Přejít na obsah

VYFUK


Piaggio

Doporučené příspěvky

Zdravim vas.

Mam auto skoro 3 roky,nemavam ho v garazi.

Chcem sa opytat na posledny diel vyfuku.

Odlupuju sa mi z toho take kusy ako kvora zo stromu.

Po tym ,ked to odlupnem to neni hrdzave.

Zauma ma ,ze to co sa odlupuje je iba na vyladenie zvuku?

A spona a spoj co spaja 2 a 3 diel s 1 dielom vyfuku je fajn hrzdzave.

Davam tomu max 2 roky.

A este otazka. Mam silikonovu striebrenku do 400 stupnov.Uz ste to dakto natierali dacim a ako to vypadalo po roku?

Dik.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele - poslední díl, to myslíš jako zadní tlumič ? jinak.. jsem lajk, ale jednak si nemyslím, že ten povrch redukuje hluk, mám pocit, že "materiál" co absorbuje hluk je naopak v dutinách.

Ale jestli myslíš zadní tlumič, tak ten má podle mého max. teplotu tak 300-350 stupňů, takže si to klidně napatlej :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele - poslední díl, to myslíš jako zadní tlumič ? jinak.. jsem lajk, ale jednak si nemyslím, že ten povrch redukuje hluk, mám pocit, že "materiál" co absorbuje hluk je naopak v dutinách.

Ale jestli myslíš zadní tlumič, tak ten má podle mého max. teplotu tak 300-350 stupňů, takže si to klidně napatlej :p

Ano posleny diel je vyfuk.

Ale ja to mam na mojej hatatytle v kope s tym strednym dielom.

Skoda ze som nespravil foto.Lepsie raz vidiet....

Ale aj tak ma to zaujma co je to za vrstva,lebo ked to osipem tak pod tym je uz vyfuk dobry.

Cez tyzden to budem reparovat. Potom to zlachka prejedem tak 130/hod aby sa to vypalilo a potom to natrem este raz,ak to neopadne dovtedy. :D

Inak aj zadne bubny som tym naprplal.

Potom ked to zaschlo tak som to dal do elektrickej truby na 200stupnov

zapiect na 60 minut.

Podavame chladene ... :smich:

V piatok dam vediet ,pripadne foto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

abch se taky pridal, tak muj vyfuk na 1.4mpi mi vydrzel 60.000km, takze jsem resil jakej koupit a nakonec jsem si koupil od firmy Tyll sportovni s dvema laufama za 3200,-kč i s montazi a byla to otazka 15minut nez to vymenil... A ani to tolik nerve, ma to dokonce nejaky Atest takze pry nebude zadny problem na STK...

post-7-1161703792.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tento prispevek je od Benik: ten predchozi, kolega se neodhlasil...

abch se taky pridal, tak muj vyfuk na 1.4mpi mi vydrzel 60.000km, takze jsem resil jakej koupit a nakonec jsem si koupil od firmy Tyll sportovni s dvema laufama za 3200,-kč i s montazi a byla to otazka 15minut nez to vymenil... A ani to tolik nerve, ma to dokonce nejaky Atest takze pry nebude zadny problem na STK...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj

Nemenil jste nekdo vlnovec??? Me to ted u nej ufukuje jestli se to da rozebrat prevarit a dat zase dohromady(nevipada urezlej) a nevim kolik si mam pripravit, nebo jestli mam nechat vymenit celej predni dil. Koncovy uz mam za sebou ted me ceka prostredini ale snad vydrzi jeste na zimu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Netusi nekdo nahodou jake ma rozměry Vlnovec u fabie 1,4MPI 44KW. Jsem tam dneska pod tim lez jako pako s metrem a zjistil jsem ze by to moh byt cca 240x55mm. Ale na netu nic takovyho neni :angry: (jestli to nebude tim ze se na to mnel pasmo a lezl sem pod to auto na ulici :):) ).Dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 1 měsíc později...

Ja mel vyfuk na fabce presne 8 let a 4 mesice:) Kdo dyl?:))

Najeto 80 000km. Ted uz jsem to nevydrzel (lehce uz brucel) a dal jsem vymenit stredni a zadni dil za Tyll (2500 Kc bez prace a spon). Nicmene chlapek v servisu mi tvrdil, ze jsem to tam prej jeste moh nechat:D Spotreba mi zatim nahoru nelezla (podle PP) a vlnovec je prej taky jeste "OK". A to jsem nikdy neparkoval v garazi, cely roky venku.

Jedina vec-jezdim s autem spis narazove a kdyz uz jedu, tak casto rovnou Praha Brno nebo podobny dalky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neda mi to aby som sa nepridal :D

Pred rokom mi to "urezlo" prave tam ako je ta spona.Mal som zrovna pred STK.

Oprava jednoducha.Urezal som cca 25cm z vodovodnej trubky a dal stocit na potrebny priemer./bolo treba ztocit asi 0.5mm/.

Kupil so este jednu sponu a spojil som to.Drzi to jak das doteraz.

auto 11/03 1.2

Stava sa vam,ze vyfuk hoci tesni a nieje dieravy,ze neprejdete cez STK?

pricom po akustickej stranke nepozorovat daky zvyseny hluk.mam na mysli,tie zhrdzavene prepazky.

Editováno: , autor: Piaggio
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stava sa vam,ze vyfuk hoci tesni a nieje dieravy,prejde ci neprejdete cez STK?

Ake mate skusenosti.

když není děravý, tak proč by něměl projít? Maximálně pokud je hodně rezavý ti do lehkých závat napíšou "výfukové potrubí stav". Ani drobné prdění nevadí. Důkežité je jestli auto projde přes emise a nezatěžuje okolí nadměrným hlukem (malá dírka zpravidla nezvyšuje hlučnost, pouze mění zvuk)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...