Červenec 23, 20205 r Vravím dá sa na to zvyknúť a beriem to ako nejaký kompromis medzi pohodlím a bezpečnosťou, asi nemôžeme mať všetko dohromady ;-)
Červenec 23, 20205 r před 12 minutami, MirekJ napsal: Vravím dá sa na to zvyknúť a beriem to ako nejaký kompromis medzi pohodlím a bezpečnosťou, asi nemôžeme mať všetko dohromady ;-) Kompromis? Toto není kompromis, KESSY je buď funkční nebo nebo, a podstatou KESSY (je to i v názvu) je to, že otevřu auto bez klíčů, resp. bez jejich vyjmutí někde z kapsy, tašky apod. Takže pokud jsem paranoidní (a oprávněně) koupím si nový klíček s již integrovanou funkcí uspání, nebo ten gadget do stávajícího klíčku. Poté můžeme mít to "pohodlí i bezpečnost dohromady"... Jinak chápu i ty, kteří to nechtěli, a ale měli ve výbavě.
Červenec 23, 20205 r Pre mňa je to ideál kompromis. Vôbec neriešim, že cestou k autu si povytiahnem kľúč z "faradayovej klietky" a otvorím potom zatiahnutím za kľučku alebo kopnem vpravo vzadu pod nárazník pre otvorenie kufra a potom naštartujem, je to stále kessy a je to pohodlné :-) A viem kde mám kľúče od auta. Ale chápem a plne rešpektujem že každému niečo iné vyhovuje.
Červenec 23, 20205 r Nez si kupovat pouzdro, neni jednodussi deaktivovat KESSY zamknutim pres klic a naslednym dotykem na vnejsi casti kliky? Stejnak pri te manipulaci s klicem z/do pouzdra na nej clovek musi hrabnout...
Červenec 25, 20205 r Ahoj, měl by někdo prosím k dispozici TPI pro dočasnou deaktivaci kessy? -> zamknu dálkovým ovladačem a následně potvrdím tlačítkem na klice. Potřebuji pro Octavia III r.v. 2016. Zde uvedené odkazy nejsou již funkční.
Červenec 26, 20205 r Díky sam121! ? Ještě dotaz, musím s tím do autorizovaného servisu nebo to zvládne nakódovat někdo doma? Upraveno Červenec 26, 20205 r od REM43
Listopad 19, 20204 r Procetl jsem si cele vlakno. Nejprve bych shrnul co jsem z toho pochopil: a) existuje dodatecna ochrana klice chipem pripnutym na baterku v klici, nicmene nekteri zde projevili obavu nad tim, ze se jim s touto upravou muze klic uspat v nevhodnou dobu b) nove modely jiz maji od vyrobce tuto ochranu integrovanou primo v klici - potencialni problem s nezadoucim uspanim vsak odstranen nebyl? fakt? Ocekaval bych, ze vyrobce klice bude mit k dispozici vic moznosti jak s tim nalozit a muze ten uspavaci algoritmus "neuspavat v pohybu" navic rozsirit o podminku "neuspavat, dokud je dostupny signal, ktery je vysilany z auta". Algoritmus k probuzeni klice pak opet podminit pouze pohybem. Upraveno Listopad 19, 20204 r od chaky
Listopad 19, 20204 r Pisou o tom lidi tady ve vlaknu: ridic auto zastavi, vypne motor, sedi - ceka a klic se nehybe - pak muze dojit k nezadoucimu uspani.
Listopad 19, 20204 r Třeba já nosím klíče od obvykle v tašce, kterou obvykle hodím za sebe na zadní sedadlo. Potom sedám a startuji, to asi funkční bude, timeout toho gadgetu bude jistě delší. Poté někde zastavím, vypnu zapalování a na něco čekám. Timeout pohybové ochrany klíče vyprší, a klíč přestane vysílat. V tuto chvíli, aniž bych musel šáhnout na tašku s klíči a nezatřepal bych s ní, asi nenastartuji :-(
Listopad 20, 20204 r Používám ten čip a občas se stane, že když delší dobu klíč leží nehnutě v autě, tak se ho musím pro start dotknout, ale je to tak zřídka, že to větší bezpečí za tu námahu rozhodně stojí.
Listopad 20, 20204 r To riziko je jiste celkem male. Resp. je dost individualni ... Zajimalo by mne vsak jak je tomu u tech reseni, ktere implementoval primo vyrobce.
Listopad 20, 20204 r Netusim, proc by nakupni centrum melo byt tim nejvetsim rizikem ... Tam je obet v neustalem pohybu. Kdykoliv si muze vsimnout "utocnika", ktery se za nim plazi se zesilovacim zarizenim a navic kdykoliv se muze vratit k autu, pricemz auto se nachazi na parkovisti, nezridka plnem lidi a kamer ... Vetsi riziko kradeze vnimam spise v klidnejsim prostredi.
Listopad 20, 20204 r Přesně tak :-) Navíc to je spíš pověra, tak se auta úplně nekradou, max. vykrádají na kabelky a počítače, ale to když tam necháš, tak je to tvoje blbost. Snižuje to celkově riziko krádeže auta plácnu o 80%, protože většina krádeží je na objednávku a tím pádem na místě, kde auto parkuje opakovaně a nechá se tam vytipovat a ukrást v klidu v noci, a ne čekat u sockamarketu až tam někdo náhodou přijede s pěkným autem a krást ho před lidma a pod kamerama. Takže pořád je lepší mít čip než nic. 100% ochrana neexistuje.
Listopad 20, 20204 r nerozumim jako ze pokazde vypinat neco, co je nedilnou soucasti vybaveni? Proc to tam tedy mam? Upraveno Listopad 20, 20204 r od chaky
Listopad 20, 20204 r @guest100 Přemýšlej. Třeba proto, že si tím snížíš komfort ve 100% případů, kdežto s uspaným čipem v 1% případů a pokud chceš mít jistotu, tak i s čipem u 5% případů u supermarketu, abys pokryl případy, kdy je auto bez kontroly a čip v pohybu? Nebo se nudíš a přišel jsi trollit? :-) Upraveno Listopad 20, 20204 r od Plzeňáček
Listopad 20, 20204 r Takže tobě pokrývá klíč z výroby a mě čip suverénně nejrizikovější dobu a to je noc. Tak nechápu, proč ho kritizuješ. Určitě je méně častá situace, že se čip vypne tím, že se klíč nepohybuje a musíš to pohybem vyřešit, abys nastartoval, než situace, kdy bys čip musel nahrazovat vyřazením kessy a pak odemykáním ručně, což jsou ke všemu dvě činnosti, jedna před, jedna po.
Listopad 20, 20204 r Každý potrebuje niečo iné. Ak on auto parkuje v zamknutej garáži a na noc si berie kľúč do panelákového bytu na x tom poschodí, to uspávanie je mu zbytočné. Ak ty parkuješ každú noc pred rodinným domom a kľúč nechávaš hneď za vchodovými dverami pár metrov od auta, uspávanie kľúča je pre teba nutnosť pre pokojný spánok! :) Ale furt pripomínam, že auto s deaktivovaným kessy nie je nedobytný trezor. Zlodeji vedia hravo otvoriť aj auto bez kessy.
Listopad 20, 20204 r Může být. A taky deaktivací kessy vyřadíš safe lock, takže naopak přístup do auta usnadníš v případě rozbití okénka, protože jdou dveře otevřít vnitřní kličkou. To normáně při zamčení klíčem nejde.
Listopad 20, 20204 r 14 minutes ago, Plzeňáček said: Může být. A taky deaktivací kessy vyřadíš safe lock, takže naopak přístup do auta usnadníš v případě rozbití okénka, protože jdou dveře otevřít vnitřní kličkou. To normáně při zamčení klíčem nejde. To neni pravda.
Listopad 21, 20204 r Ahoj, pročetl jsem celý topic a zajímá mě jedna věc. Nedá se přes RJ KESSY prostě deaktivovat bezklíčové odemykání permanentně? Celej život odemykám auto přes tlačítko na klíči a k autu s KESSY jsem přišel jen protože to bylo součástí výbavy. Imho ohledně části co s klíčema doma. Než to švihnout do nějaké kapsičky z alobalu mi příjde lepší buď kopnout do nějakého minitrezoru (ve kterém mám stejně doklady a jiné cenosti, nebo prostě vytahovat baterku. Řešit něco, kde mi při absenci pohybu vypne klíč úplně je docela blbost.
Prosinec 5, 20204 r Ahoj po nějaké době. Díval jsem se po možnosti překodování skzr OBDeleven/VCDS a udělal jsem následovné přes long coding Jednotka: B7 Access Startsystem Interface Passive entry frt.pass. door handle: stará hodnota: activated nová hodnota: Not activated Passive entry driver door handle: stará hodnota: activated nová hodnota: Not activated Docílil jsem, že auto nejde odemčít přes KESSY, jde ale zamčít i startovat přes KESSY. Pokud nejsou odemčené dveře, tak nikdo stejně nenastartuje. Kdyby se tam dostal třeba přes rozbité okno, nebo lockpicknutej normální zámek, tak to stejně nepůjde, protože nebude vypnutej alarm a ta kessy se nestartne. Všechny tyto varianty "brute force" utoku na auto (samozřejmě jsem si nerozbil okno) jsem zkoušel. Mezitím jsem dekodoval aji dementní start stop systém. Celkově práce tak na dvě minuty, nemusím tahat klíče v alobalové kapsičce a ani je mít doma v nějaké kovové krabici.
Srpen 15, 20214 r Zdravim moj problem je taky ze sa mi nezamyka auto ked sa od neho zdialim na inom aute vw to fungovalo. Ked zamknem auto cez klucku a chcem vyskusat ci je zamkle opatovne sa hned otvori v manuali je pisane ze po uzamknuty do 2 sekund mozem skusit ci som zamkol ale nic. Takze jedine zamykam cez kluc
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.