Přejít na obsah

Brzdový systém


Maverick

Doporučené příspěvky

to by bylo ideální, ale nevím, jak by se na to tvářili

Dívám se, že za orig. díly bych dal v eshopu skoro 10 tis., takže ono těch 16 asi bude opravdu taková běžná cena. Možná by to někdo za dvojku vyměnil takže 12 garáž vs 16 autorizák, volím autorizák.

Editováno: , autor: vormen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bezna prax. ja som si nosil diely pri oploch aj pocas zaruky. nacenil som diely v opli, kde vedeli vyrobcu tak som poprosil nech mi doplnia a ked som chcel kvalitnejsie, ci lacnejsie diel som doniesol podla cisla co som mal.

EU to uz roky dozadu osetrila zakonom a zaruka ti plati nadalej. teda tu pri tej 5rocnej to bolo inak. tak isto som si brzdy doniesol teraz na scalu. nechcel som to blato co tam bolo a doniesol som si vlastnu znacku a dal vymenit u nich. praca vysla na nejakych smiesnych 35 eur cca.

neautorizaky auta nenosim. uz i jazdenku som po kupe nosil do autorizaku s vlastnymi dielmi. neviem ako skoda, ale predchodca mal knizku v servise, kde boli ukony - casy pre jednotlive ukony normovane, kolko je max. casovych jednotiek co mozu uctovat. takto ma napriklad stali vymeny rozvodov-praca okolo 65 eur pri G modeli a 75 eur pri J modeli. neautorizak mi vravel ze hodka 20 eur, vymena 2h a suma 120-150. ked som sa pytal ze 2x20 je odkedy 120, tak mi povedal, ze oni rozvody nebudu robit za tie peniaze a ked mi ukazal co by tam dali a ze svoj material nemozem inak priuctuju k praci dalsiu 100ku, tak mi bolo jasne, ze kam to auto dam.

a vyhoda, vzdy pri predaji som mal komplet servisnu historiu auta z autorizaku. kazda grancka, kazda vymena brzd, rozvodov. reklamacie a zarucne ci pozarucne opravy som nemal predtym :)

takze krasna cista historia vysla so servismi s udrzbou a poistnymi udalostami ak boli

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Minulý rok som kupoval komplet zadné brzdy v máji. Materiál zo zaužívaného obchodu, nie najlacnejší ma stál cca 85 eur s DPH. kotúč, platničky - komplet ATE. Tie ceny sú obdobné i tento tok čo som pozeral čísla. Ja mám TDI, ale nečakám rozsiahle zmeny. Takže do 2500-3000 Kč by si mal mať materiál základný. Viem že oproti výmene v škode, čo som mal cenu bol rozdiel okolo 150 eur a samozrejme tam by dali tie slávne "blatové" brzdy čo sa tu riešili

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potom ta cena je jasna. Platis skatulu s logom skoda :) Ak vies zisti si kto tam original vyraba pre nich. Bude to jedna z tych beznych znaciek co robia brzdy. Ja uz roky preferujem ate po prvovyrobe resp. zimmermani som maval este. 

Editováno: , autor: csabac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj Skaláci.  mám najeto 70k a přemýšlím o výměně destiček. Rád se v autě kochám, nejsem brzda provozu, ale snažím se nebrzdit. Dojíždím k vesnicím a snížené rychlosti v klidu bez brždění. Šetří to PHM a destičky. Kotouče jsou v pohodě dle známého mechanika, tak že chci vyměnit jen destičky (to jsem vždy dělával i u své Škody 100 😉 ).   Brembo přední a tyhle Brembo zadní . Připadá mi to že za 740,-Kč to není špatné, jsem z toho až nedůvěřivý. Co si myslíte o tom vy? Dík za každý názor.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dřív to tak nějak bylo, dvoje destičky na jedny kotouče, ale dnes už tomu nevěřím. Jestli myslíš, že kotouče vydrží dalších 70tis., tak proč ne. Podle mě ne a pak budeš muset s kotoučama dávat i desky. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bezne davam na kotucoch 100k.

ale jazdim dlhe trasy a ked to porovnam s tym co som jazdil vcera v BA, tak mi je jasne, preco tolko vydrzia.

vymeni platnicky a ked pride cas na kotuc da platnicky nove ako pises. platnicky su drobne. aj ja si to idem zase prekontrolovat, ze pred garanckou a STK nech viem, ci mam aj platnicky menit. kotuce som vcera presiel, tie su ok, platnicky pozriem po zhodeni kolies

Editováno: , autor: csabac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ne všude vezme autorizák neoriginál díly na výměnu, nemám čas tohle řešit, každá návštěva servisu/pneuservisu/STK mě neskutečně zatěžuje, proto volím nejpohodlnější variantu. Navíc ikdyž aftermarket je stejný výrobce jako originál, může se materiál brzd lišit, obvykle to bylo ve prospěch orig. dílů. No jak je to dnes netuším při pohledu na tu hrůzu co mám na autě z výroby. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

väčšinou si vyrobca auta zada parametre a vyrobca komponentu mu podla toho ponukne produkt.

v preklade ty v skoda baliku dostanes napriklad najlacnejsie ATE, kým ja si za 1/3 cenu navolím najdrahšie ATE z výberu s vyššou kvalitou ako aftermarket. preto ja preferujem túto cestu, lebo viem čo tam šlo a nie mistery box pod značkou :)

Čisto príklad so značkou čo ja používam. Vidieť to na brzdách čo i dala ŠA na jednej náprave (zadnej) a na prednej kam som dal ja, že napriek vyššej záťaži vpredu sú ďaleko lepšie na tom.

zobrať sú ti povinný všade-to ti zabezpečilo nariadenie EU, ale to by chcelo argumentovať.

zaplatíš ako píšeš máš a máš poriešené.

 

Editováno: , autor: csabac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Nemá, vieš si akurát tak kúpiť brzdové platničky s akustickou "signalizáciou" opotrebenia. V preklade škrípajúci plech.

Ja na Ate čo som dával to mám.  Tie základné to nemali. Ale v živote som nezodral platničku tak, aby som to i otestoval. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak doslo i na me (najeto 90tis) a odhadovana cena v servise me taky dost zaskocila (komplet za 20 tis) - tak jsem jim podekoval a nahodil desky ATE ceramic a kotouce taktez znacky ATE - prvni dojmy po ujeti cca 1tis km super - k ucinku brzd nemam vytky, zadne pazvuky, zadni kotouce vylestene bez bordelu, a hlavne pres noc se zatazenou ruckou rano nemusim auto "odtrhavat"

Editováno: , autor: LuBe79
  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak moje scala má teď po víkendu taky nový brzdy. Zadek byl totálně na kaši, předek tak nějak ucházející. Nechal jsme udělat všechno. Cena za díly 5000. Všechno od ate, jen zadní kotouče jsou crio, má to vydržet dýl a nemá to tolik reznout. Originál vydržel 60000 a strašný. teď to brzdí jak magor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Známej mi říkal že prej se vědělo že scala má nějak kotouče hovňáky. Že snad bylo i doporučení od škodovky výměna v záruce. Ale ve škodovce prej nic nevědí, ale upozrnění že jsou ko to mi technik řekl. Jenže škodovka v Chomutově je taková nijaká. Jejich šéfík je tak trochu zmetek. Takže je klidně možný že mi něco zamlčel. Protože ten známej to u dvou scal řešil v servise přímo. Že nechtěl lidi obírat o peníze když to není třeba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...