kamek Vloženo 26. leden 2019 Sdílet Vloženo 26. leden 2019 Zdravim Potřebuji poradit. Moje octavia zhruba 1km k domovu začala blikat a signalizovat červená kontrolka oleje. Když jsem hned vyřadil tak zhasla. Naštěstí k domu to bylo z kopce, tak jsem přijel na volnoběžné otáčky. Jenže při zastavení motor měl zvuk jako traktor. hodně klápal jako nafták. Pravděpodobně přidřený motor. Olej byl měněný zhruba před 5000km a bylo ho tam dost. Nevíte náhodou co by mohlo být přidřené? Dá se to opravit? Nebo sehnat druhý motor. Má najeto 245000km Díky za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romix95 Vloženo 26. leden 2019 Sdílet Vloženo 26. leden 2019 (editace) Pokud není tlak oleje tak bude řvát jako traktor i když přidřený ještě nebude, mlátí zdvihátka atd a to je randál ale chvíli to vydrží... Zaklad shodit olejovou vanu jestli není ucpaný sací koš. Editováno: 26. leden 2019, autor: Romix95 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kamek Vloženo 26. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 26. leden 2019 Díky za radu v pondělí se do toho pustím. Pak napíšu jak to dopadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CzechDave Vloženo 29. Červen 2019 Sdílet Vloženo 29. Červen 2019 Já se přidám se svým problémem. Po nastartování motoru (1.6 MPI AKL) začne do cca deset vteřin blikat kontrolka oleje. Motor ale běží klidně, nic neklepe, hydroštely jsou natlakované, čili mazání zdá se funguje. Pravděpodobně to bude čidlo tlaku oleje, ale netuším, kde ho najít. Na vaně čidlo kvality oleje není, je tam záslepka. Kde bych to čidlo našel? Díky za info... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CzechDave Vloženo 4. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2019 Odpovím si sám. Nešlo o kontrolku čidla oleje, ale čidla hladiny chladící kapaliny. Nějak jsem si vsugeroval, že to byla červená olejnička, ale on to byl červený teploměr. Protože jsem pár hodin předtím měnil rozvody, část chladící kapaliny mi vyteklo z motoru po vyjmutí pumpy. Po nastartování motoru, zahřátí na provozní teplotu a otevření termostatu se nádržka vyprázdnila a začal blikat teploměr. Kapalinu jsem dolil a vše je zase OK. Nejhorší smrt je ze zpanikaření :D. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.