodlý, 1,5 TSI DSG, chci rozhodně automat i když mám strach o životnosti automatu, když nikde moc DSG nedoporučují do města. Pak z toho zakarbonování motoru a velkého úbytku oleje..

Vlastně nejdříve jsem chtěl jako náhradu Yarise zase nějaké menší auto (Polo, Ibiza v automatu), ale když si vemu, že cena je jen nepatrně nižší a Scala je větší auto a funkčností je dál než výše zmiňované..Netuším ,kde jinde se ještě porozhlédnout...I30 ani Ceed mě nějak neoslovil, jak jsem nedávno vybíral menší auto, tak v novém Cliu bylo šíleně málo místa (v porovnání třeba právě s Polem a Ibizou), netuším, jak je to v Megane, Focus se mi nelíbí....No bojím se auta z koncernu, ale asi moc jiných variant nebude, pokud chci auto ještě v rozumné délce (octavia už je pro mě fakt hodně velká)..Corolla v automatu už je dost drahá..

Editováno: , autor: hannys85
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná se vyplatí počkat :)

 

https://www.novinky.cz/ekonomika/clanek/analytici-auta-vyrazne-zlevni-40323674#seq_no=1&source=hp&dop_ab_variant=311801&dop_req_id=f9P6QCCwPDx-202005141439&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jsem zvědav :-) Já jsem nečekal a ani teď bych nečekal, protože tyto "výkřiky" ekonomů tady byly už tolikrát, ne jen v automobilovém průmyslu. A v minulosti, když jsem schválně kvůli něčemu odkládal nákup čehokoliv kvůli možnému zlevnění, ať to bylo kvůli silné/slabé koruně nebo jiným vlivům. Ve finále na tom byl člověk hůř. 

Mně prostě přijde, že tenhle koronavirus někdo využil pro to, vyvolat mezi lidmi paniku a pár nadlidí díky tomu násobně zbohatne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...