Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Konfigurátor už jede:

Ambition:

Manuál

1,0 TSI 70kW Cena od 379 900 Kč
1,0 TSI 85kW Cena od 404 900 Kč
1,5 TSI 110kW Cena od 439 900 Kč
1,6 TDI 85kW Cena od 444 900 Kč
DSG
1,0 TSI 85kW Cena od 444 900 Kč
1,6 TDI 85kW Cena od 484 900 Kč
 
Style:
Manuál
1,0 TSI 70kW Cena od 437 900 Kč
1,0 TSI 85kW Cena od 462 900 Kč
1,5 TSI 110kW Cena od 497 900 Kč
1,6 TDI 85kW Cena od 502 900 Kč
DSG
1,0 TSI 85kW Cena od 502 900 Kč
1,6 TDI 85kW Cena od 542 900 Kč
Vloženo

Tak opravdu - kolenni airbag, zadni airbagy a crew protect assist v zakladni vybave. Pritom priplatek jen 10 000Kč. Pro Ambition dva pakety, u jednoho fakticky kombinace paketu Interier + Exterier a jeste varianta doplnena o paket Connectivity.

 

Pro Style narozdil od Scaly v zakladu udajne i KESSY. Style ma vetsinu paketu poskladanych jinak.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Doufejme, že první kusy budou dobře slícované. U Scaly tomu tak zatím není a vše se dolaďuje na lince. Ačkoliv pochybuji že hned první kusy budou Top Quality...ale mohu se i mýlit... ?

Vloženo

To jsem nevěděl, že záleží jak se operátor ve výrobě vyspí, nebo jak moc mu to je šunák co zrovna dělá má zásadní vliv v jaké kvalitě bude daný model vyroben :doh

Osobně to vidím trošku jinak a to hlavně jak moc dobře jsou nastaveny montážní i výrobní postupy a jestli je dostatečně dobře nastaven kontrolní a kvalitní proces. Atd atd 

 

Vloženo
před 14 hodinami, Vlnka napsal:

Doufejme, že první kusy budou dobře slícované. U Scaly tomu tak zatím není a vše se dolaďuje na lince. Ačkoliv pochybuji že hned první kusy budou Top Quality...ale mohu se i mýlit... ?

Doladovat a dokoncovat,to  sa skor deje na finis centre/kontrolnych bodoch ZP7,ZP8/ a zlicovanie....na to bol skor predseriovy proces,ktory ma Kamiq predpokladam uz sa sebou.

Vloženo

Budu také doufat že to nebude úplná tragédie. Ale jeden z prvních vozů bych určitě nechtěl. Když si vezmu, že vyrobí 400 ks denně a rozhodl bych se pro něj za cca rok od výroby (jak psal v jiném vlákně Jan R.), mohlo by to být myslím "v suchu" :)

Vloženo

Pokud tam někdo z vás pracuje tak můžete poreferovat jak to je, neříkám že musím mít pravdu, jen se snažím být z tohoto pohledu střízlivější.

Ale pokud bych to měl brat z pohledu co mě řekli třeba na prohlídce fabriky(beru obecně, nebyl jsem tam) nebo co se dovím z marketingu, tak je to samozřejmě ve značné míře pohádka. V tom množství co na lince musí vyrobit prostě nějaké věci kterých si všimne jen málokdo ze zákazníků se tolik neřeší. Na technologické postupy se nemůžeme spolehnout na 100%, nakonec vždy záleží na dotyčném co zrovna stojí na daném úseku. 

 

Vloženo

Tohle máš ale všude, když si necháš postavit dům, tak taky musíš spoléhat, že to dělají zodpovědní a zkušení profíci :)

 

Ale co jsem viděl ve Škodovce, tak důležité úkony při montáži jsou hodně dobře ošetřené.

Pokud jsem pozoroval dobře, tak například takové uchycení bezpečnostního pásu dělala jedna pracovnice, nedělala nic jiného, a zřejmě k tomu měla klíč, který odesílal hodnotu utahovacího momentu do karty vozu. Prostě dobrý, to se nedá ošulit ani s českou vynalézavostí ?

Vloženo

O tom není pochyb, že co se týká bezpečnosti, tak nenechají nic náhodě.

Já myslel jen věc vzhledu, kdybych se tady nedozvěděl, že je nějaký problém ten odskok světel tak bych si myslel, že je to tak zamýšleno. A o tom to je, téměř jikdo si toho nevšimne a když všimne ještě ho to automaticky nemusí nijak pohoršovat.

Vloženo

Včera jsem viděl taky jednu z prvních předváděček Škoda Scala. A zadní lampy na kufru nebyly slícované s těmi na karoserii.

 

O Kamiqu v článku hovořil Dr. Michael Oeljeklaus (oblast výroby a logistiky): 

 

Jsme přesvědčeni o tom, že Kamiq naše zákazníky nadchne vysokou kvalitou a mnoha praktickými prvky, jak je pro značku Škoda typické.“

 

Já jsem na to tedy upřímně zvědavý. 4. Září se uvidí...

Vloženo

Tak třeba toaletní papír ti taky výrobce popíše jako ten nejjemnější na světě a stejně ti nemusí vyhovovat ?

Takže “nadšení vysokou kvalitou” ti nezaručí slícovaná světla a podobně. Taky jsem na Kamiq zvědavý, mnohem více než jak to bylo u Scaly. Ale bohužel Kamiq není tolik praktický co se týká kufru. Já jsem zvyklej na kombajny a Scala už je na hraně, ale po sklopení sedaček zas na druhou stranu prostornější jak F3 Combi co teď mám.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

S kufrem to určitě nebude žádná hitparáda, nedělám si iluze. Snad se tam vejde aspoň ten nejjemnější toaletní papír. Scala prostorem po sklopení sedaček ale opravdu překvapuje. Kamiq zatím zjevně vypadá jako nafouklá Fabia. Překvapilo mě ale že Kamiq sám o sobě je větší než třeba Suzuki Vitara. Co se objemu kufru týče tak, Kamiq (400 L), je pořád větší než Vitara (375 L).

Vloženo (editace)

Těžko říct, 400 l je údaj daný výrobcem. Ale zda je to s vybráním nebo ne, to jsem se nedočetl. Pokud 20.8. proběhnou jízdní testy pro média, dočkáme se ještě před uvedením v autosalonech prvních dojmů z jízdy. A asi i jiných fotografií, než těch ze Ženevy.

Editováno: , autor: Vlnka

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...